Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Υπολογιστές και Τεχνολογία > Πληροφορική και Επικοινωνία > Internet
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 10-04-07, 12:54
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 21:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Κατάργηση παγίου ΟΤΕ. Μια ιστορία για γέλια

Ύστερα άπό αρκετούς μήνες ήρθε και στην περιοχή μου ένα διαβόητο ιδιόκτητο τηλεπικοινωνιακό δίκτυο της Forthnet το οποίο προσφέρει απαλλαγή από τα πάγια του ΟΤΕ.
Ενώ λοιπόν έχω προεπιλογή τηλεφώνου στην Forthnet, και DSL 2 Mbps από την Forthnet πάλι, για να περάσω στο ιδιόκτητο δίκτυό της με τα ίδια ακριβώς προνόμια πρέπει να περιμένω 5 εβδομάδες χωρίς Internet!!! και να ξαναγυρίσω από τα 2 Mbps στα 56 kbps για να γίνει η μεταφορά!!!

Κόλπα του ΟΤΕ για να σταματήσει το κύμα φυγής;; H EEΤT τι κάνει ;
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 10-04-07, 13:14
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από amigos Εμφάνιση μηνυμάτων
Κόλπα του ΟΤΕ για να σταματήσει το κύμα φυγής;; H EEΤT τι κάνει ;
Κόλπο και κόλπο μεγάλο. Τα ίδια κάνει σε όλους τους ανεξάρτητους φορείς. Γι αυτό μία είναι η λύση ΠΟΤΕ πΟΤΕ!
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 11-04-07, 09:13
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Βρε καλώς τον Amigoooo... join the club! Έτσι ακριβώς είχε ξεκινήσει το Νοέμβριο η περιπέτειά μου με την Tellas, την οποία συνέχισε η Vivodi.

Προσωπική μου συμβουλή. Μην αλλάζεις ακόμα πάροχο, καθώς σε λίγες μέρες θα δημοσιευτεί στο ΦΕΚ, το νέο RUO της ΕΕΤΤ για φορητότητα, αλλαγή παρόχου και διαδικασίες ADSL που προβλέπει πολύ πιο σύντομους χρόνους.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 11-04-07, 22:21
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 21:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
εαν μαθεις οτι βγηκε ενημέρωσε!
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 12-04-07, 17:17
Το avatar του χρήστη Einstein
Einstein Ο χρήστης Einstein δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 22-04-23 17:21
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Παιδια και εμένα η συνδρομή μου λήγει σε 2 μέρες και σκεφτόμουνα να μεταβώ και εγώ στο Ιδιοκτητο δίκτυο της FORTHnet αλλά έμαθα ένας φίλος μου ότι περίμενε 3-4 μήνες (ήτανε από τους τυχερούς) και εχει μείνει χωρίς Internet εδώ και τόσο καιρό...

Επιλέγω τελικά να δοκιμάσω ξανά μετά από 6 μήνες (ίσως και νωρίτερα) ελπίζοντας μέχρι τότε να έχει διορθωθεί η κατάσταση των ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΩΝ καθυστερήσεων...

Θα ήθελα να μάθω τί είναι αυτο το RUO που λέτε, και να ενημερωθούμε για τους πιο σύντομους χρόνους!
__________________
Γιώργος Γκ.
Backup not found: (A)bort, (R)etry, (P)anic!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 27-04-07, 19:23
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 21:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
ΕΕΤΤ: Προσωρινά μέτρα κατά ΟΤΕ

Τη λήψη προσωρινών μέτρων κατά του ΟΤΕ αποφάσισε η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων ΕΕΤΤ στις 26-4-2007 σχετικά με την παροχή αδεσμοποίητης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του τελικού καταναλωτή.

Σύμφωνα με τα προσωρινά μέτρα, ο ΟΤΕ υποχρεώνεται εντός δέκα εργασίμων ημερών να είναι σε θέση να ενημερώνει αυθημερόν τα πληροφοριακά του συστήματα με τα διαθέσιμα στοιχεία και δεδομένα, ώστε να μη διακόπτεται η τηλεπικοινωνιακή υπηρεσία του τελικού καταναλωτή, όταν αυτός ζητήσει την αλλαγή τηλεπικοινωνιακού παρόχου για τη λήψη υπηρεσιών τηλεφωνίας ή/και γρήγορου internet.

