Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Επιστήμη & Εκπαίδευση > Εκπαίδευση
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 20-11-07, 03:10
Το avatar του χρήστη purple anemone
purple anemone Ο χρήστης purple anemone δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Η βαθμολογία των παιδιών στο σχολείο, η τηλέοραση και τα παιχνίδια βίντεο

Σίγουρα θα έχετε διερωτηθεί για το ποιοι παράγοντες επηρεάζουν την πρόοδο του παιδιού σας στο σχολείο, στη μάθηση, στην απόδοση και στη βαθμολογία του. Αναμφίβολα, η διαπαιδαγώγηση και η ανατροφή που του δώσατε παίζουν σημαντικό ρόλο.

Υπάρχουν όμως και άλλοι παράγοντες που είναι καλό να γνωρίζετε που εάν δεν αντιμετωπισθούν με το σωστό τρόπο, μπορεί να υποσκάπτουν τις φιλότιμες προσπάθειες του παιδιού σας για καλύτερη απόδοση και βαθμολογία.


Η δική σας καθοδήγηση ως γονείς από πολύ νωρίς στην ηλικία του παιδιού, θα του καλλιεργήσει την αγάπη για τη μάθηση, τις γνώσεις και τη σοφία. Η επιμέλεια και η φιλοπονία του είναι επίσης αρετές που θα το βοηθήσετε να αποκτήσει.

Είναι όμως καλό να γνωρίζετε και τους κινδύνους που καραδοκούν μέσα και έξω από το σπίτι, από την οικογένεια ή από τους φίλους, που μπορούν να αποσπούν την προσοχή του παιδιού σας επηρεάζοντας το σε σημείο που να βλάπτονται η εκπαίδευση, η πρόοδος και κατά συνέπεια οι βαθμοί του στο σχολείο.

Οι παράγοντες που μπορεί να έχουν αρνητικές επιπτώσεις για την εκπαίδευση του παιδιού είναι πολλοί. Προβλήματα μεταξύ των γονιών, συχνοί καβγάδες, διαζύγιο ή διάσταση, ασθένειες, μετακομίσεις, κακές επιρροές από συνομήλικους ή άλλους φίλους, η τηλεόραση, το διαδίκτυο και τα βιντεοπαιχνίδια, είναι αιτίες που αποσπούν την προσοχή και συγκέντρωση των παιδιών αφαιρώντας από τον πολύτιμο χρόνο που απαιτείται για την κατ' οίκον εργασία τους, τη μάθηση και εμπέδωση των μαθημάτων τους.

Στην εποχή μας, η τηλεόραση, το διαδίκτυο και τα βιντεοπαιχνίδια αποτελούν όλο και περισσότερο ένα μεγάλο πόλο έλξης των παιδιών μας. Οι αρνητικές συνέπειες που προκύπτουν λόγω του μεγάλου χρόνου που παίρνουν από τα παιδιά, του περιεχομένου που προσφέρουν και λόγω της καθιστικής ζωής που επιβάλλουν στα παιδιά, δημιουργούν μεγάλες ανησυχίες.

Η τηλεόραση και το διαδίκτυο, είναι βέβαια χρήσιμα και αναπόφευκτα εργαλεία που μας προσφέρει η τεχνολογία στην εποχή μας. Πρέπει να μάθουμε στα παιδιά μας να τα χρησιμοποιούν με μέτρο και σωστά. Ταυτόχρονα να γνωρίζουμε τους κινδύνους, να συζητούμε με τα παιδιά με τρόπο τέτοιο που η κατανόηση να οδηγά σε καλύτερη και επιτυχημένη χρήση των εργαλείων αυτών αποφεύγοντας τις πιθανές παγίδες που υπάρχουν.

Οι βαθμοί που παίρνουν τα παιδιά στο σχολείο, επηρεάζονται αρνητικά από το χρόνο που κοιτάζουν τηλεόραση κατά τις μέρες που έχουν σχολείο και από το περιεχόμενο που παρακολουθούν. Την ίδια αρνητική επίδραση στους βαθμούς των παιδιών, έχουν οι ώρες που αφιερώνουν και για τα παιγνίδια βίντεο.

