Η «δικτυωμένη γενιά» εγκαταλείπει τα παραδοσιακά ΜΜΕ
ΑΠΕ
Σε σχέση με τις υπόλοιπες ηλικιακές ομάδες, οι Βρετανοί ηλικίας 16 έως 24 ετών παρακολουθούν λιγότερη τηλεόραση, διαβάζουν λιγότερο εφημερίδες και προτιμούν να ενημερώνονται από το Διαδίκτυο και να δημοσιεύουν δικά τους κείμενα, δείχνει έρευνα της ρυθμιστικής αρχής τηλεπικοινωνιών Ofcom.
Οι Βρετανοί νέοι περνούν τρεις ώρες την εβδομάδα σερφάροντας στο Διαδίκτυο, 21 λεπτά περισσότερο από το μέσο όρο, στέλνουν 42 περισσότερα SMS, ενώ αφιερώνουν επτά ώρες λιγότερο για να παρακολουθήσουν τηλεόραση. Μειωμένο είναι επίσης το ενδιαφέρον τους για περιοδικά, εφημερίδες και ραδιόφωνο.
Επιπλέον, το 70% αυτής της ηλικιακής ομάδας, συγκριτικά με το 41% του γενικού πληθυσμού, έχουν χρησιμοποιήσει κάποιο δικτυακό τόπο κοινωνικής συναναστροφής, όπως το My Space (και την AcroBase.gr ε;) και οι μισοί διαθέτουν κονσόλα βιντεοπαιχνιδιών ή/και mp3 player, αναφέρει το BBC.
Ένας νέος στους πέντε διαθέτει επίσης το δικό του δικτυακό τόπο ή blog.
«Η ταχύτητα με την οποία οι συνήθειες κατανάλωσης αλλάζουν σε αυτή την ηλικιακή ομάδα είναι μεγαλύτερη από ό,τι σε άλλες ομάδες» σχολίασε εκπρόσωπος της Ofcom.
«Εγκαταλείπουν τα παραδοσιακά μέσα για χάρη νέων μέσων».
Βασικός παράγοντας για τη μετάβαση στα νέα μέσα στη Βρετανία είναι πάντως η αυξημένη διάδοση των ευρυζωνικών συνδέσεων, τις οποίες διαθέτει πλέον το 63% των νοικοκυριών, τη στιγμή που στην Ελλάδα η διείσδυση της ευρυζωνικότητας περιορίζεται στο 1,5%.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
|