Επιπρόσθετα, τα Προσωρινά Μέτρα της ΕΕΤΤ καθορίζουν ότι μέχρι την ολοκλήρωση της μετάβασης σε νέο πάροχο, ο συνδρομητής θα εξακολουθεί να εξυπηρετείται από τον προηγούμενο πάροχο (πάροχο –δότη). Με την ρύθμιση αυτή, η ΕΕΤΤ δίνει λύση στο πρόβλημα πλήθους συνδρομητών που μένουν εγκλωβισμένοι, συχνά χωρίς να λαμβάνουν τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες, κατά την διάρκεια της αλλαγής παρόχου.

Τα Προσωρινά Μέτρα της ΕΕΤΤ καθορίζουν επίσης, θέματα βλαβοληψίας τοπικών βρόχων και παρακολούθησης των βλαβών μέσω των πληροφοριακών συστημάτων του ΟΤΕ. Ειδικότερα, ο χρόνος αποκατάστασης των βλαβών ορίζεται σε δύο εργάσιμες ημέρες. Όπως τονίζεται στη σχετική Απόφαση, στόχος όλων των εμπλεκόμενων μερών θα πρέπει να είναι ο ταχύτερος εντοπισμός και άρση της βλάβης ώστε ο συνδρομητής να μένει το λιγότερο δυνατό χρόνο χωρίς υπηρεσία.



Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ ON LINE
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη amigos : 27-04-07 στις 19:27
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 02-05-07, 17:08
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 21:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Kiwi Εμφάνιση μηνυμάτων
καθώς σε λίγες μέρες θα δημοσιευτεί στο ΦΕΚ, το νέο RUO της ΕΕΤΤ για φορητότητα, αλλαγή παρόχου και διαδικασίες ADSL που προβλέπει πολύ πιο σύντομους χρόνους.
Κυκλοφόρησε στις 30 Απριλίου 2007 το Φύλλο της Εφημερίδας της Κυβερνήσεως, όπου δημοσιεύθηκε η απόφαση της ΕΕΤΤ για την έγκριση της νέας Προσφοράς Αναφοράς του ΟΤΕ για την παροχή Αδεσμοποίητης Πρόσβασης στον Τοπικό Βρόχο (ΑΠΤΒ), γνωστή και ως RUO (ΦΕΚ 620/Β/25-4-2007).

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση η συγκεκριμένη απόφαση της ΕΕΤΤ, που αποτέλεσε προϊόν μακράς και ενδελεχούς διαδικασίας, στο πλαίσιο της οποίας, πέρα από την εκ του νόμου προβλεπόμενη Δημόσια Διαβούλευση, διεξήχθη λεπτομερής διάλογος με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς της αγοράς των Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, ρυθμίζει τις σχέσεις των τηλεπικοινωνιακών παρόχων με τον ΟΤΕ σε θέματα ΑΠΤΒ.

Η ΕΕΤΤ, στο πλαίσιο αυτό, επέφερε σημαντικές τροποποιήσεις στο σχετικό κείμενο που είχε προτείνει ο ΟΤΕ, έτσι ώστε, η νέα Προσφορά Αναφοράς, που αντικαθιστά αυτήν του 2001, να καλύπτει τις σύγχρονες ανάγκες της τηλεπικοινωνιακής αγοράς, προς όφελος του ανταγωνισμού και του καταναλωτή.

Μέσω της ΑΠΤΒ, οι Έλληνες καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν άλλους, εκτός του ΟΤΕ, τηλεπικοινωνιακούς παρόχους για την παροχή σταθερής τηλεφωνίας αλλά και πρωτοπόρων υπηρεσιών όπως το λεγόμενο "γρήγορο" internet, την ΙP τηλεφωνία (VoIP) και συνδρομητική τηλεόραση (IPTV). Στην περίπτωση αυτή, ο Τοπικός Βρόχος δηλαδή το τμήμα του τηλεφωνικού δικτύου που συνδέει το χώρο του συνδρομητή με το Αστικό Κέντρο (Α/Κ) του ΟΤΕ, απελευθερώνεται ("αδεσμοποιείται") και αποδίδεται με εκμίσθωση χρήσης από τον ΟΤΕ στον τηλεπικοινωνιακό πάροχο, ο οποίος μπορεί να το χρησιμοποιεί για την παροχή στον συνδρομητή των εν λόγω υπηρεσιών.

