Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Επιστήμη & Εκπαίδευση > Εκπαίδευση
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 08-10-07, 09:24
Το avatar του χρήστη purple anemone
purple anemone Ο χρήστης purple anemone δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Στο ψυγείο ο νόμος της Μαριέτας

Σε χειρουργική επέμβαση για το... «ξεδόντιασμα» του νόμου Γιαννάκου για τη λειτουργία των ΑΕΙ, ώστε να αποφύγει η κυβέρνηση νέο αναβρασμό στα πανεπιστήμια και να μειώσει έτσι τα μέτωπα που έχει να αντιμετωπίσει, σχεδιάζει να προχωρήσει ο νέος υπουργός Παιδείας κ. Ευριπίδης Στυλιανίδης, σύμφωνα με Τα Νέα (4/10/2007).

O ίδιος δηλώνει προς όλες τις κατευθύνσεις ότι σε καμιά περίπτωση δεν σκοπεύει να αναστείλει τον νέο νόμο. Ωστόσο, τόσο στη συνάντησή του με φοιτητές- που για πρώτη φορά τη νέα χρονιά έκαναν διαδήλωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Παιδείας- όσο και αργότερα μιλώντας στους πρυτάνεις, οι οποίοι του έθεσαν το ζήτημα των ανοιχτών πανεπιστημίων και της ανάγκης για τροποποιήσεις στον νόμο, ο κ. Στυλιανίδης άφησε να εννοηθεί ότι ο νόμος θα εφαρμοστεί με ελαστικότητα, πολλές διατάξεις του θα επανεξεταστούν και όσα λάθη έγιναν θα διορθωθούν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτή η πλήρης στροφή από την τακτική της κατά μέτωπο σύγκρουσης, την οποία είχε επιλέξει η Μ. Γιαννάκου, ήταν εντολή του Κ. Καραμανλή. Ο Πρωθυπουργός θεωρεί μείζον θέμα το Ασφαλιστικό και δεν επιθυμεί να ανοίξει και δεύτερο μέτωπο ταυτόχρονα και μάλιστα τόσο εκτεταμένο όσο αυτό των φοιτητικών και εκπαιδευτικών κινητοποιήσεων.

Επίσης, ζήτησε από τους πρυτάνεις να συντάξουν ένα κοινό υπόμνημα με τις παρατηρήσεις τους για όσες διατάξεις του νόμου φαίνεται πως δεν λειτουργούν και για όσα προβλήματα αντιμετωπίζουν, δίνοντάς τους την υπόσχεση ότι θα το λάβει σοβαρά υπ΄ όψιν και θα επιδιώξει ευρείες συναινέσεις, ώστε να διατηρηθεί το ήπιο κλίμα στα πανεπιστήμια. Για πρώτη φορά, δηλαδή, η κυβέρνηση, επιχειρώντας να καλοπιάσει φοιτητές και πανεπιστημιακούς ώστε να μην ανοίξει νέο μέτωπο και στην Παιδεία, παραδέχεται ότι έχουν γίνει λάθη στον νόμο. Ήδη ο κ. Στυλιανίδης απέστειλε στα ΑΕΙ εγκύκλιο με την οποία προβλέπεται ότι φέτος η διανομή των συγγραμμάτων θα γίνει βάσει του παλαιού νόμου, παραπέμποντας στο 2008 την εφαρμογή του νέου νόμου που προβλέπει εκπόνηση λίστας συγγραμμάτων.