Ο χρόνος που κοιτάζουν τηλεόραση τα παιδιά κατά το Σαββατοκύριακο, δεν επηρεάζει τους βαθμούς τους εκτός εάν αυτός ξεπερνά τις 4 ώρες κάθε μέρα. Τα παιδιά που κοιτάζουν έργα που είναι ακατάλληλα για την ηλικία τους, με βίαιο περιεχόμενο ή ζώνης ενηλίκων, έχουν επίσης μεγαλύτερο κίνδυνο να παίρνουν χαμηλότερους βαθμούς στο σχολείο.

Τα συμπεράσματα αυτά προέκυψαν από έρευνα σε 4.508 παιδιά και έφηβους σχολείων μέσης εκπαίδευσης στις Ηνωμένες Πολιτείες. Ο στόχος ήταν να διευκρινιστεί η επίδραση στους βαθμούς που έπαιρναν τα παιδιά στο σχολείο του χρόνου παρακολούθησης τηλεόρασης, του περιεχομένου που έβλεπαν και του χρόνου που περνούσαν παίζοντας παιγνίδια βίντεο.

Η εργασία αυτή προσθέτει στα δεδομένα που τεκμηριώνουν τις αρνητικές επιδράσεις που μπορούν να έχουν η τηλεόραση, οι ταινίες και τα ηλεκτρονικά παιγνίδια στις διαπροσωπικές δεξιότητες, στο χρόνο προσοχής και στη γενική υγεία των παιδιών και εφήβων.

Ο υπερβολικός χρόνος παρακολούθησης τηλεόρασης σχετίστηκε με την παχυσαρκία στα παιδιά, τις χαμηλές σχολικές επιδόσεις και την αυξημένη επιθετικότητα. Είναι λοιπόν επιτακτικό οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί να θυμούνται πάντοτε τους εν λόγω κινδύνους, να είναι προσεκτικοί στο πόσο χρόνο αφιερώνουν τα παιδιά στην τηλεόραση, στα ηλεκτρονικά παιγνίδια και πολύ σημαντικό στο είδος των προγραμμάτων και ταινιών που κοιτάζουν.

Η Αμερικανική Εταιρεία Παιδιατρικής, συστήνει ότι οι γονείς δεν πρέπει να επιτρέπουν στα παιδιά τους να βλέπουν περισσότερο από 1 ώρα τηλεόρασης κατά τις μέρες που έχουν σχολείο. Στην ώρα αυτή πρέπει να συμπεριλαμβάνεται και ο χρόνος που τα παιδιά παίζουν ηλεκτρονικά παιγνίδια τύπου βίντεο.

Ταυτόχρονα οι γονείς είναι απαραίτητο να μην επιτρέπουν την παρακολούθηση από τα παιδιά τους περιεχομένου και ταινιών στην τηλεόραση ή αλλού, τα οποία να είναι ακατάλληλα για την ηλικία τους, που έχουν σκηνές βίας ή με σκηνές σεξουαλικού χαρακτήρα μόνο για ενήλικες.

Μια ζωή χωρίς τηλεόραση είναι αδύνατη. Όμως είναι δυνατόν να ληφθούν μέτρα για την καλύτερη δυνατή χρήση της από τα παιδιά και την οικογένεια με στόχο τη βελτίωση των βαθμών των παιδιών στο σχολείο και την καλύτερη λειτουργία της οικογένειας.

