Κλειστός αυτοκινητόδρομος η Αθηνών Θεσσαλονίκης
«Η Εθνική Αθήνας-Θεσ/νίκης μετατρέπεται σε αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών»
Η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Τέμπη - Πλαταμώνας - Σκοτίνα και η αναβάθμιση του δρόμου από τις Ράχες του Μαλιακού μέχρι το Κλειδί Ημαθίας σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση των έργων που κατασκευάζει το ΥΠΕΧΩΔΕ στο Πέταλο του Μαλιακού θα μετατρέψει το σύνολο της εθνικής οδού Αθηνών-Θεσσαλονίκης σε έναν σύγχρονο, κλειστό αυτοκινητόδρομο ευρωπαϊκών προδιαγραφών.
Αυτό δήλωσε ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς με αφορμή την κατάθεση στη Βουλή της σχετικής σύμβασης.
Όπως είπε, η κατασκευή του έργου, συνολικού κόστους 1,15 δις. Ευρώ, θα αρχίσει από το Νοέμβριο και θα ολοκληρωθεί σε τεσσεράμισι χρόνια.
Πηγή ΑΠΕ
Σχόλιο :
Όταν το 1955 ο Κωνσταντίνος Καραμανλής ξεκινούσε την κατασκευή της Εθνικής οδού Αθηνών Θεσσαλονίκης, ίσως να μην μπορούσε να πιστέψει ότι θα περνούσε μισός αιώνας για να γίνει μια σωστή επένδυση στον δρόμο αυτό.
Η Ελλάδα 50 χρόνια έμενε στις χαράξεις και στις ιδέες του Μακεδόνα πολιτικού.
Σήμερα η Ελλάδα αποκτάει όχι έναν αλλά πολλούς κλειστους αυτοκινητόδρομους, Αθηνών Θεσσαλονική, Ιονία οδό, Εγνατία οδος, Αθηνών Πατρών και Αθηνών Καλαμάτας.
Αυτοί οι δρόμοι είχαν επανασχεδιαστεί από τον ίδιο άνθρωπο το 1976, αλλά εκτός μέρους της Εγνατίας, τίποτα δεν είχε γίνει.
Ας ελπίσουμε όλα να τελειώσουν στον χρόνο τους και ας τα αξιοποιήσει η αδικημένη Ελληνική περιφέρεια.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
|