Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Επιστήμη & Εκπαίδευση > Εκπαίδευση
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 29-11-07, 16:06
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Η «κατωτατοποίηση» των πανεπιστημίων

O αγώνας των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (ΤΕΙ) δικαιώθηκε. Σύμφωνα με νόμο της προηγούμενης κυβέρνησης έγιναν «ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα». «Ανωτατοποιήθηκαν» σύμφωνα με ένα αναγκαίο, αλλά κακόηχο νεολογισμό. Ορθώς, αναφώνησε «ε, και;» πριν από λίγο καιρό ο κ. Αντώνης Καρκαγιάννης: «Το ερώτημα όμως είναι αν τα ΤΕΙ από τότε που ανακηρύχθηκαν πανεπιστήμια κατόρθωσαν τα ίδια να δικαιώσουν αυτό τον τίτλο και να τον γεμίσουν με το ανάλογο περιεχόμενο. Θα μου πείτε πώς να το κατορθώσουν τα ΤΕΙ, όταν τα υπάρχοντα πανεπιστήμια κάνουν ό,τι περνάει από το χέρι τους για να απογυμνώσουν αυτόν τον τίτλο από κάθε ουσιαστικό περιεχόμενο». («Τα ΤΕΙ στον δρόμο “ανωτατοποίησης”» «Καθημερινή», 9/11/2007)

Η αλήθεια είναι ότι κανείς δεν ρωτά αν το Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης είναι «ανωτατοποιημένο» ΤΕΙ ή είναι πανεπιστήμιο. Δεν ρωτά αν είναι κρατικό ή ιδιωτικό ίδρυμα. Για όλο τον κόσμο είναι το ΜΙΤ κι αυτό αρκεί. Για τον ίδιο λόγο κανείς δεν ενδιαφέρεται αν τα πανεπιστήμια Loyola ανήκουν στην καθολική εκκλησία, ή αν το «City University» είναι Κέντρο Ελευθέρων Σπουδών (όπως συνηθίσαμε να λέμε στην Ελλάδα). Κάθε εκπαιδευτικό ίδρυμα κυκλοφορεί στο παγκόσμιο εκπαιδευτικό τοπίο με το όνομά του. Καλό ή λιγότερο καλό -κρίνεται διαρκώς. Κι αυτό το όνομα είναι συνάρτηση πολλών παραγόντων, πλην ενός: πώς το καταχωρίζουν στα κατάστιχά τους κάποιοι γραφειοκράτες σε ένα υπουργείο.

Τα φημισμένα πανεπιστήμια έχουν την αίγλη τους, διότι παράγουν εκπαιδευτικό και ερευνητικό έργο. Διότι έχουν αποφοίτους με εφόδια να κάνουν κάτι στη ζωή τους και κυρίως: έχουν το έμψυχο δυναμικό για το οποίο δικαιολογημένα επαίρονται.

Πριν από μερικά χρόνια και στην Ελλάδα λέγαμε «Μετσόβιο Πολυτεχνείο» και το όνομα από μόνο του αποτελούσε πιστοποίηση των σπουδών και όνειρο πολλών να φοιτήσουν εκεί. Ή ακόμη παραπέρα: τα ονόματα των καθηγητών ήταν εξειδίκευση της πιστοποίησης αυτών των σπουδών. Η έκφραση, επί παραδείγματι, «υπήρξε μαθητής του Γ. Κουμάντου» δεν ήταν απλώς μια τιμητική αναφορά. Είχε ένα ειδικό βάρος στην επαγγελματική κοινότητα των αποφοίτων και ίσως παραπέρα. Το κύρος μιας σχολής ή ενός πανεπιστημίου δεν εγγράφεται ποτέ στα ΦΕΚ, κατακτάται μέρα με την ημέρα, μάθημα με το μάθημα.

Στην Ελλάδα δίνεται ένας ψευδεπίγραφος αγώνας κατά των μη κρατικών πανεπιστημίων, τα οποία θρυλείται ότι θα παράγουν μόνο «πτυχία για την αγορά» και ως εκ τούτου «θα υποβαθμίσουν την ανώτατη παιδεία». Ακόμη κι αν δεχθούμε το αληθές της προφητείας, πρέπει να αναρωτηθούμε πόση παιδεία παράγουν τα κρατικά πανεπιστήμια και ΤΕΙ.

