Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Ελεύθερος Χρόνος και Ψυχαγωγία > Οδηγώντας
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Αξιολογήστε το θέμα Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 05-12-07, 00:36
Το avatar του χρήστη CORSAIR
CORSAIR Ο χρήστης CORSAIR δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 26-09-22 22:30
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Πολιτισμός και μοτοσικλέτα.

Ο μοτοσικλετιστής είναι ισότιμο μέλος του κράτους και ισάξιος με όλους πολίτης. Παρελθούσες
καταστάσεις συκοφάντησαν και περιθωριοποίησαν τον μοτοσικλετιστή, ο οποίος αντανακλαστικά
(αμυνόμενος κυρίως) πισωπάτησε και δέχθηκε αυτήν την «διαφορετικότητα», δικαιώνοντας τελικά
αυτήν την αντιμετώπιση.

Αποτέλεσμα τούτου, ήταν ένας τραυματισμός / θάνατος μοτοσικλετιστή να μην αποδίδεται σχεδόν
ποτέ στα σωστά αίτια, αλλά σε «βολικές» αιτιολογήσεις του τύπου «υπερβολική ταχύτητα», με σχεδόν
ανύπαρκτη περαιτέρω εξέταση των συνθηκών του ατυχήματος.

Τα τελευταία χρόνια η κατάσταση αυτή έχει ελαφρώς αλλάξει προς το καλύτερο.H γενικότερη αύξηση
των αναβατών και των μοτοσυκλετών που κυκλοφορούν, έχει συμβάλει σε αυτό και όχι άδικα.

Περισσότερες μοτοσικλέτες στον δρόμο έχουν πολλαπλή και φανερά οφέλη σε πολλούς τομείς για το
κοινωνικό σύνολο. Κυκλοφοριακό πρόβλημα, περιβάλλον (μικρότερες εκπομπές ρύπων, λιγότερη ώρα
στον δρόμο), οικονομία (αγορά, συντήρηση, περιφερειακά, ακριβά μερικές φορές αξεσουάρ, χιλιάδες
θέσεις εργασίας σε αυτόν τον τομέα της αγοράς).

Το σημαντικότερο όμως όφελος της μοτοσικλέτας για την κοινωνία, είναι η κοινωνική ευαισθησία του
μοτοσικλετιστή που έχει πολλές φορές αποδειχθεί. Την ίδια όμως ευαισθησία, δεν την «απολαμβάνει» η
μοτοσικλέτα από την πολιτεία. Αντίθετα επιβαρύνεται με δυσμενείς (επιεικώς) συμπεριφορές:

Από την πολιτεία:

Παντελής αδιαφορία για την ασφάλεια στην κυκλοφορία των μοτοσικλετών (κατάσταση δρόμων, ποιότητα
ασφάλτου, κακή χάραξη δρόμων, έλλειψη αξιόπιστης σήμανσης, επικίνδυνες παρεμβάσεις όπως μπαριέρες,
κάγκελα, λεωφορειόδρομοι κ.ο.κ.).

Εισπρακτικού χαρακτήρα και παράλληλα άνευ ουσιαστικής ουσίας διατάξεις (νόμος για κράνη, για επίπεδα
θορύβου, για στάθμευση κλπ).

Καταπιεστικές και μονομερείς διατάξεις (κατασχέσεις, πληθώρα ελέγχων από αστυνομία την στιγμή που οι
αντίστοιχοι έλεγχοι στα αυτοκίνητα παρά το μεγαλύτερο πλήθος τους, είναι δραματικά λιγότερες) και
συμπεριφορές που προσβάλλουν βάναυσα τον μοτοσικλετιστή ως άνθρωπο και πολίτη.

Ισότητα με το αυτοκίνητο μόνο στα εισπρακτικού ενδιαφέροντος ζητήματα.