Η νέα Προσφορά Αναφοράς ορίζει τις προϋποθέσεις και τις διαδικασίες, με βάση τις οποίες ο ΟΤΕ παρέχει τις αναγκαίες υπηρεσίες και ευκολίες πρόσβασης (κυρίως τα δικαιώματα συνεγκατάστασης στα Αστικά Κέντρα του ΟΤΕ) στους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, προκειμένου οι τελευταίοι να παρέχουν υπό όρους ανταγωνιστικούς υπηρεσίες ΑΠΤΒ στους καταναλωτές. Υπογραμμίζεται ότι η Προσφορά Αναφοράς του ΟΤΕ δε ρυθμίζει τις συμβατικές σχέσεις σε επίπεδο λιανικής μεταξύ των παρόχων και των συνδρομητών.

Στην ανακοίνωση της ΕΕΤΤ επισημαίνεται ότι ένα από τα πλέον σημαντικά σημεία της Προσφοράς Αναφοράς είναι η εφαρμογή νέων διαδικασιών για την παροχή τοπικών βρόχων, οι οποίες επιτρέπουν την αλλαγή παρόχου με την ελάχιστη δυνατή διακοπή υπηρεσίας προς τον τελικό χρήστη. Επισημαίνεται ότι ο καταναλωτής μπορεί να αλλάζει πάροχο ή/και υπηρεσία κρατώντας τον ίδιο αριθμό.

Παράλληλα, το νέο RUO ρυθμίζει τις διαδικασίες μετάβασης μεταξύ των ακόλουθων υπηρεσιών:

•Από χονδρική ευρυζωνική πρόσβαση (ADSL πρόσβαση) σε Πλήρη αδεσμοποίητη πρόσβαση στον τοπικό βρόχο.

•Από χονδρική ευρυζωνική πρόσβαση (ADSL πρόσβαση) σε πλήρη αδεσμοποίητη πρόσβαση στον τοπικό βρόχο με παράλληλη αίτηση φορητότητας.

•Από χονδρική ευρυζωνική πρόσβαση (ADSL πρόσβαση) σε μεριζόμενη πρόσβαση στον τοπικό βρόχο.

•Από μεριζόμενη πρόσβαση στον τοπικό βρόχο σε πλήρη αδεσμοποίητη πρόσβαση στον τοπικό βρόχο.

•Από μεριζόμενη πρόσβαση στον τοπικό βρόχο σε πλήρη αδεσμοποίητη πρόσβαση στον τοπικό βρόχο με παράλληλη αίτηση φορητότητας.

Επιπλέον, εισάγονται διαδικασίες όσον αφορά την:

•Αλλαγή παρόχου μεριζόμενης πρόσβασης στον τοπικό βρόχο και την

•Αλλαγή παρόχου πλήρους πρόσβασης στον τοπικό βρόχο

Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσει ο τελικός καταναλωτής είναι μονοαπευθυντική (one-stop shop). Δηλαδή, χρειάζεται να απευθυνθεί μόνο στον τηλεπικοινωνιακό πάροχο από τον οποίο θέλει να αγοράσει υπηρεσίες (Πάροχος Δέκτης). Ο εν λόγω τηλεπικοινωνιακός πάροχος αναλαμβάνει να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για την ικανοποίηση του αιτήματος του καταναλωτή συμπεριλαμβανομένων και των ενεργειών κατάργησης υπηρεσιών που ο συνδρομητής λαμβάνει από τον ΟΤΕ ή τρίτους παρόχους.