Μερικές απλές εισηγήσεις προς τους γονείς μπορούν να βοηθούν:

1. Ελέγχετε το τι βλέπουν τα παιδιά σας στην τηλεόραση

2. Χρησιμοποιείτε ασφαλιστικές δικλείδες και κώδικες για να μη βλέπουν περιεχόμενο ακατάλληλο για την ηλικία τους, βίαιο ή με σεξ

3. Στις μέρες που τα παιδιά έχουν σχολείο, μην τα αφήνετε να βλέπουν περισσότερο από 1 ώρα ημερησίως

4. Προσπαθείτε η τηλεόραση να χρησιμοποιείται κυρίως για ειδικές περιπτώσεις όπως για παράδειγμα το Σαββατοκύριακο

5. Μην δίνετε περισσότερο χρόνο παρακολούθησης στα παιδιά σας ως αμοιβή για κάτι καλό που έχουν κάνει. Αντίθετα δοκιμάστε να τους χαρίσετε ένα καινούργιο βιβλίο ή προσφέρετε τους κάτι άλλο ή ακόμη προσφέρετε τους ένα ξεχωριστό δείπνο

6. Μην αφήνετε ποτέ τα παιδιά σας να βλέπουν τηλεόραση ενώ κάνουν τα μαθήματα τους

7. Μην βάζετε τηλεοράσεις στα δωμάτια των παιδιών σας

8. Τα Σαββατοκύριακα, αντί να κοιτάζετε τηλεόραση ή ταινίες μαζί με τα παιδιά σας, προσπαθείτε να κάνετε πιο εποικοδομητικές δραστηριότητες όπως για παράδειγμα να παίξετε ένα καινούργιο παιγνίδι ή κατασκευάστε κάτι μαζί τους

9. Ακολουθείτε προσεκτικά τις συστάσεις για την ηλικία που δίνονται για τις ταινίες και τα παιγνίδια βίντεο. Εάν είναι δυνατό, είναι ακόμη καλύτερα να βλέπετε εσείς οι ίδιοι, από πριν το περιεχόμενο Περιορίστε όσο περισσότερο μπορείτε την παρακολούθηση από τα παιδιά σας, περιεχομένου με βίαιο χαρακτήρα, απρεπή προφορικό ή γραπτό λόγο, σκηνές σεξ, χρήσης ναρκωτικών, καπνίσματος και ναρκωτικών

10. Είναι πολύ χρήσιμο να κοιτάζετε προγράμματα και ταινίες μαζί με τα παιδιά σας. Μιλήστε μαζί τους για θέματα που προκύπτουν από τις ταινίες, προγράμματα και διαφημίσεις που βλέπετε μαζί τους. Απαντάτε τις ερωτήσεις τους και ανοίγετε συζητήσεις μαζί τους για ζητήματα που προκύπτουν και που θεωρείτε σημαντικά για την ενημέρωση και εκπαίδευση των παιδιών σας

11. Ενθαρρύνετε την παρακολούθηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και άλλων, κατάλληλων για την ηλικία τους

Είναι γεγονός ότι πρέπει να αναμένουμε όλο και περισσότερες εισηγήσεις από τους ειδικούς και τις αρμόδιες αρχές για το χρόνο και την ποιότητα του περιεχομένου στα μέσα μαζικής επικοινωνίας συμπεριλαμβανομένου και του διαδικτύου.

Η έξυπνη χρήση της τηλεόρασης μπορεί να προσφέρει ψυχαγωγία, εκπαίδευση και ενημέρωση. Εναπόκειται στους γονείς να βάζουν τις σωστές βάσεις για να επιτυγχάνονται οι στόχοι αυτοί χωρίς να επηρεάζονται αρνητικά οι βαθμοί των παιδιών στο σχολείο.

Ο στόχος είναι ο περιορισμός του χρόνου που αφιερώνουν τα παιδιά σε μη εποικοδομητικές δραστηριότητες που έχουν αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχική και σωματική τους υγεία όπως επίσης και στις επιδόσεις τους στο σχολείο. Παράλληλα είναι επιτακτική η προστασία τους από μη ασφαλές περιεχόμενο που δυστυχώς προσφέρεται σχεδόν ανεξέλεγκτα από πολλά μέσα μαζικής επικοινωνίας.

