Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Εγγραφη αναφορα στο Διευθυντή (απο αυτές με αριθμό και ημερομηνία πανω στο αντίγραφο που θα κρατήσεις) και μετα Υπουργείο.Το πιο πιθανό ειναι να τη βάλουν αν τα ξαναδιαβάσει απο την αρχή όλα.Τα ήθελε ας τα πάθει.Ναι να στηρίζουμε τους επαγγελματίες καθε είδους και να μην είμαστε εμπαθείς αλλα όταν προκειται για τα παιδιά τότε αλλαζουν τα πράγματα.Ανοχή 0.
__________________
Με όποιο Sysopa καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις |
#3
|
|
||||
Το σκέφτηκα αυτό και βεβαίως είμαι διατεθειμένη να το κάνω. Θέλω μόνο να ελέγξω πρώτα το ενδεχόμενο να είναι "καλυμμένη" ως προς τη συμπεριφορά αυτή.
Αν έχει όντως άδικο, θα φτάσω μέχρι εκεί που πρέπει.
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της... |
#4
|
|
||||
Οι κακοί δάσκαλοι ήταν πάντα πρόβλημα στο σχολείο όσο ήμουν παιδί, και εξαιτίας μερικών πολλά παιδιά χάσανε σημαντικές ευκαιρίες να εξελιχθούν καλύτερα. Σήμερα δεν δέχομαι να υπάρχουν ακόμα αυτά τα φαινόμενα, και δεν είναι ένα και δυο. Δάσκαλοι με ψυχολογικά προβλήματα και προβλήματα συμπεριφοράς, παιδεραστές και ανώμαλοι να διδάσκουν τα παιδιά μας. Θα ψάξω να δω τι μπορώ να βρω για το θέμα και δεν θα το αφήσουμε έτσι.
|
#5
|
|
||||
Εγώ Άννα καταλαβαίνω πως νοιώθεις και φυσικά οι περισσότεροι θα αντιδρούσαμε το ίδιο.
Εκείνο που με φοβίζει είναι να μην πληρώσει το παιδί την εκδικητική μανία της δασκαλίτσας. Μην ξεχνάς ότι το βλασταράκι σου θα είναι στην "εξουσία" της 6 ώρες την ημέρα και φοβάμαι ότι μπορεί να της δημιουργήσει μια γενική φοβία. Αν κάνεις κάτι πρέπει να το κάνεις άμεσα. Αν συμφωνούν και άλλοι γονείς θα πρέπει να κινηθείτε και στην διεύθυνση του σχολείου και στο Υπουργείο Παιδείας.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#6
|
|
|||
Μετά το διευθυντή του σχολείου, αρμόδιος είναι ο Επιθεωρητής Περιφέρειας και όχι το Υπουργείο Παιδείας απευθείας. Γενικά, σε κάθε τέτοια ενέργεια θέλει προσοχή στη διατύπωση της αναφοράς-καταγγελίας. Δηλαδή, θα πρέπει να μη ρίξεις ευθέως ευθύνη στο δάσκαλο, αλλά να το αναφέρεις κάπως έτσι:
"τον τελευταίο μήνα μαθητές της τάξης .... εκδήλωσαν διαφορετική συμπεριφορά στη στάση τους απέναντι στο σχολείο. Επειδή οι συγκεκριμένοι μαθητές όλα τα προηγούμενα χρόνια, αλλά και κατά τον πρώτο μήνα της φετινής σχολικής χρονιάς ήταν καλοί μαθητές, και κυρίως πήγαιναν με χαρά στο σχολείο, το οποίο αγαπούσαν. Επειδή, όλως αιφνιδίως οι ίδιοι μαθητές εκδηλώνουν φοβία προς το σχολείο, και αυτή η φοβία εκδηλώνεται ποικιλλοτρόπως (νυχτερινοί τρόμοι, κλάματα, άρνηση μετάβασης στο σχολείο), ζητούμε α) όπως διερευνηθεί εάν η αιτία του προβλήματος ανάγεται στο ίδιο το σχολείο (πχ αλλαγή συνθηκών, ανάγκη προσαρμογής σε άλλο σύστημα εκπαίδευσης κλπ) β) όπως υπαρξει συνεργασία γονέων και διεύθυνσης του σχολείου για επίλυση