Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Επιστήμη & Εκπαίδευση > Εκπαίδευση
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 25-08-06, 12:09
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Το όριο του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ/ΤΕΙ ηταν θετική ή αρνητική;

Οι απαντήσεις στο ερώτημα για το αν θα θέλατε ιδιωτικά πανεπιστήμια, τείνει να έχει παγιώσει την θετική σας προτίμηση.

Ναι 19 65,52%
Όχι 6 20,69%
Ίσως 3 10,34%
ΔΞ/ΔΑ 1 3,45%

Πως σας φάνηκαν τα αποτελέσματα των εξετάσεων; Η πρώτη λειτουργία του ορίου του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ/ΤΕΙ ήταν θετική ή αρνητική;
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 25-08-06, 12:25
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Όπως έχω ξαναπεί στο ίδιο Club, θεωρώ αναγκαίο το όριο του 10 για να μπαίνουν στα πανεπιστήμια αυτοί που σκοπεύουν να τα τελειώσουν και όχι για την θέση του ισόβιου φοιτητή και φοιτητοπατέρα.

Τι να κάνω τον μαθητή του 3.2 που πέρυσι πέρασε στην σχολή μυρμηγκολόγων του ΤΕΙ, Πέρα Ραχούλας; Θα πάει ποτέ να σπουδάσει μυρμηγκολογία; Και αν πάει ο άμοιρος με υποδομές του 3.2 θα την τελειώσει ή θα ειδικευτεί στην πρέφα στο κοντινό καφενείο;

Βέβαια θα καθόμουν και θα ρώταγα τους καθηγητές του, για σταθείτε βρε παιδιά; Πως αφήσατε αυτόν τον άνθρωπο να φτάσει μέχρι εδώ; Πόση πρέπει να είναι η αδιαφορία σας και η δημοσιοϋπαλληλική σας νοοτροπία, που δεν βοήθησε αυτό το παιδί και τους γονείς του να βρει τον δρόμο του; Θα έπιανα αυτούς τους καθηγητές από το αυτί και θα τους θεωρούσα πρώτους υπεύθυνους.

Μετά θα ενημέρωνα το παιδί και τους γονείς για τις ευκαιρίες που υπάρχουν σε διάφορες τεχνικές σχολές. Θα τους έδειχνα τον δρόμο με το οποίο αύριο το παιδί τους θα είναι ένα επιτυχημένος εργαζόμενος.

Εγώ πιστεύω ότι καλή θέληση μπορεί να υπάρχει από πολλούς, όλα όμως κολλάνε στην λάσπη της αδιαφορίας και του ωχαδελφισμού του κρατικού μηχανισμου.

Κανένα μέτρο, κανένας νόμος, δεν μπορεί να επιτύχει αν δεν πεταχτεί αυτήν την λάσπη στον Καιάδα.

Σ.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 25-08-06, 13:05
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 20:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αν δεν μπορείς να γράψεις τη βάση στις πανελαδικές τι πιθανότητες έχεις να πάρεις το πτυχίο σου; Στις πανελαδικές έχεις να διαβάσεις περίπου το 1/3 της ύλης του πανεπιστημίου (για κάθε μάθημα) σε έναν χρόνο. Στο πανεπιστήμιο έχεις την τριπλάσια ύλη στο 1/2 του χρόνου! (Φυσική Λυκείου. Με το ζόρι 200 σελίδες ύλη. Φυσική 2 στο ΤΕΙ Αθήνας. 800 σελίδες... Με το ζόρι και αυτες... )
Εγώ μάλλον θα έβαζα την βάση στο 15 και όχι στο 10.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 25-08-06, 13:16
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από xenios

