Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Όταν λέγαμε να μην κλείσει το Ελληνικό και να μείνει για πτήσεις σε ώρα ανάγκης και για τα ελαφρά αεροσκάφη, μας είπατε δεν μπορούσαμε, δεν το προβλέπει η υποτελική σύμβαση μας με τους Γερμανούς....
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#3
|
|
||||
Στέλιο μου από τότε μέχρι τώρα έχουν περάσει τόσα χρόνια που το κλίμα της Αθήνας άλλαξε. Πριν από 6 χρόνια αν έβλεπες πάνω από 65% υγρασία στην Αθήνα έλεγες πως κάπου βρέχει. Ενδεικτικά εχθές η υγρασία στο σπίτι μου (δεν μένω δα και τόσο μακρυά από το κέντρο) ήταν 63% και η μέγιστη υγρασία που έχω δεί είναι 94%! Αυτά δεν μπορούσαν να τα προβλέψουν υποθέτω.
Φιλικά
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#4
|
|
||||
Δεν είναι μόνο η ομίχλη που μπορεί να κλείσει ένα αεροδρόμιο Μιχάλη.
Μπορεί να είναι το χιόνι, έντονη βροχή, κατάσταση ανάγκης από άλλες συνθήκες. Το αεροδρόμιο του Ελληνικού για τους πιλότους, είναι το πιο εύκολα στην πρόσβαση αεροδρόμιο. Είναι δίπλα στην θάλασσα, έχει χαμηλή προσέγγιση, που σημαίνει ότι το αεροσκάφος μπορεί να πλησιάσει σε χαμηλό ύψος και τέλος δεν ξέρω αν υπάρχει πρωτεύουσα στον πολιτισμένο κόσμο που να στηρίζεται αποκλειστικά και μόνο, σε ένα διεθνές αεροδρόμιο. Είναι ντροπή η Αθήνα και μετά του κλείσιμο του αεροδρομίου στον Μαραθώνα, να μην έχει ένα αεροδρόμιο για ελαφρά αεροσκάφη και τα στέλνουν τα αεροπλανάκια στο Τατόι και στην Ελευσίνα...
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#5
|
|
||||
Καλά, και στις άλλες χώρες δεν έχουν ένα αεροδρόμιο κάθε 10 χιλιόμετρα
Για μένα το σωστό θα ήταν μιας και έφυγε το αεροδρόμιο από το Ελληνικό, ας κάνανε κάτι σωστό με τον χώρο που απέκτησαν! Αν ήταν να το αφήσουν να ριμάξει ή να το τσιμεντώσουν ας το αφήναν όπως έχει για ειδικές περιπτώσεις.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#6
|
|
||||
Κι εγώ ήμουν υπέρμαχος της διατήρησης του Ελληνικού ως αεροδρόμιο. Άλλα πως θα βγουν οι μίζες για να χτίσει ο κακόμοιρος νεόπλουτος κοσμάκης;
Στη συγκεκριμένη περίπτωση όμως έχω μια απόρια. Το Ελ. Βενιζέλος υποτίθεται ότι υποστηρίζει προσεγγίσεις CAT III (δηλαδή για καιρικές συνθήκες όπως η σημερινή), με τον ειδικό φωτισμό και τα ραδιοβοηθήματα. Γιατί τώρα κόλησε? Εκτός αν ήταν θέμα των συγκεκριμένων α/φων
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein |
#7
|
|
||||
Έλα μου ντε, σε πάρα πολλά αεροδρόμια στον κόσμο, που έχουν πιο πολλές 'επισκέψεις' ομίχλης, τα αεροσκάφη κατεβαίνουν, προσεκτικά μεν, με πιο μεγάλες αποστάσεις, αλλά κατεβαίνουν.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#8
|
|
||||
Θεωρητικά από τη στιγμή που η Γερμανική εταιρία έκανε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση, και από την άλλη αφαίρεσε το δικαίωμα χρήσης του Ελληνικού, δεν θα έπρεπε να λογοδοτήσει; Είμαι σίγουρος πως υπάρχουν ρήτρες για αυτά τα πράγματα γιατί απλά έχω δεί και έχω λάβει μέρος σε διαγωνισμούς του δημοσίου. Για το καινούργιο σύστημα εισητηρίων των μέσων μαζικής μεταφοράς το ντοσιέ είναι κάπου στις 500 σελίδες! Πόσο πρέπει να ήταν για το αεροδρόμιο;
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#9
|
|
|||
Μα τι κάθεστε και γράφετε.
Εχουμε τους πιο ακριβούς φόρους αεροδρομίων στην Ευρώπη, υπάρχουν αρκετές budget εταιρίες που θα μπορούσαν να μάς πάνε πάμφθηνα σε όλη την Ευρώπη αλλά ούτε καν σκέφτονται να κατεβαίνουν στο Eleftherios Venizelos, και όλα αυτά επίσημα με τη βούλα του κράτους, σε ακτίνα 100 χιλιομέτρων από το αεροδρόμιο. Κι εσείς συζητάτε για μία μικρή ομιχλούλα; Πώς θα μπορούσε αυτή να επηρεάσει τα οικονομικά συμφέροντα των Γερμανών και του κράτους; Τον μίνι τυφώνα που είχε πέσει πριν από δύο χρόνια στο αεροδρόμιο τον θυμάστε μήπως; Η μόνη μας ελπίδα για λογικά εισιτήρια είναι να ενωθούν κάποιες εταιρίες και να φτιάξουν ένα φθηνό αεροδρόμιο στυλ Luton σε απόσταση 101 χιλιόμετρα μακριά από την Αθήνα... ή φυσικά να χρησιμοποιούμε άλλα αεροδρόμια - μερικές budget εταιρίες ήδη το κάνουν αυτό. |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|