Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Αξιολογήστε το θέμα | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
Οι παρακάτω χρήστες έχουν πει 'Ευχαριστώ' στον/στην maralin για αυτό το μήνυμα: | ||
konstantin@ (09-01-11) |
#2
|
|
||||
Λοιπόν , απο προσωπική εμπειρία και μόνο.
Να τονίσω οτι είχα πάρει το διπλωμα εδώ και 5 χρόνια περίπου. Δυστηχώς για εμένα και ευτυχώς για τους αλλους δεν οδηγώ αυτοκίνητο Θα μου πεις γιατί πηγες και εκανες τον κόπο και τα έξοδα να μπεις σε αυτην την διαδικασία?? Ελα μου ντε!!! Θα ήθελα όμως να προσθέσω το εξής..οσο καιρό έκανα μαθήματα οδήγησης ,παρατήρησα οτι οι αντρες οδηγοί είναι πιο επιθετικοί στην οδήγηση ,δεν θέλουν να τους περνας στην ταχύτητα, και φυσικά λένε την εξυπνάδα τους ( πλύντε κανένα πιάτο) Ε όλα αυτά είδα και αφησα την επιθυμία μου να οδηγήσω αυτοκίνητο. Θα μου πεις ποτέ δεν ξέρεις αύριο μεθαύριο μπορεί να γίνω Σουμάχερ Υ.Γ. το παραπάνω Βίντεο ειναι αστείο.... είναι όμως αληθινό?? ή στημένο για να μας κατηγορούν???
__________________
Την ουσία δεν την βλέπεις με τα μάτια, την βλέπεις με την καρδιά. |
Οι παρακάτω χρήστες έχουν πει 'Ευχαριστώ' στον/στην konstantin@ για αυτό το μήνυμα: | ||
maralin (09-01-11) |
#3
|
|
||||
Προσωπικά δεν έχω δει ποτέ κάποια μελέτη που αποδεικνύει ότι η ικανότητα οδήγησης είναι φυλοσύνδετο χαρακτηριστικό.
Γνωρίζω ισάριθμους ανθρώπους και των δύο φύλων που οδηγούν με ικανότητα και ασφάλεια, και ανθρώπους που οδηγούν με υπερβολική ταχύτητα, απερισκεψία, ανικανότητα και τσαμπουκά. Στατιστικά πάντως, τα ατυχήματα που εμπλέκουν άντρες οδηγούς είναι περισσότερα και αιματηρότερα — στη Βρετανία υπάρχουν ασφαλιστικές που ασφαλίζουν μόνο γυναίκες οδηγούς γι'αυτό το λόγο. Στατιστικά υπάρχουν περισσότεροι άντρες που οδηγούν με τις ορμόνες τους κι όχι με τον εγκέφαλό τους. Και αντίστροφα, υπάρχουν (τύποις) άντρες σαν εμένα που οδηγούν στο όριο ταχύτητας, πράγμα που τους κάνει αυτόματα τους πιο αργούς οδηγούς της χώρας. Προσωπικά είμαι πεπεισμένος ότι είμαι ο χειρότερος οδηγός της χώρας με διαφορά πάντως, οπότε νομίζω ότι σε παίρνει να βγεις στους δρόμους αν θέλεις. Αν σου κάνουν φασαρίες πες τους να έρθουν να δουν τη δική μου οδήγηση. |
The Following 2 Users Say Thank You to Morgul For This Useful Post: | ||
konstantin@ (09-01-11), maralin (09-01-11) |
#4
|
|
||||
Μακάρι να το έβλεπαν όλοι ετσι οπως το βλέπεις εσυ Morgul .
Αν πρόσεχαν ,αν δεν ετρεχαν, αν δεν προσπερνουσαν ,αν φόραγαν τις ζωνες τους αν, αν ,αν θα είχαμε λιγότερα τροχαία ατυχήματα. Στο εξωτερικό δεν θυμάμαι σε ποιο κράτος δυστηχώς, αφήνουν τους οδηγούς να μπαίνουν μέσα στα χειρουργεία για να βλέπουν τι γίνετε αν σπάσει κάποιος κάποιο μελος του σώματος του! Εκεί εχουν μειωθεί πολύ τα τροχαία γιατι οι ανθρωποι με την θέα που αντικρύζουν καταλαβαίνουν τον πόνο και σέβοντε πιο πολύ την ζωή την δικιά τους αλλά και των συνανθρώπων τους. Να συνεχίζεις να ακολουθείς το όριο ταχύτητας κάτι ξέρουν αυτοι που το εχουν τοποθετήσει Σε ευχαριστώ πολύ ίσως κάποια στιγμή να πάρω θάρρος και να βγώ επιτέλους στους δρόμους Και βέβαια θα τους πώ να έρθουν να σε βρούν Σε ευχαριστώ πολυυυυυυυυυύ!!!!!