Βιβλιογραφία:

Association Between Television, Movie, and Video Game Exposure and School Performance, Pediatrics 2006;118(4):2005-2854, 4 Οκτωβρίου 2006.
American Academy of Pediatrics
American Educational Research Association
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 20-11-07, 09:40
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από purple anemone Εμφάνιση μηνυμάτων

η τηλεόραση, το διαδίκτυο και τα βιντεοπαιχνίδια, είναι αιτίες που αποσπούν την προσοχή και συγκέντρωση των παιδιών αφαιρώντας από τον πολύτιμο χρόνο που απαιτείται για την κατ' οίκον εργασία τους, τη μάθηση και εμπέδωση των μαθημάτων τους.

Στην εποχή μας, η τηλεόραση, το διαδίκτυο και τα βιντεοπαιχνίδια αποτελούν όλο και περισσότερο ένα μεγάλο πόλο έλξης των παιδιών μας. Οι αρνητικές συνέπειες που προκύπτουν λόγω του μεγάλου χρόνου που παίρνουν από τα παιδιά, του περιεχομένου που προσφέρουν και λόγω της καθιστικής ζωής που επιβάλλουν στα παιδιά, δημιουργούν μεγάλες ανησυχίες.

Οι βαθμοί που παίρνουν τα παιδιά στο σχολείο, επηρεάζονται αρνητικά από το χρόνο που κοιτάζουν τηλεόραση κατά τις μέρες που έχουν σχολείο και από το περιεχόμενο που παρακολουθούν. Την ίδια αρνητική επίδραση στους βαθμούς των παιδιών, έχουν οι ώρες που αφιερώνουν και για τα παιγνίδια βίντεο.


Ο υπερβολικός χρόνος παρακολούθησης τηλεόρασης σχετίστηκε με την παχυσαρκία στα παιδιά, τις χαμηλές σχολικές επιδόσεις
Είναι λοιπόν επιτακτικό οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί να θυμούνται πάντοτε τους εν λόγω κινδύνους, να είναι προσεκτικοί στο πόσο χρόνο αφιερώνουν τα παιδιά στην τηλεόραση, στα ηλεκτρονικά παιγνίδια

Η Αμερικανική Εταιρεία Παιδιατρικής, συστήνει ότι οι γονείς δεν πρέπει να επιτρέπουν στα παιδιά τους να βλέπουν περισσότερο από 1 ώρα τηλεόρασης κατά τις μέρες που έχουν σχολείο. Στην ώρα αυτή πρέπει να συμπεριλαμβάνεται και ο χρόνος που τα παιδιά παίζουν ηλεκτρονικά παιγνίδια τύπου βίντεο.
Δύο παρατηρήσεις


Τα παραπάνω επιχειρήματα που έχω κάνει παράθεση, θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν και για να πείσουν έναν γονέα να μην διαβαζει το παιδί του εξωσχολικά βιβλία για παραπάνω από 1 ώρα την μέρα.
Φαντάζεστε κάποιον να έδινε μια τέτοια συμβουλή ?

Ειδικά για τα videogames:
Πολλά παιχνίδια (όπως π.χ τα adventures) εξάπτουν την φαντασία του παιδιού και σε αντίθεση με ένα βιβλίο το βοηθούν να αλληλεπιδρά κιόλας με αυτό που βλέπει διαβάζει.
Άλλα πάλι παιχνίδια αναπτύσσουν δεξιότητες όπως παρατηρητικότητα, ταχύτητα αντίδρασης ή ταχύτητα σκέψης.

Για την τηλεόραση:
Είναι πιο παθητική ενασχόληση αλλά και πάλι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ηθοπλαστικούς σκοπούς (με το κατάλληλο φιλτράρισμα)

Θα συμφωνήσω στο σημείο που λέει ότι πρέπει να ελέγχουμε το περιεχόμενο όλων αυτών των δραστηριοτήτων.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 20-11-07, 10:43
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 20:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Κάποιοι σοφοί πρόγονοί μας έλεγαν...
Παν μέτρον άριστον...

