Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Ελεύθερος Χρόνος και Ψυχαγωγία > Παιγνίδια
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 16-05-11, 09:49
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Η ψηφιακή λογική του άβαταρ

Το άβαταρ στα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι η ψηφιακή αναπαράσταση του παίκτη στο παιχνίδι ή, πιο απλά, ο χαρακτήρας τον οποίο χειρίζεται.

Το άβαταρ κινείται μέσα στον κόσμο του παιχνιδιού και δρα σε αυτόν εκτελώντας τις εντολές που του δίνει ο παίκτης μέσω του πληκτρολόγιου και του ποντικιού ή του χειριστηρίου. Αυτό μπορεί να περπατήσει, να τρέξει, να πηδήξει, να παλέψει, να πετάξει, να πυροβολήσει, να χορέψει, να φωνάξει, να μαζέψει αντικείμενα, να ανοίξει πόρτες, να κάνει, δηλαδή, οτιδήποτε του ζητηθεί.

Η αναπαράσταση αυτή συνήθως δεν μεταβάλλεται, όμως σε αρκετά παιχνίδια είναι προσαρμόσιμη, με τον παίκτη να μπορεί να αλλάξει χαρακτηριστικά όπως ο τύπος σώματος, το ντύσιμο, το δέρμα ή τα μαλλιά. Αυτό είναι πιο σύνηθες στα MMOG, τα μαζικά παιχνίδια ρόλων στο Διαδίκτυο, όπου το άβαταρ του κάθε παίκτη έχει ποικίλες και εξεζητημένες επιλογές εξατομίκευσης, δίνοντας στον παίκτη ένα πραγματικά μοναδικό alter ego μέσω του οποίου θα εξερευνήσει τον κόσμο του παιχνιδιού και θα αλληλεπιδράσει με τους υπόλοιπους χαρακτήρες.

Οταν ένας παίκτης δημιουργεί ένα άβαταρ αποκαλύπτει πολλά από το χαρακτήρα του. Αλλοι προβάλλουν τον ίδιο τους τον εαυτό -ίσως με κάποια βελτιωμένα χαρακτηριστικά- άλλοι αλλάζουν εντελώς, ακόμα και φύλο. Οι τροποποιήσεις του άβαταρ είναι αποκαλυπτικές για τους ψυχολόγους που μελετούν τον κυβερνοχώρο.

Η λέξη προέρχεται από την ινδουιστική μυθολογία και σημαίνει ενσάρκωση ή προσωποποίηση. Το άβαταρ είναι μία οντότητα που λαμβάνει γήινη μορφή, συνήθως αυτή ενός ανθρώπου, για να φέρει περισσότερη φώτιση στη Γη που οι ινδουιστές θεοί δημιούργησαν. Καθώς οι άνθρωποι συνθέτουν εικονικούς κόσμους, θα μπορούσε κάποιος να πει πως το άβαταρ στον υπολογιστή αντιπροσωπεύει την ανθρώπινη ενσάρκωση στη δική του δημιουργία.

Η χρήση του όρου «άβαταρ» οφείλεται στους Τσιπ Μόρνινγκσταρ και Τζότζεφ Ρομέρο, οι οποίοι, το 1985, σχεδίασαν το παιχνίδι Habitat. Στη λογοτεχνία εμφανίστηκε πρώτη φορά το 1980, στη νουβέλα «Songs from the stars» του Νόρμαν Σπίνραντ. Το 1986 ο Γουίλιαμ Γκίμπσον μίλησε επίσης για άβαταρ στη νουβέλα του «Count Zero» και ακολούθησε ο Νιλ Στίβενσον στο έργο του «Snow Crash» (1992). Ο όρος έγινε ευρέως γνωστός και στους μη χρήστες του Διαδικτύου από την ομώνυμη ταινία του Τζέιμς Κάμερον.

Για να δημιουργήσει ο παίκτης το άβατάρ του στα βιντεοπαιχνίδια συνήθως ξεκινάει από ένα στάνταρ μοντέλο και σιγά σιγά το αλλάζει, στα φυσικά χαρακτηριστικά και τα ρούχα του. Οι μεγάλες παιχνιδομηχανές Wii, Playstation 3 και Xbox 360 επιτρέπουν, επίσης, στους παίκτες τη δημιουργία άβαταρ.

Πηγή : Ελευθεροτυπία
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:50.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.