__________________
Την ουσία δεν την βλέπεις με τα μάτια, την βλέπεις με την καρδιά. |
Οι παρακάτω χρήστες έχουν πει 'Ευχαριστώ' στον/στην konstantin@ για αυτό το μήνυμα: | ||
maralin (10-01-11) |
#5
|
|
||||
Καλλιο αργά Morgul ,παρα ποτε!!!
Πολλά "Αν" Κωνσταντινα,που τελικα ποιος τηρει?
__________________
Ειναι η ζωη πολυ μικρη....μη το ξεχνας...... |
#6
|
|
||||
Αλλά μια και λέμε για εξωτερικό (και υποθέτω ότι δε μιλάμε για Κίνα, Αίγυπτο και Ινδία ) σε μαθαίνουν ότι στο Stop σταματάς, και ότι το κόκκινο φανάρι δεν είναι βαθύ πορτοκαλί. Σε μαθαίνουν ότι προσπερνάς μόνο όταν βλέπεις μπροστά σου, όταν επιτρέπεται, και είσαι απολύτως σίγουρος ότι δε θα ενοχλήσεις καν κάποιον οδηγό, πόσο μάλλον να προκαλέσεις ατύχημα. Σε μαθαίνουν ότι η ζώνη δεν είναι μέσο αποφυγής προστίμων αλλά μέσο αποφυγής θανάτου. Σε μαθαίνουν να τηρείς το όριο ταχύτητας — αν ένας δρόμος έχει όριο 50, πρέπει να πηγαίνεις με 50, όχι παραπάνω, όχι παρακάτω (όσο γίνεται αυτό από κίνηση και άλλες συνθήκες). Σε μαθαίνουν επίσης να οδηγείς οικολογικά και να μην πας παντού στις 7.000 στροφές. Σε μαθαίνουν να βγάζεις και κανα φλας πότε πότε όταν στρίβεις, να μην πετάς αποτσίγαρα από το παράθυρο και να μην οδηγείς σαν ανθρωποπίθηκος με το αριστερό χέρι να κρέμεται έξω από το αυτοκίνητο. Δεν είναι μαθήματα που καταλαβαίνουν, πιάνουν ή εμπεδώνουν όλοι (πχ ελάχιστοι ξέρουν να βγάλουν φλας σωστά σε πλατεία), αλλά ακόμα και στη Σκωτία που πήρα το δίπλωμά μου οι δρόμοι είναι σημαντικά πιο πολιτισμένοι. Οι κρυόκωλοι οι κουτόφραγκοι δεν οδηγούν σαν τους γνήσιους απογόνους του Αλέξη Ζορμπά, αλλά το να ζεις για το παρόν (θα προσπεράσω ΤΩΡΑ, και ό,τι γίνει στο επόμενο δευτερόλεπτο ας γίνει... σιγά μωρέ) δεν είναι υποχρεωτικά ασφαλής τρόπος οδήγησης. Και μια και τα πήρα όλα σβάρνα, με έμαθαν (οι κουτόφραγκοι) ότι ασφαλής οδήγηση = καλή οδήγηση. Στην Ελλάδα έμαθα ότι ασφαλής οδήγηση = αυτό που κάνουν οι «γυναίκες οδηγοί», και καλή οδήγηση = να βαράς 120 χιλιόμετρα/ώρα μέχρι 50 μέτρα πριν το κόκκινο φανάρι και μετά να πλακώνεσαι στα φρένα, κρατώντας το αυτοκίνητο στα όριά του συνέχεια, και καταφέρνοντας να σταματήσεις ακριβώς πάνω στη διάβαση. |
Οι παρακάτω χρήστες έχουν πει 'Ευχαριστώ' στον/στην Morgul για αυτό το μήνυμα: | ||
maralin (10-01-11) |
#7
|
|
||||
Μια και μόλις επέστρεψα απ' την «ευρύτερη» περιοχή της Νέας Υόρκης, αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι πως, ενώ γενικά τηρούν τον κώδικα οδικής κυκλοφορίας (σταματούν στα STOP, τηρούν μέσες-άκρες τα όρια ταχύτητας), στους αυτοκινητόδρομους δεν τηρούν αποστάσεις ασφαλείας!