Μιλώντας στους φοιτητές που ζητούσαν να αποσυρθεί ο νέος νόμος και τους οποίους δέχθηκε στο γραφείο του, ο κ. Στυλιανίδης ανέφερε: «Δεν αφήνω κατ΄ αρχάς κανένα ενδεχόμενο αναστολής όλης αυτής της προσπάθειας που ξεκίνησε ανοιχτό. Αλλά λέμε ξεκάθαρα ότι προβλήματα που μπορεί να ανακύψουν στην πράξη, κενά ή παραλείψεις που συνήθως είναι φυσιολογικές όταν γίνεται μια νέα νομοθετική προσπάθεια, πρακτικά ζητήματα που μπορούν να αντιμετωπιστούν άμεσα, θα είναι η πρώτη μας φροντίδα να καλυφθούν και να αντιμετωπιστούν αποτελεσματικά. Ερχόμαστε να συμπληρώσουμε, ίσως σε ορισμένα σημεία κιόλας να διορθώσουμε λάθη και παραλείψεις. Σε καμιά περίπτωση δεν ερχόμαστε να ανακόψουμε, να αναστείλουμε ή να σταματήσουμε μια προσπάθεια μεταρρυθμιστική, η οποία ξεκίνησε το προηγούμενο διάστημα. Από εκεί και μετά όμως είμαστε ανοιχτοί σε κάθε νέα ιδέα».
Παρά την «επίθεση φιλίας» του νέου υπουργού όμως, οι φοιτητές δεν έδειξαν να εντυπωσιάζονται από την πλήρη αλλαγή στάσης της κυβέρνησης στο θέμα αυτό. «Ο υπουργός προσπάθησε να πάρει επάνω του το φτιάξιμο της μόστρας του νόμου- έκτρωμα, να κρύψει με γενικολογίες και όμορφα λόγια το αποκρουστικό και αντιδραστικό χαρακτήρα της πολιτικής του ιδίου και της κυβέρνησης. Αυτή η κίνηση όμως και τα όμορφα λόγια δεν σημαίνουν τίποτα για εμάς...», ανέφεραν σε ανακοίνωσή τους μετά από τη συνάντηση.

Αντίστοιχες αναφορές έκανε ο κ. Στυλιανίδης και κατά τη συνάντηση γνωριμίας με τους πρυτάνεις των ΑΕΙ που ακολούθησε. Κοινή συνισταμένη σε όσα είπαν οι πρυτάνεις ήταν η επιθυμία τους να μην εκδηλωθεί και φέτος ένταση στα ΑΕΙ και να παραμείνουν ανοιχτά, επειδή τα πανεπιστήμια δεν έχουν περιθώρια να επαναληφθεί η περυσινή αναταραχή. Μάλιστα, ο πρύτανης του Πολυτεχνείου κ. Κ. Μουτζούρης ζήτησε το πάγωμα των περισσότερων διατάξεων του νέου νόμου για αρκετό καιρό, ώσπου να ηρεμήσουν εντελώς τα πνεύματα.

Οι εννέα πληγές των ΑΕΙ και του νόμου-πλαισίου είναι:
Αιώνιοι φοιτητές
Τετραετή συμβόλαια
Άσυλο
Εκλεκτορικά σώματα
Αξιολόγηση
Αριθμός εισακτέων-μετεγγραφές
Πιστωτικές μονάδες
Συγγράμματα
Χρηματοδότηση

e-paideia.net
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της...
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 08-10-07, 10:55
Το avatar του χρήστη Fireseaker
Fireseaker Ο χρήστης Fireseaker δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 26-01-08 20:39
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αφού ηταν τοσο καλός νομος και ειχε τη στήριξη του Πρωθυπουργού τώρα γιατι τον αλλάζουμε?
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 08-10-07, 11:17
Το avatar του χρήστη Archmage
Archmage Ο χρήστης Archmage δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 14-03-18 00:30
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Fireseaker Εμφάνιση μηνυμάτων
Αφού ηταν τοσο καλός νομος και ειχε τη στήριξη του Πρωθυπουργού τώρα γιατι τον αλλάζουμε?
Μα.. δε διάβασες το άρθρο; Υπάρχουν και άλλοι τομείς που χρειάζονται σοβαρή και υπεύθυνη αντιμετώπιση με αντίστοιχες συνεπείς διορθωτικές και διαρθρωτικές παρεμβάσεις, όπως το ασφαλιστικό. Με το άσυλο και την αξιολόγηση των ΑΕΙ θα ασχολούμαστε;

