Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|
|||
Σεξουαλική διαπαιδαγώγιση
Διαβάζοντας το άρθρο της Ναυτεμπορικής: http://www.naftemporiki.gr/news/stat...15/1323711.htm
και έχοντας φοιτήσει σε ιδιωτικό Αμερικάνικο σχολείο στην Αθήνα, δεν γνωρίζω την έκταση ή την ποιότητα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγισης στα Ελληνικά δημόσια σχολεία. Θυμάμαι ότι το 2000 είχα δει τηλεοπτικά ρεπορτάζ για την εισαγωγή ύλης στα σχολεία. Πιστεύετε ότι επαρκούν τα τωρινά βιβλία; Διδάσκονται όλες οι αναγκαίες πληροφορίες στα παιδιά με επιστημονικά στοιχεία;
__________________
Απόψεις Ελλήνων Άθεων (blog):atheoi.ORG Η πρώτη κοινότητα για Έλληνες άθεους:http://groups.myspace.com/GreekAtheists |
#2
|
|
|||
Για πές μας και εμάς που δεν είχαμε την τύχη να λάβουμε σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, τι σας μάθανε στο αμερικάνικο κολέγιο ! Πέρα απο το πήδημα τη στιγμή της καταβολής των διδάκτρων ε ; Λές εκτός απο τους πελαργούς τα μωρά να τα φέρνουν και άλλα πτηνά ; !
|
#3
|
|
||||
Φρουτοπτηνα πχ :Ρ
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις... Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή! |
#4
|
|
|||
To μόνο που βρήκα εγώ ήταν από το βιβλίο βιολογίας της Α' Γυμνασίου για την αναπαραγωγή των ανθρώπων. Για τις ασθένειες το μόνο που είχε ήταν μια εργασία όπου λένε στα παιδιά να μάθουνε για την ηπατίτιδα Β και το AIDS μόνα τους και να παρουσιάσουνε για την παγκόσμια ημέρα AIDS. Στο βιβλίο του καθηγητή δεν είχε κάτι παραπάνω.
http://zeus.pi-schools.gr/gymnasio/b...math_80_99.pdf (Σέλίδα 97 το επίμαχο θέμα) Όλα τα βιβλία του γυμνασίου για download εδώ: http://zeus.pi-schools.gr/gymnasio/ Μακάρι να μου ξέφυγε κάτι.
__________________
Απόψεις Ελλήνων Άθεων (blog):atheoi.ORG Η πρώτη κοινότητα για Έλληνες άθεους:http://groups.myspace.com/GreekAtheists |
#5
|
#6
|
|
||||
Απλά πρέπει να μαθαίνει κανείς δύο βασικά πράγματα: (α) πως να μην αποκτήσει ανεπιθύμητο κουτσούβελο και (β) πως να μην κινδυνέψει η υγεία του. Γι'αυτό και το μάθημα θα πρέπει να αρκείται σε αυτά, τα οποία αρκετός κόσμος δε γνωρίζει με σαφήνεια, ειδικά στην ηλικία που αρχίζει το φίκι-φίκι. Το πως θα κάνει κανείς το "αναποδο-βιδωτό-με-διπλή-κωλοτούμπα" και με ποιόν ή ποιούς πρέπει να το κάνει είναι θέμα που δεν αφορά το σχολείο, νομίζω. Ας το ανακαλύψει ο καθένας μόνος του (με ασφάλεια). Φιλικά, Π.
__________________
Όποιος είναι ικανός να εκλεγεί δε θα έπρεπε να αφήνεται να κυβερνήσει. -- Douglas Adams |
#7
|
|
|||
Λίγο πιο ευγενικά νέε μου! Απαντάς σε κυρία!
Στο τσακ είμαι να το σκίσω! Και εν πάσει περιπτώσει καλό είναι να προχωρά λίγο και σε δύσκολα ΄θεματα η διαπαιδαγώγηση.
