Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Θεωρώ υπερβολική την απαίτηση σου.
Να μην περιμενεις να πας σπιτι σου για να δεις απο που ειναι αλλα να το ψάχνεις πριν το αγοράσεις.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#3
|
|
||||
Τη δευτερη φορα του τη δωσανε στο κουτι απο οσο ξερω
Περι οκανα: Το ηξερα οτι θα με επαιρναν χαμπαρι και εδω :Ρ (ξερει αυτος)
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις... Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή! Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Gildor : 26-08-06 στις 21:46 |
#4
|
|
||||
Μα και στο κουτί αναφέρει την προέλευση.
Εκείνο που λένε μετά την απομάκρυνση εκ τους ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται; Εγώ θεωρώ ότι αντέδρασε κανείς στις κλήσεις του πατέρα σου. Δεν μπορώ να καταλάβω τι το μεμπτό έχει αυτή η υπόθεση. Απλά πρέπει κάποια στιγμή να μην κάνουμε επιπόλαιες αγορές, ελκυόμενοι από την τιμή και την εξωτερική εμφάνιση. Πριν λίγες μέρες ο αδελφός μου αγόρασε υπολογιστή και οθόνη. Ρωτάω τον πωλητή μεγάλης αλυσίδας ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών ειδών. Η οθόνη έχει DVI έξοδο; Ασφαλώς μου λέει. Κάποιο λαμπάκι άναψε γιατί περίπου ξέρω τις τιμές οθονών με DVI. Είστε σίγουρος τον ρωτάω; Ναι μου λέει. Έχει και καλώδιο DVI; Ασφαλώς μου λέει…. Τον έβαλα και άνοιξε το κουτί και ω του θαύματος ούτε DVI είχε και φυσικά ούτε καλώδιο. Κάθισα και του μίλαγα για μισή ώρα και του εξηγούσα ότι αν μου το πουλούσε και δεν είχε DVI, θα έμπαινα στο μαγαζί και θα του το έκανα καλοκαιρινό. Οι πωλητές, δυστυχώς οι άνθρωποι, σαν ρομποτάκια καθοδηγούμενοι, σου λένε ότι θες αρκεί να σε πάνε στο ταμείο.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#5
|
|
|||
Στη συνέχεια και επειδή πράγματι αρνούνται να ανοίξουν τα κουτιά, στο ταμείο δηλώνεις ότι θέλεις να δεις ότι είναι όλα τα εξαρτήματα στο κουτί και ότι το προϊόν δεν είναι σπασμένο, οπότε ή το ανοίγουν επί τόπου στο ταμείο, ή σε καθοδηγούν στο service (αφού πληρώσεις, κατευθείαν από το ταμείο) ή σε κάποιο αντίστοιχο τμήμα, όπου το προϊόν ανοίγεται και το ελέγχεις. Καλό είναι αυτό να το κάνεις πάντα. χαμογελαστά Ελβερέτη |
#6
|
|
||||
Εχετε απολυτο δικιο. Απο τη στιγμη ομως που το αφεντικο ενος μεγαλου καταστηματος σε διαβεβαιωνει (μετα απο ερωτηση σου) οτι το προιον ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ πρεπει να εισαι ΠΟΛΥ καχυποπτος για να ζητησεις να το δεις
Και ναι, τωαρ πια θα ειμαστε, γιατι αν δεν παθεις δε μαθαινεις.
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις... Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή! |
#7
|
|
|||
Σε μερικές χώρες πού το μυαλό τους πάει λίγο πιο πέρα, μπορείς να επιστρέψεις ένα προϊόν και να πάρεις τα χρήματά σου πίσω μόνο και μόνο επειδή άλλαξες γνώμη, ακόμα και αν το έχεις χρησιμοποιήσει ελάχιστα. Σε αποζημιώνουν στο ακέραιο. Η λογική είναι απλή, γνωρίζοντας ο καταναλωτής οτι είναι σε θέση να επιστρέψει οτιδήποτε αγόρασε επειδή απλά διαπίστωσε οτι έκανε λάθος, αγοράζει με πολύ μεγαλύτερη ευκολία και λιγότερη σκέψη.