Άλλωστε είναι γνωστό κόλπο να φορτώνεις τα λάθη στην προηγούμενη κυβέρνηση
__________________
may you live in interesting times
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 14-10-07, 12:44
Το avatar του χρήστη sosna
sosna Ο χρήστης sosna δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 24-01-10 23:40
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Fireseaker Εμφάνιση μηνυμάτων
Αφού ηταν τοσο καλός νομος και ειχε τη στήριξη του Πρωθυπουργού τώρα γιατι τον αλλάζουμε?
προφανώς αστειεύεται,ρητορικό νομίζω το ερώτημα.Σαν τα μούτρα τους το έκτρωμα,ε συγγνώμη ο νέος νόμος θέλω να πω!
__________________
LAMIA-WORLD.GR
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 14-10-07, 13:42
Το avatar του χρήστη Ayrton
Ayrton Ο χρήστης Ayrton δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 21-08-11 10:17
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από sosna Εμφάνιση μηνυμάτων
προφανώς αστειεύεται,ρητορικό νομίζω το ερώτημα.Σαν τα μούτρα τους το έκτρωμα,ε συγγνώμη ο νέος νόμος θέλω να πω!
Στα χάλια που έχει η Ελληνική Παιδεία, ακόμα και ένας νόμος "έκτρωμα" όπως λες εσύ, είναι μια βελτίωση.

Βέβαια στην χώρα μας, αυτοί που τολμάνε, τρώνε το χώμα και πληρώνουν το λεγόμενο πολιτικό κόστος.
__________________
ή στραβά είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 14-10-07, 16:17
Το avatar του χρήστη CORSAIR
CORSAIR Ο χρήστης CORSAIR δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 26-09-22 22:30
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton Εμφάνιση μηνυμάτων
Βέβαια στην χώρα μας, αυτοί που τολμάνε, τρώνε το χώμα και πληρώνουν το λεγόμενο πολιτικό κόστος.
Κανένα πολιτικό κόστος δεν υπάρχει πια και καμία δικαιολογία γιατί οι εκλογές έγιναν αλλά ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ
των κυβερνήσεων της τελευταίας 15ετίας να προχωρήσουν σε αλλαγές και να κρατάνε ομήρους τους
φοιτητές και τις οικογένειες τους μέχρι την τελευταία στιγμή το 2010 δηλαδή που θα υπάρξει ο ενιαίος
ευρωπαϊκός χώρος ανώτατης εκπαίδευσης.

Και η Ελλάδα θα φτάσει σε αυτή την ημερομηνία ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΗ εφαρμόζοντας κάτι που θα μπορούσε να έχει
γίνει 20 χρόνια πριν εξασφαλίζοντας της το πλεονέκτημα να έχει αποκτήσει και την εμπειρία και τις υποδομές
που θα πρέπει να υπάρχουν για να μπορέσει να είναι ανταγωνιστική στον ενιαίο αυτό χώρο της εκπαίδευσης.

ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ...ΘΕΑΤΕΣ
χαμένης νύχτας εραστές
με μια κιθάρα στης Αθήνας τον εξώστη
από το σήμερα στο χτες της απουσίας φοιτητές
με έναν ήχο στην ψυχή ναυαγοσώστη...

Καλό πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο την Πέμπτη...(Μας είχε λείψει...)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CORSAIR : 14-10-07 στις 16:19
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 17-10-07, 22:15
Το avatar του χρήστη sosna
sosna Ο χρήστης sosna δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 24-01-10 23:40
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Ayrton Εμφάνιση μηνυμάτων
Στα χάλια που έχει η Ελληνική Παιδεία, ακόμα και ένας νόμος "έκτρωμα" όπως λες εσύ, είναι μια βελτίωση.