Δυστυχώς, σήμερα δεν υπάρχει ελληνικό ΑΕΙ ή ΤΕΙ που το όνομά του μεταφράζεται σε πόθο των νέων παιδιών να μάθουν εκεί. Δεν υπάρχει καν ΑΕΙ ή ΤΕΙ που να παράγει, έστω, «πτυχία για την αγορά». Εχουμε απλώς ιδρύματα που παράγουν χαρτιά, χρήσιμα για διορισμό στο Δημόσιο. Εξ ου και όλοι οι αγώνες γίνονται για το τι θα γραφτεί στα ΦΕΚ. Η «ανωτατοποίηση» των ΤΕΙ και η «κατωτατοποίηση» των ΑΕΙ από εκεί ξεκινά. Και σίγουρα δεν έχουν σχέση, ούτε με την Παιδεία ούτε καν με τις σύγχρονες ανάγκες της χώρας.

Καθημερινή
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 29-11-07, 16:33
Το avatar του χρήστη Archmage
Archmage Ο χρήστης Archmage δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 14-03-18 00:30
Φύλο: Άντρας
Ετοιμαζόμουν να γράψω κάτι για την αναμενόμενη εξίσωση αμερικανικών ιδιωτικών ιδρυμάτων που διάβαζα σήμερα, αλλά με πρόλαβες: Απλό, περιεκτικό και ειλικρινές.

Άντε, εις "ανώτερα"
__________________
may you live in interesting times
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 29-11-07, 17:13
Το avatar του χρήστη Cyberpunk
Cyberpunk Ο χρήστης Cyberpunk δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 26-01-17 19:18
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Έτσι έτσι θα βρεθώ και αναγνωρισμένος πτυχιούχος στα γεράματα

Κρίμα, θα χαθεί η αίγλη που είχα σαν "αντηρρισίας εκπαίδευσης". Πάντως, ο "Γ. Κουμάντος" ήταν άκρως αδόκιμο παράδειγμα, δεν ξέρω καν αν είναι πραγματικό πρόσωπο ή όχι, αλλά ο συνειρμός που φέρνει το όνομα προσεγγίζει άριστα τα σημερινά χάλια του ΕΜΠ και των λοιπών σχολών θετικών επιστημών.
__________________
μη πσικ ήνγκλαντ βέρη μπεστ
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 29-11-07, 17:34
palsar Ο χρήστης palsar δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 07-02-19 15:08
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Δυστυχώς, σήμερα δεν υπάρχει ελληνικό ΑΕΙ ή ΤΕΙ που το όνομά του μεταφράζεται σε πόθο των νέων παιδιών να μάθουν εκεί. Δεν υπάρχει καν ΑΕΙ ή ΤΕΙ που να παράγει, έστω, «πτυχία για την αγορά». Εχουμε απλώς ιδρύματα που παράγουν χαρτιά, χρήσιμα για διορισμό στο Δημόσιο. Εξ ου και όλοι οι α
Το ότι δεν υπάρχει ελληνικό ΑΕΙ με ταμπέλα δεν σημαίνει απαραίτητα οτι αυτό το ΑΕΙ είναι κακό . Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα του εξωτερικού κερδίζουν την αναγνώριση απο δύο κυρίως παράγοντες. Ο πρώτος είναι η πολυσυλεκτικότητά τους (φοιτητές από όλον τον κόσμο) και ο δεύτερος η έρευνα, ειδικά αυτή η οποία σχετίζεται με πτυχές τις καθημερινότητάς μας, στο βαθμό που αυτή γίνεται γνωστή μέσω των εφημερίδων, του τύπου, του διαδικτύου κ.ο.κ.

Η πολυσυλεκτικότητα είναι κάτι στο οποίο το ελληνικό ΑΕΙ δεν μπορεί να στοχεύσει κυρίως λόγω γλώσσας. Η έρευνα όμως και μάλιστα η υψηλού επίπεδου είναι μέσα στις δυνατότητές μας. Οι περισσότεροι απο εμάς για παράδειγμα γνωρίζουμε μέσω του τύπου την δουλειά που γίνεται στο ΙΤΕ του πανεπιστημίου Κρήτης. Αυτό το τμήμα δεν χρειάζεται κανενός είδους αναγνώριση. Είναι ανώτατο απο μόνο του, λόγω της ποιότητας του.