Ανυπαρξία ουσιαστικού ελέγχου των ατυχημάτων και η εύκολη λύση για να κλείσει ο φάκελος, αφήνοντας
χωρίς ουσιαστική εξέταση και μελλοντική αντιμετώπισή τους των πραγματικών συνθηκών και αιτίων του
συμβάντος.

Από το κοινωνικό σύνολο:

Δυσπιστία έναντι του μοτοσικλετιστή που προέρχεται από την ίδια την πολιτεία (προτροπή αστυνομίας στους
οδηγούς των ΙΧ να προσέχουν όταν τους πλησιάζει μοτοσυκλετιστής μήπως τους αρπάξουν την τσάντα -
Ρεπορτάζ ειδήσεων με την κλασσική επωδό «ο δράστης διέφυγε με μοτοσικλέτα» κλπ).

Από τους άλλους χρήστες του δρόμου:

Aγνοια η και αδιαφορία της ιδιαίτερης κυκλοφοριακής συμπεριφοράς της μοτοσικλέτας που θέτει σε κίνδυνο
κυρίως τους ίδιους τους μοτοσικλετιστές.

Από τους ίδιους τους μοτοσικλετιστές:

Που με ορισμένες ακραίες συμπεριφορές (λίγες συγκριτικά με το σύνολο των μοτοσικλετιστών) ενισχύουν την
δυσπιστία έναντι της μοτοσικλέτας.

πηγή: άνεμος club

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CORSAIR : 05-12-07 στις 00:38
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 05-12-07, 01:05
Το avatar του χρήστη Rider
Rider Ο χρήστης Rider δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 24-08-10 01:55
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
να προσθέσω οτι ακόμα το κράνος εχει φόρο ως είδος πολυτελείας....
__________________
Επειδή όλοι τρώμε, νομίζουμε ότι όλοι ξέρουμε.
- Ferran Adria
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 05-12-07, 08:50
elbereth Ο χρήστης elbereth δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 19-10-12 17:14
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
<<Αποτέλεσμα τούτου, ήταν ένας τραυματισμός / θάνατος μοτοσικλετιστή να μην αποδίδεται σχεδόν
ποτέ στα σωστά αίτια, αλλά σε «βολικές» αιτιολογήσεις του τύπου «υπερβολική ταχύτητα», με σχεδόν
ανύπαρκτη περαιτέρω εξέταση των συνθηκών του ατυχήματος. >>