__________________
Mike K - In nomine Astrοrum |
#8
|
|
||||
Μπαα... εδώ θα συμφωνήσω με τον Stanley. Το σχολείο πρέπει να παρέχει τις βασικές γνώσεις για τις Σεξουαλικά Μεταδιδόμενες Ασθένειες καθώς και μια απλή βιολογική ανάλυση του σεξ για τα δύο φύλα. Από εκεί και πέρα το σεξ είναι προσωπικό παιχνίδι για δύο.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein |
#9
|
|
|||
Χωρίς να είμαι σίγουρος τι εννοεί η Endelva το "απόκλιση" μπορεί να θεωρηθεί πχ άκόμα και ο αυνανισμός ή η ομοφυλοφιλία.
Αλλά ναι-σαφώς η αντισύλληψη και η προστασία από διάφορες αρρώστιες θα έπρεπε να είναι στην ύλη κατά το ελάχιστο.
__________________
Απόψεις Ελλήνων Άθεων (blog):atheoi.ORG Η πρώτη κοινότητα για Έλληνες άθεους:http://groups.myspace.com/GreekAtheists |
#10
|
|
|||
Ναι βλέπω τι εννοείς, αλλά η απάντηση του Stanley δεν μου έκατσε καλά σαν τόνος.
Καλή η ισότητα κλπ κλπ αλλά εντάξει απαντά σε κυρία και μου φάνηκαν υπερβολικά όπως τα έγραψε. Θα έπρεπε να είναι πιο ευγενικός...
__________________
Mike K - In nomine Astrοrum |
#11
|
|
||||
Κάπου προς τον αυνανισμό και την ομοφυλοφιλία το πήγαινα εγώ, σε γενικές γραμμές.
Last time I checked, για τον αυνανισμό τα παιδάκια ακούν... έγκυρες πληροφορίες από τις γιαγιάδες τους για το ότι οδηγεί στην τύφλωση, και όταν κάνουν Καβάφη στα Κείμενα Νεοελληνικής Λογοτεχνίας και Σαπφώ στην κατεύθυνση χαχανίζουν και σπρώχνονται. Τελευταία ρώτησαν τη μητέρα μου εν ώρα μαθήματος: "μα καλά αυτός κυρία δεν ήταν π@#@$ς;" - με το "μα καλά" να εκφράζει μια υποτιθέμενη αντίθεση απέναντι στα όσα είπε αυτή για την σπουδαιότητα του έργου του, λες και η ομοφυλοφιλία μειώνει τη σπουδαιότητα του έργου κάποιου, ή κάτι τέτοιο. Και φυσικά είπαν τη λέξη που λογοκρίνω παραπάνω, όχι κάποια άλλη μη-φορτισμένη αρνητικά. Λοιπόν, ζούμε σε έναν εξελισσόμενο κόσμο. Αυτά τα περί κοινωνίας δεν μπορώ να τα ακούω, ειδικά με τέτοιο ύφος. Δηλαδή τι είναι η κοινωνία, ακίνητη; Γιατί δε χαχανίζουν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες παιδιά Λυκείου [μάλιστα, Λυκείου] με τέτοια θέματα; Η κοινωνία δηλαδή οφείλει να μένει στάσιμη; Έχει κλείσει κανένα συμβόλαιο τα πάντα να αλλάζουν κι αυτή να μένει αναλλοίωτη - κοινώς πίσω; Ν' αρχίσω να αναφέρω τι θεωρείται ακραίο από την κοινωνία ανατολικόθεν; Η κοινωνία πρέπει να εξελίσσεται, το ότι έχει την τάση να ταλαιπωρεί τα 'αποκλίνοντα' μέλη της και να τους καταστρέφει τις ζωές τους δεν θα έπρεπε να θεωρείται όμορφο και χαρωπό αξίωμα, αλλά πρόβλημα προς λύση. Υ.Γ. Σ' ευχαριστώ Platinum. Πάντως η εν λόγω κυρία, όπως βλέπεις, δεν είναι διόλου ανυπεράσπιστη, μην ανησυχείς, μπορεί και μόνη της.
