Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Επιστήμη & Εκπαίδευση > Εκπαίδευση
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 17-10-06, 09:45
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Exclamation Η βασική εκπαίδευση πεθαίνει, κάντε κάτι!

Αντιγράφω από την Καθημερινή :

Τα νέα βιβλία αλλάζουν το σχολείο;
Τα εγχειρίδια γλώσσας για το Δημοτικό δέχονται κριτική προτού καν διδαχθούν – Τι απαντούν οι συγγραφείς

Επιμέλεια αφιερώματος: Σ. Α. Μοσχονας
---
Για πρώτη φορά σχολικά βιβλία γράφονται όχι με απευθείας ανάθεση αλλά έπειτα από διαγωνισμό, που προκήρυξε το 2003 το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (στο πλαίσιο του ΕΠΕΑΕΚ). H επιλογή έγινε από ανεξάρτητους κριτές και το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο είχε την επίβλεψη της συγγραφής, σύμφωνα με το νέο Αναλυτικό Πρόγραμμα και το Διαθεματικό Ενιαίο Πλαίσιο Προγραμμάτων Σπουδών. Τυπώθηκαν και διανεμήθηκαν ήδη τα βιβλία γλώσσας των Α΄, Γ΄, Ε΄ και Στ΄ τάξεων του Δημοτικού. Το υλικό της Β΄ τάξης είναι στο στάδιο των διορθώσεων και της Δ΄ παραμένει στη διαδικασία της συγγραφής. Η κυβέρνηση, φυσικά, κάνει λόγο για μια ακόμη «μεταρρύθμιση». Οι εκπαιδευτικοί μιλούν για προχειρότητες, πλημμελείς επιμορφώσεις, αποσπασματικότητα, κοντολογίς για μια ακόμη «απορρύθμιση». Ορισμένοι απέρριψαν τα νέα βιβλία προτού καν γραφτούν. Αριστερές παρατάξεις εκπαιδευτικών τα αντιμετωπίζουν σαν δούρειο ίππο του νεοφιλελευθερισμού και των μονοπωλίων (λογική που υιοθέτησε και το αντιπολιτευόμενο «Εθνος», 3.8.2006: «Στα σχολεία το Play Statio2! Ολοσέλιδη διαφήμιση του παιχνιδιού σε νέο βιβλίο της Ε΄ Δημοτικού»). Κάποιοι θρηνούν ήδη για την υποβάθμιση στα νέα βιβλία της λογοτεχνίας και των κλασικών κειμένων. Η αλήθεια είναι ότι στα νέα βιβλία τα λογοτεχνικά κείμενα αντιπροσωπεύονται σε ποσοστό 40%, αλλά είναι επίσης αλήθεια ότι αν υπήρχαν συγγραφείς παιδικών βιβλίων στις συντακτικές ομάδες, έστω με τον ρόλο του συμβούλου, ορισμένες κακογουστιές (πρόχειρα παιδικά ποιηματάκια, λ.χ.) θα είχαν αποφευχθεί.

Με εξαίρεση λίγα σκόρπια άρθρα σε έντυπα και σε ηλεκτρονικά περιοδικά (Νέα Παιδεία, Γέφυρες, alfavita.gr), σοβαρή συζήτηση δεν έχει γίνει. Το πρώτο βήμα στον διάλογο είναι να διαπιστωθεί αν τα νέα βιβλία επιτυγχάνουν στους στόχους που τους έχουν τεθεί: είναι πράγματι διαθεματικά, κειμενοκεντρικά και επικοινωνιακά, όπως διατείνονται ότι είναι;