Σε αυτό έχεις άδικο. Τα δικαστήρια πάντα όταν υπάρχει θάνατος ή τραυματισμός θα καταδικάσουν τον οδηγό του εμπλεκόμενου αυτοκινήτου ανεξάρτητα από την πραγματική υπαιτιότητα ή μη, διότι ως γνωστό πάντα κάποιος πρέπει να φταίει και αυτός δεν είναι ποτέ ο παθών.
Και όμως σε πολλές από τις περιπτώσεις ευθύνεται η μηχανή. Καμιά ομαδοποίηση δεν είναι καλή, καθώς δεν είναι όλοι οι οδηγοί το ίδιο ούτε των αυτοκινήτων ούτε των μηχανών.
Μην ξεχνάμε όμως ότι οι περισσότερες μηχανές παραβιάζουν τον Κ.Ο.Κ.. Το να περνάς ανάμεσα από τα αυτοκίνητα ανάμεσα από τις λωρίδες, δεν επιτρέπεται. Σε γενικές γραμμές είναι κάτι ασφαλές για τη μηχανή, αλλά δεν παύει να είναι παράνομο, και πολλές φορές φέρνει τα αυτοκίνητα σε δύσκολη θέση όταν στη λωρίδα τους, τους περνάει ταυτόχρονα μια μηχανή από τα δεξιά και μια από τα αριστερά.
Από εκεί και πέρα μια βόλτα στο δρόμο νομίζω ότι πείθει τον καθένα ότι όσοι είναι άσχετοι οδηγοί αυτοκινήτου, τόσοι είναι και οι άσχετοι οδηγοί μηχανών. Μόνο που στη μηχανή το να είναι κανείς άχρηστος είναι πιο πιθανό να τον οδηγήσει στο ΚΑΤ.
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 05-12-07, 09:17
Platinum Ο χρήστης Platinum δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 10-02-10 17:06
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Και φαντάζομαι μέρος της κοινωνικής ευαισθησίας των μοτοσυκλετιστών είναι και η παραγωγή θορύβου από τις εξατμίσεις τους ώστε όλη η γειτονιά να ξέρει τις κινήσεις τους. Κατά τα άλλα οι ομαδοποιήσεις δεν τιμούν κανένα. Το ότι χρειάζεται περισσότερη ίσως τεχνική για να οδηγήσεις μοτοσυκλέτα δεν σημαίνει ότι ο αναβάτης έχει και καλύτερη συμπεριφορά στο δρόμο. Για τα κράνη η θέση μου είναι πάγια. Το κράνος πρέπει δια νόμου να δίνεται από τον πωλητή με την αγορά της μηχανής (να συμπεριλαμβάνεται στην τιμή δλδ) και από εκεί και πέρα όποιος δεν το φοράει φάτε τον.
Για την "υπερβολική ταχύτητα" τα έχω θίξει σε άλλο θέμα μην τα επαναλάβω.
__________________
Mike K - In nomine Astrοrum
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 05-12-07, 10:40
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 20:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Όπως υπάρχουν ηλίθιοι οδηγοί αυτοκινήτων υπάρχουν και ηλίθιοι οδηγοί μοτοσυκλετών.
Κόντρες και ξεχαρβάλωμα της εξάτμισης κάνουν και στα αυτοκίνητα...
Το θέμα είναι το πως το βλέπει το κράτος.
Ένα καλούτσικο κράνος, που επιβάλεται να το φοράς, κοστίζει πάνω από 200 ευρώ και είναι αναλώσιμο. Δεν μπορεί το κράτος να το θεωρεί είδος πολυτελείας όταν στο κράνος βασίζεται η ζωή σου... Αλλά για αυτούς είναι ψιλά γράμματα.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 05-12-07, 10:58
Το avatar του χρήστη bousbouko
bousbouko Ο χρήστης bousbouko δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 10-07-08 11:46
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
εγω παλι και σαν οδηγος και σαν επιβατης μηχανης επιστευω οτι ουτε το κρατος ουτε κανενας δεν θα κανει κατι .αν δεν κανουμε εμεις οι ιδιοι γι ατον εαυτο μας και εξηγω : στα μαθηματα οδηγησης ειτε αυτοκινητου ειτε μηχανης σου μαθαινουνε απλα να οδηγεις. Δεν σου μαθαινουνε οδικη συμπεριφορα.
δεν σου δειχνουνε τις σφηνες, τα μπασιματα οπου κι οποτε σου καπνισει, να πηγαινεις αναποδα σε δρομο με τη μηχανη ( συνηθως ), να ξεσηκωνεις τον συμπαν με την εξατμιση.
Ειναι προσωπικη υποθεση η οδικη συμπεριφορα.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 05-12-07, 11:01
Το avatar του χρήστη bousbouko
bousbouko Ο χρήστης bousbouko δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 10-07-08 11:46
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
βεβαια θα μου πειτε ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη, αλλα αξιζει ρε γαμωτο να εισαι κουκος καπου καπου!
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 05-12-07, 14:56
Το avatar του χρήστη Asterion
Asterion Ο χρήστης Asterion δεν είναι συνδεδεμένος
Asterion
 