Βέβαια στην χώρα μας, αυτοί που τολμάνε, τρώνε το χώμα και πληρώνουν το λεγόμενο πολιτικό κόστος.
για να μην παρεξηγηθώ δεν είμαι κατά της προόδου.Είμαι κατά της εσφαλμένης αντίληψης όμως οτι τα πανεπιστήμια θα πάνε μπροστά δίνοντας 1-ένα παρακαλώ κ μόνο σύγγραμα για το κάθε μάθημα(στέκομαι σε μία από τις όσες ηλίθιες κατά την ταπεινή μου άποψη διατάξεις-κατευθύνσεις).Αν θεωρείς οτι με 1 σύγγραμα σε οποιοδήποτε μάθημα παν-επιστημείς τότε σίγουρα ο νέος νόμος βοηθά,εγώ δυστυχώς το βλέπω διαφορετικά.Κ για να πώ κ ένα υπέρ του άρθρου-η ρύθμιση σχετικά με τα έτη φοίτησης(οι αιώνιοι θα πρέπει να πάρουν πόδι,αλλά να διαμορφωθεί κ 1 ορθό πλαίσιο κατεύθυνσης σπουδών όταν είσαι στο Λύκειο)

Μια επίσης χρήσιμη διευκρίνηση από μέρους μου:προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατόν περισσότερο αντικειμενικός-αχρωματικοποιημένος(ελέω κ
επαγγέλματος!),έτσι λοιπόν αρχικά χάρηκα όταν άκουσα περί ελεύσεως του νέου νόμου.Χαρακτηριστικά είπα μέσα μου ωραία κάτι κινείται.Όταν όμως έμαθα σιγά σιγά τα διάφορα χαρακτηριστικά του άρθρου τότε μειδιώντας αναρωτήθηκα αν υπάρχει Θεός?

Ένας μεγάλου πνευματικού βεληνεκούς καθηγητής,ο Κος Γιανναράς http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%...81%CE%AC%CF%82 είπε χαρακτηριστικά οτι οι αλλαγές οφείλουν-προστάζονται εκ θεμελίων κ όχι στην πανεπιστημιακή βαθμίδα(στην εκπομπή Ανιχνεύσεις του κ.Σαββίδη)

Ναι οι αλλαγές χρειάζονται αφού δημιουργούν κίνηση(θετική είτε αρνητική) αλλά να υπάρχει γνώση κ επίπεδο(όχι πήραμε 1 υπουργείο ας εφαρμόσω οτι ονειρεύτηκα).

Επίσης μου άρεσε ιδιαίτερα η στάση της κυβέρνησης να αφήσει την Μαριέττα ακάλυπτη με συνέπεια την μη εκλογή της κ το νέο μας φρούτο παιδείας παίζει τακτική άμυνας-παγώνοντας το νόμο.Μου θυμίζουν πρακτικές βυζαντινές που οι αυτοκράτορες με ''δώρα'' προσπαθούσαν να εδραιώσουν τη θέση τους όταν είχαν καταλάβει τον θώκο ''αμαρτάνοντας''.

Ίδομεν,ας ελπίσουμε οτι όλα θα πάνε καλά!
__________________
LAMIA-WORLD.GR
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 17-10-07, 23:07
Το avatar του χρήστη teo64x
teo64x Ο χρήστης teo64x δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 27-05-08 15:49
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από CORSAIR Εμφάνιση μηνυμάτων
Καλό πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο την Πέμπτη...(Μας είχε λείψει...)
Λες δηλαδή ότι δηλαδή οι φοιτητές των ΑΕΙ και ΤΕΙ πρέπει να χαίρονται για το ότι τα πτυχία τους θα εξομοιωθούν με αυτά των ψευτο-κολεγίων και "εργαστηρίων ελευθέρων σπουδών";