Στο ερώτημα αυτό, η απάντηση της Αννας Ιορδανίδου είναι απολύτως καταφατική, ενώ ο Αγαθοκλής Χαραλαμπόπουλος κρίνει τα βιβλία γλώσσας του δημοτικού ως κατ' επίφασιν μόνο επικοινωνιακά. Τέλος, η Ελένη Καραντζόλα υπερασπίζεται τη λογική του πολυγραμματισμού ήδη από την Α΄ τάξη. Δεν είναι ίσως εντελώς συμπτωματικό ότι όλοι οι συντελεστές αυτού του αφιερώματος, αλλά και άλλοι συγγραφείς των νέων βιβλίων, έχουν συνεργαστεί στο ερευνητικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων, το οποίο από το 2001 εισήγαγε τη διαθεματική διδασκαλία στα μειονοτικά σχολεία της Θράκης. Υπάρχει λοιπόν ήδη ένα παράδειγμα επιτυχημένης λειτουργίας της διαθεματικής προσέγγισης, και μάλιστα σε μια ιδιαίτερα «δύσκολη» περιοχή.
---

Σχόλιο :

Να συμπληρώσω και για τα βιβλία της ιστορίας που ανέφερε και ο Κώστας σε προηγούμενα μηνύματα του, που αλλοιώνουν την ιστορία μας. Κάθομαι και αναρωτιέμαι πως γίνεται ο διαγωνισμός της ανάθεσης βιβλίων;

Τι είναι μειοδοτικός διαγωνισμός όποιος πάρει τα λιγότερα; Ποιοτικός διαγωνισμός, όποιος δηλαδή ακολουθεί τις επιλογές του Εκπαιδευτικού Ινστιτούτου.

Αυτή η μαζική αλλαγή βιβλίων εμένα δεν μου κάθεται καλά, τι θα έκανα;

Ένα ένα βιβλίο, θα έφτιαχνα μια επιτροπή σοφών, από καθηγητές των παιδαγωγικών σχολών των πανεπιστημίων μας, και ανάλογα το είδος του βιβλίου, Φιλολογικό, Μαθηματικό, κλπ θα χρησιμοποιούσα για κάθε είδος βιβλίου σχετικούς με το είδος καθηγητές και ειδικούς επιστήμονες.

Ξεσκόνισμα κάθε βιβλίου, όχι μαζικά, ένα ένα και ας μου πάρει όσο χρόνο χρειάζεται. Δεν κατάλαβα επίσης καλά σε τι υστερούσαν τα βιβλία της γενιάς μου; Γραμμένα από σπουδαίους συγγραφείς, λογοτέχνες, μαθηματικούς και λοιπούς επιστήμονες. Δεν εννοώ να κρατήσουμε τα ίδια, να τα βελτιώσουμε να βάλουμε τις σύγχρονες μορφές παιδαγωγικής, αλλά γιατί θα πρέπει σε τακτά χρονικά διαστήματα τα βιβλία να αλλάζουν ριζικά και γιατί να μην συμπληρώνονται απλά;

Επίσης δεν κατάλαβα γιατί ένα βιβλίο να το γράφει μόνο ένας και όχι περισσότεροι; Γιατί να μην μπορεί η επιτροπή να κάνει επεμβάσεις πάνω στην ύλη του, να το βελτιώνει;

Δηλαδή προτείνουν 10 βιβλία Φυσικής Γης Δημοτικού και αυτό που θα αρέσει περισσότερο ή που θα είναι λιγότερο κακό θα προτιμηθεί; Γιατί να μην πάρουν τα θετικά και των 10 βιβλίων και να φτιάξουν ένα νέο άρτιο βιβλίο που σε 4 χρόνια δεν θα χρειαστεί να το αντικαταστήσουν πάλι.

Πάντως πίστευα και πιστεύω ότι το βιβλίο είναι ένα γερό βοήθημα, αλλά για μένα πιο σημαντική είναι η μορφή και ο τρόπος της διδασκαλίας.

Ένα ακόμα θέμα που με απασχολεί, είναι η αδυναμία μερικών μαθητών, ιδιαίτερα των πρώτων τάξεων του δημοτικού, να κατανοήσουν την ροή των μαθημάτων, λόγω μικρών γνώσεων στην Ελληνική γλώσσα και η ανάγκη ύπαρξης τάξεων δύο ταχυτήτων.

