Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Άνθρωπος και Κοινωνία > Αεροπορία
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 21-03-07, 13:18
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
London Heathrow - 475000 κινήσεις το χρόνο!

Λίγα δευτερόλεπτα μετά την προσγείωση ενός B747 της British Airways, ένα κίτρινο τζιπάκι μπαίνει με ταχύτητα μέσα στο διάδρομο από/προσγείωσης. Η δουλειά του είναι να επιθεωρήσει να υπάρχουν υπολείμματα, σκουπίδια ή κάτι άλλο που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο ένα α/φος που κινείται με 100 mph. Καθώς τρέχει κατά μήκος του διαδρόμου, οι επιβάτες του δεν μπορούν να αγνοήσουν το θέαμα που βλέπουν μπροστά τους. Πέντε α/φη ευθυγραμμισμένα στο στάδιο της προσέγγισης έρχονται προς το μέρος τους.

Τότε ο Πύργος Ελέγχου στέλνει σήμα: “Vacate the runway”. Ο οδηγός πατάει γκάζι και με ταχύτητα 90 χλμ/ώρα βγαίνει στο γρασίδι δίπλα στο διάδρομο καθώς ένα A340 της Air India προσγειώνεται και περνάει δίπλα από το σταματημένο τζιπ.

Αυτό είναι ένα καθημερινό συμβάν ρουτίνας στο μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης, του οποίου οι δύο παράλληλοι διάδρομοι από/προσγείωσης είναι ίσως οι πιο καταπονημένες επιφάνειες ασφάλτου σε όλον τον πλανήτη! Σε κανένα άλλο αεροδρόμιο δεν κινούνται τόσα πολλά α/φη και επιβάτες μέσα σε τόσο περιορισμένο χώρο και χρόνο. Ο ανταγωνισμός για τα δικαιώματα προσγείωσης / απογείωσης στο Heathrow είναι τόσο μεγάλος που περιλαμβάνεται ακόμα και σε συμφωνίες σε διεθνές επίπεδο μεταξύ διαφόρων κρατών.

Το μεγαλύτερο αεροδρόμιο της Ευρώπης, όμως, βρίσκεται σε διαρκή μάχη για το μέλλον του. Το Charles De Gaulle του Παρισιού και το Schiphol του Άμστερνταμ επεκτείνονται συνεχώς με την κατασκευή νέων διαδρόμων προκειμένου να ανταπεξέλθουν στην αυξάνουσα κίνηση. Οι πτήσεις σε αυτά τα αεροδρόμια συνεχώς αυξάνονται, ενώ το Heathrow έχει φτάσει στα ανώτερα όριά του, περικυκλωμένο από κατοικούμενες περιοχές και γείτονες που παραπονιούνται για τον θόρυβο.

Η απάντηση της Βρετανικής Κυβέρνησης είναι η κατασκευή ενός τρίτου διάδρομου που σημαίνει την ισοπέδωση πολλών σπιτιών, ακόμα και κλασσικών χωριών δίπλα στο αεροδρόμιο. Οι κάτοικοι απειλούν επανειλημμένα ότι πριν γίνει κάτι τέτοιο θα παραλύσουν το αεροδρόμιο κυριολεκτικά με πορείες και καθιστική διαμαρτυρία μπροστά από τις μπουλντόζες. Για τους Λονδρέζους, το συγκεκριμένο θέμα έχει μεγάλη σημασία καθώς πρέπει να αποφασίσουν αν θέλουν να αναπτυχθεί η αεροπορική κίνηση στο Heathrow ή να την περιορίσουν στα σημερινά επίπεδα.

