Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Ελεύθερος Χρόνος και Ψυχαγωγία > Οδηγώντας
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Αξιολογήστε το θέμα Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 15-07-11, 16:51
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Δεν γίνεται να μειωθούν τα διόδια δηλώνει ο Γ. Μαγκριώτης

Δεν είναι δυνατή η μείωση των τιμών των διοδίων λόγω της μη επαναχρηματοδότησης των έργων από τις τράπεζες, δήλωσε σε σημερινή του συνέντευξη στον ραδιοφωνικό σταθμό Βήμα FM, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γιάννης Μαγκριώτης.

Ο υφυπουργός συνέδεσε την τιμή των διοδιών με την στάση των τραπεζών και την επιλογή τους να μην αναχρηματοδοτήσουν τα έργα. Όπως εξήγησε «η κρίση οδηγεί τις τράπεζες – που είναι και ο βασικός χρηματοδότης των έργων, κατά 40% - πάντα σε δεύτερες σκέψεις. Γι’ αυτό δεν βάζουν και την τελική, τυπική υπογραφή για να πάμε στη λύση των προβλημάτων και στην επαναχρηματοδότηση των έργων που έχουν σταματήσει οι τράπεζες και δεν έχουν συνεχίσει τη χρηματοδότηση από πέρσι. Θεωρούν ότι τα έργα δεν είναι βιώσιμα και ότι η Ελλάδα δεν θα πάει καλά και δεν θα μπορέσει να πληρώσει τα έργα αυτά».

Όπως εξήγησε «κάναμε την πρόταση και έγινε δεκτή κατά τη συνάντησή μας την τελευταία φορά με την ιδιωτική πλευρά για τη μείωση των διοδίων. Δεν ανακοινώσαμε τη μείωση των διοδίων, γιατί δεν έχουμε συμβατικά αυτή τη δυνατότητα. Αν το κάνουμε μονομερώς, θα καταγγελθούν οι συμβάσεις και θα πληρώσει ο φορολογούμενος πολλά περισσότερα, αποζημιώσεις κτλ. και τα έργα δεν θα έχουν κίνητρο».

Καταλόγισε μάλιστα ευθύνες για την κατάσταση στην κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας η οποία κύρρωνε συμβάσεις και για τα διόδια και για την προχειρότητα των έργων η οποία φάνηκε γρήγορα όπως στην περίπτωση των απαλλοτριώσεων οι οποίες σε ένα 12μηνο θα έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί.

«Όταν γίναμε κυβέρνηση, είχε περάσει το 12μηνο και μόνο το 10% είχε ολοκληρωθεί, με συνέπεια μεγάλες καθυστερήσεις στα έργα και αξιώσεις για ποινικές ρήτρες από τους παραχωρησιούχους. Αυτά τα έργα τα δουλέψαμε, δώσαμε λύσεις και χρειάζεται η τελική συμφωνία από την πλευρά των παραχωρησιούχων και τονίζω και πάλι ότι δικαιολογημένα από την πλευρά των πολιτών υπάρχει δυσφορία, αλλά να εκφράζεται προς τη σωστή κατεύθυνση».

Τα διόδια είπε ο Γ. Μαγκριώτης είναι βασικό χρηματοδοτικό εργαλείο των έργων και αυτό είναι το άλλο μεγάλο πρόβλημα. «Έχουμε μεγάλη κοινοτική και εθνική συμμετοχή που φθάνει στο 25-28% και αυτό κατά τη διάρκεια της κατασκευής των έργων είναι τα διόδια. Γι’ αυτό είναι πολλά και ακριβά. Και επίσης, το 48% στην κατασκευή είναι η ιδιωτική συμμετοχή – τράπεζες κατά κύριο λόγο, στο 40% και 8% οι παραχωρησιούχοι. Το Δημόσιο δεν χρωστά ούτε ένα ευρώ, τα έχει κάνει όλα και η ευθύνη τώρα είναι στις τράπεζες» είπε.

Πηγή : Ελευθεροτυπία

Σχόλιο : Η ...συνέπεια αυτής της κυβέρνησης. Την μία λένε ότι θα μειωθούν τα διόδια και την άλλη δεν θα μειωθούν.

Τώρα φταίνε αυτοί του κινήματος «δεν πληρώνω», να ξηλώσουν τα διόδια;
Τώρα το αίτημα δεν θα είναι σηκώστε τις μπάρες, αλλά σπάστε τις μπάρες.

Γιατί θα πρέπει να πληρώνει κανείς διόδια στον εγκληματικό δρόμο Κορίνθου Πατρών; Τα έργα σταμάτησαν δεν γίνονται; Γιατί διόδια;
Πόσα ακόμα εκκλησάκια πρέπει να κτιστούν ακόμα, για του χιλιάδες νεκρούς αυτού του δρόμου;
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 16-07-11, 01:51
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 19:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Την προηγούμενη εβδομάδα ανέβηκα Θεσσαλονίκη.
Τα διόδια από Αθήνα Θεσσαλονίκη είναι σύνολο 11!
Δηλαδή μιλάμε για ένα σταθμό διοδίων ανά 45 χιλιόμετρα!
Άσε που πληθαίνουν όσο πας προς τα βόρεια, όπου σχεδόν κάθε 30 χιλιόμετρα πρέπει να σταματάς για να πληρώσεις!
Δηλαδή με μία ταχύτητα 120 χιλιομέτρων την ώρα θα πρέπει να χάνεις κάπου στα 5 με 10 λεπτά για να πληρώσεις τα διόδια ανά... 15 λεπτά της ώρας!
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:45.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.