Τι να κάνω τον μαθητή του 3.2 που πέρυσι πέρασε στην σχολή μυρμηγκολόγων του ΤΕΙ, Πέρα Ραχούλας; Θα πάει ποτέ να σπουδάσει μυρμηγκολογία; Και αν πάει ο άμοιρος με υποδομές του 3.2 θα την τελειώσει ή θα ειδικευτεί στην πρέφα στο κοντινό καφενείο;
Ξεχνάτε κάτι πολύ σημαντικό.
Αυτός ο μαθητής τώρα που δεν πέρασε θα πάει στην Ουγγαρία και θα γίνει γιατρός ή στην Ρουμανία και θα γίνει οδοντίατρος.
Εκεί τι θα γίνει ; θα γίνει μαθητής του 19 και θα τα πάρει ; Τα παραδείγματα είναι άπειρα.
Εάν θέλει να πάει στο ΤΕΙ πέρα ραχούλας ας παέι και με 2 βαθμό δεν τον υποχρεώνει να πάει αν δεν τον ενδιαφέρει.
Το θέμα είναι να έχει τα $£$%££ να στρωθεί να διαβάσει να το τελειώσει και όχι να έρχεται ο κάθε καθηγητής και να τον περνάει γιατί το καημένο το παιδί έχει δώσει 8 φορές το μάθημα ή γιατί είναι στην τάδε κομματική νεολαία.
Αν δηλαδή πάει στην Βουλγαρία ή στην Αγγλία και στρωθεί και διαβάσει έχει διαφορά ; εκτός αν θεωρούμε δεδομένο ότι εκεί θα πάρει το πτυχίο του με άλλα μέσα.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 25-08-06, 13:50
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από amigos
Ξεχνάτε κάτι πολύ σημαντικό.
Αυτός ο μαθητής τώρα που δεν πέρασε θα πάει στην Ουγγαρία και θα γίνει γιατρός ή στην Ρουμανία και θα γίνει οδοντίατρος.
Εκεί τι θα γίνει ; θα γίνει μαθητής του 19 και θα τα πάρει ; Τα παραδείγματα είναι άπειρα.
Μίλτο δεν με ενδιαφέρει τι θα γίνει, αν τα έχει κακώς θα δώσει πανελλήνιες στο κάτω κατω, δεν αναφερόμουν σε αυτές τις περιπτώσεις ούτε στις άλλες που θα του στειλουν το δίπλωμα στο σπίτι.

Άσχετα που ο μαθητής του 3 δεν θα πάρει ποτέ 19, δεν το μπορεί η φύση του.

Εγώ θεωρώ ότι είναι άδικο μαθητής με τρία να θεωρείται φοιτητής. Εκεί που θα δώσουν μερικά εκατομμύρια για τους ισόβιους φοιτητές, καλύτερα να τα δώσουν για τους άριστους.

Είναι αυτό ρατσιστικό; Δεν ξέρω, ρεαλιστικό πάντως είναι.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 25-08-06, 14:39
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Θετικό.

Επειδή υπάρχει η αντίληψη ότι το κράτος οφείλει να εισάγει όσους πιο πολλούς φοιτητές μπορεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ώστε όλοι να έχουν δικαίωμα σε αυτη, δε σημαίνει ότι είναι και σωστή.

Δικαίωμα έχουν όλοι να προσπαθήσουν να εισέλθουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Όμως να εισαχθούν, δικαίωμα έχουν όσοι διαβάζουν. Απλό.

Το επιχείρημα πέρι άδειων ΤΕΙ της επαρχίας, είναι κλασσική ελληνική κουτοπονηριά. Δηλαδή έχουμε μία λάθος κατάσταση (πχ δεκάδες ΤΕΙ από δω και απο κει που συνήθως δημιουργούνται επειδή ο εκάστοτε Δήμαρχος κάποιας πόλης είχε το βύσμα για να τα δημιουργήσει), οπότε και οφείλουμε να την διαιωνίσουμε για να μην ακουστεί καμιά γκρίνια.

Άμα υπήρχε σωστή δομή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με καλά εκπαιδευτικά ιδρύματα και σωστή ενημέρωση προς τον υποψήφιο φοιτητή και έλειψη πανεπιστημιο-υστερίας της κοινωνίας, και τα ΤΕΙ θα ήταν γεμάτα και οι απόφοιτοι θα ήταν ποιοτικοί.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 25-08-06, 15:03
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Ομολογώ ότι προσδιόρισες εξαιρετικά το θέμα Κωστή.