Να τα χαίρεστε αυτά και άλλα παρόμοια μέτρα... Δε θα πάρω...
__________________
http://www.musicwave.gr/tc64/Scent of the sea, before the waking of the world...
Brings me to thee, into the blue memory...
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 17-10-07, 23:56
Το avatar του χρήστη CORSAIR
CORSAIR Ο χρήστης CORSAIR δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 26-09-22 22:30
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από teo64x Εμφάνιση μηνυμάτων
Να τα χαίρεστε αυτά και άλλα παρόμοια μέτρα... Δε θα πάρω...
Καλά ρε teo! Μη βαράς! :-) Ας μην γίνει ποτέ αξιολόγηση στα Α.Ε.Ι και Τ.Ε.Ι στην Ελλάδα.
(Το βόλεμα είναι βόλεμα και η καρέκλα καρέκλα...) Και ποτέ να μην μπει η χώρα μας στον
ενιαίο ευρωπαϊκό χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης ούτε καν το 2100. (Μόνο εμείς υπάρχουμε
σαν έθνος με ανώτατη εκπαίδευση και κανένας άλλος δεν υπάρχει στον πλανήτη) Και κάθε
Πέμπτη να κλείνει το κέντρο της Αθήνας για να γίνεται διαδήλωση.

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CORSAIR : 18-10-07 στις 00:02
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 18-10-07, 00:26
Το avatar του χρήστη teo64x
teo64x Ο χρήστης teo64x δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 27-05-08 15:49
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από CORSAIR Εμφάνιση μηνυμάτων
Και ποτέ να μην μπει η χώρα μας στον
ενιαίο ευρωπαϊκό χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης ούτε καν το 2100.
Άφησέ με να αμφιβάλλω για το κατά πόσο θα ανανεωθεί η ανώτατη εκπαίδευση στην Ελλάδα όταν θα δίνονται "πανεπιστημιακά" πτυχία επί πληρωμής από τα ΚΕΣ και τα υποτιθέμενα κολέγια

Κι όταν γίνει άρση του Πανεπιστημιακού ασύλου (αυτό το τελευταίο δεν εξυπηρετεί την ελεύθερη διακίνηση ιδεών; ). Κι όταν φοιτητές που δεν πρόλαβαν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους (επειδή π.χ. ήταν αναγκασμένοι να εργάζονται παράλληλα) παίρνουν πόδι. Κι όταν ακόμα και η δημόσια δωρεάν εκπαίδευση απαιτεί κι άλλα χρήματα (πέραν της φορολογίας).

Το να ειρωνεύεσαι που γίνονται διαδηλώσεις μου φαίνεται σαν να λες εμμέσως: "Δεν κάθονται στ' αυγά τους λέω εγώ, που εκφράζουν και τη γνώμη τους..."
__________________
http://www.musicwave.gr/tc64/Scent of the sea, before the waking of the world...
Brings me to thee, into the blue memory...
Απάντηση με παράθεση
  #11  
Παλιά 18-10-07, 12:08
Το avatar του χρήστη zefuros
zefuros Ο χρήστης zefuros δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 11-09-23 23:41
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από teo64x Εμφάνιση μηνυμάτων
Άφησέ με να αμφιβάλλω για το κατά πόσο θα ανανεωθεί η ανώτατη εκπαίδευση στην Ελλάδα όταν θα δίνονται "πανεπιστημιακά" πτυχία επί πληρωμής από τα ΚΕΣ και τα υποτιθέμενα κολέγια

Κι όταν γίνει άρση του Πανεπιστημιακού ασύλου (αυτό το τελευταίο δεν εξυπηρετεί την ελεύθερη διακίνηση ιδεών; ). Κι όταν φοιτητές που δεν πρόλαβαν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους (επειδή π.χ. ήταν αναγκασμένοι να εργάζονται παράλληλα) παίρνουν πόδι. Κι όταν ακόμα και η δημόσια δωρεάν εκπαίδευση απαιτεί κι άλλα χρήματα (πέραν της φορολογίας).

Το να ειρωνεύεσαι που γίνονται διαδηλώσεις μου φαίνεται σαν να λες εμμέσως: "Δεν κάθονται στ' αυγά τους λέω εγώ, που εκφράζουν και τη γνώμη τους..."
Μην τα βλέπετε ολα ασπρα-μαυρα.