Μην βιαστείτε να με κατηγορήσετε για εθνικιστή και ξενόφοβο. Μόνο αυτό δεν είμαι :-). Όμως συναντάμε στα δημοτικά σχολεία παιδιά αλλοδαπών, κυρίως παιδιά Ασιατών και Αφρικανών πια, με πλήρη έλλειψη γνώσης της Ελληνικής γλώσσας.

Εδώ αν δεν υπάρχει δυνατότητα δύο τμημάτων, θα πρέπει στα παιδιά αυτά να δίνεται ιδιαίτερη μέριμνα στην ταχύρυθμη εκμάθηση των Ελληνικών ή μια ώρα παραπάνω την ημέρα ή με μία απογευματινή ώρα ή με ένα στάδιο προσαρμογής που θα ξεκινάει από το καλοκαίρι.

Στην δικιά μου εποχή το να πηγαίνεις σε δημόσιο σχολείο, σήμαινε ότι είσαι ικανός και άξιος να τα καταφέρεις, δυστυχώς σήμερα μόνο μερικά ιδιωτικά εκπαιδευτήρια προσφέρουν αξιόπιστο εκπαιδευτικό επίπεδο με αποτέλεσμα να μιλάμε για δημόσια παιδεία και μερικοί να γελάνε.

Πληρώνουν 10.000 ευρώ τον χρόνο (στις μικρές τάξεις) συν μερικές χιλιάδες ευρώ για μεταφορά, ειδικά μαθήματα κλπ και δυστυχώς έχουν δίκαιο να το κάνουν, λόγω ανυπαρξίας της δημόσιας παιδείας.

Δεν ξέρω τι πρέπει να κάνουν, αλλά πρέπει να ξαναφτιάξουν την χιλιογκρεμισμένη βασική εκπαίδευση και μετά να ασχοληθούν με την μισογκρεμισμένη ανωτάτη.

Σ.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 17-10-06, 10:19
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Στέλιο συμφωνώ σχεδόν στο σύνολο των προτάσεών σου.

Αλλά, δυστυχώς και στο θέμα της παιδείας, ισχύει αυτός ο ρημάδης νεο-ελληνικός κανόνας του "δεν επενδύουμε στο μέλλον, δεν σχεδιάζουμε μακροπρόθεσμα και δεν έχουμε οργάνωση". Δηλάδη, αντί να σηκώσουμε όλη την άσφαλτο και να βάλουμε καινούργια, γεμίζουμε το δρόμο μπαλώματα. Και φυσικά με τέτοια νοοτροπία, μέχρι να βάλουμε το ένα μπάλωμα, έχει ανοίξει το άλλο.

Στην παιδεία κατά κανόνα λείπει η έννοια του αντικειμενικού... της εξορθολογισμένης εκπαίδευσης. Βάζουν ηρωισμούς στην ιστορία, γκρινιάζει ο αριστερός. Βγάζουν τους ηρωισμούς, γκρινιάζει ο δεξιός. Βάζουν το playstation, γκρινιάζει ο αντι-καπιταλιστής. Βγάζουν το playstation, γκρινιάζει ο προοδευτικός, κλπ κλπ.

Ή ξεχνάνε να ορίσουν ειδική επιστημονική επιτροπή που είδικοι σε παιδαγωγικά και κοινωνιολογικά θέματα, ή απλά ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του. Αν το playstation είναι θεμιτό, θα το κρίνει ο παιδαγωγός, αλλά αφού εγγυηθούν σε μένα ότι ο συγκεκριμένος παιδαγωγός έχει την ικανότητα της κρίσης.