Η ίδια νοοτροπία του χουντικού συνθήματος : "Κάθε πόλη και στάδιο κάθε χωριό και γυμναστήριο' που στις μέρες μας έγινε κάθε νομός και ΤΕΙ, θα πρέπει να πάρει ένα τέλος. Ναι να φτιάξουμε στην Ξάνθη, TEI καπνοκαλλιέργειας, στην Καλαμάτα ΤΕΙ ελαιοπαραγωγής, να κάνουμε στην Ιεράπετρα ΤΕΙ κονσερβοποιίας ντομάτας, αλλά να μπαίνουν τα παιδιά της περιοχής με αυξημένα μόρια λόγω τόπου διαμονής.

Τι να κάνει ο Ξανθιώτης στην Καλαμάτα, τι ο Καλαματιανός στην Ιεράπετρα και τι ο Κρητικός στην Ξάνθη και τι ο Αθηναίος σε όλα αυτά;

Θα βρεθώ εκτός θέματος αν προσθέσω, ότι τον ίδιο προβληματισμό έχει το Υπουργείο Εθνικής Αμύνης στην προσπάθεια να περιοριστούν τα στρατόπεδα. Ο κάθε βουλευτής θέλει και ένα στρατόπεδο στο χωριό του, που ασφαλώς είναι πηγή πλουτοπαραγωγική για κάθε μέρος αλλά με την δραματική μείωση της θητείας δεν υπάρχουν στρατιώτες να τα επανδρώσουν και γίνεται του μπάστε σκύλοι αλέστε.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 25-08-06, 15:57
Το avatar του χρήστη roseblue
roseblue Ο χρήστης roseblue δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 02-02-21 16:48
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από xenios
Η πρώτη λειτουργία του ορίου του 10 για την εισαγωγή στα ΑΕΙ/ΤΕΙ ήταν θετική ή αρνητική;
Η ύπαρξη κάποιου ελάχιστου κριτηρίου για την εισαγωγή στα ΑΕΙ/ΤΕΙ είναι σίγουρα αναγκαία.

Καθώς όμως υπείρχε ήδη ένα ελάχιστο κριτήριο (να πάρεις απολυτηρίο Λυκείου - δηλαδή Μ.0. 10 στα μαθήματα του σχολείου), η θέσπιση ενός δεύτερου (10 στις πανελλάδικές) σημαίνει είτε ότι τα απολυτήρια δεν είναι αξιοκρατικά είτε ότι δεν έχουν καμμία αξία.

Σε κάθε περίπτωση το όριο του 10 στις πανελλάδικές "κουκουλώνει" ένα βαθύτερο πρόβλημα στην δευτεροβάθμια εκπάιδευση.

ΜΦΧ,
Γιώργος
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 25-08-06, 16:51
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από roseblue
Σε κάθε περίπτωση το όριο του 10 στις πανελλάδικές "κουκουλώνει" ένα βαθύτερο πρόβλημα στην δευτεροβάθμια εκπάιδευση.
Το πρόβλημα στην παιδεία είναι βαθύ και κατά την φτωχική μου δεν λύνεται με τα διάφορα εκπαιδευτικά συστήματα.

Πρέπει πρωτίστως να δοθεί ιδιαίτερη μέριμνα στους παιδαγωγούς δασκάλους και καθηγητές. Θα πρέπει να περνάτε από συνεχή σεμινάρια, παιδοψυχολογίας, τεχνικής κατάρτισης και συνεχούς αξιολόγησης.