Σε σχέση με τις αναγνωρίσεις τώρα. Όποιοι ιδιοκτήτες θέλουν να λένε οτι παρέχουν σπουδές ανωτάτου επιπέδου δεν μπορώ να καταλάβω τι τους εμποδίζει να το πράξουν. Αν το ΙΕΚ Τουρλουμίδη για παράδειγμα είχε στα μαθηματικά διδάσκοντα τον Penrose ή στην Φυσική τον Νανόπουλο, θα χρειαζόταν κάποια άλλου είδους αναγνώριση ; Στην πραγματικότητα αυτό που επιδιώκουν είναι να αποκτήσουν κύρος μέσω του νόμου και όχι μέσω της ποιότητας των σπουδών τους. Αν η ποιότητα των σπουδών ήταν κορυφαία τότε η ίδια η κοινωνία θα πίεζε και για την τυπική αναγνώριση, κάτι που όμως δεν θα ενδιέφερε ίσως το ίδιο το ιδιωτικό ίδρυμα.

Γνωρίζοντας εκ των έσω το τι επικρατεί σας πληροφορώ οτι πολλοί απο τους διδάσκοντες των ιδιωτικών ιδρυμάτων δεν είναι κάν κάτοχοι διδακτορικών. τίτλων.

Ας μην παραμυθιαζόμαστε με επιχειρήματα του τύπου το ΜΙΤ ειναι ιδιωτικό, το Harvard είναι ιδιωτικό. Πρώτα απο όλα δεν είναι ιδιωτικά με την έννοια οτι κάποιος επιχειρηματίας έβαλε χρήματα και τα δημιούργησε. Πρόκειται για ιδρύματα με ιστορία 200 χρόνων τα οποία δημιουργήθηκαν απο κληροδοτήματα. Τα πανεπιστήμια των επιχειρηματιών ανθούν φυσικά στην Αμερική και είναι τελείως ανυπόληπτα.

Θέλω λοιπόν να καταλήξω στο οτι η αναγνωρισημότητα που επικαλείται το δημοσίευμα δεν είναι και κριτήριο ποιότητας. Αν σας ζητήσω να μου πείτε δύο καλά πανεπιστήμια της Γερμανίας, της Ιταλίας της Ισπανίας ή της Ολλανδίας πιθανόν να μην ξέρετε να μου πείτε κανένα. Αυτό σημαίνει οτι οι σπουδές εκεί δεν είναι καλές ; Και απο τη Γαλλία φυσικά θα ακούσω το γενικόλογο στερεότυπο "Η Σορβόνη". Μόνο που η Σορβόνη έχει κατακερματιστεί σε καμιά δεκαριά ξεχωριστά πανεπιστήμια.

Όσο για την σύνδεση αγοράς και πανεπιστημίων που αναφέρεται στο δημοσίευμα να επισημάνω δύο σημεία :

1) Στην Ελλάδα το μέγεθος της αγοράς είναι μικρό για να καλύψει την προσφορά πτυχιούχων.
2) Οι γνώσεις που αποκτούν οι φοιτητές μας είναι πολλαπλάσιες απο αυτές που έχει ανάγκη η αγορά.

Το δεύτερο δεν είναι απαραίτητα αρνητικό. Είναι επιλογή της ελληνικής κοινωνίας να παρέχει πολύπλευρη θεωρητική μόρφωση σε αντίθεση με την απόλυτα χρησιμοθηρική που παρέχει για παράδειγμα το εκπαιδευτικό σύστημα της Αγγλίας. Μας ενδιαφέρει (και πρέπει να μας ενδιαφέρει) να βγάλουμε πολίτες σκεπτόμενους, με επιστημονικό και πολύπλευρο τρόπο σκέψης και όχι μόνο ικανούς υπαλλήλους για τις επιχειρήσεις.
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 29-11-07, 18:15
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από palsar Εμφάνιση μηνυμάτων
1) Στην Ελλάδα το μέγεθος της αγοράς είναι μικρό για να καλύψει την προσφορά πτυχιούχων.
2) Οι γνώσεις που αποκτούν οι φοιτητές μας είναι πολλαπλάσιες απο αυτές που έχει ανάγκη η αγορά.
Συμφωνώ σε γενικές γραμμές, να σου πω γιατί λέω ναι στο άρθρο 16 και στην ιδιωτική ανωτάτη εκπαίδευση :