Για τα παιδιά των αλλοδαπών, φυσικά και θα πρέπει να υπάρχουν ειδικά τμήματα εντατικών ελληνικών στην αρχή σε οποιαδήποτε ηλικία το παιδί ενσωματώνεται στο ελληνικό σχολείο. Ποιος θα το οργανώσει όμως αυτό; Εδώ ακόμα δεν μπορούν να οργανώσουν ισότιμη, δίκαια και αξιοπρεπή πολιτική αντιμετώπιση και κοινωνική ενσωμάτωση στους ίδιους μετανάστες, τα παιδιά τους θα κοιτάξουν;
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 17-10-06, 10:54
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Το έχω μαράζι να δω σ’ αυτόν το ρημάδι τον τόπο, να κάνουν μακροπρόθεσμο σχεδιασμό. Συγκεκριμένα να ανεξαρτητοποιηθεί ο σχεδιασμός στην παιδεία από τον εκάστοτε βλαμμένο υπουργό.

Ζούμε στο θέατρο του παραλόγου, όλα αυτά τα χρόνια, δεν έχουμε καν ενιαίες πολιτικές μέσα στα κόμματα. Θυμάμαι που όποτε άλλαζε Υπουργός Παιδείας άλλαζε και η πολιτική στην Παιδεία και για να μην παρεξηγηθώ, το ίδιο γινόταν σε όσες κυβερνήσεις θυμάμαι, από τα σχολικά μου χρόνια μέχρι σήμερα.

(Όχι δεν ζούσα όταν κυβερνούσε την Αθήνα ο Περικλής. . .)
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 17-10-06, 12:02
jimm Ο χρήστης jimm δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 22-01-17 22:16
Φύλο: Άντρας
Δεν υπάρχει μακροπρόθεσμος σχεδιασμός, γιατί στην Ελλάδα πολιτικός ορίζεται ο δειλός καιροσκόπος, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Να σας πω και την αλήθεια συμφωνώ με την Μαριέττα σε πολλά, αλλά όλοι οι πολιτικοί από τότε που θυμάμαι εγώ έκαναν πίσω στη δύναμη του όχλου. Από τότε που ήμουν λύκειο άκουγα για το ρημάδι ποσοστό του ΑΕΠ που θα δωθεί στην παιδεία, και υπάρχουν πολλοί τρόποι να ανέβει αυτό αλλά εμπλέκουν πολιτικό κόστος και κολλάει η υπόθεση. Αλλά δεν θα έπρεπε να μας ξαφνιάζει, η παιδεία λειτουργεί όπως ακριβώς και η χώρα, με προχειρότητα, καιροσκοπισμό και τεμπελιά, όχι μόνο τώρα, ανέκαθεν.

Δ.
__________________
Let's call it an accidental feature -- Larry Wall
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 18-10-06, 09:03
Το avatar του χρήστη Fredy
Fredy Ο χρήστης Fredy δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 20-11-18 21:17
Φύλο: Άντρας
Να συμπληρώσω και για τα βιβλία της ιστορίας που ανέφερε και ο Κώστας σε προηγούμενα μηνύματα του, που αλλοιώνουν την ιστορία μας. Κάθομαι και αναρωτιέμαι πως γίνεται ο διαγωνισμός της ανάθεσης βιβλίων;
Χωρίς να θέλω να θίξω τον συγκεκριμένο διαγωνισμό, στην Ελλάδα επειδή είμαστε και Ελληνάρες και ανώτερη φυλή και ζούμε στην πιο όμορφη χώρα του κόσμου και βάλε ότι καραμέλα έχουμε πιπιλίσει από τα βρεφικά μας χρόνια, ε, οι διαγωνισμοί αρκετές φορές είναι προσημειωμένοι. (Από ιατρικής άποψης αυτό βέβαια μειώνει και το άγχος της διαδικασίας επιλογής με όλα τα συναφή σύνδρομα όπως εμφράγματα καρδιοπάθειες κλπ.)