Για μένα το πιό σημαντικό είναι να συζητάμε με τα παιδιά μας, να κατανοούμε τις ανάγκες τους, να βλέπουμε τι τα ευχαριστεί.
Είμαι πολύ κοντά στον ανηψιό μου σαν θείος και όποτε μπορώ να καταναλώνω χρόνο μαζί του.
Είδα ότι τα παιδάκια στον παιδικό σταθμό που πηγαίνει (είναι 3 χρονών) μιλάγανε για μία ταινία, το cars, και εκείνος δεν την είχε δεί.
Την ενοικίασα και την είδαμε μαζί.
Το αποτέλεσμα είναι το παιδάκι να ασχολείται με πολλά πράγματα σχετικά με αυτή την ταινία επειδή του άρεσε. Του πήρα δύο puzzle που κάθησε ήσυχος και τα έφτιαξε (θεωρώ τα puzzle πολύ καλή ενασχόληση για το παιδί), ζητάει βιβλία προσχολικής ηλικίας σχετικά με την ταινία, αυτοκινητάκια από την ταινία, και κάθεται με τους φίλους του και παίζουν με αυτά τα αυτοκινητάκια.

Μία ταινία, μεγαλύτερη από μία ώρα λοιπόν, έδωσε σε ένα παιδάκι πολύ καλά ενδιαφέροντα που σε άλλη περίπτωση δεν θα πλησίαζε(π.χ. το puzzle).

Ας μην βάζουμε τα πάντα σε νούμερα λοιπόν. Αυτά είναι για τα αμερικανάκια που δεν έχουν μέτρο και αφήνουν τα παιδιά τους να παίζουν Doom με τις ώρες από 3 χρονών.
Εγώ ξέρω ότι την άνεσή μου με την Αγγλική δεν την απέκτησα από κανένα σχολείο. Την απέκτησα από online παιχνίδι.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 20-11-07, 10:53
Το avatar του χρήστη purple anemone
purple anemone Ο χρήστης purple anemone δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
@ Diamond

Συμφωνώ κι επαυξάνω. Όλα αυτά, αν θυμάμαι καλά, τα είχα υποστηρίξει και σε συγγενή συζήτηση για την τηλεόραση.
Το θέμα είναι πως, δεν μπορούμε να αποφύγουμε την είσοδο της τεχνολογίας και κάποιου νέου τρόπου ζωής στη ζωή των παιδιών μας.
Ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να την καθοδηγήσουμε θετικά προς τα κει που γίνεται εποικοδομητική και χρήσιμη.
Μόνο που θέλει μεγαλύτερο κόπο ε; Εκεί χαλάει η συνταγή...
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 20-11-07, 11:03
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 20:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από purple anemone Εμφάνιση μηνυμάτων
Μόνο που θέλει μεγαλύτερο κόπο ε; Εκεί χαλάει η συνταγή...
Έτσι είναι μάναμ...
Άμα δεν θέλεις να επενδύσεις κόπο και χρόνο υπάρχουν και τα προφυλακτικά...
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 20-11-07, 12:56
Το avatar του χρήστη Gildor
Gildor Ο χρήστης Gildor δεν είναι συνδεδεμένος
High Elf
 

Τελευταία φορά Online: 08-05-17 14:17
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από amigos Εμφάνιση μηνυμάτων
Πολλά παιχνίδια (όπως π.χ τα adventures) εξάπτουν την φαντασία του παιδιού και σε αντίθεση με ένα βιβλίο το βοηθούν να αλληλεπιδρά κιόλας με αυτό που βλέπει διαβάζει.
ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ!!! Που εισαι Λαρρυ )
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις...
Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή!
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 20-11-07, 15:53
Το avatar του χρήστη Endelva
Endelva Ο χρήστης Endelva δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 09-05-10 17:03
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Συμφωνώ με τα περισσότερα σχόλια πάνω στο άρθρο, δηλαδή με λίγα λόγια διαφωνώ με τη δαιμονοποίηση των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και της τηλεόρασης, μιας και σε αρκετούς ανθρώπους της γενιάς μου, αλλά και μεγαλύτερους, είναι προφανές το όφελός τους.