Κάπου είχα διαβάσει οτι ακριβώς το ίδιο επιβάλλεται και απο την ελληνική νομοθεσία. Τρομάζω στην σκέψη να αγοράσω κάτι απο ελληνικό κατάστημα και να το γυρίσω ανοιγμένο μετά απο 4 μέρες και να τους πώ δεν μου κάνει. Όχι θέλω να το αλλάξω, θέλω τα λεφτά μου πίσω ! Θα γελάνε μέρες οι άνθρωποι ! |
#8
|
|
|||
Αντρέα καλημέρα,
σε ποια χώρα αναφέρεσαι; Γιατί τουλάχιστον στη Γερμανία δεν ισχυει κάτι τέτοιο. Μήπως αναφέρεσαι στις τηλεπωλήσεις ή στις πωλήσεις με πλασιέ; Γιατί αυτές είναι οι δύο περιπτώσεις στις οποίες επιτρέπεται σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης και στην Ελλάδα η επιστροφή του προϊόντος, εντός κάποιων ημερών (δεν θυμάμαι αν είναι δέκα ή τριάντα). Μου έχει τύχει μάλιστα και περίπτωση που πλασιέ, επώλησε εγκυκλοπαίδεια σε υπέργηρους βάζοντας τους να υπογράψουν γραμμάτια. Η εγκυκλοπαίδεια επεστράφη και απεστάλησαν πίσω στους αγοραστές τα γραμμάτια. χαμογελαστά Ελβερέτη |
#9
|
|
||||
Γνώρισα μερικούς συμπατριώτες μας φοιτητές, που αν είχαν καμιά έξοδο σοβαρή με το έτερον ήμισυ, πήγαιναν στα μαγαζιά αγόραζαν πουκάμισο παντελόνι, πουλόβερ, μπουφάν, το χρησιμοποιούσαν το Σάββατο και την Δευτέρα το γύριζαν πίσω. Μετά απ΄ αυτό που είδα, κάθε φορά που αγόραζα ρούχα εκεί , έψαχνα να διακρίνω ίχνη μεταχειρισμένου.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#10
|
|
||||
Οι περισσότερες μεγάλες εταιρίες χρησιμοποιούν outsourcing ή απλά στήνουν μία άλλη εταιρία για να κατασκευάζει τα προϊόντα τους με μικρότερο κόστος. Μπορείς να αγοράσεις π.χ. Sony κατασκευασμένη στην Μαλαισία, Ουγκάντα, Μεξικό... Συνήθως δεν έχει καμία σημασία, μιας και όπου και να κατασκευάζεται, ακολουθεί τις προδιαγραφές της "μαμάς" εταιρίας συνήθως.
Λοιπόν... Ή αγοράζεις μία αμιγώς Ελληνική τοστιέρα, ή κάποια επώνυμη χωρίς να σε ενδιαφέρει που έχει κατασκευαστεί. Τώρα για τους πωλητές... Έχω δουλέψει σαν τεχνικός σε τέτοια καταστήματα. Οι πωλητές δεν ξέρουν όλες τις προδιαγραφές ΟΛΩΝ των μηχανημάτων που πουλάνε (κακώς βέβαια) γιατί απλά δεν πληρώνονται για αυτό και γιατί αυτά άλλάζουν κάθε μέρα (τα μηχανήματα). Επείσης, υπάρχουν παράλληλες εισαγωγές, πιό φτηνές μεν αλλά με λιγότερα καλούδια. Οπότε μία οθόνη σαν μοντέλο μπορεί να κυκλοφορήσει με ή χωρίς DVI. Για καλύτερη εξυπηρέτηση σχετικά με προδιαγραφές, η σωστή κίνηση είναι να μιλήσεις με έναν τεχνικό (έχει περισσότερες πιθανότητες να έχει ανοίξει το κουτί και ακόμα και να την έχει στήσει για κάποιον πελάτη) παρά έναν πωλητή.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#11
|
|
|||
|
#12
|
|
|||
Οχι επισημα (δεν ειναι δηλαδη νομικα κατοχυρωμενο δικαιωμα του καταναλωτη), αν και ορισμενα καταστηματα το επιτρεπουν. Δικαιωμα επιστροφης υπαρχει μονο σε περιπτωση που το προιον ειναι ελαττωματικο ή ειναι ακαταλληλο για τον σκοπο για τον οποιο πωληθηκε (πολυ βολικο αν ψωνιζεις hardware για χρηση με linux - αν το δηλωσεις στον πωλητη και τελικα δεν δουλευει εχεις καθε δικαιωμα να το επιστρεψεις).
Λ. |
#13
|
|
|||
Να σημειώσω ως προς την αναφορά στην Αγγλία, ότι πράγματι δεν γνωρίζω, διότι σε όλα τα θέματα αστικού δικαίου αρμενίζει αλλιώς από τις ηπειρωτικές ευρωπαϊκές χώρες. |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|