Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|
|||
Συμβουλή για πάροχο
Καλησπέρα, θέλω να βάλω ένα adsl στο σπίτι μου, δεν έχω ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις. Μία σύνδεση στα 2mbps , χωρίς πλήρη LLUδια και τα συναφή, με κριτήριο την σταθερότητα στην ταχύτητα (μην την πληρωσω για 2 και μου βγει 500) και το κυριότερο ταχύτητα στη σύνδεση (μην περιμένω κανα μηνα). Θα εκτιμούσα πολύ μια βοήθεια ώς προς το τι δυνατότητες έχω. Αν επίσης ενδεικτικά ξέρετε καποιες τιμες θα με βοηθουσατε πολύ.
Ευχαριστώ |
#2
|
#3
|
|
||||
Και για ποσους μηνες ισχυουν τα 19 ευρω το μηνα;
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις... Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή! |
#4
|
|
||||
Ισχύει για 6 μήνες, όπου για τους υπόλοιπους 6 γίνεται κάτι σαν 22 ευρώ το μήνα.
Εγώ που προσπάθησα να βρώ άκρη μου είπαν να αγοράσω ένα πακέτο που προσφέρει με 119 ευρώ σύνδεση 1Mb για 3 μήνες και θα ισχύει για 10Mb για 6 μήνες. Τώρα αυτά τα μαθηματικά δεν μπορώ να καταλάβω πως δουλεύουν...
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#5
|
|
||||
Μικρές Συμβουλές
1. Εαν συνδεθείς σε ιδιόκτητο δίκτυο κάποιας εταιρείας θα έχεις μεγάλες ονομαστικές ταχύτητητες (3-10MBs) αλλά σίγουρα θα περιμένεις κανα μήνα
2. Όταν καταλήξεις σε 2-3 παρόχους πάρε τηλέφωνο στην τεχνική υποστήριξη, έαν δεν μπορέσεις να μιλήσεις με κανένα, σου σπάσουν τα νεύρα και παράλληλα η χρέωση δεν είναι αστική θα σου πρότεινα να τον απορρίψεις 3. Δίαβασε στο adslgr.com τι γίνεται στην περίοχή σου με κάθε πάροχο ΜΦΧ, Γιώργος
__________________
Χρήσιμα και διασκεδάστικά προγράμματα έξω από τα συνηθισμένα: http://cool-app.blogspot.com/ |
#6
|
|
||||
Κατάφερα και μίλησα σήμερα με μία πολύ ευγενική κοπέλα στις πωλήσεις μίας εταιρίας.
"Καλημέρα σας, θα ήθελα πληροφορίες σχετικά με τις συνδέσεις." "Μάλιστα, πείτε μου" "Στην σύνδεση των 10Mbit ποιό είναι το upstream;" "Το ποιό;" "Εχμ... η μέγιστη ταχύτητα upload" "Μισό λεπτάκι" (η φωνή γίνεται πνιχτή προφανώς επειδή έβαλε το χέρι να κλείσει το ακουστικό αλλά την ακούω να ρωτάει γεμάτη τρόμο μία άλλη γυναίκα, την προϊστάμενη) "Είναι 10Mbit κύριε." "10 Mbit είναι το downstream δεσποινίς. Για το upstream μιλάω" "Τι διαφορά έχει;" "Μα... Μιλάω για την ταχύτητα με την οποία μπορώ να στείλω αρχεία στο internet" "Στέλνετε και αρχεία στο Internet? Μα γιατί;" "Καλά, δεν πειράζει... Ευχαριστώ..." @roseblue Από ότι βλέπεις πήρα τηλέφωνο...
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#7
|
|
||||
Στις πωλήσεις συνήθως απαντάνε (κάποια στιγμή) στην τεχνική υποστήριξη... άστα να πάνε.
Φίλος μου δεν έχει internet για πάνω από ένα μήνα. Η τεχνική υποστήριξη του παρόχου δεν απάνταγε και όταν απάνταγε του έλεγε ότι το κοιτάμε με τον ΟΤΕ και είναι καλωδιακό πρόβλημα. Του είπαν και μέχρι που είναι κομμένα τα καλώδια. Οταν τελικά έκανε καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στο INKA, τον πήραν 3 τηλέφωνα και του είπαν το πραγματικό πρόβλημα. ΜΦΧ, Γιώργος
__________________
Χρήσιμα και διασκεδάστικά προγράμματα έξω από τα συνηθισμένα: http://cool-app.blogspot.com/ |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|