Αντικειμενικά, ο Νομος αυτός ειχε καλά και κακά στοιχεία.
Το σπαστικο της υποθεσης ομως ειναι οι τσαμπα μαγκες, η αντιδραση για την αντίδραση. Εαν οι φοιτητες καθοντουσαν και λεγανε " Απο τα 15 θεματα που προβλεπει ο Νομος, συμφωνω με τα 8, απορριπτω τα 3 και υποσυζητηση τα αλλα 4", θα ημουν μαζί τους στους αγωνες τους.

Αλλά αυτο το καθολικο, στειρο, ψευτικο και υποπολιτικές σκοπιμότητες ΟΧΙ, δεν το δεχομαι. Χωρις να τον θυμαμαι ολον απο εξω, πολλά σημεία του ηταν θετικά και θα έπρεπε να τα εχουν δεχτει.

Προχειρα-προχειρα θυμαμαι τα:

Στην Εκλογη πρυτανεων να ψηφιζουν ολοι οι φοιτητες και οχι οι παραταξεις
Μεγιστη διαρκεια σπουδων: Το διπλασιο του κανονικού. Σορρυ, αλλα εαν δεν μπορεις να βγάλεις το πολυτεχνειο σε 10 χρονια,αστο καλυτερα. Εξαλλου, υπηρχε και το παραθυρακι των ειδικών περιπτωσεων.
Αρση του Ασυλου: ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ-ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ. Το Ασυλο ειναι για την διακινηση των ιδεών,ΟΧΙ για να βρισκουν καταφυγιο τα καθε καλόπαιδα...
Και αλλα που δεν τα θυμαμαι...
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 18-10-07, 12:20
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
[QUOTE=zefuros;106599]Το σπαστικο της υποθεσης ομως ειναι οι τσαμπα μαγκες, η αντιδραση για την αντίδραση. /QUOTE]

Θα είναι δράμα για τα Πανεπιστήμια αν δεν εφαρμοστεί ο νόμος. Είναι ένα πρώτο βήμα και θα πρέπει να ακολουθήσουν και άλλα, πιο ασυτηρά.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 18-10-07, 13:14
Το avatar του χρήστη Archmage
Archmage Ο χρήστης Archmage δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 14-03-18 00:30
Φύλο: Άντρας
Περί του νόμου:

Κανένας νόμος δεν είναι τέλειος. Η συνεχής άρνηση οποιασδήποτε αλλαγής, όμως, δεν οδηγεί πουθενά. Αν αυτός ο (ψηφισμένος) νόμος δεν κάνει σε κάποια σημεία, ας αλλάξουν αυτά τα σημεία. Να γίνεται όμως προσπάθεια, να χάνονται αμέτρητες ώρες δουλειάς από τους νομικούς, ακαδημαϊκούς και πολίτες, να χάνουν ουσιαστικά μια χρονιά οι φοιτητές και τελικά να μην προκύπτει τίποτα.. ε, είμαστε άξιοι της μοίρας μας.

Περί του ασύλου:

Άσυλο νοείται σε ότι αφορά τη διακίνηση ιδεών.

Αυτό σημαίνει να μπορείς να πεις ότι η γη γυρίζει και να μη σε στέλνουν στην πυρά. Δε σημαίνει διαλυμένες αίθουσες, καμένο κυλικείο, καταστροφή επιστημονικού έργου, σπατάλες πόρων, βρωμιά, τραμπουκισμούς και αυθαιρεσία.

Το ειρωνικό μάλιστα που έχω δει είναι ότι εκείνοι που λυσσάνε για το άσυλο είναι οι ίδιοι που αντιστέκονται στην έρευνα, δείγμα του πόσο δεν καταλαβαίνουν για αυτό που φωνάζουν...

Τη στιγμή που θα λήξει αυτή η ιστορία και δε θα μπορεί ο καθένας να εκτονώσει εκ του ασφαλούς την κοινωνική του οργή σε βάρος της τσέπης μας και κυρίως του μέλλοντος, θα έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά.