Τι είναι μειοδοτικός διαγωνισμός όποιος πάρει τα λιγότερα; Ποιοτικός διαγωνισμός, όποιος δηλαδή ακολουθεί τις επιλογές του Εκπαιδευτικού Ινστιτούτου.
Μειοδοτικός διαγωνισμός ονομάζεται ο διαγωνισμός κατά τον οποίο οι διαγωνιζόμενοι που δεν έχουν πρόσβαση σε πρόσωπα και καταστάσεις έχουν μειωμένα (έως ανύπαρκτα) ποσοστά επιτυχίας



Ένα ένα βιβλίο, θα έφτιαχνα μια επιτροπή σοφών, από καθηγητές των παιδαγωγικών σχολών των πανεπιστημίων μας, και ανάλογα το είδος του βιβλίου, Φιλολογικό, Μαθηματικό, κλπ θα χρησιμοποιούσα για κάθε είδος βιβλίου σχετικούς με το είδος καθηγητές και ειδικούς επιστήμονες.

Γιατί Στέλιο μου στο Ελλαδιστάν που ζώ έχω γνωρίσει κατά κύριο λόγο τους έχοντες την εξουσία και τους πεφωτισμένους σοφούς οι οποίοι επιτροπάρουν και είναι μέσα σε όλα, να ορίζονται όχι με σχέση την σοφία τους αλλά με σχέση τις γνωριμίες τους; (σ.σ. Επιτροπή: Ο πιο cool τρόπος για να κονομάς τρελά λεφτάκια χωρίς να πολυφαίνεσαι...)



Επίσης δεν κατάλαβα γιατί ένα βιβλίο να το γράφει μόνο ένας και όχι περισσότεροι; Γιατί να μην μπορεί η επιτροπή να κάνει επεμβάσεις πάνω στην ύλη του, να το βελτιώνει;

Την επιτροπή συνήθως δεν την ενδιαφέρει αυτό καθ΄ αυτό το έργο της. Μέγιστο ενδιαφέρον παρατηρείται στην αποζημίωση της συμμετοχής σε αυτήν...


Εδώ αν δεν υπάρχει δυνατότητα δύο τμημάτων, θα πρέπει στα παιδιά αυτά να δίνεται ιδιαίτερη μέριμνα στην ταχύρυθμη εκμάθηση των Ελληνικών ή μια ώρα παραπάνω την ημέρα ή με μία απογευματινή ώρα ή με ένα στάδιο προσαρμογής που θα ξεκινάει από το καλοκαίρι.

Αυτό προϋποθέτει χρήματα και υπερωριακή απασχόληση έως και προσλήψεις δασκάλων. Αν και έχουμε αύξηση του ΑΕΠ 25% (μόνο εμείς και η Ζιμπάμπουε έχουμε καταφέρει αυτό τον άθλο) δεν έχουμε χρήματα για τους δασκάλους.


-----------------------------

Ο φίλος Στέλιος άνοιξε ένα μεγάλο θέμα.
Πως επιλέγονται τα βιβλία
Ποιοί τα συγγράφουν
Πώς διδάσκονται
Τί μαθαίνουν τα παιδιά
Πως βγαίνουν από το δημοτικό

Δεν έχω παιδί για να τα έχω παρακολουθήσει από κοντά τα θέματα όμως σίγουρα βλέπω και τα αποτελέσματα από πάνω προς τα κάτω.
Και γίνομαι πιο συγκεκριμένος.

