Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
(Ωχ Ωχ, μάλλον θύμωσε....)
__________________
VmF Skisters of Mercy © An eye for an eye, will make us all blind... Mahatma Ghandi |
#3
|
|
|||
Δεν ρίχνω την ευθύνη όπως πολλοί λαϊκιστές στον αποκαλούμενο και εθνάρχη. Αν δεν ήταν αυτός κάποιος άλλος θα επέτρεπε την ασυδοσία των εργολάβων. Η Αθήνα δεν χτίστηκε μόνο το 60 , η άναρχη δόμηση συνεχίζεται και η πόλη επεκτείνεται πρός ανατολάς. |
#4
|
|
|||
Να προσθέσω στα πολύ βασικά που ανέφερε ο Palsar, και το μεγάλο κακό με τη ρύπανση που προκαλούν αυτοκίνητα, φορτηγά και μηχανάκια:
1) Ελεγχος από ΚΤΕΟ δεν υφίσταται ουσιαστικά. α) Οσοι έχουν προβληματικά οχήματα, λαδώνουν για να πάρουν το χαρτί... β) Δεν υπάρχει τακτικός και συστηματικός έλεγχος γ) Ο τεχνικός έλεγχος δεν είναι σωστός και ενδελεχής δ) Υπάρχουν πολλά οχήματα που δεν έχουν περάσει καν από τεχνικό έλεγχο 2) Αστυνόμευση δεν υπάρχει - κυκλοφορούν χιλιάδες χρέπια χωρίς έλεγχο από κανέναν. Γραμμή από υπουργείο περιβάλλοντος / υπουργείο δημόσιας τάξης δεν υπάρχει. 3) Πολύ κακή ποιότητα της βενζίνης diesel (νοθεία κ.λπ.), που ακομα και σε καλοσυντηρημένα ταξί, προκαλεί μαύρη... μαυρίλα και μαζί με αυτή, υποθέτω, και πολλά βλαβερά μικροσωματίδια. |
#5
|
|
||||
Είναι γνωστά και χιλιοειπωμένα τα προβλήματα της Αθήνας, η άναρχη δόμηση που ξεκίνησε στα τέλη της δεκαετίας του 50, δεν είχε τέλος. Ακόμα και οι σημερινοί οικισμοί που φτιάχνονται περιφερειακά, έχουν ακριβώς τα ίδια χάλια. Πρώτα ξεκινούν να χτίζονται τα αυθαίρετα και μετά έρχεται το κράτος και τα νομιμοποιείς, χωρίς καμιά υποδομή, χωρίς χάραξη δρόμων, χωρίς αποχετευτικό σύστημα, χωρίς υπόγεια τούνελ για ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ, ΟΤΕ, ΔΕΦΑ κλπ. Αυτό είναι ένα το κρατούμενο. Αλλά αυτό δεν αυξάνει την θερμοκρασία και την υγρασία, αυτό το καθεστώς ασφαλώς επηρεάζει την μόλυνση της ατμόσφαιρας αλλά όχι την υγρασία. Για να περιορίσουμε το θέμα της ρύπανσης για την δικιά μου φτωχική μου γνώμη, η λύση είναι μία, να φτιάξουμε σοβαρό και γρήγορο προαστιακό σιδηρόδρομο, να δημιουργήσουμε από το μηδέν οικισμούς από 40 έως και 80 χιλιόμετρα από το κέντρο της Αθήνας (μέχρι την Κόρινθο και την Θήβα) και να ανταλλάξουν τα εντός της Αθήνας οικόπεδα με τα εκτός της πόλεως. Δύσκολο; Ίσως! Έχει κόστος; Ίσως, αλλά η Αθήνα δεν μπορεί άλλο να σηκώσει άλλον κόσμο. Οι δρόμοι της και οι λεωφόροι της έχουν ήδη ξεπεραστεί εδώ και πολλά χρόνια, πνιγόμαστε καθημερινά και φοβάμαι ότι άλλη λύση δεν υπάρχει.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#6
|
|
|||
Προεκλογικά όλοι θυμούνται τον Τρίτση ο οποίος έλεγε οτι έπρεπε ολόκληρα τετράγωνα να πέσουν και να γίνουν πράσινο. Μετεκλογικά ούτε τα σκουπίδια δεν μπορούν να μαζέψουν.