Τελευταία φορά Online: 05-04-17 10:19
Φύλο: Άντρας
Παλαιότερα όσοι καβαλούσαν μηχανή ήταν και λιγάκι χομπίστες. Ήταν καλοί ερασιτέχνες αναβάτες. Ήξεραν να οδηγούν, άσχετα αν εφάρμοζαν ή όχι τις γνώσεις τους. Ασχολούνταν με το δίκυκλό τους. Ήταν και λίγο τρόπος ζωής.
Σήμερα έχουν αλλάξει τα πράγματα.
Σήμερα οι περισσότεροι παίρνουν μηχανή για να αποφύγουν το κυκλοφοριακό και μόνο γι’αυτό, χωρίς να ασχολούνται περεταίρω με αυτήν. Την καβαλάνε μισή ώρα το πρωί και μισή ώρα το απόγευμα κι αυτό είναι όλο. Και φυσικά τη χρησιμοποιούν για να ελίσσονται ανάμεσα στα αυτοκίνητα και να πηγαίνουν γρηγορότερα έτσι δεν είναι; Έλα όμως που όλα αυτά θέλουν γνώση για να γίνουν σωστά! Γιατί μη μου πει κανείς πως αν οδηγήσει μηχανή βάσει του ΚΟΚ μέσα στην Αθήνα θα φτάσει γρηγορότερα στον προορισμό του. Σε καμία περίπτωση! Θα χρειαστεί περίπου όσο χρόνο χρειαστεί κι ένα αυτοκίνητο, συνεπώς δεν αξίζει το έξοδο αγοράς της. Εφόσον λοιπόν κάποιος δεν ανήκει στην κατηγορία «αναβάτης, λάτρης μηχανής με άποψη» και συνεπώς ξέρει τι κάνει, αυτομάτως ανήκει στην άλλη κατηγορία που παίρνει μηχανή μόνο και μόνο για να πάει το πρωί πιο γρήγορα στη δουλειά. Άρα με σφήνες χωρίς αύριο αφού δεν ξέρει πως να τις κάνει με ασφάλεια (ναι γίνεται)! Άρα διασχίζοντας με κόκκινο επίσης! Άρα κινούμενος παράλληλα με αυτοκίνητα στην ίδια λωρίδα και εκβιαστικά! Άρα κινούμενος ανάποδα και γενικώς και αορίστως όπως, όπου και όποτε του καπνίσει! Αυτό όμως τον έχει κάνει υποψήφιο θύμα αλλά και θύτη. Και φυσικά η μουσούδα του (περί μουσούδας πρόκειται) σε καμία περίπτωση δεν χαρακτηρίζει τους ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΜΗΧΑΝΗΣ. Αντίθετα χαρακτηρίζει αυτό το είδος του συγκαμμένου νεοέλληνα με την αντικοινωνική συμπεριφορά που κάνει ό,τι γουστάρει γιατί...έλα μωρ’αδερφέ μου τώρα....ωχουυυυ!

Αντίθετα ο αναβάτης με άποψη, αυτός (ή αυτή) που ξέρει ακριβώς τι έχει κάτω από τα σκέλια του (της) θα κάνει τα πάντα με τη μικρότερη δυνατή όχληση, θα προστατέυσει το εαυτό του και τους άλλους, θα φτάσει στον προορισμό του σε πολύ μικρότερο χρονικό διάστημα και φυσικά θα έχει συμβάλει στην επίλυση του κυκλοφορικού.

Τα ίδια περίπου ισχύουν και για τους οδηγούς αυτοκινήτου αλλά μάλλον δεν είναι του παρόντος. Οι πιθικομουσούδες πάντως είναι ίδιες...όποιο όχημα κι αν οδηγούν. Όσα ατυχήματα, αναπηρίες ή θανάτους κι αν προκαλούν.

Δεν έχει να κάνει λοιπόν με ποιό μέσον οδηγούμε αλλά μάλλον με τη μουσούδα μας.
Εκεί πρέπει να γίνει η όποια κατηγοριοποίηση. Στη μουσούδα του συγκαμμένου νεοέλληνα ωχαδελφού.