RAF Heathrow

Η ιστορία του αεροδρομίου ξεκινάει λίγο πριν τη λήξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου όταν η κυβέρνηση του Winston Churchill χρησιμοποίησε στρατιωτικούς νόμους για να δεσμεύσει ένα μικρό ιδιωτικό αεροδρόμιο και το χωριό Heath Row για τις ανάγκες της RAF προκειμένου να γίνεται μεταφορά στρατιωτικού προσωπικού στην Άπω Ανατολή. Αργότερα όμως, ο Harold Balfour, ο Γραμματέας του Churchill για θέματα αεροπορίας, παραδέχτηκε ότι το σχέδιο αφορούσε την απαλλοτρίωση γης για τη δημιουργία του βασικού εμπορικού αεροδρομίου του Λονδίνου 12 μίλια δυτικά του Virginia Station.

Ως αποτέλεσμα, ουδέποτε δημιουργήθηκε στρατιωτική βάση, αλλά το αεροδρόμιο Heathrow ξεκίνησε την ταχέως αναπτυσσόμενη πορεία του μέσα στην πυκνοκατοικημένη περιοχή του Δυτικού Λονδίνου, όπου Βρετανοί ειδικοί αποκαλούν «μία σειρά ασήμαντων κακών σχεδιασμών που μαζί συνθέτουν μία από τις μεγαλύτερες σχεδιαστικές καταστροφές της χώρας». Σε ένα πρώιμο σχέδιο το 1952, το αεροδρόμιο θα μπορούσε να μεγαλώσει προσθέτοντας έναν διάδρομο στη βόρεια μεριά, εκεί δηλαδή που έχει προταθεί να προστεθεί ο νέος διάδρομος, αλλά το συγκεκριμένο σχέδιο δεν υλοποιήθηκε λόγω έλλειψης χρημάτων. Οι κάτοικοι της περιοχής ανακουφισμένοι ξεκίνησαν τη δόμηση σπιτιών σε εκείνη την περιοχή.

Έτσι το αεροδρόμιο αναπτύχθηκε χωρίς ιδιαίτερο σχεδιασμό. Τη δεκαετία του ’70, όταν τα αεροπορικά εισιτήρια έγιναν πιο οικονομικά, οι σταθμοί επιβατών (terminals) άρχισαν να ξεπετάγονται ο ένας μετά τον άλλο στριμωγμένοι ανάμεσα στους δύο κύριους διαδρόμους, Καθώς η αεροπορική κίνηση αυξανόταν, νέες πρόχειρες λύσεις λάμβαναν χώρα με την προέκταση μεγάλων βραχιόνων και κτιρίων σαν πλοκάμια από τα κεντρικά terminals.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 21-03-07, 13:19
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
London Heathrow - Ο Έλεγχος Εναέριας Κυκλοφορίας

Μία κυβερνητική μελέτη του 1978, προέβλεπε τη μέγιστη χωρητικότητα του Heathrow σε 275.000 από/προσγειώσεις (κινήσεις) το χρόνο. Σήμερα, το αεροδρόμιο φιλοξενεί 475.000 κινήσεις. Στους διαδρόμους γίνονται 1.370 κινήσεις την ημέρα - από τις 1.290 που γίνονταν το 1995 – σε παλιά άσφαλτο και χωρίς προεκτάσεις. Πώς ανταπεξέρχονται οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας με αυτά τα νούμερα;

Οι Ελεγκτές έχουν κάθε λόγο να είναι περήφανοι για τα στατιστικά κίνησης της κάθε βδομάδας που αναγράφονται σε ειδικό πίνακα στην αίθουσα ξεκούρασης των Ελεγκτών. Η ημέρα με το ρεκόρ κίνησης ήταν η 22 Σεπτεμβρίου 2005: 48 αφίξεις και 52 αναχωρήσεις μέσα σε μία ώρα – κάτι λιγότερο από μία κίνηση το λεπτό.

Στο Heathrow, έχουν περάσει 34 χρόνια από το τελευταίο σημαντικό ατύχημα. Το τελευταίο ήταν ένα Trident της BEA που συνετρίβη αμέσως μετά την απογείωση σκοτώνοντας και τους 118 επιβάτες του το 1972. Συγκρούσεις έχουν συμβεί στο έδαφος. Τουλάχιστον τρεις φορές το 2004, α/φη που τροχοδρομούσαν στην πίστα ή σε taxiways έχουν χτυπήσει κάποιο φτερό ή σημείο άλλου α/φους.