Το θέμα είναι πως, δεν μπορούμε να αποφύγουμε την είσοδο της τεχνολογίας και κάποιου νέου τρόπου ζωής στη ζωή των παιδιών μας.
Ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να την καθοδηγήσουμε θετικά προς τα κει που γίνεται εποικοδομητική και χρήσιμη.
Διαφωνώ με την παραπάνω άποψη όμως [ή μάλλον με τη διατύπωση αυτής της άποψης] διότι δεν θεωρώ αρνητική την είσοδο της τεχνολογίας στη ζωή των παιδιών de facto. Δεν τη θεωρώ κάτι αρνητικό που μπορούμε να προσπαθήσουμε τουλάχιστον να το καθοδηγήσουμε θετικά. Τη θεωρώ κάτι θετικό. Ας μην ξεχνάμε πως τεχνολογία ειναι και το internet, δηλαδή η πρόσβαση σε βιβλιοθήκες που ούτε μπορούσαμε να φανταστούμε πως θα επισκεπτόμασταν από το σπίτι μας, και χίλια άλλα πράγματα. Είναι ένα μέσον, ποτέ δεν ήταν αρνητικό να έχουμε άλλο ένα μέσον, ειδικά τόσο ισχυρό. Φυσικά κάθε μέσον μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με αρνητικό τρόπο, αλλά δεν πάει να πει πως είναι αρνητικό εξ αρχής. Όλα με μέτρο. Αν μιλάμε βέβαια για άπειρες ώρες τη μέρα μπροστά στο PC ή στην τηλεόραση έτσι ώστε να μη μένει χρόνος για μαθήματα, μιλάμε για υπερβολή, ανεξαρτήτως περιεχομένου των εκπομπών/παιχνιδιών/ενασχολήσεων γενικά.

Για την τηλεόραση:
Είναι πιο παθητική ενασχόληση αλλά και πάλι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ηθοπλαστικούς σκοπούς (με το κατάλληλο φιλτράρισμα)
Συμφωνώ με το φιλτράρισμα, ως ένα βαθμό βέβαια, όχι να τα κλείσουμε και σε γυάλα. Από εκεί και πέρα, δεν νομίζω πως το μόνο πράγμα που έχουμε υποχρέωση να δώσουμε στα παιδιά είναι ηθική αγωγή. Το να βλέπει κανείς πολλά πράγματα, να έρχεται σε επαφή με ταινίες, ενημερωτικές εκπομπές, σειρές, ανοίγει τους ορίζοντές του σε οποιαδήποτε ηλικία. Και η γνώση είναι αξία, όχι μόνο η ηθική.
__________________
[Sola fide.]
Her hair spread out in fiery points glowed into words, then would be savagely still. – T. S. Eliot, The Waste Land.
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 20-11-07, 16:51
Το avatar του χρήστη teo64x
teo64x Ο χρήστης teo64x δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 27-05-08 15:49
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Σε γενικές γραμμές, είναι σωστά όσα έγραψε η Άννα, προκειμένου να αυξήσουμε τη βαθμολογία των παιδιών στο σχολείο. Μερικές σημείωσεις μόνο, κρίνοντας από την προσωπική μου πείρα.

Οι συμβουλές του κειμένου δεν είναι ούτε απόλυτες ούτε καν απαραίτητες. Προσωπικά έκανα πάντα τα αντίθετα από αυτά που περιγράφονται (ειδικά τις αριθμημένες συμβουλές προς το τέλος - δεν ακολούθησα καμία, τίποτα) και νομίζω πως οι βαθμοί μου στο σχολείο ποτέ δεν ήταν κακοί.

Δεύτερον, παρουσιάζεται το σχολείο σαν αυτοσκοπός. Σχεδόν όλες μου τις γνώσεις τις απέκτησα από πηγές άλλες του σχολείου και ο τρόπος σκέψης μου δε διαμορφώθηκε ούτε από καθηγητές ούτε από συμμαθητές μου (μπλιαχ - αν μου επιτρέπετε).