Απο περιέργεια έκανα μια βόλτα με το google earth πάνω απο την Βαρκελώνη η οποία κατά τα λεγόμενα πολλών άλλαξε όψη μετά τους ολυμπιακούς αγώνες. Θα σταθώ μονάχα στο Ολυμπίακό Συγκρότημα το οποίο καταλαμβάνει έκταση περίπου ίδια με του δικού μας στο Μαρούσι. Πρόκειται για ένα πάρκο , με πολύ πράσινο , λίμνες, χώρους περιπάτου , μαζικής άθλησης και αναψυχής. Ότι ακριβώς δεν είναι το δικό μας. Χθές μόλις διάβαζα στην εφημερίδα οτι ακόμα τσακώνονται τα δυο μεγάλα κόμματα για την μεταολυμπιακή χρήση των αθλητικών εγκαταστάσεων. 2 χρόνια μετά. Οι ολυμπιακοί αγώνες την Αθήνας ήταν μια ευκαιρία να αλλάξει η Αθήνα έστω και λίγο προς το καλύτερο. Το οτι έγιναν 2-3 ανισόπεδοι κόμβοι και ασφαλτοστρωθήκαν εκ νέου οι κεντρικοί δρόμοι δεν αποτελεί σοβαρή πρόοδο. Σκέφτομαι, πόσο καλύτερα θα ήταν τα πράγματα αν είχαν σεβαστεί πριν απο χρόνια το κέντρο της Αθήνας με τα νεοκλασσικά κτήρια, δεν είχε επικρατήσει η λογική της πολυκατοικίας και άφηναν και κάνα δεντράκι στη θέση του. |
#7
|
|
|||
Αν σκεφτείτε οτι οι μοναδικές αγελάδες που έχουν δεί οι περισσότεροι Αθηναίοι απο κοντά, είναι αυτες το cow parade (τα γλυπτά που έχουν σκορπίσει σε διάφορα σημεία της πόλης), τότε είμαστε σε "καλό" δρόμο..
Πάντως μια απορεία που είχα πάντα ηταν αν τα λεωφορεία, πούλμαν, φορτηγά και ταξί περνάνε κτέο ή έχουν κάρτα καυσαερίων.. είναι τα μόνο που βγάζουν μαύρους καπνούς απ την εξάτμιση σε αντίθεση με τα Ι.Χ. των κορόιδων που τα περισσότερα,για να μην πώ όλα, δεν βγάζουν μαύρο σύννεφο. Κάθε φορά που περνάω δίπλα τους, νοιώθω πολύ μεγάλο κορόιδο να αναπνέω τον καρκίνο τους. Εγώ να πρέπει να δόσω χιλιάδες ευρώ παραπάνω για το όχημα και το καύσιμό μου, ωστε να πληρεί τις αυστηρές περιβαλλοντολογικές διατάξεις και αυτοί να σπέρνουν το νέφος χωρίς να τρέχει τίποτα.. |
#8
|
|
|||
Και ένα όχημα νέας τεχνολογίας του οποίου ο καταλύτης έχει αχρηστευθεί, ρυπαίνει σχεδόν στον ίδιο βαθμό με έναν κακοσυντηρημένο κινητήρα ντίζελ. Στην μέν περίπτωση δεν καταλαβαίνεις τίποτα στην δέ ντουμανιάζει το σύμπαν. Οι κανούργιας τεχνολογίας κινητήρες πετρελαίου (common rail) είναι εξαιρετικά φιλικοί προς το περιβάλλον και αν δύο τρείς συνθήκες τηρούνται (καθαρά καύσιμα , καλή συντήρηση) δεν διαφέρουν ώς προς τους εκπεμπόμενους ρύπους.
Επειδή στην χώρα μας τίποτα δεν λειτουργεί σωστά ( ή πολύ λίγα πράγματα , μην γινομαι και μηδενιστής) είναι ευτύχημα το οτι οι καταλύτες αντέχουν πολύ περισσότερα χρόνια απο ότι αρχικά είχαν σχεδιαστεί. Έτσι, ενώ σε πρώτη φάση η αντιακατάστασή τους προβλεπόταν στα 80χιλ χιλιόμετρα, αποδείχτηκε οτι ακόμα και μετά απο 150χιλ χιλιόμετρα είναι ακόμα αποτελεσματικοί. Αν το κόστος αντικατάστασής τους επιδοτείτο , δεν θα υπήρχε θέμα. Λογικά, αν χρειάζεται αλλαγή αυτό διαπιστώνεται κατά την διαδικασία της έκδοσης κάρτας ελέγχους καυσαερίων, αλλά είπαμε , στην Ελλάδα όλα παρακάμπτονται ! :-) Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη palsar : 05-08-06 στις 12:45 |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|