Πηγαίνουν κολλητά, ο ένας πίσω απ' τον άλλον. Ίσως γι' αυτό, εάν γίνει καραμπόλα, τα οχήματα που εμπλέκονται είναι ...δεκάδες. Έτσι κι αφήσεις απόσταση ασφαλείας από το μπροστινό σου όχημα, είναι σίγουρο πως σε ελάχιστο χρόνο, κάποιος θα χωθεί ανάμεσα... Αμερικάνοι...
__________________
VmF Skisters of Mercy © An eye for an eye, will make us all blind... Mahatma Ghandi |
Οι παρακάτω χρήστες έχουν πει 'Ευχαριστώ' στον/στην pazo για αυτό το μήνυμα: | ||
maralin (10-01-11) |
#8
|
|
|||
Πολύ σωστά αυτά που λέτε όλοι σας με μοναδική μου διαφωνία τα περι σημάτων ορίου ταχύτητας.
Κυρίως σε μεγάλους δρόμους (αυτοκινητόδρομοι, εθνικές οδοί) τα όρια ταχύτητας σε ορισμένα σημεία είναι τραγικά. Πολύ απλά δεν μπορείς να πηγαίνεις σε εθνική οδό με.."60 χλμ/ώρα" γιατί δεν γίνεται, γιατί είναι εγκληματικά τέτοια όρια ταχύτητας (ναι εννοώ κίνδυνο για την ασφάλεια των οδηγών). Σκεφτείτε δηλαδή-όσοι έχετε ταξιδέψει σε εθνική οδό-να αφήσετε το αμάξι "ελεύθερο", τότε ακόμα και έτσι πάει σφαίρα. Άν κάποιος λοιπόν πηγαίνει σα κότα (ακόμα και όταν έχει σε μια τεράστια εθνική οδό όριο πχ 90χλμ-και δεν εννοώ τις ευθείες) , τότε σίγουρα θα κοιτάξουν κάποιοι βιαστικοί θερμοκέφαλοι να σε προσπεράσουν. Φυσικά μη ξεχάσουμε και τους κινητούς χάρους (φορτηγά, νταλίκες) οι οποίοι δεν χαμπαριάζουν τίποτα. Επίσης όσο αφορά στατιστικά να πώ πως δεν γνωρίζω, αλλά "καθημερινά" ατυχήματα (με μηχανάκια κυρίως) όπως παραβίαση του STOP, ακούω κυρίως ότι προκαλούνται απο γυναίκες. Ακόμα (χωρίς να είμαι ειδικός) νομίζω πως οι άντρες έχουν καλύτερα αντανακλαστικά απο τις γυναίκες. Ένα σύνηθες φαινόμενο πχ είναι η οδήγηση με το ένα χέρι και στο άλλο το κινητό. Εδώ το φταίξιμο υπάρχει ανεξαρτήτως φύλου. Αλλά στην κακή στιγμή (νομίζω δηλαδή) ο άντρας θα καταφέρει να αντιδράσει καλύτερα απο τη γυναίκα. Φυσικά όταν είσαι σωστός απο την αρχή (οδηγώ και με τα δυό μου χέρια) δεν χρειάζεται τόσο να κοιτάμε για αντανακλαστικά. Προσωπικά οι γυναίκες θεωρώ ότι είναι καλύτερες, με την προυπόθεση ότι είναι συνειδητοποιημένες όταν πιάσουν το τιμόνι δεν θα μιλάνε στο κινητό δηλαδή και θα τηρούν τον ΚΟΚ. Ένας άντρας (κυρίως νέος) μη ξεχνάμε ότι "βράζει" το αίμα του, κάτι που στην γυναίκα δεν ισχύει. Άτομα που θα τρέξουν με 120 σε δρόμο συχνής κυκλοφορίας (απο πεζούς και αυτοκίνητα) δυστυχώς είναι νεαροί άντρες και το δυστύχημα είναι μαθηματικώς βέβαιο ότι δεν θα αργήσει να έρθει. Προσωπικά πάντως το δίπλωμά το πήρα στα 19 και άν τηρώ πάντα τον ΚΟΚ είναι γιατί φοβάμαι πραγματικά τις συνέπειες. Τρέμω στην ιδέα ακόμα να χτυπήσω με ένα αμάξι. Αλλά εντάξει σαν πιτσιρίκος είχα και εγώ τις κ****ς μου, αλλά "ξέδινα" στις τεράστιες ευθείες και όχι μέσα στους πολυσύχναστους δρόμους. Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dimitrios83 : 10-01-11 στις 15:48 |
Οι παρακάτω χρήστες έχουν πει 'Ευχαριστώ' στον/στην dimitrios83 για αυτό το μήνυμα: | ||
maralin (10-01-11) |
#9
|
|
||||
αληθεια????ποιος τα λεει αυτα???πρεπει να με δεις σε κανενα φαναρι στην εκκινησηπαμε μια κοντρα???