Φιλικά
Αστερίων
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 05-12-07, 15:45
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 20:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Γενικά είμαι της άποψης ότι κάποιος που έχει οδηγήσει σωστά μηχανή ξέρει να οδηγεί καλύτερα αυτοκίνητο.
Πάνω στη μηχανή η ζωή σου κρέμεται από μία τρίχα. Πρακτικά είσαι πάνω σε ένα ποδήλατο με μηχανή. Δεν αρκεί να οδηγείς εσύ σωστά.
Πρέπει να ξέρεις να ξεχωρίζεις τους ηλίθιους και να ξέρεις πότε θα κάνει ο κάθε ένας από αυτούς τη βλακεία.
Δεν βασίζεσαι στα stop του μπροστινού σου αλλά στα stop όλης της σειράς.
Δίνεις μεγαλύτερη σημασία στο οδόστρωμα από τους οδηγούς αυτοκινήτου που έτσι και γλυστρίσουν δεν παθαίνουν τίποτα.
Καταλαβαίνεις καλύτερα ότι το πρόβλημά σου δεν είναι να τρέξεις. Το πρόβλημά σου είναι να σταματήσεις.

Τι είναι πιό ασφαλές; Περί ορέξεως... Το αυτοκίνητο για παράδειγμα με αγχώνει περισσότερο γιατί δεν έχω την ίδια ορατότητα με το μηχανάκι.

Τι μου αρέσει; Δεν είναι δυνατόν να έχεις πάει σε Ελληνικό νησί με μηχανή και να πεις ότι σου αρέσει το αυτοκίνητο!

Το αυτοκίνητο είναι εργαλείο. Τα cabrio για αυτούς που ζηλεύουν τα μηχανάκια και θέλουν να νοιώσουν λίγη από τη γλύκα τους. Περνάνε και δεν ακουμπάνε όμως...
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 05-12-07, 16:46
Το avatar του χρήστη CORSAIR
CORSAIR Ο χρήστης CORSAIR δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 26-09-22 22:30
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Diamond Εμφάνιση μηνυμάτων
Γενικά είμαι της άποψης ότι κάποιος που έχει οδηγήσει σωστά μηχανή
ξέρει να οδηγεί καλύτερα αυτοκίνητο.Πάνω στη μηχανή η ζωή σου κρέμεται από μία τρίχα. Πρακτικά
είσαι πάνω σε ένα ποδήλατο με μηχανή. Δεν αρκεί να οδηγείς εσύ σωστά. Πρέπει να ξέρεις να
ξεχωρίζεις τους ηλίθιους και να ξέρεις πότε θα κάνει ο κάθε ένας από αυτούς τη βλακεία.
Δεν βασίζεσαι στα stop του μπροστινού σου αλλά στα stop όλης της σειράς.
Δίνεις μεγαλύτερη σημασία στο οδόστρωμα από τους οδηγούς αυτοκινήτου που έτσι και γλυστρίσουν
δεν παθαίνουν τίποτα. Καταλαβαίνεις καλύτερα ότι το πρόβλημά σου δεν είναι να τρέξεις. Το πρόβλημά
σου είναι να σταματήσεις.
Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω. Όπως επίσης ο μοτοσικλετιστής ελέγχει για λακκούβες, σαμαράκια,
λάδια, πρόκες, διαγραμμίσεις στο οδόστρωμα που γλιστράνε και μπορούν να σε κάνουν να χάσεις την
ισορροπία σου για πλάκα, πεζούς που πετάγονται από το πουθενά και νομίζουν πως η μηχανή εάν τους
χτυπήσει δεν θα τους σκοτώσει, πεταμένα φυλλάδια στο δρόμο, μπανανόφλουδες κτλ κτλ

