Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Ελεύθερος Χρόνος και Ψυχαγωγία > Οδηγώντας
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Αξιολογήστε το θέμα Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 21-10-07, 23:02
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Raikkonen

Παγκόσμιος Πρωταθλητής ο Raikkonen



Ο Kimi Raikkonen ύστερα από πολλές διεκδικήσεις κατάφερε να εκπληρώσει το όνειρό του στην πρώτη του χρονιά στη Ferrari. Ο Φινλανδός κέρδισε στη Βραζιλία και σε συνδυασμό με την 3η θέση του Fernando Alonso και με την 7η του Lewis Hamilton, ο οποίος πλήρωσε πολύ ακριβά το σοβαρό λάθος απειρίας στην αρχή του αγώνα πήρε το τίτλο του παγκόσμιου πρωταθλητή. Ο Felipe Massa αποδείχτηκε ιδανικός οικοδεσπότης και αρκέστηκε στη 2η θέση ενώ ο Fernando Alonso συμπλήρωσε το βάθρο. Σε έναν αγώνα που θα μείνει στην ιστορία για την ένταση, την αγωνία, τις ανατροπές η Ferrari ήταν πραγματικά ασυναγώνιστη και σε κανένα σημείο δεν απειλήθηκε το 1-2 της ιταλικής ομάδας. Ακολούθησαν οι Nico Rosberg, Robert Kubica, Nick Heidfeld, o απογοητευμένος Lewis Hamilton και ο Jarno Trulli.

Εκκίνηση

Τα μονοθέσια παρατάχτηκαν στην εκκίνηση του Βραζιλιάνικου Grand Prix κάτω από ένα λαμπρό ήλιο. Οι περισσότεροι από τους πιλότους είχαν επιλέξει να ξεκινήσουν με τα πιο σκληρά ελαστικά. Με το που έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Massa πετάχτηκε μπροστά. Ο Lewis Hamilton προσπάθησε να προστατέψει τη 2η θέση μπαίνοντας αμέσως πίσω από τον Βραζιλιάνο αλλά ο Raikkonen με εκπληκτική εκκίνηση τον πέρασε εύκολα και έφτασε δίπλα στον Massa. Ο Alonso εκμεταλλεύτηκε ένα στιγμιαίο δισταγμό του Hamilton και κατάφερε να τον περάσει. Αυτό ήταν το σημείο «κλειδί» του αγώνα, καθώς ο νεαρός Βρετανός, χωρίς να υπάρχει πραγματικός λόγος, προσπάθησε να ξαναπεράσει, έχασε τα φρένα και βγήκε εκτός πίστας. Ευτυχώς για τον Βρετανό μπόρεσε να επανέλθει στην πίστα στην 8η θέση, πίσω από τον Nick Heidfeld.

Ωστόσο, τα δράματα συνεχίστηκαν. Ο Giancarlo Fisichella είχε μια επαφή και βγήκε εκτός πίστας, και όταν ξαναγύρισε μπήκε μπροστά από τη Spyker του Yamamoto, ο οποίος δεν πρόλαβε να φρενάρει και έπεσε επάνω του, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν και οι δύο. Ο Rubens Barrichello πήρε ποινή διέλευσης από τα pit λόγω άκυρης εκκίνησης, την ώρα που οι δύο πιλότοι της Ferrari απομακρύνονταν μπροστά χωρίς πρόβλημα.

Το δράμα του Hamilton

Ο Lewis Hamilton έβαλε το κεφάλι κάτω και πέρασε τον Heidfeld, προσπαθώντας να πλησιάσει στην κορυφή. Τα κατάφερε στον 7ο γύρο αλλά στον 8ο η ατυχία τον χτύπησε σκληρά. Το κιβώτιο ταχυτήτων της McLaren του αρνιόταν να πάρει ταχύτητες και ο Βρετανός έβλεπε να τον περνούν οι πάντες και να πέφτει 18ος. Το πρόβλημα ήταν ηλεκτρονικό και λίγο αργότερα το μονοθέσιο ξαναξεκίνησε. Από εκείνο το σημείο και ύστερα ο Hamilton πίεσε πάρα πολύ και άρχισε να περνάει τον έναν ύστερα από τον άλλο, με αποτέλεσμα μέχρι τον 20ό γύρο να έχει φτάσει στην 11η θέση.

