Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|
||||
Διαδραστική διαφήμιση μέσω κινητών τηλεφώνων
Με τη βοήθεια της τεχνολογίας και των κινητών τηλεφώνων, οι διαφημιστές προσανατολίζονται σε νέα πιο «δραστική» μέθοδο προώθησης προϊόντων
ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ τηλέφωνα θεωρούνται, εν δυνάμει, χρυσορυχεία για τους διαφημιστές καθώς αποτελούν τον πλέον προσωπικό και άμεσο τρόπο επικοινωνίας με τους συνδρομητές, οι οποίοι ανέρχονται στους 2 δισεκατομμύρια παγκοσμίως. Ωστόσο, τα διαφημιστικά γραπτά μηνύματα κάθε άλλο παρά πετυχαίνουν το σκοπό τους καθώς, έχουν «πολώσει» τους καταναλωτές οι οποίοι τα κατατάσσουν στην ίδια κατηγορία με την ανεπιθύμητη ηλεκτρονική αλληλογραφία (SPAM). Πλέον, χάρις στην τεχνολογία, οι διαφημιστές πιστεύουν ότι έχουν βρει μια «συνταγή» η οποία θα τους επιτρέψει να περάσουν το μήνυμά τους χωρίς να εκνευρίσουν τους καταναλωτές. Το κινητό θα αποτελέσει την τρίτη διαφημιστική μορφή παρουσίασης οπτικοαουστικού περιεχομένου μετά την τηλεόραση και τον προσωπικό υπολογιστή. Εταιρείες όπως η Nokia Corp. και η McDonalds Corp πειραματίζονται με τη διαδραστική διαφήμιση σε κινητά τηλέφωνα, εκμεταλλευόμενες τη δυνατότητα να συσκευών να γνωρίζουν τη γεωγραφική θέση των χρηστών. Οι καταναλωτές μπορούν να βρουν το πλησιέστερο λιανικό κατάστημα ή εστιατόριο με το πάτημα ενός πλήκτρου. Η λογική των διαδραστικών διαφημίσεων μέσω κινητών τηλεφώνων ακολουθεί παρόμοια στρατηγική που εφαρμόζει η Google στο Ίντερνετ, η οποία χρησιμοποιεί στοιχεία από τις λέξεις κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες για να καθορίσει το θέμα των διαφημίσεων που θα προβληθούν. Ιαπωνία Το διαφημιστικό μοντέλο «βάσει αναζήτησης» φαίνεται να λειτουργεί ομαλά στην Ιαπωνία, μια χώρα με ώριμη αγορά κινητών τηλεφώνων και με τους 98 εκατομμύρια χρήστες να έχουν δυνατότητα σύνδεσης στο Ίντερνετ. Οι διαφημιστικές δαπάνες μέσω κινητών αναμένεται να ξεπεράσουν τα 1 δισ. δολάρια στην Ιαπωνία το 2011, τρεις φορές υψηλότερα από τα 328 εκατ. δολάρια την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με έρευνα τηλεπικοινωνιακού ινστιτούτου. Παρά την αρχική ανησυχία των συνδρομητών, ότι σπαταλούν το χρόνο τους και χρήματά τους βλέποντας διαφημίσεις κατά τη διάρκεια διαδικτυακής αναζήτησης μέσω του κινητού, οι υψηλότερες ταχύτητες και η «φιλική» τιμολογιακή πολιτική εξανεμίζουν τις όποιες αμφιβολίες. «Στον έλεγχο του συνδρομητή» Θα αποτελεί επιλογή των συνδρομητών αν και ποιες διαφημίσεις θα δέχεται στο κινητό του. «Αν απορρίψει τις δυνατότητες τότε θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί το κινητό του όπως κάνει και σήμερα» αναφέρει στέλεχος της MobileOne της δεύτερης μεγαλύτερης τηλεπικοινωνιακής εταιρείας στη Σιγκαπούρη ενώ συμπληρώνει «είναι υπό τον πλήρη έλεγχο του χρήστη». Ο διευθύνων σύμβουλος Κρεγγ Ντέιβις, της νεοϋορκέζικης διαφημιστικής JWΤ, ανέφερε «θα πρέπει μέχρι τώρα να γνωρίζουμε όλοι ότι οι ανιαρές τηλεοπτικές διαφημίσεις δεν αξιολογούνται θετικά» και συμπλήρωσε λέγοντας «με το να κάνεις ενοχλητικά πράγματα δεν θα σαγηνεύεις τους ανθρώπους στους οποίους απευθύνεται το προϊόν που διαφημίζεις». www.kathimerini.gr με πληροφορίες από Associated Press
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|