Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Ετοιμαζόμουν να γράψω κάτι για την αναμενόμενη εξίσωση αμερικανικών ιδιωτικών ιδρυμάτων που διάβαζα σήμερα, αλλά με πρόλαβες: Απλό, περιεκτικό και ειλικρινές.
Άντε, εις "ανώτερα"
__________________
may you live in interesting times |
#3
|
|
||||
Έτσι έτσι θα βρεθώ και αναγνωρισμένος πτυχιούχος στα γεράματα
Κρίμα, θα χαθεί η αίγλη που είχα σαν "αντηρρισίας εκπαίδευσης". Πάντως, ο "Γ. Κουμάντος" ήταν άκρως αδόκιμο παράδειγμα, δεν ξέρω καν αν είναι πραγματικό πρόσωπο ή όχι, αλλά ο συνειρμός που φέρνει το όνομα προσεγγίζει άριστα τα σημερινά χάλια του ΕΜΠ και των λοιπών σχολών θετικών επιστημών.
__________________
μη πσικ ήνγκλαντ βέρη μπεστ |
#4
|
|
|||
Η πολυσυλεκτικότητα είναι κάτι στο οποίο το ελληνικό ΑΕΙ δεν μπορεί να στοχεύσει κυρίως λόγω γλώσσας. Η έρευνα όμως και μάλιστα η υψηλού επίπεδου είναι μέσα στις δυνατότητές μας. Οι περισσότεροι απο εμάς για παράδειγμα γνωρίζουμε μέσω του τύπου την δουλειά που γίνεται στο ΙΤΕ του πανεπιστημίου Κρήτης. Αυτό το τμήμα δεν χρειάζεται κανενός είδους αναγνώριση. Είναι ανώτατο απο μόνο του, λόγω της ποιότητας του. Σε σχέση με τις αναγνωρίσεις τώρα. Όποιοι ιδιοκτήτες θέλουν να λένε οτι παρέχουν σπουδές ανωτάτου επιπέδου δεν μπορώ να καταλάβω τι τους εμποδίζει να το πράξουν. Αν το ΙΕΚ Τουρλουμίδη για παράδειγμα είχε στα μαθηματικά διδάσκοντα τον Penrose ή στην Φυσική τον Νανόπουλο, θα χρειαζόταν κάποια άλλου είδους αναγνώριση ; Στην πραγματικότητα αυτό που επιδιώκουν είναι να αποκτήσουν κύρος μέσω του νόμου και όχι μέσω της ποιότητας των σπουδών τους. Αν η ποιότητα των σπουδών ήταν κορυφαία τότε η ίδια η κοινωνία θα πίεζε και για την τυπική αναγνώριση, κάτι που όμως δεν θα ενδιέφερε ίσως το ίδιο το ιδιωτικό ίδρυμα. Γνωρίζοντας εκ των έσω το τι επικρατεί σας πληροφορώ οτι πολλοί απο τους διδάσκοντες των ιδιωτικών ιδρυμάτων δεν είναι κάν κάτοχοι διδακτορικών. τίτλων. Ας μην παραμυθιαζόμαστε με επιχειρήματα του τύπου το ΜΙΤ ειναι ιδιωτικό, το Harvard είναι ιδιωτικό. Πρώτα απο όλα δεν είναι ιδιωτικά με την έννοια οτι κάποιος επιχειρηματίας έβαλε χρήματα και τα δημιούργησε. Πρόκειται για ιδρύματα με ιστορία 200 χρόνων τα οποία δημιουργήθηκαν απο κληροδοτήματα. Τα πανεπιστήμια των επιχειρηματιών ανθούν φυσικά στην Αμερική και είναι τελείως ανυπόληπτα. Θέλω λοιπόν να καταλήξω στο οτι η αναγνωρισημότητα που επικαλείται το δημοσίευμα δεν είναι και κριτήριο ποιότητας. Αν σας ζητήσω να μου πείτε δύο καλά πανεπιστήμια της Γερμανίας, της Ιταλίας της Ισπανίας ή της Ολλανδίας πιθανόν να μην ξέρετε να μου πείτε κανένα. Αυτό σημαίνει οτι οι σπουδές εκεί δεν είναι καλές ; Και απο τη Γαλλία φυσικά θα ακούσω το γενικόλογο στερεότυπο "Η Σορβόνη". Μόνο που η Σορβόνη έχει κατακερματιστεί σε καμιά δεκαριά ξεχωριστά πανεπιστήμια. Όσο για την σύνδεση αγοράς και πανεπιστημίων που αναφέρεται στο δημοσίευμα να επισημάνω δύο σημεία : 1) Στην Ελλάδα το μέγεθος της αγοράς είναι μικρό για να καλύψει την προσφορά πτυχιούχων. 2) Οι γνώσεις που αποκτούν οι φοιτητές μας είναι πολλαπλάσιες απο αυτές που έχει ανάγκη η αγορά. Το δεύτερο δεν είναι απαραίτητα αρνητικό. Είναι επιλογή της ελληνικής κοινωνίας να παρέχει πολύπλευρη θεωρητική μόρφωση σε αντίθεση με την απόλυτα χρησιμοθηρική που παρέχει για παράδειγμα το εκπαιδευτικό σύστημα της Αγγλίας. Μας ενδιαφέρει (και πρέπει να μας ενδιαφέρει) να βγάλουμε πολίτες σκεπτόμενους, με επιστημονικό και πολύπλευρο τρόπο σκέψης και όχι μόνο ικανούς υπαλλήλους για τις επιχειρήσεις. |
#5
|
|
||||
Τα λεγόμενα κέντρα ελευθέρων σπουδών. ΙΕΚ κολλέγια και δεν συμαζέυεται, θα αποκτήσουν υποχρεωτικά κάποιους κανόνες λειτουργίας. Ένας απ αυτούς θα είναι ότι πρέπει το διδακτικό προσωπικό να έχει κάνει κάποιες σπουδές και να έχει διδακτορικό τίτλο. Αυτό αυτόματα σημαίνει μια βελτίωση στις παρεχόμενες υπηρεσιες και δουλειά στους Ελληνες διακεκριμένους επιστήμονες. Σημαίνει ότι τα ιδιωτικά ΑΕΙ θα φέρουν και κόσμο απο τις Αραβικές χώρες με πολλα θετικά. Πρέπει να ξέρουμε ότι πρέπει να υπάρχει ένα καλό καθεστώς για τα ιδιωτικά ΑΕΙ, να κατοχυρωθουν απο τ συνταγμα και οχι απο το παράθυρο.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#6
|
|
||||
Άντε, να απαντήσω, αλλά μόνο μία φορά.