Προβλήματα για τον Alonso

Στον 34ο γύρο ο Fernando Alonso είδε τον Robert Kubica με την BMW Sauber να τον προσπερνάει στα ίσια. Ο Ισπανός σε εκείνο το σημείο του αγώνα έδειχνε να μην μπορεί να κινηθεί με ανταγωνιστικό ρυθμό. Δύο γύρους αργότερα ο Sebastian Vettel εγκατέλειψε ενώ ο Hamilton μπήκε για άλλο ένα pit stop. Ο Βρετανός έβαλε ξανά τα σκληρότερα ελαστικά και βγήκε ακριβώς πίσω από τις Ferrari, που ήταν ένα γύρο μπροστά του. Ο Robert Kubica έκανε επίσης ανεφοδιασμό, ενώ άφησε εκκρεμότητα για άλλον έναν, αφού έβαλε ξανά τα σκληρότερα ελαστικά. Έτσι, ο Alonso χωρίς κόπο ξαναπήρε την 3η θέση. Άλλη μία εγκατάλειψη είχαμε στον 42ο γύρο, αφού ο κινητήρας της Honda του Barrichello έσπασε ακριβώς στην είσοδο των pit.

Οι δύο πιλότοι της Ferrari ήταν άπιαστοι στην κορυφή και απομακρύνονταν σε παράταξη. Στον 45ο γύρο η διαφορά τους από τον Alonso που ήταν 3ος είχε περάσει τα 30 δευτερόλεπτα και το μόνο που έμενε να μάθουμε πότε και με ποιο τρόπο θα πέρναγε μπροστά ο Kimi Raikkonen. Ο Hamilton παρέμενε στην 9η θέση και οι υπόλοιποι γύροι αναμένονταν με μεγάλη αγωνία.

Προσπέρασμα στα pit

Στον 50ό γύρο ο Massa μπήκε για τον τελευταίο του ανεφοδιασμό ενώ ο Kimi Raikkonen έμεινε στην πίστα 3 γύρους παραπάνω. Οι ταχύτατοι γύροι που έκανε ο Φινλανδός ήταν αρκετοί και ο Raikkonen πήρε την πρώτη θέση. Στον επόμενο γύρο ο Sutil εγκατέλειψε, ύστερα από έναν πολύ δύσκολο αγώνα. Με τον Kimi Raikkonen μπροστά και τον Alonso να μην απειλεί για κάτι καλύτερο από την 3η θέση, το ενδιαφέρον στράφηκε στο τι θα κάνει ο Lewis Hamilton. Με την κατάσταση που υπήρχε σε εκείνο το σημείο του αγώνα ο Kimi Raikkonen έπαιρνε το πρωτάθλημα και ο Hamilton χρειαζόταν την 5η θέση για να εξασφαλίσει τον τίτλο. Ο Βρετανός μετά τον ανεφοδιασμό του βρέθηκε στην 8η θέση, έχοντας στόχο τον Nico Rosberg που βρισκόταν στην 5η.

Οι τελευταίοι 10 γύροι πέρασαν με τους σφυγμούς όλων να είναι στο κατακόρυφο, εκτός ίσως από αυτούς των Raikkonen και Massa, που έκαναν μια υγιεινή απογευματινή βόλτα. Στον 68ο γύρο η αδρεναλίνη χτύπησε κόκκινο, καθώς ο Rosberg προσπάθησε να περάσει τον Kubica. Η μάχη ήταν πολύ σκληρή και τα δύο μονοθέσια ήταν πολύ κοντά αλλά ευτυχώς δεν ακούμπησαν και ο πιλότος της Williams πέρασε μπροστά.



Νάτος ο πρωταθλητής

Μέχρι το τέλος του αγώνα δεν συνέβη κάτι άλλο αξιοσημείωτο και ο Lewis Hamilton δεν μπόρεσε να ανέβει πάνω από την 7η. Έτσι, ο Kimi Raikkonen πανηγύρισε τη νίκη και τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή ενώ ο Fernando Alonso με την 3η θέση μπορεί να έχασε το πρωτάθλημα αλλά δεν ήταν και ο πιο δυστυχισμένος άνθρωπος της γης. Στις επόμενες θέσεις τερμάτισαν οι Nico Rosberg, Robert Kubica, Nick Heidfeld, Lewis Hamilton και Jarno Trulli. Έτσι, ο Kimi Raikkonen πήρε το πρωτάθλημα με 110 βαθμούς, αφήνοντας τους Fernando Alonso και Lewis Hamilton να ισοβαθμούν στη 2η με 109 βαθμούς.