του προβλήματος γ) όπως εκπρόσωπος των γονέων είναι παρών στο σχολείο και στην τάξη για κάποιο χρονικό διάστημα, προκειμένου αφενός να καθησυχαστούν τα παιδιά, και να νιώσουν ασφάλεια, αφετέρου να μεταφέρει την εμπειρία και στους λοιπούς γονείς έτσι ώστε να αποκατασταθεί η ψυχική ηρεμία των παιδιών και η αγάπη τους για το σχολείο και τη μάθηση."" Μαρκέλλα ΥΓ πάντως σε παρόμοια περίπτωση στην τάξη της αδερφής μου, όπου η δασκάλα (νεοδιορισμένη) εκδήλωνε τραγική συμπεριφορά, η διευθύντρια του σχολείου πέρασε όλο το έτος μέσα στην τάξη να παρακολουθεί το μάθημα (ήταν ιδιωτικό όμως το σχολείο), και από την επόμενη χρονιά και μετά η δασκάλα ήταν η καλύτερη δασκάλα του σχολείου, και όλοι θεωρούσαν τρελούς τους γονείς της προηγούμενης τάξης. Ακόμα και τα ίδια τα παιδιά που τη συνάντησαν αργότερα δεν το πίστευαν. Μερικές φορές είναι απλά θέμα προσαρμογής. |
#7
|
|
||||
Ξέρεις κι εκείνους τους άλλους που στέλνουν τα παιδιά τους σχολείο με fax; Θέλεις να σου πω πόσοι μαζεύονται στις συγκεντρώσεις; Πόσοι δεν μιλούν καν με τα παιδιά τους; Πόσοι ήρθαν να ψηφίσουν στο Σύλλογο Γονέων; Τι θες να σου πω; Θες να σου πω και για κανα δυο που αποφάσισαν να πάνε τα παιδιά τους σε άλλο σχολείο;
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της... |
#8
|
|
||||
Στον παλιό δ/ντη, που εγώ δεν τον πρόλαβα, ακούω πως δεν κουνιότανε φύλλο. Για να καταλάβεις, μετά την προσευχή έκλεινε η πόρτα! Τώρα, αν κάτσεις και παρακολουθήσεις, κάθε μέρα, συγκεκριμένα παιδιά (οι γονείς φυσικά) έρχονται ό,τι ώρα τους αρέσει. Δεν θέλω πολλά φύκια για μεταξωτές κορδέλλες, ούτε θα περιμένω βοήθεια από καμιά από αυτές τις κότες που λένε ξελιγωμένες "εμένα δε μου λέει τίποτα στο σπίτι...". Εμένα μου λέει! Και τα δυο μου παιδιά μου λένε. Έτσι έχουμε μάθει. Αυτό που αναρωτιέμαι είναι αν μπορώ να πατήσω πάνω σε αυτό που αποδεικνύεται, στο τελευταίο σημείωμα που η δασκάλα έβαλε το παιδί να γράψει. Αν έχω δίκιο φυσικά. Γιατί μπορεί να είμαι εγώ η τρελή που ασχολούμαι... Όσο για το παράδειγμα, έχει συμβεί με δασκάλα του σχολείου μας, η οποία μόνη της αναγνώρισε και αποδέχθηκε το πρόβλημά της και φρόντισε να το λύσει με τη βοήθεια ειδικού (όπως μαθεύτηκε). Εύγε! Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για έναν άνθρωπο. Εδώ και δύο χρόνια θεωρείται από τις καλύτερες δασκάλες του σχολείου. Το γεγονός ότι τους βάζει λίγη δουλίτσα παραπάνω, δεν με αγγίζει. Σ' αυτό το θέμα - αν δεν υπάρχουν παραλογισμοί - δεν επεμβαίνω εύκολα, γιατί θεωρώ πως δεν μπορώ εγώ να πω στον καθένα πώς θα κάνει τη δουλειά του.
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της... |
#9
|
|
||||
Μία φορά μόνο στη ζωή μου έφτασα να στείλω μήνυμα σε άνθρωπο ότι αν δεν διορθωθεί η συμπεριφορά του θα τον έβρισκαν χαράματα σε κάποιο χαντάκι...
Κάτι τέτοιο θα με έκανε να το στείλω και δεύτερη φορά...
