Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Αφού ηταν τοσο καλός νομος και ειχε τη στήριξη του Πρωθυπουργού τώρα γιατι τον αλλάζουμε?
__________________
Με όποιο Sysopa καθίσεις τέτοια γράμματα θα μάθεις |
#3
|
|
||||
Άλλωστε είναι γνωστό κόλπο να φορτώνεις τα λάθη στην προηγούμενη κυβέρνηση
__________________
may you live in interesting times |
#4
|
|
||||
προφανώς αστειεύεται,ρητορικό νομίζω το ερώτημα.Σαν τα μούτρα τους το έκτρωμα,ε συγγνώμη ο νέος νόμος θέλω να πω!
|
#5
|
|
||||
Βέβαια στην χώρα μας, αυτοί που τολμάνε, τρώνε το χώμα και πληρώνουν το λεγόμενο πολιτικό κόστος.
__________________
ή στραβά είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε |
#6
|
|
||||
των κυβερνήσεων της τελευταίας 15ετίας να προχωρήσουν σε αλλαγές και να κρατάνε ομήρους τους φοιτητές και τις οικογένειες τους μέχρι την τελευταία στιγμή το 2010 δηλαδή που θα υπάρξει ο ενιαίος ευρωπαϊκός χώρος ανώτατης εκπαίδευσης. Και η Ελλάδα θα φτάσει σε αυτή την ημερομηνία ΑΝΟΡΓΑΝΩΤΗ εφαρμόζοντας κάτι που θα μπορούσε να έχει γίνει 20 χρόνια πριν εξασφαλίζοντας της το πλεονέκτημα να έχει αποκτήσει και την εμπειρία και τις υποδομές που θα πρέπει να υπάρχουν για να μπορέσει να είναι ανταγωνιστική στον ενιαίο αυτό χώρο της εκπαίδευσης. ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ...ΘΕΑΤΕΣ χαμένης νύχτας εραστές με μια κιθάρα στης Αθήνας τον εξώστη από το σήμερα στο χτες της απουσίας φοιτητές με έναν ήχο στην ψυχή ναυαγοσώστη... Καλό πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο την Πέμπτη...(Μας είχε λείψει...) Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CORSAIR : 14-10-07 στις 16:19 |
#7
|
|
||||
Μια επίσης χρήσιμη διευκρίνηση από μέρους μου:προσπαθώ να είμαι όσο το δυνατόν περισσότερο αντικειμενικός-αχρωματικοποιημένος(ελέω κ επαγγέλματος!),έτσι λοιπόν αρχικά χάρηκα όταν άκουσα περί ελεύσεως του νέου νόμου.Χαρακτηριστικά είπα μέσα μου ωραία κάτι κινείται.Όταν όμως έμαθα σιγά σιγά τα διάφορα χαρακτηριστικά του άρθρου τότε μειδιώντας αναρωτήθηκα αν υπάρχει Θεός? Ένας μεγάλου πνευματικού βεληνεκούς καθηγητής,ο Κος Γιανναράς http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A7%...81%CE%AC%CF%82 είπε χαρακτηριστικά οτι οι αλλαγές οφείλουν-προστάζονται εκ θεμελίων κ όχι στην πανεπιστημιακή βαθμίδα(στην εκπομπή Ανιχνεύσεις του κ.Σαββίδη) Ναι οι αλλαγές χρειάζονται αφού δημιουργούν κίνηση(θετική είτε αρνητική) αλλά να υπάρχει γνώση κ επίπεδο(όχι πήραμε 1 υπουργείο ας εφαρμόσω οτι ονειρεύτηκα). Επίσης μου άρεσε ιδιαίτερα η στάση της κυβέρνησης να αφήσει την Μαριέττα ακάλυπτη με συνέπεια την μη εκλογή της κ το νέο μας φρούτο παιδείας παίζει τακτική άμυνας-παγώνοντας το νόμο.Μου θυμίζουν πρακτικές βυζαντινές που οι αυτοκράτορες με ''δώρα'' προσπαθούσαν να εδραιώσουν τη θέση τους όταν είχαν καταλάβει τον θώκο ''αμαρτάνοντας''. Ίδομεν,ας ελπίσουμε οτι όλα θα πάνε καλά! |
#8
|
|
||||
Λες δηλαδή ότι δηλαδή οι φοιτητές των ΑΕΙ και ΤΕΙ πρέπει να χαίρονται για το ότι τα πτυχία τους θα εξομοιωθούν με αυτά των ψευτο-κολεγίων και "εργαστηρίων ελευθέρων σπουδών";
Να τα χαίρεστε αυτά και άλλα παρόμοια μέτρα... Δε θα πάρω...