Αγγλικά έμαθα από μικρός σε φροντιστήριο και απέκτησα μεγάλη άνεση παίζοντας συνεχώς video games, υπολογιστές και προγραμματισμό έμαθα αποκλειστικά και μόνο από την καθημερινή και πολύωρη ενασχόλησή μου, μουσική έμαθα σε ωδείο και εξοικειώθηκα χάρη στις συζητήσεις με άλλα άτομα που είχαν το ίδιο ενδιαφέρον, ενώ τον τρόπο έκφρασής μου τον απέκτησα διαβάζοντας πάρα πολλά κείμενα στο Internet και σε εξωσχολικά (και μόνο) βιβλία.
__________________
http://www.musicwave.gr/tc64/Scent of the sea, before the waking of the world...
Brings me to thee, into the blue memory...
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 20-11-07, 17:21
Το avatar του χρήστη Endelva
Endelva Ο χρήστης Endelva δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 09-05-10 17:03
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Επίσης, η συμβουλή 8 έρχεται σε σύγκρουση με τη συμβουλή 10. [Η συμβουλή 8 μας λέει παρεμπιπτόντως ότι το να βλέπει κανείς ταινίες δεν είναι εποικοδομητικό, πράγμα που δεν θα έλεγα πως αληθεύει.]
__________________
[Sola fide.]
Her hair spread out in fiery points glowed into words, then would be savagely still. – T. S. Eliot, The Waste Land.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 20-11-07, 17:50
Το avatar του χρήστη purple anemone
purple anemone Ο χρήστης purple anemone δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από teo64x Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε γενικές γραμμές, είναι σωστά όσα έγραψε η Άννα,
Συγγνώμη, έβαλα τη βιβλιογραφία και ξέχασα την πηγή
Το άρθρο είναι από το medlook.net
Δεν έχω βάλει προσωπικά σχόλια
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της...
Απάντηση με παράθεση
  #11  
Παλιά 20-11-07, 17:51
Το avatar του χρήστη purple anemone
purple anemone Ο χρήστης purple anemone δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Endelva Εμφάνιση μηνυμάτων
Και η γνώση είναι αξία, όχι μόνο η ηθική.
Η γνώση χωρίς ηθική είναι καταστροφή.
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της...
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 20-11-07, 18:29
Το avatar του χρήστη Endelva
Endelva Ο χρήστης Endelva δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 09-05-10 17:03
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Η γνώση χωρίς ηθική είναι καταστροφή.
Συμφωνώ. Αλλά η ηθική χωρίς γνώση είναι στασιμότητα, και η μη εξέλιξη ενός είδους οδηγεί κι αυτή στην καταστροφή. Δεν φτάνει η ηθική λοιπόν για να πάει μπροστά ο κόσμος, αν ήμασταν όλοι καλοί άνθρωποι και δεν είχε προχωρήσει η επιστήμη καθόλου, οι ζωές μας θα ήταν πολύ διαφορετικές και θα πεθαίναμε από το κρύο και τις διάφορες αρρώστιες αβέρτα. Η ολοκληρωμένη γνώση, εξ άλλου, οδηγεί σε σωστές ηθικές επιλογές. Το να νοιάζεται κανείς μόνο για τον εαυτό του και να καίει και να καταστρέφει τα πάντα γύρω του δεν είναι ιδιαίτερα έξυπνη στάση ζωής [ούτε γνωστική].
__________________
[Sola fide.]
Her hair spread out in fiery points glowed into words, then would be savagely still. – T. S. Eliot, The Waste Land.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Endelva : 20-11-07 στις 18:50
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 20-11-07, 18:49
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 20:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από purple anemone Εμφάνιση μηνυμάτων
Η γνώση χωρίς ηθική είναι καταστροφή.
"Knowledge is a deadly friend when noone sets the rules
The fate of all mankind I see is in the hands of fools"