Κατ' αρχάς, κάθε οδηγία της ΕΕ δεν είναι απαραίτητο να εφαρμόζεται. Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα νομίζω (όχι μόνο στην Ελλάδα) οδηγιών που δεν εφαρμόστηκαν. Επομένως, η επιλογή δεν είναι ή σύνταγμα ή παραθυράκι. Δεύτερον, από τους μεταρρυθμιστικούς νόμους στα Πανεπιστήμια, ο μόνος που είναι αποδεκτός, ειναι ο νόμος που εσύ Στέλιο επιθυμείς διακαώς να εφαρμοστεί, δηλαδή ο νόμος περί αξιολόγησης, όσο αυτή γίνεται αξιόπιστα και όχι, για παράδειγμα, από επιχειρηματίες που θα αξιολογούν θετικά μόνο τα ιδρύματα που θα κάνουν συμφέρουσες (γι' αυτούς) έρευνες. Κατά τα άλλα, συμφωνώ με τον palsar σε ό,τι είπε...
__________________
|
#7
|
|
||||
Εκτός αν θέλουμε να δημιουργήσουμε δικό μας σύστημα αξιολόγησης, ασύμβατο με των άλλων (αν δηλαδή φοβόμαστε τον καθρέφτη).
__________________
may you live in interesting times |
#8
|
|
||||
Μεσα στις αλλαγες για την παιδεια ήταν η αξιολόγηση των καθηγητών?(Εννοω στον κακο νομο που δεν πέρασε τελικά.)
__________________
Με όποιο Sysopa καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις |
#9
|
|
||||
Αυτοί που ασχολούνται με τις σπουδές τους , ξέρουν ποιό Πανεπιστήμιο είναι καλύτερο για το αντικειμενό τους. Δυστυχώς όμως δεν αποφασίζουμε με βάση το πόσο καλή είναι η σχολή αλλά πόσο κοντά θα είναι το παιδί μας στον μπαμπά και τη μαμά. Όπως ειπώθηκε , το πανεπιστήμιο της Κρήτης είνα από τα καλύτερα στην Ευρώπη με πλούσιο ερευνητικό έργο. Το πανεπιστήμιο της Πάτρας επίσης..
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#10
|
|
||||
Αυτό δεν το κάνουν επειδή το θέλουν. Το κόστος διαβίωσης εκτός έδρας, είναι πανάκριβο και εσύ το ξέρεις καλύτερα από μένα.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#11
|
|
||||
Πολλοί φοιτητές δουλεύουν για να τα βγάλουν πέρα.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#12
|
|
||||
Δηλαδή εγώ πού έχω τελείωσει και Τ.Ε.Ι & Ε.Μ.Π. τί είμαι ανωτατοποιημένος πτυxιούχος Τ.Ε.Ι. η κατωτατοποιημένος διπλωματούχος Ε.Μ.Π. ?
Δύσκολα πράγματα μας βάζετε. Φιλικά FAZER63
__________________
Μιά κότα ζωντανή έχει περισσοτερο μέλλον από ένα λιοντάρι πεθαμένο......Joe Bar Team |
#13
|
|
||||
Δεν αμφιβάλω Μίλτο μου, αλλά θα προτιμούσαν να δουλεύουν στην έδρα τους για να μένει και τίποτα στην τσέπη.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#14
|
|
||||
Ξέρεις κάποια πηγή με στοιχεία, πχ πόσο % των φοιτητών δουλεύει πλήρως ή μερικώς;
__________________
may you live in interesting times |
#15
|
|
||||
Προσωπικά εγώ, αν και ήμουν εντός έδρας δούλευα σαν φοιτητής. Μην γελάσετε, αλλά εγώ πούλαγα κοτόπουλα στην Πλατεία Κολωνακίου, σε ένα από τα τότε καταστήματα Βοκτάς :-)
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|