Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|
||||
Καμπάνες της ΕΕΤΤ σε ΟΤΕ και ISP's
Βαριά πρόστιμα σε ΟΤΕ και ISPs από την ΕΕΤΤ
Δημοσίευση: Παρασκευή 13:20 Ανανέωση: Σάββατο 04:20 Έπειτα από έναν μεγάλο αριθμό καταγγελιών των καταναλωτών, αλλά και των εταιρειών εναντίον του ΟΤΕ και των παρόχων υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων αποφάσισε την επιβολή αυστηρών χρηματικών προστίμων. Οι καταγγελίες αναφέρονται στην κακή ποιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών, αλλά και σημαντικές καταστρατηγήσεις του νόμου. Η Επιτροπή αποφάσισε επίσης να εγκρίνει το νέο πακέτο conn-x talk του ΟΤΕ. - Πιο συγκεκριμένα, διοικητικά πρόστιμα για την παραβίαση της νομοθεσίας ηλεκτρονικών επικοινωνιών σε σχέση με την προστασία των καταναλωτών, επιβλήθηκαν στις εξής εταιρείες: - Στην Tellas, πρόστιμο 1.550.000 ευρώ για αυθαίρετη ενεργοποίηση προεπιλογής φορέα, εξακολούθηση χρέωσης συνδρομητών μετά την κατάργηση της προεπιλογής, αυθαίρετη ακύρωση αιτήσεων κατάργησης προεπιλογής φορέα, καθυστέρηση στην κατάργηση προεπιλογής φορέα, μη παροχή στοιχείων σε σχέση με ζητήματα καταναλωτών, υπερβολικά μεγάλους χρόνους αναμονής στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών, καθυστερημένη προώθηση αιτημάτων για παροχή τοπικού βρόχου στον ΟΤΕ, ελλιπή ενημέρωση σε σχέση με διαθεσιμότητα υπηρεσιών, διακοπές στην παροχή υπηρεσιών λόγω βλαβών. - Στη Vivodi, πρόστιμο 200.000 ευρώ για αυθαίρετη ενεργοποίηση προεπιλογής, μη παροχή στοιχείων σε σχέση με ζητήματα καταναλωτών, υπερβολικά μεγάλους χρόνους αναμονής στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών. - Στην Teledome, πρόστιμο 1.200.000 ευρώ για αυθαίρετη ενεργοποίηση προεπιλογής, μη παροχή στοιχείων σε σχέση με ζητήματα καταναλωτών, κακή ποιότητα παροχής υπηρεσιών, υπερβολικά τέλη απενεργοποίησης. - Στη Forthnet, πρόστιμο 350.000 ευρώ για αυθαίρετη ενεργοποίηση προεπιλογής, μη παροχή στοιχείων σε σχέση με ζητήματα καταναλωτών, καθυστερημένη προώθηση αιτημάτων για παροχή τοπικού βρόχου στον ΟΤΕ, υπερβολικά μεγάλους χρόνους αναμονής στις υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών. - Στην HOL, πρόστιμο 50.000 ευρώ για μη παροχή στοιχείων σε σχέση με ζητήματα καταναλωτών [αναφορικά με την παροχή αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο]. Ακόμη, η ΕΕΤΤ επέβαλε πρόστιμο 1.000.000 ευρώ στην εταιρεία ΜΑΚΝΑΝ για την υπόθεση των dialers και διάφορα διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 7.250.000 ευρώ στον ΟΤΕ για παραβίαση της υποχρέωσής του να καταβάλλει ποινικές ρήτρες για καθυστερήσεις στην παράδοση και αποκατάσταση βλαβών μισθωμένων γραμμών και μη συμμόρφωση με κανονισμούς περί αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο, περί ανταγωνισμού και παροχής συνεγκατάστασης. Πηγή ΕΕΤΤ
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#2
|
|
||||
Διοικητικό πρόστιμο στη εταιρεία ΟΤΕ Α.Ε. για σοβαρή κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης και παράβαση του νόμου περί ελεύθερου ανταγωνισμού (περίπτωση «συμπίεσης περιθωρίου – margin squeeze»)
26 Ιουλίου 2007 Μετά από ελέγχους αναφορικά με καταγγελίες εταιρειών για τις πρακτικές και την τιμολογιακή πολιτική της ΟΤΕ Α.Ε. στις υπηρεσίες ευρυζωνικότητας (πακέτο προσφοράς Conn-X περιόδου 2004-2006), η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, λειτουργούσα ως Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες, διαπίστωσε σημαντικές παραβατικές συμπεριφορές και καταστρατήγηση διατάξεων του δικαίου του ελεύθερου ανταγωνισμού εκ μέρους της ΟΤΕ Α.