Κάτι γνώριζαν οι King Crimson όταν έγραφαν το Epitaph ε;
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 20-11-07, 18:49
Το avatar του χρήστη papa
papa Ο χρήστης papa δεν είναι συνδεδεμένος
Administratore Symphoroso (Ιταλιστι)
 

Τελευταία φορά Online: 17-10-14 00:05
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από purple anemone Εμφάνιση μηνυμάτων
Η γνώση χωρίς ηθική είναι καταστροφή.
χμμμμ αν θυμηθουμε κατι χαριτωμενα οπως η ιερα εξεταση πχ και δεν ηταν η μονη... και η ηθικη χωρις γνωση ειναι εξ ισου καταστροφικη....

ακομα για οτι ειπε ο θοδωρης το καθε ατομο αντιδρα διαφορετικα στην μαθηση....

εγω πχ σαν καλο πνευμα αντιρησης δεν διαβασα ποτε το μαθημα της ημερας για το σχολειο....απο την αλλη μερια επειδη μου αρεσε το διαβασμα ειχα διαβασει και ολα τα σχολικα βιβλια σε ασχετο χρονο ετσι κατεληγα να ξερω το μαθημα αν με ρωτουσαν ποτε...

επαιξα και μανια οτι μπορειτε να φανταστητε και δεν αφησα ποτε οτι με διασκεδαζε να καταπιεστει απο τα μαθηματα μου...
.

χωρις να θελω να περιαυτολογησω ειχα παρα ταυτα μια πολυ καλη και προσοδοφορο καριερα...

αγγλικα εμαθα απο τα καρτουνς και τον κινηματογραφο, χαρτι (lower η Proficiency) δεν αποκτησα ποτε αυτο ομως δεν με εμποδισε να σπουδασω στο LSE και αργοτερα στο Ηarvard..

θελω να καταληξω δηλαδη στο οτι δεν υπαρχει συνταγη αλλα ειδικη προσαρμογη στον καθε ενα εξ υμων..τα παιδια μας δεν ειναι εμεις ειναι αυτα..
σε καμια περιπτωση δεν πρεπει να τα μεγαλωσουμε η να τα μορφωσουμε εχωντας για προτυπο τα μουτρα μας...

οπως ειμασταν και εμεις σε σχεση με τους γονεις μας ετσι και αυτα σε σχεση με εμας ειναι αλλουνου παπα ευαγγελιο επομενως αφηστε τους κανονες τις οδηγιες γραμμενα απο αλλους και συγκεντρωθητε στην προσωπικοτητα των παιδιων σας οσο καλυτερα μπορειτε και βοηθηστε τα να την αναπτυξουν οσο το δυνατο καλυτερα ενθυμουμενοι παντα οτι αλλο αυτα αλλο εσεις

υγ δεν μου αρεσε το κειμενο μου σε σχεση με αυτα που ηθελα να πω αλλα θα το αφησω ετσι κι εχει ο θεος.
__________________
μιαπαπιαμαποιαπαπια

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη papa : 20-11-07 στις 18:52
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 20-11-07, 19:31
elbereth Ο χρήστης elbereth δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 19-10-12 17:14
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
"μιλάγανε για μία ταινία, το cars, και εκείνος δεν την είχε δεί.
Την ενοικίασα και την είδαμε μαζί. "

Ωραία ταινία. Όπως και όλες τις Pixar, Disney κλπ :-)
Αλλά έχεις δει ποτέ Bob Σφουγγαράκη;; Το βλέπει μετά μανίας ένα κοντινό μου παιδάκι τρεισήμισυ χρονών. Έχει πολύ πλάκα για ενήλικες (ίσως και για εφήβους αν καταδεχτούν να δουν καρτούν), αλλά είναι εντελώς ακατάλληλο για παιδιά (διαθέτει φιλοδοξίες, πραξικοπήματα, ανεργία κλπ). Τι θα καταλάβει το μωρό; Αντίθετα είναι πολύ καλό ο Bob ο Μάστορας :-)
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 10:52.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.