Ένα από τα μυστικά του επαγγέλματος για τους Ελεγκτές στο Heathrow είναι ότι δεν εστιάζουν στους πραγματικούς ανθρώπους, αλλά στα καθεαυτό α/φη. Ένας προϊστάμενος του Πύργου Ελέγχου είχε πει πρόσφατα ότι αν οι Ελεγκτές έδιναν μεγαλύτερη σημασία στους επιβάτες σε σχέση με την πτητική τους άνεση ή την περίπτωση να χάσουν κάποια πτήση transfer, θα είχαν πολλή πληροφορία να επεξεργαστούν. Έτσι δεν είναι τυχαίο, πολλές φορές οι μανούβρες που εκτελούν τα α/φη προσεγγίζοντας ή αναχωρώντας να είναι λίγο ενοχλητικές για τους επιβάτες.

Ο κύριος τρόπος που οι Ελεγκτές διευθετούν την κίνηση προς και από τους διαδρόμους είναι η χρήση holding stacks – δηλαδή κυκλική κίνηση των α/φων πάνω από 4 σημεία στις 4 αντίστοιχες γωνίες του αεροδρομίου με διαφορά ύψους 1.000 πόδια. Οι Ελεγκτές, έτσι έχουν μία «ομάδα» από α/φη που πετάνε κυκλικά, από την οποία «παίρνουν» από ένα α/φος και το καθοδηγούν στη φάση της τελικής προσέγγισης διασφαλίζοντας επαρκή διαχωρισμό μεταξύ των ευθυγραμμισμένων α/φων. Για τους επιβάτες η εναέρια αναμονή είναι εκνευριστική. Για τους Ελεγκτές είναι σωτήρια!

Επίσης, τα holding stacks δίνουν τη δυνατότητα στους Ελεγκτές να επιλέγουν τη σειρά των α/φων βάσει τύπου. Ένα Β747 δημιουργεί ισχυρούς στροβιλισμούς στο πέρασμά του, όπου για παράδειγμα ένα μικρότερο Α320 δε θα μπορούσε να ακολουθήσει σε μικρή απόσταση. Τα γρηγορότερα α/φη πλησιάζουν επικίνδυνα τα πιο αργά. Τα α/φη που πετάνε με ισχυρό εμπρόσθιο άνεμο, προσγειώνονται με μικρότερη ταχύτητα έτσι μπορούν να εκκενώσουν το διάδρομο πιο γρήγορα. Οι Ελεγκτές πρέπει συνεχώς να έχουν αυτούς τους παράγοντες υπόψη διασφαλίζοντας ταυτόχρονα τη μικρότερη δυνατή απόσταση μεταξύ των ευθυγραμμισμένων α/φων με ασφαλή τρόπο.

Η κίνηση στους διαδρόμους του Heathrow είναι τόσο αυξημένη που ένας διάδρομος δεν μένει ποτέ ελεύθερος για πάνω από ένα λεπτό. Υπάρχει συνεχής ροή από/προσγειώσεων και σε συντονισμό, που αν κάποια στιγμή πέρναγαν 2-3 λεπτά χωρίς να χρησιμοποιείται κάποιος διάδρομος, αυτό θα κόστιζε τεράστια ποσά τόσο στο αεροδρόμιο όσο και στις αεροπορικές εταιρίες. Μία ελάχιστη πρωινή καθυστέρηση θα μπορούσε να διαταράσσει στην ομαλή ροή και στο υπόλοιπο της ημέρας.