Πού κρίθηκε ο τίτλος

Προτού ξεκινήσει το Grand Prix Βραζιλίας ψάχναμε να βρούμε έναν τρόπο να χάσει ο Lewis Hamilton το πρωτάθλημα. Όχι κάποιο σενάριο αλλά κάτι που να γίνεται. Τελικά, ο ίδιος ο Βρετανός μάς έβγαλε από τον κόπο. Κάνοντας το παιδαριώδες λάθος στην αρχή του αγώνα, προσπαθώντας χωρίς κανένα λόγο να προσπεράσει τον Alonso στην 2η στροφή, κυριολεκτικά έθαψε μόνος του τις ελπίδες του για τον τίτλο. Το πρόβλημα που ακολούθησε ήταν απλώς το συμπλήρωμα σε μια ημέρα που στη McLaren θα προσπαθούν για καιρό να ξεχάσουν. Από εκεί και ύστερα στη Ferrari δεν είχαν κανένα πρόβλημα με έξυπνη στρατηγική να φέρουν τον Raikkonen στην πρώτη θέση και με τη σαφή ανωτερότητα των F2007 να κρατήσουν τον Alonso στην 3η θέση, εξασφαλίζοντας στον Φινλανδό τον πρώτο του τίτλο στη Formula 1.

Το αποτέλεσμα του σημερινού αγώνα δεν μπορεί να χαρακτηριστεί άδικο. Ο νέος πρωταθλητής μπορεί -πέρα από τον πρώτο αγώνα στην Αυστραλία- να ήταν συνεχώς πίσω στο πρωτάθλημα αλλά ήταν αυτός που σημείωσε τις περισσότερες νίκες, αφού με αυτήν της Βραζιλίας έφτασε στις έξι. Ο Lewis Hamilton δεν αμφιβάλλει κανείς ότι πρόκειται για το επόμενο μεγάλο αστέρι του σπορ, αφού μόλις στην πρώτη του χρονιά κατάφερε εντυπωσιακά πράγματα και οδήγησε υποδειγματικά. Ωστόσο στα δύσκολα, σε Κίνα και Βραζιλία, δεν μπόρεσε να αποφύγει τα λάθη της απειρίας του και έχασε έναν τίτλο που ένας πιο έμπειρος δεν θα έχανε με τίποτα. Όσο για τον Alonso, θα παραδώσει το στέμμα του στον Raikkonen και θα επιδιώξει καλύτερη τύχη του χρόνου, ίσως με νέα χρώματα.

Μείνετε συνδεμένοι στο MSFREE, γιατί θα ακολουθήσουν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών και όλα τα νέα από τη Βραζιλία. Ωστόσο, η ολοκλήρωση της αγωνιστικής χρονιάς δεν σημαίνει ότι θα σταματήσει και η δουλειά της ομάδας μας. Στις επόμενες εβδομάδες θα ακολουθήσουν μεγάλα αφιερώματα στον πρωταθλητή και μία πολύ μεγάλη ιστορική αναδρομή στη συνολική ιστορία της Formula 1.

Η τελική βαθμολογία των οδηγών
ΘΕΣΗ ΟΔΗΓΟΣ ΟΜΑΔΑ ΒΑΘΜΟΙ
1 Κίμι Ραϊκόνεν Ferrari 110
2 Λιούις Χάμιλτον McLaren 109
3 Φερνάντο Αλόνσο McLaren 109
4 Φελίπε Μάσα Ferrari 94
5 Νικ Χάιντφιλντ BMW 61
6 Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW 39
7 Χέικι Κοβαλάινεν Renault 30
8 Τζανκάρλο Φισικέλα Renault 21
9 Νίκο Ρόζμπεργκ Williams 20
10 Ντέιβιντ Κούλθαρντ Red Bull 14
11 Άλεξ Βούρτζ Williams 13
12 Μαρκ Γουέμπερ Red Bull 10
13 Γιάρνο Τρούλι Toyota 8
14 Σεμπάστιαν Βέτελ Toro Rosso 6
15 Τζέισον Μπάτον Honda 6
16 Ραλφ Σουμάχερ Toyota 5
17 Τακούμα Σάτο Super Aguri 4
18 Βιταντόνιο Λιούτζι Toro Rosso 3
19 Άντριαν Σούτιλ Spyker 1
20 Ρούμπενς Μπαρικέλο Honda 0
21 Σκοτ Σπιντ Toro Rosso 0
22 Καζούκι Νακαγίμα Williams 0
23 Άντονι Ντάβιντσον Super Aguri 0
24 Σακόν Γιαμαμότο Spyker 0
25 Κρίστιαν Άλμπερς Spyker 0
26 Μάρκους Γουινκελχόκ Spyker 0

Contra.gr
Sport24.gr
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 21-10-07, 23:06
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Είμαι κλασικός κόκκινος και φερραρικός.