__________________
Ειναι η ζωη πολυ μικρη....μη το ξεχνας...... |
#10
|
|
||||
Οι ταξιτζήδες φταίνε, τα μηχανάκια φταίνε, οι φορτηγατζίδες φταίνε, οι γυναίκες φταίνε.... Στο φταίξιμο δεν υπάρχει διαχωρισμός, φύλου, επαγγέλματος, ηλικίας, ομάδος, κόμματος, χρώματος κλπ. Ξέρω μουστακαλήδες, του επιπέδου «Ξέρεις ποιος είμαι εγώ» και έχω δει την ανιψιά μου συγκεκριμένα, να αντιδρά κεραυνοβόλα, σε έναν ηλίθιο, που άλλαξε τρεις λωρίδες με 180 χιλιόμετρα, για να μπει σε έξοδο στην Αττική Οδό. Εγώ δεν θα μπορούσα να αντιδράσω τόσο ακαριαία και να αποφύγω την πλαγιομετωπική. Υπάρχουν καλοί και κακοί οδηγοί, ανεξαρτήτου αν έχει μουστάκι ή στήθος.... Για να τελειώνουμε με τις γενικεύσεις.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
Οι παρακάτω χρήστες έχουν πει 'Ευχαριστώ' στον/στην Xenios για αυτό το μήνυμα: | ||
maralin (10-01-11) |
#11
|
|
||||
Απ' όλες τις κατηγορίες που έλεγα πριν, πρέπει να εξαιρέσουμε τους υπέργηρους, που είναι απολύτως κατανοητό, ότι θα πρέπει να επαναξετάζονται.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#12
|
|
||||
Μερικές γενικεύσεις υπάρχουν επειδή απλά.... επαληθεύονται στατιστικά.
Αναντίλεκτα, στατιστικά αν το δεις υπάρχουν διαφορές στα δύο φύλα οταν οδηγούν. εν εχει σχέση με γενετική ικανότητα ή κάτι αλλο. Ειναι 1000-2 παραγοντες. Ενα ισως εχει να κάνει με το οτι τα αγορακια από μικρά παρακολουθούν το αυτοκίνητο, ενώ τα κοριτσάκια οχι (στατιστικά μιλάμε ε?). Από φίλους με μηχανές, για τις γυναίκες εχουν να πουν (στατιστικά πάντα ε?)πως ειναι πιο επικίνδυνες στο να μην τους δουν από τον καθρέπτη. Από την άλλοι, οι άντρες ειναι πιο επικινδυνοι σε ελιγούς, ταχύτητα κτλ. Γιατο παρκάρισμα ισχύουν τα γνωστά: Σε στατιστικό επίπεδο, οι γυναίκες μειονεκτούν (ίσως επειδή απλά δεν χρησιμοποιούν τόσο το αυτοκίνητο, δεν νομίζω πως έχουν κανα κουσούρι!) Αντίστοιχα με τους ταξιτζήδες, η κακιά συνήθεια στατιστικά να φρενάρουν απροειδοποίητα για να πάρον πελάτη (στατιστικά πάντα ε?) Για τους φορτηγατζήδες των εθνικών οδών, κατατάσσονται ανάλογα με τις πινακίδες τους. Αν μιλάμε για Διεθνείς Μεταφορές, υπα΄ρχουν 2 υποκατηγορίες: Οι ευρωπαίοι και οι Βαλκάνιοι.. τεράστιες διαφορές..... Για τους εγχώριους, παρε το αυγο και κουρευτο, θα πέσεις από το υπόδειγμα επαγγελατία έχρι τον χάρο που βγήκε παγανιά... Ουφ! τα είπα και ξελάφρωσα!!!
__________________
www.blogs.musicheaven.gr/zefuros |
Οι παρακάτω χρήστες έχουν πει 'Ευχαριστώ' στον/στην zefuros για αυτό το μήνυμα: | ||
maralin (10-01-11) |
#13
|
|
|||
Παίζει να με νικήσεις...
|
#14
|
|
||||
__________________
Έως αν τον έτερον προπέσειν |
Οι παρακάτω χρήστες έχουν πει 'Ευχαριστώ' στον/στην justin για αυτό το μήνυμα: | ||
maralin (10-01-11) |
#15
|
|
||||
__________________
Ειναι η ζωη πολυ μικρη....μη το ξεχνας...... |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|