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#10
|
|
||||
Μάλλον θα πρέπει να εξηγήσεις στη μικρή σου , ότι τέτοιους ανθρώπους, με τέτοια συμπεριφορά και τέτοια κόμπλεξ θα συναντάει σε όλη της τη ζωή.
Να την νοιάζει η αξιολόγηση από αξιόλογα άτομα και να αδιαφορεί για την γνώμη ανθρώπων που δεν αξίζουν τον σεβασμό της , έστω και ανα υτοί λέγονται δάσκαλοι. Δυστυχώς μερικές φορές πρέπει να κάνουμε υποχωρήσεις και να αναγκαζόμαστε να καταπίνουμε λόγια και συμπεριφορές ανθρώπων που είναι ιεραρχικά πάνω από μας. Σε ένα χρόνο όμως θα περάσει , και η αξία της θα φανεί ξανά. Τέτοιοι άνθρωποι το μόνο που αξίζουν είναι η αδιαφορία μας. Η φιλοσοφία μου είναι η εξής : Αν κερδίζεις ένα δίκαιο παιχνίδι είσαι ο καλύτερος. Αν κερδίζεις όμως ένα παιχνίδι με τους κανόνες του άλλου τότε είσαι τέλειος.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#11
|
|
||||
Από του χρόνου θα ετοιμάζονται για το γυμνάσιο, και υπάρχει πιθανότητα - και μεγάλη μάλιστα - να τα πάρει η ίδια δασκάλα. Πρώτον, δεν μου αρέσει να παίζει με την ψυχολογία του παιδιού Δεύτερον, αν κάψουμε αυτή τη χρονιά, ας μην κάψουμε τουλάχιστον την επόμενη. Εάν δημιουργηθεί θέμα, δεν θα θελήσει να τα ξαναπάρει ή δεν θα της τα ξαναδώσουνε.
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της... |
#12
|
|
|||
Τελικά είχε διαβάσει ιστορία ή δεν είχε διαβάσει ; ! Μην τρελαθούμε τωρα, αμέσως φταίει ο δάσκαλος και όλοι εδω μέσα να ξεχειλίζουν απο αγανάκτηση ! Σιγά τα αίματα ρε Μιχάλη με τα χαντάκια !
Δεν μπορώ να έχω άποψη για την εκπαιδευτική και παιδαγωγική επάρκεια της εν λόγω δασκάλας. Αλλά μην εθίζετε και τα παιδιά σε τέτοιου είδους συμπεριφορές του τύπου όποιος σας πειράξει, ή όποιος νομίσετε οτι σας πειράζει φωνάζουμε τον μπαμπα, τη μαμα και καθαρίζει. |
#13
|
|
||||
Το ερώτημα είναι κατά πόσον είναι εκπαιδευτικά σωστό να βάζεις το παιδί στη διαδικασία να γράφει μόνο του τα σημειώματα προς το γονιό του. Να αυτοτιμωρείται. Έχε υπ' όψη σου πως αυτό είναι που πείραξε το παιδί. Και κατ' επέκτασιν κι εμένα. Το θεώρησα σκληρό και υπερβολικό. Εκεί είναι η ένσταση, κι εκεί εντοπίζεται η συζήτηση.
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της... |
#14
|
|
|||
Αν είχες οποιαδήποτε αντίρρηση για τον τρόπο που αντιμετώπισε την κόρη σου θα έπρεπε να μην πάς εκεί σαν τάυρος σε υαλοπωλείο αλλά να έχεις μια ψύχραιμη κουβέντα μαζί της και να της ζητήσεις την επόμενη φορά να έρθει σε απευθείας επαφή μαζί σου χωρίς την μεσολάβηση του παιδιού. |
#15
|
|
||||
Ένας άνθρωπος σε τόσο μικρή ηλικία διαμορφώνει την προσωπικότητά του και είναι επιρρεπής σε τέτοιες συμπεριφορές. Αν κάθε μέρα το παιδί έρχεται σε επαφή με ένα αυταρχικό άτομο και αν αυτό το άτομο παίζει έναν τόσο σημαντικό ρόλο όσο είναι αυτός του εκπαιδευτικού, αναπόφευκτα το παιδί θα επηρρεαστεί και θα επηρρεαστεί αρνητικά. Εκτός αν θεωρείς πως είναι θετικό το να αρχίσει να εκδηλώνει παρόμοιες αυταρχικές συμπεριφορές όταν μεγαλώσει.
__________________
|
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|