Αν ο δάσκαλος δεν δώσει όλη την προσοχή του στους μαθητές, το παιγνίδι είναι χαμένο.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 26-08-06, 11:40
Το avatar του χρήστη pero
pero Ο χρήστης pero δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 23-08-14 17:59
Φύλο: Άντρας
Κάποτε πανηγυρίζαμε (δεν ξέρω για σας αλλά εγώ πανηγύριζα) για την κατάργηση της μαθητικής ποδιάς, πανηγύριζα για την επιβολή του μονοτονικού, για την κατάργηση του επιθεωρητή , υπερασπιζόμουν την κατάργηση των αρχαίων. Ήθελα μια δευτεροβάθμια εκπαίδευση, που να μην προσφέρει στείρα εγκυκλοπαιδική γνώση. Που οι μαθητές ελεύθεροι μέσα από συλλογικές (και όχι αγελαίες) διαδικασίες, θα γίνονταν καλύτεροι άνθρωποι, χρήσιμοι στην κοινωνία, μια δευτεροβάθμια εκπαίδευση που δεν θα ήταν προθάλαμος της τριτοβάθμιας, αλλά μια αυτοτελής και αουσιαστική μορφωτική - διαπαιδαγωγητική βαθμίδα.
Η ποδιά, τα μαλιά, ήταν αναχρονιστικά, γιατί περιόριζαν την ελεύθερη έκφραση του μαθητή. Τα ακραία ντυσίματα και εμφανίσεις - όσο ακραία είναι και οι κοινωνία μας μήπως περιόρισαν κι άλλο αυτήν την ρημάδα την ελευθερία στο όνομά της;
Το μονοτονικό επιβλήθηκε από την IBM λόγω της αδυναμίας της τότε να υποστηρίξει τόνους, και επιβλήθηκε ταυτόχρονα σε Ελλάδα, Γαλία, Γερμανια Ισπανία και εν γένει σε όσες χώρες είχαν τόνους. Επιβλήθηκε χωρίς να είναι απαίτηση κανενός, χωρίς να απασχολεί τον δημόσιο και καλιτεχνικό λογοτεχνικό βίο. Και πανηγυρίζαμε (και δυστυχώς δεν μιλάω για μένα μόνο) για την νίκη του λαϊκού κινήματος. Και οι Η/Υ μπορούσαν να έχουν τόνους, και οι άλλες χώρες τους επαναφέρανε και εμείς μάθαμε να γράφουμε άτονα, με άσχημα γράμματα και τελείως ανορθόγραφα.
Και οι επιθεωρητές στραγγαλίζαν την παιδεία, με απίστευτες διακρίσεις και πιέσεις. Και τους καταργήσαμε για να κάνει ο κάθε εκπαιδευτικός ότι του κατέβει εντός και εκτός αίθουσας. Και αλλαχτήκαν τα (ο θεός να τα κάνει) βιβλία. Και εμείς που είχαμε βιβλία αναχρονιστικά, και εθνικιστικά και που δοξολογούσαν τον λαμπρό αλλά χαμένο μας πολιτισμό, αποκτήσαμε βιβλία άχρωμα, μονότονονα, ανούσια, αδιάφορα κακά και αντεπιστημονικά).
Και τελικά βγαίνουν απόφοιτοι, σαν να μην είχαν μπεί ποτέ πουθενά.
Και έχεις καθηγητές αδιάφορους που προτρέπουν τους μαθητές να πάνε στα φροντιστήρια και να κάνουν ιδιαίτερα για να μάθουν, ιδιαίτερα που κάνουν οι ίδιοι μετά το "μάθημα", σε μαθητές τους που τους βάζουν 20άρια και 19άρια αξίζουν δεν αξίζουν - τι στο καλό τους κάνουν ιδιαίτερα.
Και μετά φτάνουμε στο 10 και στα ΤΕΙ πέρα ραχούλας.
Και βέβαια για τα χάλια της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης τα είπαμε αλλού με αφορμή την δημοσκόπηση για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.
Και έχουμε μαθητές -με καλούς βαθμούς- που μπαίνουν εκεί που φτάνουν οι μονάδες τους και όχι εκεί που θέλουν, και μαθητές με όχι καλούς βαθμούς που θα σπουδάσουν το όνειρο της ζωή τους "την μηρμυγκολογία".
Ας είναι ελεύθερη η είσοδος στα πανεπιστήμια, ας είναι τα πανεπιστήμια αξιολογημένα και ο καθένας να πάει εκεί που θέλει και ας είναι δύσκολη η συνέχεια. Αλλά αυτό προϋποθέτει απόφοιτους 2βάθμιας εκπαίδευσης και όχι το σημερινό χάλι, αυτό πορυποθέτει 3βάθμια εκπαίδευση και όχι κράτος εν κράτει.
Ας μείνει η βάση στο 10. Ούτε καλύτερους μαθητές θα έχουμε ούτε καλύτερα πανεπιστήμια και ΤΕΙ. Τουλάχιστον κάποιοι θα αποκτήσουν κίνητρο να διαβάσουν και λίγο. Αλλά έχω μια απορία (ρητορική)
Αντιλάϊκά μέτρα (λανθασμένα η ορθά) παίρνουν όλες οι κυβερνήσεις στο όνομα του εκσυγχρονισμού και της πραγματικής ανάπτυξης πέρα από κόστη.
Όμως κανείς δεν πήρε μέτρα που να πλήτουν συντεχνίες και κατεστημένα.
Απάντηση με παράθεση
  #11  
Παλιά 26-08-06, 14:20
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
@pero