Ε. Ως εκ τούτου, αποφάσισε να επιβάλει την κάτωθι διοικητική κύρωση: Διοικητικό πρόστιμο 20.000.000 ευρώ για την από το 2004 σοβαρότατη και διαρκή παραβίαση του άρθρου 2 του ν.703/1977 περί ελεύθερου ανταγωνισμού (δηλαδή κατάχρηση δεσπόζουσας θέσης) στην Ελληνική αγορά της ευρυζωνικότητας, με τη μορφή «συμπίεσης περιθωρίου - margin squeeze» (για τους ορισμούς, βλέπε www.eett.gr «Συχνές Ερωτήσεις»). Η καταχρηστική αυτή πρακτική δεν σχετίζεται τόσο με τις λιανικές τιμές των ευρυζωνικών προσφορών της ΟΤΕ Α.Ε., όσο με τη διαφορά ανάμεσα στις λιανικές τιμές και στα τιμολόγια χονδρικής, με κατάλληλη μείωση των οποίων (χονδρικών τιμών) θα μπορούσε να αποφευχθεί η παράβαση της «συμπίεσης περιθωρίου». Η ΟΤΕ Α.Ε. διατηρούσε διαφορά μεταξύ της χονδρικής τιμής (με την οποία πωλούσε τις ευρυζωνικές συνδέσεις ADSL στους εναλλακτικούς παρόχους) και της λιανικής τιμής (με την οποία πωλούσε την ίδια υπηρεσία στους δικούς της πελάτες), μικρότερη της από τους νόμους του ανταγωνισμού επιτρεπόμενης. H διαφορά αυτή ήταν τόσο μικρή, που δεν επέτρεπε σε έναν αποτελεσματικό εναλλακτικό πάροχο να καλύψει τα αναγκαία έξοδα που απαιτούντο για να μπορέσει και αυτός να παρέχει λιανικές ευρυζωνικές υπηρεσίες ανταγωνιστικές με εκείνες της ΟΤΕ Α.Ε. Συνέπεια των ανωτέρω ήταν, ο πάροχος αυτός είτε να εξαναγκαστεί να εγκαταλείψει την αγορά, είτε να υποχρεωθεί να πουλήσει στην ίδια λιανική τιμή με την ΟΤΕ Α.Ε., υφιστάμενος σημαντικές ζημιές. Τέτοιες πρακτικές δύνανται να προκαλέσουν δυσμενείς επιπτώσεις στους ρυθμούς ανάπτυξης των παρόχων καθώς και στην οικονομική βιωσιμότητα τους. Μακροπρόθεσμα είναι πιθανό πάροχοι να οδηγούνται εκτός αγοράς και συνεπώς να μειωθεί ο ανταγωνισμός. Η μείωση δε του ανταγωνισμού, επιφέρει υψηλότερες λιανικές τιμές και περιορισμό στην καινοτομία και στην προσφορά νέων υπηρεσιών προς τους τελικούς καταναλωτές. Σχετικά με αυτήν την περίπτωση κατάχρησης δεσπόζουσας θέσης, ο Πρόεδρος της ΕΕΤΤ Καθηγητής Νικήτας Αλεξανδρίδης δήλωσε: «Η απελευθέρωση της αγοράς των ηλεκτρονικών επικοινωνιών απαιτεί απ’ όλες τις εταιρείες του κλάδου την αυστηρή τήρηση των αρχών του δικαίου του ανταγωνισμού και της υφιστάμενης νομοθεσίας. Η κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης από επιχειρήσεις με σημαντική ισχύ στην αγορά, μπορεί να λάβει τη μορφή της «συμπίεσης περιθωρίου», που οδηγεί στον περιορισμό του ανταγωνισμού, στον εξοβελισμό της καινοτομίας, και μακροπρόθεσμα, στην εκμετάλλευση των καταναλωτών. Με τη σημερινή της απόφαση, η ΕΕΤΤ διατρανώνει την αφοσίωση της στην αυστηρή τήρηση των αρχών προστασίας του ανταγωνισμού, σύμφωνα με τις επιταγές του εθνικού και κοινοτικού πλαισίου. Καλούμε τον κυρίαρχο τηλεπικοινωνιακό πάροχο να συμμορφωθεί πλήρως με την νέα πραγματικότητα και με τις ειδικές υποχρεώσεις που συνοδεύουν κάθε πάροχο με σημαντική ισχύ στην αγορά. Η συνεχιζόμενη εξάπλωση των ηλεκτρονικών επικοινωνιών στην πατρίδα μας προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες για όλες τις επιχειρήσεις, και ιδίως για εκείνες που εστιάζουν σε καινοτόμες ηλεκτρονικές υπηρεσίες και σε σύγχρονες υποδομές πρόσβασης. Η ΕΕΤΤ θα παραμείνει εγγυητής των αρχών του ανόθευτου ανταγωνισμού, χωρίς παρεκκλίσεις και συμβιβασμούς, με τη βεβαιότητα ότι η παρατηρούμενη πρόοδος θα επιταχυνθεί, προκειμένου να καλυφθεί σύντομα το ψηφιακό χάσμα που χωρίζει τη χώρα μας από τις άλλες χώρες της ΕΕ.» Πηγή ΕΕΤΤ
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#3
|
#4
|
|
||||
τελικα την κυριακη ως δια μαγειας απαντησανε με την πρωτη στο τηλεφωνοκαι σε 3' ημουν μεσα κανονικα....
__________________
Επειδή όλοι τρώμε, νομίζουμε ότι όλοι ξέρουμε. - Ferran Adria |
#5
|
|
||||
τι έφταιγε τελικά ?
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#6
|
|
||||
__________________
Βρε βρε τα παιδιά...... |
#7
|
|
||||
Εγώ αντίθετα, κάθε καμπάνα στον πΟΤΕ. με φτιάχνει. Μιλάμε την βρίσκω μωρ αδελφάκι μου, κάνω κεφάλι :-)
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|