Όλες οι διαδικασίες που προβλέπονται στην Προσφορά Αναφοράς στοχεύουν στην ελαχιστοποίηση του χρόνου, κατά τον οποίο ο τελικός καταναλωτής μένει χωρίς φωνητικές ή/και ευρυζωνικές υπηρεσίες, όταν αυτός αιτηθεί αλλαγή παρόχου ή / και λαμβανομένων υπηρεσιών. Συγκεκριμένα, ο ΟΤΕ και οι εμπλεκόμενοι κατά περίπτωση τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι οφείλουν να ολοκληρώσουν τις απαραίτητες ενέργειες (διακοπή προηγούμενης υπηρεσίας, ενεργοποίηση νέας υπηρεσίας) εντός της ίδιας ημέρας.


Περαιτέρω, βάσει των νέων διαδικασιών, μειώνονται σημαντικά οι χρόνοι στους οποίους ο ΟΤΕ υποχρεούται να παραδώσει κάθε τοπικό βρόχο στον ενδιαφερόμενο τηλεπικοινωνιακό πάροχο, ενώ παράλληλα προβλέπεται και η καταβολή ρήτρας προς τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους στην περίπτωση όπου ο ΟΤΕ δεν εκπληρώνει τις προβλεπόμενες υποχρεώσεις του.


Αναφορικά με το θέμα της αποκατάστασης βλαβών, η νέα Προσφορά Αναφοράς θέτει συγκεκριμένες υποχρεώσεις ως προς το χρόνο αποκατάστασής τους το πολύ εντός δύο εργασίμων ημερών και προβλέπει την καταβολή ρητρών από τον ΟΤΕ προς τους τηλεπικοινωνιακούς παρόχους, στην περίπτωση όπου ο ΟΤΕ δεν συμμορφώνεται με αυτές.


Η νέα Προσφορά Αναφοράς ΑΠΤΒ, θέτει τις βάσεις για την ανάπτυξη βιώσιμου, αποτελεσματικού και ανόθευτου ανταγωνισμού στη τηλεπικοινωνιακή αγορά, διευκολύνοντας την είσοδο και τη δραστηριοποίησή σε αυτήν των τηλεπικοινωνιακών παρόχων, επί ίσοις όροις με τον ΟΤΕ, προς όφελος των Ελλήνων καταναλωτών.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 02-05-07, 18:22
Το avatar του χρήστη Einstein
Einstein Ο χρήστης Einstein δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 22-04-23 17:21
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Δίνω βάση στα παρακάτω από την ανακοίνωση τύπου της ΕΕΤΤ
Αρχική Δημοσίευση από amigos Εμφάνιση μηνυμάτων
Σύμφωνα με τα προσωρινά μέτρα, ο ΟΤΕ υποχρεώνεται εντός δέκα εργασίμων ημερών να είναι σε θέση να ενημερώνει αυθημερόν τα πληροφοριακά του συστήματα με τα διαθέσιμα στοιχεία και δεδομένα, ώστε να μη διακόπτεται η τηλεπικοινωνιακή υπηρεσία του τελικού καταναλωτή, όταν αυτός ζητήσει την αλλαγή τηλεπικοινωνιακού παρόχου για τη λήψη υπηρεσιών τηλεφωνίας ή/και γρήγορου internet.
και:
Αρχική Δημοσίευση από amigos Εμφάνιση μηνυμάτων
Ειδικότερα, ο χρόνος αποκατάστασης των βλαβών ορίζεται σε δύο εργάσιμες ημέρες. Όπως τονίζεται στη σχετική Απόφαση, στόχος όλων των εμπλεκόμενων μερών θα πρέπει να είναι ο ταχύτερος εντοπισμός και άρση της βλάβης ώστε ο συνδρομητής να μένει το λιγότερο δυνατό χρόνο χωρίς υπηρεσία.
Δηλαδή με άλλα λόγια σύμφωνα με αυτά επιταγχύνεται ο χρόνος αναβάθμισης και μειώνεται ο χρόνος που δεν έχει ο συνδρομιτής Internet...

Εγώ είμαι λίγο επιφυλακτικός. Ας δούμε τι θα γίνει, πως θα εξελιχθεί τους επόμενους μήνες... γιατί καλά τα θεωρητικά, αλλά τα τηρεί αυτά άραγε ο ΟΤΕ που τον τσούζει τώρα που χάνει συνδρομητές;
__________________
Γιώργος Γκ.
Backup not found: (A)bort, (R)etry, (P)anic!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 18:22.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.