Σύμφωνος με τα περισότερα πέρι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Δεν κατάλαβα όμως ακριβώς το σημείο για το μονοτονικό. Κατηγορείς την ΙΒΜ ότι επέβαλε το μονοτονικό στην ελληνική γλώσσα και ότι λόγω του μονοτονικού χάλασε ο γραφικός χαρακτήρας και η ορθογραφία των μαθητών;

Επίσης τα ακραία ντυσίματα και οι εμφανίσεις τί σχέση έχουν ακριβώς;
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 26-08-06, 14:53
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Έρχομαι και σκέφτομαι το εξής. Μένουν λοιπόν οι μισοί φέτος εκτός , και αλλοι τόσοι του χρόνου.
Και ανοίγουν του παραχρόνου τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Για να σκεφτώ λοιπόν.
Τα ιδιωτικά έχουν έτοιμη πελατεία να περιμένει, ή μήπως θα βάλουν και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια όριο το 10 για να έχουν φοιτητές με επίπεδο όπως υποστηρίζετε ότι πρέπει να έχουν οι τριτοβάθμιοι φοιτητές ?
Τόσο πολύ νοιάζονται οι πολιτικοί μας για την αναβάθμιση της παιδείας ή μήπως κάτι έχει να κάνει και με τα 'μη κερδοσκοπικά ιδρύματα/πανεπιστήμια' που έρχονται ?
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 26-08-06, 15:11
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από pero
Όμως κανείς δεν πήρε μέτρα που να πλήτουν συντεχνίες και κατεστημένα.
Θέλω πρώτα απ’ όλα να συμφωνήσω σχεδόν στο σύνολο των όσων ανέφερες, όμως θα μείνω στην τελευταία σειρά, που και για μένα είναι το κύριο συστατικού, με το οποίο κανένα εκπαιδευτικό σύστημα, δεν μπορεί να πετύχει.

Η αδυναμία των εκάστοτε κυβερνήσεων να πλήττουν συντεχνίες και κατεστημένα.

Ανεξέλεγκτοι δάσκαλοι και καθηγητές που προάγονται ανά τριετία, χωρίς κανείς να διανοηθεί να τους πείτε που πάτε κύριε; Με τι προσόντα θα γίνεις Διευθυντής Γυμνασιάρχης και Λυκειάρχης; Επειδή συμπλήρωσε 20 χρόνια δουλειάς προάγεσαι κατά γηραιότητα; Δεν θα πρέπει οι προαναφερθέντες να εκπληρούν κάποια ιδιαίτερα προσόντα;

Όπως πολύ σωστά αναφέρεις με τις συντεχνιακές τους απαιτήσεις και με το σύνδρομο του πολιτικού κόστους, οι κύριοι έγιναν, ελέω θεού, κυρίαρχοι της παιδείας. Έγιναν δυνάστες της και ας με συγχωρήσουν για το μένος μου, όσοι κύριοι διδάσκουν σε δημόσια σχολεία.

Σε ποια δουλειά στον κόσμο όλο, από τον Βορρά έως τον Νότο και από την Ανατολή έως την Δύση, εργοδότης (στην περίπτωση μας το δημόσιο) δεν μπορεί να ελέγξει τον εργαζόμενο (δάσκαλο); Με την ευθύνη ποιων, φτάσαμε σε αυτό το κατάντημα, της ‘πλέριας’ δημοκρατίας και της ασυδοσίας των συντεχνιών;
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 26-08-06, 15:11
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από amigos
Τα ιδιωτικά έχουν έτοιμη πελατεία να περιμένει, ή μήπως θα βάλουν και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια όριο το 10 για να έχουν φοιτητές με επίπεδο όπως υποστηρίζετε ότι πρέπει να έχουν οι τριτοβάθμιοι φοιτητές ?
Εφόσον το πλαίσιο νόμου για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια είναι σωστό και αυτά αξιολογούνται σωστά, σημαίνει ότι ο φοιτητής που δεν εργάζεται δεν θα προχωρήσει μετά το 1ο έτος.