Ο φόρτος εργασίας και η αυξημένη κίνηση, δεν σταματάει μόνο στον αέρα. Στο έδαφος, οι Ελεγκτές Εδάφους καθοδηγούν Β747 ανάμεσα σε Α330 στον περιορισμένο χώρο της πίστας του Heathrow. Ένα Β747 που κάνει push back μπορεί να «κλειδώσει» άλλα α/φη που κινούνται για πάνω από 5 λεπτά. Οι Ελεγκτές γνωρίζουν σχεδόν κάθε τετραγωνικό μέτρο της πίστας και που υπάρχει ελεύθερος χώρος για την κίνηση των α/φων. Χώρος ο οποίος συνεχώς μειώνεται καθώς αυξάνει η κίνηση στο αεροδρόμιο.

Το Terminal 4 χτίστηκε στην εξωτερική και νότια πλευρά του αεροδρομίου. Έτσι τα α/φη που χρησιμοποιούν το Terminal 4 θα πρέπει να διασχίσουν το νότιο διάδρομο από/προσγείωσης μεταξύ μίας απογείωσης ή προσγείωσης.

Η κίνηση των α/φων γίνεται πιο εύκολη κατά τη διάρκεια της νύχτας για τους Ελεγκτές, καθώς χρησιμοποιούν τον φωτισμό των τροχιοδρόμων για να καθοδηγούν τους πιλότους. Ανάβοντας τα πράσινα φώτα μίας συγκεκριμένης πορείας ανάμεσα στους τροχιοδρόμους, και δίνοντας την εντολή «Follow the greens» ο Ελεγκτής καθοδηγεί αντίστοιχα τα α/φη.

Ο χρόνος μεταξύ δύο απογειώσεων ονομάζεται «Heathrow Minute» και στον Πύργο Ελέγχου σκοπός είναι αυτός ο χρόνος να διατηρείται στο ελάχιστο. Τα α/φη απογειώνονται σχεδόν με διαφορά ενός λεπτού και εφόσον η πορεία τους είναι διαφορετική, αυτό το λεπτό μπορεί να γίνει και λιγότερο. Οι Ελεγκτές κοιτάνε μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια σε ένα α/φος που απογειώνεται. Μόλις οι τροχοί του απογειωμένου α/φους αφήσουν το έδαφος, δίνεται εντολή στο επόμενο «Ελεύθερος για απογείωση».

Το «Heathrow Minute» είναι το πιο κρίσιμο χρονικό διάστημα στην ομαλή λειτουργία του αεροδρομίου. Υπάρχουν συνεχώς συστάσεις προς τους πιλότους να μην αργοπορούν στο διάδρομο. Εάν κατά την ημέρα κάθε α/φος ξοδεύει λίγα δευτερόλεπτα στο διάδρομο πριν την απογείωση, αυτό προσθέτει δεκάδες καθυστερήσεις στα holding stacks μέχρι το βράδυ.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 21-03-07, 13:20
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
London Heathrow - Μία επιχείρηση συνεχώς στα άκρα!

Ο Richard Smith είναι ο βασικός σχεδιαστής για την ανάπτυξη του Heathrow τα επόμενα χρόνια. Σε μία πρόσφατη συνέντευξή του είχε αναφέρει «Στη δουλειά μου συνεχώς παίζω με τα άκρα». Όταν ανέλαβε αυτή τη θέση πριν 30 χρόνια, το Heathrow είχε περίπου 900 κινήσεις την ημέρα. Σήμερα έχει περίπου 1.370. Γνωρίζει τις γωνίες όλων των τροχιόδρομων σε σχέση με τους διαδρόμους, που επηρεάζουν με ποιον τρόπο τα α/φη εγκαταλείπουν τους διαδρόμους, που στη συνέχεια επηρεάζει το χρόνο μέχρι να φτάσουν στην πύλη άφιξης. Γνωρίζει ποιοι τύποι α/φων είναι κατάλληλοι για κάθε μία πύλη του αεροδρομίου και τι σημαίνει ακόμα και 5 λεπτά καθυστέρηση στην αναχώρηση ενός α/φους από μία πύλη προκειμένου να δώσει τη θέση του σε άλλο.