__________________
|
#9
|
|
||||
Καλά ρε teo! Μη βαράς! :-) Ας μην γίνει ποτέ αξιολόγηση στα Α.Ε.Ι και Τ.Ε.Ι στην Ελλάδα.
(Το βόλεμα είναι βόλεμα και η καρέκλα καρέκλα...) Και ποτέ να μην μπει η χώρα μας στον ενιαίο ευρωπαϊκό χώρο της ανώτατης εκπαίδευσης ούτε καν το 2100. (Μόνο εμείς υπάρχουμε σαν έθνος με ανώτατη εκπαίδευση και κανένας άλλος δεν υπάρχει στον πλανήτη) Και κάθε Πέμπτη να κλείνει το κέντρο της Αθήνας για να γίνεται διαδήλωση. Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CORSAIR : 18-10-07 στις 00:02 |
#10
|
|
||||
Κι όταν γίνει άρση του Πανεπιστημιακού ασύλου (αυτό το τελευταίο δεν εξυπηρετεί την ελεύθερη διακίνηση ιδεών; ). Κι όταν φοιτητές που δεν πρόλαβαν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους (επειδή π.χ. ήταν αναγκασμένοι να εργάζονται παράλληλα) παίρνουν πόδι. Κι όταν ακόμα και η δημόσια δωρεάν εκπαίδευση απαιτεί κι άλλα χρήματα (πέραν της φορολογίας). Το να ειρωνεύεσαι που γίνονται διαδηλώσεις μου φαίνεται σαν να λες εμμέσως: "Δεν κάθονται στ' αυγά τους λέω εγώ, που εκφράζουν και τη γνώμη τους..."
__________________
|
#11
|
|
||||
Αντικειμενικά, ο Νομος αυτός ειχε καλά και κακά στοιχεία. Το σπαστικο της υποθεσης ομως ειναι οι τσαμπα μαγκες, η αντιδραση για την αντίδραση. Εαν οι φοιτητες καθοντουσαν και λεγανε " Απο τα 15 θεματα που προβλεπει ο Νομος, συμφωνω με τα 8, απορριπτω τα 3 και υποσυζητηση τα αλλα 4", θα ημουν μαζί τους στους αγωνες τους. Αλλά αυτο το καθολικο, στειρο, ψευτικο και υποπολιτικές σκοπιμότητες ΟΧΙ, δεν το δεχομαι. Χωρις να τον θυμαμαι ολον απο εξω, πολλά σημεία του ηταν θετικά και θα έπρεπε να τα εχουν δεχτει. Προχειρα-προχειρα θυμαμαι τα: Στην Εκλογη πρυτανεων να ψηφιζουν ολοι οι φοιτητες και οχι οι παραταξεις Μεγιστη διαρκεια σπουδων: Το διπλασιο του κανονικού. Σορρυ, αλλα εαν δεν μπορεις να βγάλεις το πολυτεχνειο σε 10 χρονια,αστο καλυτερα. Εξαλλου, υπηρχε και το παραθυρακι των ειδικών περιπτωσεων. Αρση του Ασυλου: ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΠΕΙΣΟΔΙΩΝ-ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ. Το Ασυλο ειναι για την διακινηση των ιδεών,ΟΧΙ για να βρισκουν καταφυγιο τα καθε καλόπαιδα... Και αλλα που δεν τα θυμαμαι... |
#12
|
|
||||
[QUOTE=zefuros;106599]Το σπαστικο της υποθεσης ομως ειναι οι τσαμπα μαγκες, η αντιδραση για την αντίδραση. /QUOTE]
Θα είναι δράμα για τα Πανεπιστήμια αν δεν εφαρμοστεί ο νόμος. Είναι ένα πρώτο βήμα και θα πρέπει να ακολουθήσουν και άλλα, πιο ασυτηρά.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#13
|
|
||||
Περί του νόμου:
Κανένας νόμος δεν είναι τέλειος. Η συνεχής άρνηση οποιασδήποτε αλλαγής, όμως, δεν οδηγεί πουθενά. Αν αυτός ο (ψηφισμένος) νόμος δεν κάνει σε κάποια σημεία, ας αλλάξουν αυτά τα σημεία. Να γίνεται όμως προσπάθεια, να χάνονται αμέτρητες ώρες δουλειάς από τους νομικούς, ακαδημαϊκούς και πολίτες, να χάνουν ουσιαστικά μια χρονιά οι φοιτητές και τελικά να μην προκύπτει τίποτα.. ε, είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Περί του ασύλου: Άσυλο νοείται σε ότι αφορά τη διακίνηση ιδεών. Αυτό σημαίνει να μπορείς να πεις ότι η γη γυρίζει και να μη σε στέλνουν στην πυρά. Δε σημαίνει διαλυμένες αίθουσες, καμένο κυλικείο, καταστροφή επιστημονικού έργου, σπατάλες πόρων, βρωμιά, τραμπουκισμούς και αυθαιρεσία. Το ειρωνικό μάλιστα που έχω δει είναι ότι εκείνοι που λυσσάνε για το άσυλο είναι οι ίδιοι που αντιστέκονται στην έρευνα, δείγμα του πόσο δεν καταλαβαίνουν για αυτό που φωνάζουν... Τη στιγμή που θα λήξει αυτή η ιστορία και δε θα μπορεί ο καθένας να εκτονώσει εκ του ασφαλούς την κοινωνική του οργή σε βάρος της τσέπης μας και κυρίως του μέλλοντος, θα έχουμε κάνει ένα βήμα μπροστά. Περί αξιολόγησης: Αν δε θέλουμε αξιολόγηση με συγκεκριμένους, μετρήσιμους δείκτες, τότε απλά καταδικάζουμε σε ανυποληψία τα εκπαιδευτικά μας ιδρύματα. Έλλειψη αξιολόγησης = όλοι είναι ίδιοι. Οι περισσότεροι που εναντιώνονται στην αξιολόγηση είναι εκείνοι που τώρα εκμεταλλεύονται το χάος για να αυθαιρετούν. Περί εργαζομένων & λοιπών αιωνίων φοιτητών: Αν κάποιος έχει πραγματικό πρόβλημα, τότε το εκπαιδευτικό ίδρυμα μπορεί και οφείλει να τον βοηθήσει. Έχω δει από κοντά τι σημαίνει αυτό σε ίδρυμα του εξωτερικού. Προσωπικά θα μου άρεσε ακόμα κι ένα μέτρο του στυλ "φέρτε μου ένσημα ότι δουλεύετε και τελειώστε σε 30 χρόνια, αλλιώς Ν+2". Σε καμία περίπτωση όμως οι 10 εργαζόμενοι φοιτητές δε δικαιολογούν την ύπαρξη 100 αιωνίων που προκαλούν μόνο τριβές χωρίς να συμβάλλουν σε οποιαδήποτε πρόοδο ή αλλαγή. Έχει γίνει άραγε κάποια μελέτη για να μιλάμε με νούμερα, πόσοι είναι εργαζόμενοι και πόσοι είναι αιώνιοι τεμπέληδες; Εννοείται πως η μπάλλα πρέπει να πάρει και την άλλη πλευρά. Όταν περνούν 13 στους 130 τα Μαθηματικά Ι του πρώτου έτους, τότε δε φταίνε οι 117 αλλά ο καθηγητής. Φυσικά και δεν πιστεύω ότι ο νόμος της Μαριέττας λύνει όλα τα προβλήματα, θα χρειαστεί μεγάλη προσπάθεια για να ανατραπεί αυτό το τέλμα. Όπως για όλα τα πράγματα από κάπου πρέπει να ξεκινήσουμε και αυτή η αφετηρία δεν μπορεί να είναι το "όχι".
__________________
may you live in interesting times |
#14
|
|
||||
Με τα τελευταία 3 πόστ ταυτίζομαι απόλυτα,το μόνο αλλά-ένσταση έγκειται στο οτι τα όποια αρνητικά τα βλέπουν λίγοι.Δυστυχώς ως γνήσιο τέκνο της Ελλάδος στάθηκα στα αρνητικά του άρθρου 16.ϊσως ήταν λάθος μου-παράληψη που δεν κατέγραψα κ τα θετικά.Τα θεώρησα αυτονόητα(ξέρω δεν ζούν όλοι στον κόσμο μου) αφού τα θετικά αυτά είναι αλλαγές που θα έπρεπε να γίνουν πολλάααα χρόνια πρίν(αν κοιτούσαμε κ λίγο δυτικότερα θα βλέπαμε αντίστοιχες εφαρμογές0,με αυτή την λογική λοιπόν δεν αναφέρθηκα σε αυτά.
Δυστυχώς σήμερα το άσυλο παρερμηνεύεται όπως τόνισε κ ο Archmage,ενώ τα περί αξιολόγησης αποτελούν terra incognita,μόνο για τους μυημένους παραταξιακούς-συνδικαλιστές.Άλλωστε ένας τέτοιος τρόπος αξιολόγησης δεν βολεύει τους ''έχω μπαμπα,σύζυγο κ γενικά συγγένεια που με ενώνει με το ίδρυμα'' ούτε κ τους παλαιότερους καθηγητές που ''ξεβολεύονται'. |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|