Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Άλλα σχετικά προγράμματα που δεν ήθελα καν να έχω στον δίσκο μου, μικρομαλακής εταιρείας, από την ημέρα που κυκλοφόρησαν, έχουν βγάλει n updates. Όσο αναφορά για τα προγράμματα της γνωστής εταιρείας, ήμουν είμαι και θα εξακολουθώ να είμαι εμπαθής :-)
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#3
|
|
||||
Αλλά σοβαρά: η ειδοποιός διαφορά μεταξύ των προβλημάτων ασφαλείας του λογισμικού της Microsoft και του λογισμικού μη εμπορικών φορέων δεν είναι στην ποσότητα ζητημάτων ασφαλείας (όπως πολλοί προσπαθούν να ισχυριστούν). Είναι στο πώς αντιμετωπίζονται αυτά τα ζητήματα. Όταν δημιουργούνται προβλήματα στον Thunderbird, Firefox κλπ, μέσα σε 2-3 ώρες από την ανακοίνωση, θα ξεκινήσεις το πρόγραμμα και θα σου πει ότι εγκατέστησε αυτόματα νέα έκδοση για λόγους ασφαλείας. Τα ζητήματα ασφαλείας της MS περνάνε από χίλια κύματα, κυρίως λόγω εταιρικής πολιτικής. Πρώτα βγαίνει ο κοστουμιάς και λέει ότι «το ζήτημα είναι ασήμαντο» (όπως είχε πει όταν ανακαλύφθηκε εκείνη η τεράστια τρύπα στον IIS). Μετά, ξεκινάει η διαδικασία καταγραφής του λάθους, αναπαραγωγής, όλα με τις συμβατικές διαδικασίες software engineering. Σε μερικές μέρες μπορεί να υπάρχει η διόρθωση του προβλήματος, αν όλα πάνε καλά και η ομάδα που έχει ανατεθεί στη διόρθωσή του ξέρει τι κάνει (και όταν είναι δουλειά σου και όχι μεράκι σου, πολλές φορές δεν ξέρεις και/ή δε σε νοιάζει). Αλλά η ταχύτητα αντίδρασης δεν παίζει ρόλο εδώ, γιατί (κι αυτό είναι το θεοπάλαβο) η ΜS δημοσιεύει διορθώσεις (ακόμα και σε κρίσιμα ζητήματα) μόνο μία φορά το μήνα, σε συγκεκριμένη μέρα! Πράγμα που, αν είσαι τυχερό script kiddy, σου δίνει μέχρι κι ένα μήνα ώσπου να γίνει διαθέσιμο το update, συν το απαραίτητο χρονικό διάστημα μέχρι να λάβουν όλοι οι χρήστες τη διόρθωση και να την εφαρμόσουν. Κι επειδή πολλά software updates της MS (ειδικά σε servers και server λειτουργικά) είναι τελείως εθελοντικά, πολλές εγκαταστάσεις δε θα διορθωθούν ποτέ. Αυτή η διαφορά ευελιξίας και ταχύτητας δεν είναι εικασίες δυστυχώς, είναι η σκληρή πραγματικότητα. Είναι τεκμηριωμένη από την ίδια την MS (η οποία πολλές φορές προσπάθησε να κάνει κτήμα της αυτό το μοντέλο αντίδρασης σε ζητήματα, αλλά δεν τα κατάφερε - πιθανώς λόγω του όγκου της). Για πολλούς από μας είναι, δε, επαγγελματικός εφιάλτης. Ειδικά όταν εμφανιστεί το φιρμάνι που λέει «συγγνώμη, ανοίξαμε τεράστια τρύπα, αλλά δε θα έχετε διορθώσεις μέχρι την πρώτη βδομάδα του επόμενου μήνα γιατί αυτή είναι η πολιτική της εταιρείας. Καλή τύχη». Αν σ'ενδιαφέρει μπορώ να σου βρω σχετικές παραπομπές.
__________________
www.bedroomlan.org |
#4
|
|
||||
Κι εγω χρησιμοποιω Thunderbird, αλλιως δε θα υπηρχε τροπος να ξέρω για το update.
οπως ειχα πει παλιοτερα, ήθελα να χτυπήσω στο γεγονός ότι πολλά αλλάζουν με το ύφος και τρον τρόπο που λες κάτι. Morgoulie καλωσήρθες. Η χαρά μου που σε ξαναβλέπω συνοψίζεται στη φράση 'ω χαρά, ω νιρβάνα'
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις... Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή! Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Gildor : 17-06-07 στις 15:18 |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|