Τα λεγόμενα κέντρα ελευθέρων σπουδών. ΙΕΚ κολλέγια και δεν συμαζέυεται, θα αποκτήσουν υποχρεωτικά κάποιους κανόνες λειτουργίας. Ένας απ αυτούς θα είναι ότι πρέπει το διδακτικό προσωπικό να έχει κάνει κάποιες σπουδές και να έχει διδακτορικό τίτλο. Αυτό αυτόματα σημαίνει μια βελτίωση στις παρεχόμενες υπηρεσιες και δουλειά στους Ελληνες διακεκριμένους επιστήμονες.
Σημαίνει ότι τα ιδιωτικά ΑΕΙ θα φέρουν και κόσμο απο τις Αραβικές χώρες με πολλα θετικά.

Πρέπει να ξέρουμε ότι πρέπει να υπάρχει ένα καλό καθεστώς για τα ιδιωτικά ΑΕΙ, να κατοχυρωθουν απο τ συνταγμα και οχι απο το παράθυρο.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 29-11-07, 18:48
Το avatar του χρήστη teo64x
teo64x Ο χρήστης teo64x δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 27-05-08 15:49
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Άντε, να απαντήσω, αλλά μόνο μία φορά.

Κατ' αρχάς, κάθε οδηγία της ΕΕ δεν είναι απαραίτητο να εφαρμόζεται. Υπάρχουν αρκετά παραδείγματα νομίζω (όχι μόνο στην Ελλάδα) οδηγιών που δεν εφαρμόστηκαν. Επομένως, η επιλογή δεν είναι ή σύνταγμα ή παραθυράκι.

Δεύτερον, από τους μεταρρυθμιστικούς νόμους στα Πανεπιστήμια, ο μόνος που είναι αποδεκτός, ειναι ο νόμος που εσύ Στέλιο επιθυμείς διακαώς να εφαρμοστεί, δηλαδή ο νόμος περί αξιολόγησης, όσο αυτή γίνεται αξιόπιστα και όχι, για παράδειγμα, από επιχειρηματίες που θα αξιολογούν θετικά μόνο τα ιδρύματα που θα κάνουν συμφέρουσες (γι' αυτούς) έρευνες.

Κατά τα άλλα, συμφωνώ με τον palsar σε ό,τι είπε...
__________________
http://www.musicwave.gr/tc64/Scent of the sea, before the waking of the world...
Brings me to thee, into the blue memory...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 29-11-07, 18:58
Το avatar του χρήστη Archmage
Archmage Ο χρήστης Archmage δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 14-03-18 00:30
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από teo64x Εμφάνιση μηνυμάτων
[..]να εφαρμοστεί, δηλαδή ο νόμος περί αξιολόγησης, όσο αυτή γίνεται αξιόπιστα και όχι, για παράδειγμα, από επιχειρηματίες που θα αξιολογούν θετικά μόνο τα ιδρύματα που θα κάνουν συμφέρουσες (γι' αυτούς) έρευνες.
Δε χρειάζεται να εφεύρουμε τον τροχό, η αξιολόγηση στον ακαδημαϊκό χώρο μπορεί να γίνει όπως την κάνουν αλλού.