Όμως το ότι κατά πάσα πιθανότητα η αξιολόγηση θα είναι εικονική, πολύ πιθανό να δημιουργήσει καθαρά βιομηχανία παιδείας με σκοπό το κέρδος και όχι τη γνώση.

Αυτό το πρόβλημα αντιμετωπίζεται σε κάθε νέο μέτρο στην Ελλάδα. Ο νομοθέτης ή ο σχεδιαστής του νέου μέτρου πρέπει να έχει υπόψην του τη διαφθορά πριν πάει να σχεδιάσει κάτι. Για παράδειγμα η συνέντευξη για πρόσληψη. Αντικειμενικά είναι θεμιτό και σωστό μέτρο. Εκεί που ποντάρει όμως ο εκάστοτε πολιτικός αντίπαλος και ο μέσος "γκρινιάρης" είναι ότι ξέρει πώς λόγω διαφθοράς η διαδικασία θα είναι αδιαφανής.

Έτσι όμως δεν πάμε πουθενά γιατί σωστά μέτρα, απλά θάβονται στη λάσπη γιατί ΙΣΩΣ γίνουν θύματα της διαφθοράς. Εξ' ου και αυτό που ονομάζουμε πολιτική στασιμότητα στην Ελλάδα.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 26-08-06, 15:24
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από amigos
Έρχομαι και σκέφτομαι το εξής. Μένουν λοιπόν οι μισοί φέτος εκτός , και αλλοι τόσοι του χρόνου.
Και ανοίγουν του παραχρόνου τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Για να σκεφτώ λοιπόν.
Ναι Μίλτο το έκαναν για να μπουν στα ιδιωτικά ......

Ασφαλώς η φαντασία σου οργιάζει, τρέχει με υπερηχητική ταχύτητα. Ίσως να οφείλεται στην εκ μέρους σου πολιτική τοποθέτηση του δόγματος όσα κάνουν οι άλλοι είναι εκ του πονηρού και κακά.

Ηρέμησε λίγο, προσωπικά τα παιδάκια που πήραν 4-5 δεν με ενδιαφέρει τι θα κάνουν, να έστρωναν τον πισινό τους κάτω και να διαβάζανε.

Εκτός αν μου ισχυριστείς ότι όταν μέχρι πέρυσι έφευγαν μερικές δεκάδες χιλιάδες στο εξωτερικό για να σπουδάσουν, ήταν απ αυτούς που δεν είχαν μπει στο ΤΕΙ μυρμηγκολογίας της Άνω Ραχούλας.

Βλέπω και στην τηλεόραση ότι οι κάτοικοι της Ανω Ραχούλας κλαίνε, που δεν μπήκαν πολλά θύματα, φέτος στις σχολές τους, Γιατί θύματα; Γιατί απλά θα τους ενοικίαζαν την ημιυπόγειο γκαρσονιέρα σαν ρετιρέ στο Χαλάνδρι.

Μπας και κλαις και εσύ μαζί τους; Τρέχα να τους παρηγορήσεις, τα κανάλια πάλι βρήκαν θέμα να φάνε την μισή πρώτη ώρα τους με το φλέγον θέμα που ενέσκηψε στην Άνω Ραχούλα και κλάμα για τους φτωχούς πλην τίμιους ιδιοκτήτες ακινήτων.

Πάντως μην ανησυχείς, όπως αναφέρω και στο προηγούμενο μήνυμα μου, δεν θα καταφέρουν τίποτα με τα νέα εκπαιδευτικά συστήματα, δεν θα πειράξουν ούτε τρίχα δασκάλου, δεν θα τον αναγκάσουν να ξεστραβωθεί και να μάθει πως γίνεται η διδασκαλία. Μέχρι τότε κάθε χρόνια η Άνω Ραχούλα θα κλαίει.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:38.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.