Πρίν δέκα μήνες περίπου η κυρία υπουργός αποφάσισε μετά από ένα σερί εξετάσεων πανελλαδικών, όπου παιδιά μπαίναν στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ με βαθμό έστω και σε ένα μάθημα κάτω από την βάση του 10 με άριστα το 20 να τα αποκλείσει από την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Το αποτέλεσμα το γνώριζα από τον Μάρτιο. Αδειες σχολές. Παιδιά εκτός τριτοβάθμιας ενώ οι καθηγητές πληρώνονται για άδεια αμφιθέατρα. Δεν έχω την απαίτηση να συμπλέουν οι δικές μου πεποιθήσεις με την κας Μαριέττας Γιαννάκου. Ομως με προκαλεί το γεγονός ότι εγώ ο αχαϊρευτος δημόσιος υπάλληλος βλέπω μπροστά μου έναν στρατό εκτός των πυλών της τριτοβάμιας (η Μαριετώ όχι), ενώ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ μπαίνει στον στίβο ο ΙΔΙΩΤΗΣ να πουλήσει... τριτοβάμια. Ελεος Μαριέττα μου. Είπαμε είμαστε υπανάπτυκτοι όχι όμως τόσο...


Τα παιδιά λοιπον φταίνει που έγραψαν κάτω από δέκα.
Είναι χαζά; (γιατί ώς έτσι τα αντιμετωπίσαμε)
Τα ρίξαμε σε τάξεις καρμανιόλες
Τα μπαφτιάσαμε στα απανωτά φροντιστήρια.
Τελικά ο μόνος που δεν φταίει είναι το σύστημα (που πάντα είναι αξιόπιστο και αρκούντως αξιόλογο) που πέταξε τα παιδιά στην τρίτη λυκείου με πλημμελή μόρφωση και τα έκανε ανίκανα να πιάσουν βάση.

ΟΧΙ δεν φταίνε τα παιδιά.
Φταίνε οι ημμέτεροι και οι επιτροπείς της μάσας που από την Α΄δημοτικού για το μόνο που δεν ενδιαφέρονται είναι για το τί θα δώσουν.

Ο καθρέφτης δώδεκα χρόνων εκπαίδευσης είναι κάτω από την "βάση" του προσώπου επιδεικνύοντας άλλα μέλη του σώματος και ο μόνος που δεν φταίει είναι ο μαθητής. Αυτό είναι το μόνο σίγουρο.

Επιτέλους τί ζητάμε σ' αυτή την κοινωνία; Τί δώσαμε για να πάρουμε;
Φοβάμαι πως το μόνο που μας χαρακτηρίζει είναι το αγνάντεμα του βράχου της ακρόπολης.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Fredy : 18-10-06 στις 09:09
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 18-10-06, 09:46
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Fredy Εμφάνιση μηνυμάτων
Πρίν δέκα μήνες περίπου η κυρία υπουργός αποφάσισε μετά από ένα σερί εξετάσεων πανελλαδικών, όπου παιδιά μπαίναν στα Πανεπιστήμια και στα ΤΕΙ με βαθμό έστω και σε ένα μάθημα κάτω από την βάση του 10 με άριστα το 20 να τα αποκλείσει από την τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Το αποτέλεσμα το γνώριζα από τον Μάρτιο. Αδειες σχολές. Παιδιά εκτός τριτοβάθμιας ενώ οι καθηγητές πληρώνονται για άδεια αμφιθέατρα.
Πω πω Σπύρο μην μου τα λες τόσο τραγικά, στάσου να τα δούμε από άλλη σκοπιά.

Εσύ ασφαλώς θα ήθελες πολύ να περάσουν στην τριτοβάθμια βαθμίδα εκπαίδευσης με βαθμό 3-4-5-6-7-8;

Γιατί Σπύρο μου; Για να έχουμε και πάλι ΤΕΙ στην άνω Ραχούλα με 200 σπουδαστές εκ των οποίων παρακολουθούν μαθήματα οι 20; ή μπας και θέλεις ΑΕΙ με φοιτητές 20ετούς 'εκπαίδευσης' για να επανδρώσουν καλά της νεολαιίστικες οργανώσεις και να αποφασίζουν αυτοί για τους πραγματικούς φοιτητές που στρώνουν τον πισινό τους και διαβάζουν;

Οι κύριοι με το 3-4-5-6-7-8 να πάνε να μάθουν καμιά τέχνη, να είναι χρήσιμοι αύριο και να βγάζουν καλά φράγκα. Δεν είναι δυνατόν όλοι να γίνουν δικηγόροι οικονομολόγοι λογιστές και μηχανικοί.