Εκτός αν θέλουμε να δημιουργήσουμε δικό μας σύστημα αξιολόγησης, ασύμβατο με των άλλων (αν δηλαδή φοβόμαστε τον καθρέφτη).
__________________
may you live in interesting times
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 29-11-07, 19:05
Το avatar του χρήστη Fireseaker
Fireseaker Ο χρήστης Fireseaker δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 26-01-08 20:39
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Μεσα στις αλλαγες για την παιδεια ήταν η αξιολόγηση των καθηγητών?(Εννοω στον κακο νομο που δεν πέρασε τελικά.)
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 29-11-07, 21:42
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Δυστυχώς, σήμερα δεν υπάρχει ελληνικό ΑΕΙ ή ΤΕΙ που το όνομά του μεταφράζεται σε πόθο των νέων παιδιών να μάθουν εκεί.
Το άρθρο κάνει λάθος.
Αυτοί που ασχολούνται με τις σπουδές τους , ξέρουν ποιό Πανεπιστήμιο είναι καλύτερο για το αντικειμενό τους.
Δυστυχώς όμως δεν αποφασίζουμε με βάση το πόσο καλή είναι η σχολή αλλά πόσο κοντά θα είναι το παιδί μας στον μπαμπά και τη μαμά.
Όπως ειπώθηκε , το πανεπιστήμιο της Κρήτης είνα από τα καλύτερα στην Ευρώπη με πλούσιο ερευνητικό έργο. Το πανεπιστήμιο της Πάτρας επίσης..
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 29-11-07, 22:31
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από amigos Εμφάνιση μηνυμάτων
Δυστυχώς όμως δεν αποφασίζουμε με βάση το πόσο καλή είναι η σχολή αλλά πόσο κοντά θα είναι το παιδί μας στον μπαμπά και τη μαμά.
Αυτό δεν το κάνουν επειδή το θέλουν. Το κόστος διαβίωσης εκτός έδρας, είναι πανάκριβο και εσύ το ξέρεις καλύτερα από μένα.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #11  
Παλιά 29-11-07, 22:34
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτό δεν το κάνουν επειδή το θέλουν. Το κόστος διαβίωσης εκτός έδρας, είναι πανάκριβο και εσύ το ξέρεις καλύτερα από μένα.
Πολλοί φοιτητές δουλεύουν για να τα βγάλουν πέρα.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 30-11-07, 12:28
Το avatar του χρήστη fazer63
fazer63 Ο χρήστης fazer63 δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 09-07-11 11:52
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Δηλαδή εγώ πού έχω τελείωσει και Τ.Ε.Ι & Ε.Μ.Π. τί είμαι ανωτατοποιημένος πτυxιούχος Τ.Ε.Ι. η κατωτατοποιημένος διπλωματούχος Ε.Μ.Π. ?
Δύσκολα πράγματα μας βάζετε.

Φιλικά
FAZER63
__________________
Μιά κότα ζωντανή έχει περισσοτερο μέλλον από ένα λιοντάρι πεθαμένο......Joe Bar Team
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 30-11-07, 12:41
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από amigos Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολλοί φοιτητές δουλεύουν για να τα βγάλουν πέρα.
Δεν αμφιβάλω Μίλτο μου, αλλά θα προτιμούσαν να δουλεύουν στην έδρα τους για να μένει και τίποτα στην τσέπη.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 30-11-07, 16:00
Το avatar του χρήστη Archmage
Archmage Ο χρήστης Archmage δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 14-03-18 00:30
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από amigos Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολλοί φοιτητές δουλεύουν για να τα βγάλουν πέρα.
Ξέρεις κάποια πηγή με στοιχεία, πχ πόσο % των φοιτητών δουλεύει πλήρως ή μερικώς;
__________________
may you live in interesting times
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 30-11-07, 16:13
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Archmage Εμφάνιση μηνυμάτων
Ξέρεις κάποια πηγή με στοιχεία, πχ πόσο % των φοιτητών δουλεύει πλήρως ή μερικώς;
Δεν ξέρω αν υπάρχουν τέτοια στοιχεία. Πάντως συνήθως αυτοί που δουλεύουν ταυτόχρονα, παρατείνουν 1-2 χρόνια το απολύτηριο χωρίς να είναι απόλυτο αυτό.

Προσωπικά εγώ, αν και ήμουν εντός έδρας δούλευα σαν φοιτητής.

Μην γελάσετε, αλλά εγώ πούλαγα κοτόπουλα στην Πλατεία Κολωνακίου, σε ένα από τα τότε καταστήματα Βοκτάς :-)
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:33.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.