Σε ορισμένα σημεία, τα Β747 σταθμεύουν με το ρύγχος προς τα έξω, ώστε οι ουρές τους να μην παρεμποδίζουν τα σήματα του ILS των διαδρόμων. Εργάτες κατεδαφίζουν ορισμένες πύλες προκειμένου να κάνουν χώρο για το νέο Α380. Το νέο α/φος θα επιφέρει φυσικά και σημαντική αύξηση των επιβατών στο αεροδρόμιο. Οι Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας έχουν αρχίσει ήδη να διαμαρτύρονται έντονα για την έντονη επέκταση του αεροδρομίου χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα δομή. «Το πρόβλημα είναι…», λέει ο Smith «… να διατηρούμε την ορθή λειτουργία του Heathrow κάτω από όλη αυτή την πίεση. Ξοδεύουμε τεράστια ποσά χρόνου και προσπάθειας προκειμένου να σιγουρευτούμε ότι όλο αυτό το κατασκεύασμα δεν θα καταρρεύσει. Και αυτό δε συμβαίνει τυχαία. Υπάρχει μεγάλη ομαδική συνεργασία σε κάθε επίπεδο κάθε στιγμή».

Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές συνεχώς διευθετούν τα α/φη στις 165 πύλες του αεροδρομίου. Αυτό όμως δεν είναι πάντα μία απλή διαδικασία. Για παράδειγμα Αραβικά α/φη δεν μπορούν να σταθμεύσουν δίπλα σε Ισραηλινά. Σύντομα πιθανόν να χρειαστεί και το ίδιο για Αμερικάνικα και Ιρανικά. Μπορεί οι Υπολογιστές να υπολογίσουν με ακρίβεια τη χρήση των πυλών για μία μέρα, αλλά πολλές φορές συμβαίνουν και απρόοπτα – βραχίονες επιβίβασης σπάνε, αφίξεις καθυστερούν και ο καιρός κάνει τα δικά του παιχνίδια. Σε αυτές τις περιπτώσεις, η ομαλή λειτουργία διασφαλίζεται από γρήγορες αποφάσεις ανθρώπων.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 21-03-07, 13:20
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
London Heathrow - Η σχέση με τους γείτονες

Το 2006, σημειώθηκαν επισήμως 102 ‘vortex strikes’ – δηλαδή ζημιές σε κτίρια ή άλλες δομές κοντά στους διαδρόμους του Heathrow, λόγω στροβιλισμών από α/φη στη φάση της προσγείωσης. Σε κάθε ‘vortex strike’, το αεροδρόμιο αποστέλλει εργάτες και με δικά του έξοδα επισκευάζει τις ζημιές.

Ο θόρυβος είναι αρκετά δυνατός ώστε να εκνευρίζει τουλάχιστον 300.000 περιοίκους. Μελέτες έχουν δείξει δυσκολίες στη μνήμη και τη μάθηση σε παιδιά που πηγαίνουν σε κοντινά σχολεία. Το 2001, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων είχε αποφασίσει ότι τα δικαιώματα των περιοίκων του αεροδρομίου για ομαλό ύπνο καταπατούνται. Αργότερα η απόφαση αποσύρθηκε, αλλά το αεροδρόμιο συνεχίζει και προσφέρει μέχρι και 27.000 ευρώ – ανάλογα την αξία του ακινήτου – σε κατοίκους για να μετακομίσουν.