Έχουμε μια τεράστια έλλειψη επαγγελματικού προσανατολισμού σ' αυτή την χώρα, την είχαμε την έχουμε και απ' ότι φαίνεται θα την έχουμε για πάντα αν δεν αλλάξει κάτι.

Στην παιδεία δεν πάει άλλο η κατάσταση, δεν μπορεί να έχουμε Πανεπιστήμια με 25000 φοιτητές από τους οποίους σε μια εξαετία (βάζω μπόλικη προθεσμία) να παίρνουν πτυχίο οι 12-13.000. Οι άλλοι απλά κοροϊδεύουν τον εαυτό τους, κοροϊδεύουν τους γονείς τους και τους απομυζάνε συνέχεια.

Δεν πιστεύεις και εσύ ότι αυτό πρέπει επιτέλους να αλλάξει;
Δεν πρέπει να γίνει κάτι; Κάτι ρε γαμώτο να σπάσει αυτό το απόστεμα;

Μας αρέσει ή δεν μας αρέσει Σπύρο έχουμε μπροστά μας ένα νόμο πλαίσιο για την Παιδεία, που δεν είναι πανάκεια, που δεν είναι το ιδανικό χάπι. που δεν είναι η τέλεια λύση, αν θες να το παραδεχτώ, αλλά είναι κάποια λύση, είναι ένα βότσαλο που πέφτοντας θα ταράξει τα λιμνάζοντα νερά.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 18-10-06, 10:06
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων

Οι κύριοι με το 3-4-5-6-7-8 να πάνε να μάθουν καμιά τέχνη, να είναι χρήσιμοι αύριο και να βγάζουν καλά φράγκα. Δεν είναι δυνατόν όλοι να γίνουν δικηγόροι οικονομολόγοι λογιστές και μηχανικοί.
Συνεπώς προτείνεις την απαγόρευση (με νόμο) εισόδου σε αυτούς τους φοιτητές σε ιδιωτικές σχολές νομικής, οικονομικών και μηχανικών, σωστά ?
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 18-10-06, 10:18
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Για ποιό εκπαιδευτικό σύστημα μπορεί να μιλάμε, όταν οι ίδιοι οι γονείς προσλαμβάνουν καθηγητές να κάνουν φροντιστήριο στα παιδιά τους από την Ε δημοτικού ;
Για ποιό εκπαιδευτικό σύστημα μιλάμε όταν εγώ έκανα φροντιστήριο σε φοιτητή Πολυτεχνείου σε 4 μαθήματα?
Πλέον τα παιδιά δεν μπορούν να επεξεργαστούν τίποτα, έχουν μάθει να σκέφτονται άλλοι για αυτούς.
150 εκπαιδευτικά συστήματα να αλλάξουμε αν δεν αλλάξουν νοοτροπία οι γονείς δεν αλλάζει τίποτα.
Όταν το παιδί δεν έχει χρόνο να κάτσει να ασχοληθεί μόνο του με τα μαθήματά του, να σκεφτεί να κατανοήσει, όταν οι γονείς δεν κάνουν εκπαιδευτικές συζητήσεις με τα παιδιά τους, αλλά κρύβουν την αδυναμία τους να το κάνουν αυτό πίσω απο καλοπληρωμένους καθηγητές που οι περισσότεροι νοιάζονται για το πώς θα πάρουν τα 50 € την ώρα, πώς το παιδί να εκπαιδευτεί?
Ότι και να γράφουν τα βιβλία , αν τα παιδιά δεν έχουν την ωριμότητα να το κατανοήσουν είναι άχρηστο.
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 12:39.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.