Όλα αυτά κάνουν τον οδηγό της μηχανής να είναι <<καλύτερος οδηγός>> όταν οδηγεί το αυτοκίνητο του.
Και εγώ σαν οδηγός αυτοκινήτου ποτέ (και δεν υπερβάλω σε αυτό) δεν αντιμετώπισα πρόβλημα με
μοτοσικλετιστή ακόμα και όταν αυτός είναι ο χειρότερος του είδους γιατί οδηγώ ο ίδιος μοτοσικλέτα και
γνωρίζω ακριβώς κάποιες μικρές αλλά πολύ σημαντικές λεπτομέρειες (κάτι σαν άγραφους κανόνες) που
ισχύουν στη σχέση που αναπτύσσεται μεταξύ μοτοσικλετιστή και οδηγού αυτοκινήτου. Το πρόβλημα πάντα
υπάρχει με τα ποδήλατα (δείτε το σχετικό άρθρο
στο φωτορεπορτάζ
) και με τα μηχανάκια μικρού κυβισμού (50cc) τα οποία οι ιδιοκτήτες τους (κυρίως κινέζοι)
υπερφορτώνουν λες και είναι γαϊδούρια και τα οποία είναι ακατάλληλα για τέτοιες δουλειές.

Τέλος όταν οδηγώ τη μηχανή <<ο εχθρός>> δεν μπορεί να προσδιοριστεί εύκολα. Είναι όλα τα γνωστά 4τροχα,
όλα τα γνωστά 2τροχα, όλα τα γνωστά 2ποδα, ο δρόμος, η άσφαλτος, τα κολωνάκια, τα φανάρια, οι πινακίδες,
τα νερά, τα λάδια, τα φρεάτια, τα περιστέρια, τα κουνούπια, οι μέλισσες, οι γάτες, οι σκύλοι, η κακή συντήρηση
της μηχανής μου, ο κακός μου ιματισμός, ο κακός μου εαυτός, ένα λάθος που μπορεί να γίνει και να κάνεις και
ποτέ να μην καταλάβεις τι είναι...κτλ κτλ

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CORSAIR : 05-12-07 στις 16:49
Απάντηση με παράθεση
  #11  
Παλιά 05-12-07, 17:12
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 20:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από CORSAIR Εμφάνιση μηνυμάτων
και με τα μηχανάκια μικρού κυβισμού (50cc) τα οποία οι ιδιοκτήτες τους (κυρίως κινέζοι)
υπερφορτώνουν λες και είναι γαϊδούρια και τα οποία είναι ακατάλληλα για τέτοιες δουλειές.
A, για να σου πω... Και εγώ πενηντάρι έχω, ξυρίζω το κεφάλι μου, ξέρω λίγα κινέζικα και ασχολούμαι και με την κινέζικη κουλτούρα!
Πλάκα πλάκα, γιατί οι κινέζοι φορτώνουν το σπίτι τους στα μηχανάκια και οι αφρικάνοι στα αυτοκίνητά τους; Δεν είναι οδηγοί αυτοί! Ο χάρος βγήκε παγανιά μεσα στη μικρή μου γειτονιά είναι!

Αρχική Δημοσίευση από CORSAIR Εμφάνιση μηνυμάτων
Τέλος όταν οδηγώ τη μηχανή <<ο εχθρός>> δεν μπορεί να προσδιοριστεί εύκολα.
Με όλα αυτά που λες από κάτω ακόμη παραξενεύεσαι που σε ψάχναμε καλοκαιριάτικα στα νοσοκομεία;
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 05-12-07, 17:14
Το avatar του χρήστη fifi
fifi Ο χρήστης fifi δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 06-01-24 17:01
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Eχθρος ειναι και η εξατιμηση που μου καψε τη γαμπα και εχω ακομα το σημαδι...αχ...ωραια χρονια....
__________________
...When there's nothing left to burn, you have to set yourself on fire....
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης Αξιολογήστε αυτό το θέμα
Αξιολογήστε αυτό το θέμα:

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 22:31.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.