__________________
[Sola fide.] Her hair spread out in fiery points glowed into words, then would be savagely still. – T. S. Eliot, The Waste Land. |
#12
|
|
||||
Εγώ παρακάμπτω το θέμα αυτό και λέω: μάθετε στον κόσμο πως να μην ρισκάρει την υγεία του και μέσα στα πλαίσια αυτά ας πάει να κόψει το κεφάλι του. Καρφί δε μου καίγεται. Φιλικά, Π.
__________________
Όποιος είναι ικανός να εκλεγεί δε θα έπρεπε να αφήνεται να κυβερνήσει. -- Douglas Adams |
#13
|
|
||||
Το ξαναλέω απλούστερα γιατί νομίζω οτι δεν έγινα απόλυτα αντιληπτός: δε με ενδιαφέρει το τι πιστεύει η κοινωνία, γιατί τα κριτήρια της κοινωνίας είναι συμβατικά και ετερογενή, ανάλογα με την ομάδα που επιλέγεις. Δύο σημαντικά ενδεχόμενα υπάρχουν και αυτά είναι η σύλληψη και η διακινδύνευση της υγείας. Το να διδάξεις τα υπόλοιπα δεν είναι θέμα εκμοντερνισμού της κοινωνίας: είναι θέμα ευαίσθητων προσωπικών επιλογών και δεν μπορεί να διδάσκεται, κατα τη γνώμη μου. Κατα τα άλλα, δε θεωρώ οτι χρειάζεσαι υπεράσπιση γιατί δε θεωρώ οτι σου επιτέθηκα. Αν πάντως βρίσκεις οτι το ύφος του μηνύματός μου ήταν οξύ ή απρεπές σου ζητώ συγνώμη. Φιλικά, Π.
__________________
Όποιος είναι ικανός να εκλεγεί δε θα έπρεπε να αφήνεται να κυβερνήσει. -- Douglas Adams |
#14
|
|
|||
Καταλαβαίνω τι λέει ο Στάνλευ. Δεν μπορούμε να μιλήσουμε στα παιδιά για όλες τις σεξουαλικές προτιμήσεις. Απλώς μεγαλώνοντας άκουγα από διάφορους μυθολογίες περί τριχοφοίας στα χέρια και καθυστερημένη ανάπτυξη και θα μου ήταν χρήσιμη μια καλύτερη ενημέρωση σχετική από το σχολείο. Πολλοί όμως κρατούν αυτή τη παραπληροφόρηση και τη περνάνε στα παιδιά τους (η τους λένε ψέματα δε ξέρω).
Νομίζω αρκεί 1-2 ώρες να αφιερώνονται σε διάφορες φημολογίες όπου μπορεί ο δάσκαλος να απευθύνεται στις συγκεκριμένες φήμες που τα παιδιά ακούνε από γονείς, φίλους, κτλ. Έχοντας υπ'οψην ότι μιλάμε για παιδιά 12-13 χρονών τα διάφορα φετίχ δεν νομίζω ακόμα να έχουν αναπτυχθεί επαρκώς για να γίνουν θέμα συζήτησης. Αρκεί πιστεύω μια απλή επισήμανση ότι ότι γίνεται ανάμεσα σε δύο άτομα συγκαταβατικά δεν είναι ούτε κακό ούτε αφύσικο.
__________________
Απόψεις Ελλήνων Άθεων (blog):atheoi.ORG Η πρώτη κοινότητα για Έλληνες άθεους:http://groups.myspace.com/GreekAtheists |
#15
|
|
||||
τι;;; δεν θα διδαξωμεν στα παιδια την σχεσην γυναικος μετα κροκοδειλου;;
αμορφωτα θα τα αφησουμε;;
__________________
μιαπαπιαμαποιαπαπια |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|