Περί αξιολόγησης:

Αν δε θέλουμε αξιολόγηση με συγκεκριμένους, μετρήσιμους δείκτες, τότε απλά καταδικάζουμε σε ανυποληψία τα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα. Έλλειψη αξιολόγησης = όλοι είναι ίδιοι. Οι περισσότεροι που εναντιώνονται στην αξιολόγηση είναι εκείνοι που τώρα εκμεταλλεύονται το χάος για να αυθαιρετούν.

Περί εργαζομένων & λοιπών αιωνίων φοιτητών:

Αν κάποιος έχει πραγματικό πρόβλημα, τότε το εκπαιδευτικό ίδρυμα μπορεί και οφείλει να τον βοηθήσει. Έχω δει από κοντά τι σημαίνει αυτό σε ίδρυμα του εξωτερικού.

Προσωπικά θα μου άρεσε ακόμα κι ένα μέτρο του στυλ "φέρτε μου ένσημα ότι δουλεύετε και τελειώστε σε 30 χρόνια, αλλιώς Ν+2". Σε καμία περίπτωση όμως οι 10 εργαζόμενοι φοιτητές δε δικαιολογούν την ύπαρξη 100 αιωνίων που προκαλούν μόνο τριβές χωρίς να συμβάλλουν σε οποιαδήποτε πρόοδο ή αλλαγή. Έχει γίνει άραγε κάποια μελέτη για να μιλάμε με νούμερα, πόσοι είναι εργαζόμενοι και πόσοι είναι αιώνιοι τεμπέληδες;

Εννοείται πως η μπάλλα πρέπει να πάρει και την άλλη πλευρά. Όταν περνούν 13 στους 130 τα Μαθηματικά Ι του πρώτου έτους, τότε δε φταίνε οι 117 αλλά ο καθηγητής.


Φυσικά και δεν πιστεύω ότι ο νόμος της Μαριέττας λύνει όλα τα προβλήματα, θα χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια για να ανατραπεί αυτό το τέλμα. Όπως για όλα τα πράγματα από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε και αυτή η αφετηρία δεν μπορεί να είναι το "όχι".
__________________
may you live in interesting times
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 18-10-07, 16:58
Το avatar του χρήστη sosna
sosna Ο χρήστης sosna δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 24-01-10 23:40
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Με τα τελευταία 3 πόστ ταυτίζομαι απόλυτα,το μόνο αλλά-ένσταση έγκειται στο οτι τα όποια αρνητικά τα βλέπουν λίγοι.Δυστυχώς ως γνήσιο τέκνο της Ελλάδος στάθηκα στα αρνητικά του άρθρου 16.ϊσως ήταν λάθος μου-παράληψη που δεν κατέγραψα κ τα θετικά.Τα θεώρησα αυτονόητα(ξέρω δεν ζούν όλοι στον κόσμο μου) αφού τα θετικά αυτά είναι αλλαγές που θα έπρεπε να γίνουν πολλάααα χρόνια πρίν(αν κοιτούσαμε κ λίγο δυτικότερα θα βλέπαμε αντίστοιχες εφαρμογές0,με αυτή την λογική λοιπόν δεν αναφέρθηκα σε αυτά.

Δυστυχώς σήμερα το άσυλο παρερμηνεύεται όπως τόνισε κ ο Archmage,ενώ τα περί αξιολόγησης αποτελούν terra incognita,μόνο για τους μυημένους παραταξιακούς-συνδικαλιστές.Άλλωστε ένας τέτοιος τρόπος αξιολόγησης δεν βολεύει τους ''έχω μπαμπα,σύζυγο κ γενικά συγγένεια που με ενώνει με το ίδρυμα'' ούτε κ τους παλαιότερους καθηγητές που ''ξεβολεύονται'.
__________________
LAMIA-WORLD.GR
Γηράσκω αεί διδασκόμενος
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:03.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.