Λόγω της συγκεκριμένης κατάστασης στις κατοικούμενες περιοχές, τις τελευταίες δεκαετίες το Heathrow έχει έναν από τους αυστηρότερους κανονισμούς περιορισμού θορύβου διεθνώς. Τα α/φη βυθίζονται προς την τελική προσέγγιση συνεχώς και όχι κλιμακωτά. Κατά το στάδιο της τελικής προσέγγισης, οι πιλότοι διατηρούν τη χαμηλότερη δυνατή ισχύ κινητήρων. Η οικονομική πολιτική για τους διάφορους τύπους α/φων είναι απλή: Όσο πιο θορυβώδες είναι ένας τύπος α/φους τόσο πιο αυξημένα είναι τα τέλη προσγείωσης. Οι πορείες των α/φων είναι αυστηρά ορισμένες προκειμένου να μειώνεται ο θόρυβος το περισσότερο δυνατό, ενώ στις άκρες των διαδρόμων και σε επιλεγμένα σημεία στις προεκτάσεις τους υπάρχουν μικρόφωνα που καταγράφουν τα επίπεδα θορύβου. Οι πιλότοι που παραβιάζουν τα όρια, αναγκάζουν τις αεροπορικές εταιρίες τους να πληρώνουν πρόστιμο $2.000 για τη συγκεκριμένη πτήση.

Οι κανονισμοί είναι ακόμα πιο αυστηροί κατά τη διάρκεια της νύχτας, όπου μόνο 16 α/φη (συγκεκριμένου τύπου) επιτρέπεται να κινηθούν από τις 11:30 μ.μ. μέχρι τις 6 π.μ.

Οι αεροπορικές βιομηχανίες σχεδιάζουν α/φη έχοντας το Heathrow κατά νου. Πρόσφατο παράδειγμα η Airbus όπου αναγκάστηκε να επανασχεδιάσει τους πυλώνες κινητήρων του Α380 προκειμένου τα επίπεδα θορύβου να είναι συμβατά με τα όρια του Heathrow. Η Boeing έχει δώσει γραπτές εγγυήσεις ότι το νέο Β747-800 θα πληροί αντίστοιχες προδιαγραφές.

Στο Heathrow, τα α/φη απογειώνονται από τον ένα διάδρομο, ενώ στον άλλον γίνονται μόνο προσγειώσεις. Κάθε μέρα στις 3:00 μ.μ. οι διάδρομοι εναλλάσσονται – μία διαδικασία που χρειάζεται περίπου 30 λεπτά για τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας ώστε η ροή να γίνει πάλι ομαλή και συνεχής. Με αυτό τον τρόπο οι κάτοικοι κοντά στον κάθε διάδρομο έχουν μισή μέρα με λιγότερη φασαρία.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 21-03-07, 13:22
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
London Heathrow - Ορισμένα στατιστικά

  • Το Heathrow έχει το μισό αριθμό διαδρόμων του John F. Kennedy της Νέας Υόρκης και σχεδόν τη μισή έκταση πίστας / κτιρίων, αλλά δέχεται σχεδόν 35% περισσότερες πτήσεις και 60% περισσότερους επιβάτες (67 εκατομμύρια το 2006).
  • Είναι το τρίτο μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου (όσον αφορά την κίνηση), μετά την Atlanta και το Chicago O’ Hare.
  • Απορροφά τους περισσότερους διεθνείς επιβάτες από κάθε άλλο αεροδρόμιο – Το ένα τρίτο των πτήσεων είναι με Β747 και άλλα α/φη ευρείας ατράκτου.
  • Πάνω από ένα εκατομμύριο επιβάτες χρησιμοποιούν το Heathrow καθημερινά, και μέχρι το 2015 η κίνηση αυτή αναμένεται να αυξηθεί κατά 25%
  • Ο μέσος όρος απογειώσεων και προσγειώσεων ανά ώρα έχει αυξηθεί από 67 το 1981 σε περίπου 85 σήμερα.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 21-03-07, 14:34
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Εξαιρετικό άρθρο Κωστή.

Ήμουν μάρτυρας στην μάχη της Ολυμπιακής να την δώθεί τρίτη ημερήσια πτήση για Heathrow με πολλά πολιτικά μέσα στην κυβέρνηση της Βρετανίας.

Τελικά το έστειλαν στο Gatwick που επίσης είναι ένα μεγάλο αεροδρόμιο αλλά όλοι προτιμούν το Heathrow κυρίως επειδή είναι κοντά στο Λονδίνο και έχει μετρό.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:59.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.