Να πω την αλήθεια; Αυτή την νίκη δεν την χάρηκα, έχω την εντύπωση ότι αυτό ήταν το πρωτάθλημα του Χάμιλτον και μου φαίνεται ότι σαν να του το άρπαξαν βιαίως από τα χέρια του.

Αυτό το πρωτάθλημα ασφαλώς είχε εντυπωσιακές εξελίξεις, κυρίως εξ αιτίας των πολύ καλών "δέυτερων" οδηγών που υπήρχαν. Χάμιλτον και Μάσα ήταν εξαιρετικοί.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 22-10-07, 08:31
Platinum Ο χρήστης Platinum δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 10-02-10 16:06
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Εγώ χαίρομαι που το πρωτάθλημα οδηγών το πήραμε "στα ίσια" μετά τη φοβερή ανάκαμψη στους τελευταίους αγώνες. Τώρα για όσους λένε ότι η McLaren είχε χάσει το ενδιαφέρον της έχω να παρατηρήσω ότι δεν αποτελεί δικαιολογία. Θα μπορούσαν από τον προηγούμενο αγώνα να έχουν το πρωτάθλημα οδηγών αλλά δεν τα κατάφεραν. Τώρα αν αυτό οφείλεται στο ότι ειχαν εσωτερικά προβλήματα είναι άσχετο. Άλλωστε γι' αυτο λέμε ότι αγωνίζονται ομάδες και όχι άτομα. Δεύτερον σκεφτείτε το εξής: Το πρωτάθλημα την τελευταία δεκαετία το παίρνει όποιος κερδίζει τη Ferrari (αν τα καταφέρει), η οποία σχεδόν κάθε χρόνο διεκδικεί με αξιώσεις τον τίτλο. Αυτό είναι το πρόβλημα με το οποίο πρέπει να ασχοληθούν όσοι αγαπούν το χώρο και όχι αν το άξιζε ή όχι ο άλφα ή ο βήτα. Δηλαδή ότι τρέχουν για τον τίτλο η Ferrari και άλλη μία ομάδα.
__________________
Mike K - In nomine Astrοrum
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 22-10-07, 12:09
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Το σίριαλ του τίτλου δεν λέει να τελειώσει. Στην αρχή όλοι είδαμε τον Kimi Raikkonen να πανηγυρίζει -ή κάτι τέτοιο τέλος πάντων- τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή F1 για το 2007. Ύστερα, 3 ώρες μετά τον αγώνα μάθαμε ότι οι BMW Sauber και Williams βρίσκονταν υπό διερεύνηση γιατί η θερμοκρασία των καυσίμων τους στο pit stop ήταν περισσότερο από 10 βαθμούς χαμηλότερη από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος, κάτι που απαγορεύεται από τον τεχνικό κανονισμό. Χρειάστηκε να περάσουν άλλες 4 ώρες και να έχουμε φτάσει στα ξημερώματα στην Ελλάδα (λόγω της διαφοράς ώρας από τη Βραζιλία) για να ανακοινωθεί τελικά ότι οι δύο ομάδες δεν θα τιμωρηθούν και να επικυρωθεί το αποτέλεσμα του Grand Prix Βραζιλίας. Σε περίπτωση αποκλεισμού των BMW Sauber ο Lewis Hamilton θα ανέβαινε στην 4η θέση και θα έπαιρνε αυτός το πρωτάθλημα αντί για τον Kimi Raikkonen.

Ωστόσο, η απόφαση να μην τιμωρηθούν οι BMW Sauber και Williams δεν άρεσε και πολύ στους ανθρώπους της McLaren, που μετά την ανακοίνωση των αγωνοδικών ενημέρωσαν τη FIA ότι προτίθενται να ασκήσουν έφεση. Το σκεπτικό τους είναι ότι εφόσον βεβαιώθηκε παρανομία δεν είναι δυνατό να μην επιβληθεί ποινή. Φυσικά, απομένει να ολοκληρωθεί όλο το τυπικό μέρος της διαδικασίας, δηλαδή η έφεση να κατατεθεί στην προβλεπόμενη προθεσία, το Διεθνές Εφετείο της FIA να την κάνει δεκτή και να ορίσει ημερομηνία εξέτασης. Αν συμβεί αυτό θα δούμε αν η απόφαση ανατραπεί ή θα παραμείνει ως έχει. Μέχρι τότε, οι εξελίξεις και οι αντιδράσεις θα είναι πολλές.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης Αξιολογήστε αυτό το θέμα
Αξιολογήστε αυτό το θέμα:

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:30.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.