Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Μην ξεχνάμε και τα ελληνικά πρωτεία!
Στην Ελλάδα ο ΟΣΕ πρωτοπορεί παγκοσμίως σπάζοντας συνεχώς τα ρεκόρ εκτροχιασμού, ενώ με τη συμβολή ελληνικών ΙΧ, δίνει αγώνα δρόμου για να πρωτοπορήσει και στα ατυχήματα σε αφύλακτες διαβάσεις.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein |
#3
|
|
||||
Τρένο έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ φτάνοντας τα 574,8 χλμ/ώρα.
ΑΠΕ Μια γαλλική αμαξοστοιχία υψηλής ταχύτητας (TGV) έσπασε σήμερα το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας πάνω σε σιδηρογραμμές φτάνοντας τα 574,8 χλμ/ώρα στη σιδηροτροχιά υψηλής ταχύτητας που συνδέει το Παρίσι με την ανατολική Γαλλία.Η ειδική αμαξοστοιχία έφτασε τη μέγιστη ταχύτητα στις 13.14 (τοπική ώρα, 14.14 ώρα Ελλάδας). Το προηγούμενο ρεκόρ είχε ηλικία 17 ετών. Το Μάιο του 1990, το TGV είχε φτάσει την ταυχύτητα των 515,3 χλμ/ώρα.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#4
|
|
||||
δεν πάνε πίσω. Γι'αυτό και είναι στις πρώτες θέσεις στα γρηγορότερα τρένα στον κόσμο. Αλήθεια μήπως ξέρει κανείς περισσότερες πληροφορίες γι'αυτό που είχα ρωτήσει παλιότερα για τα γαλλικά τρένα;
δηλώσεις για εντυπωσιασμό πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες;;; |
#5
|
|
||||
Τρένο μαγνητικής αιώρησης ετοιμάζει η Ιαπωνία για το 2025
Δοκιμαστική γραμμή maglev λειτουργεί στην Ιαπωνία από το 1996 Associated Press Η Ιαπωνία ανακοίνωσε σχέδια για την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής μαγνητικής αιώρησης (maglev), η οποία θα ξεκινήσει τη λειτουργία της το 2025 προσφέροντας ταχύτητες άνω των 500 χιλιομέτρων ανά ώρα. Τα τρένα μαγνητικής αιώρησης δεν χρησιμοποιούν ρόδες, αλλά αιωρούνται πάνω από τις ράγες χάρη σε ένα ισχυρό μαγνητικό πεδίο, ώστε να ελαχιστοποιούνται οι τριβές. Η μοναδική εμπορική γραμμή maglev στον κόσμο λειτουργεί σήμερα στη Σαγκάη, καλύπτοντας μια απόσταση 30 χιλιομέτρων ανάμεσα στο αεροδρόμιο της πόλης και το εμπορικό προάστιο Πουντόνγκ. Όπως ανακοίνωσε η Εταιρεία Σιδηροδρόμων Κεντρικής Ιαπωνίας, JR Tokai, η σχεδιαζόμενη γραμμή θα συνδέει το Τόκιο με την κεντρική πόλη Ναγκόγια, ενώ αργότερα θα επεκταθεί μέχρι την Οσάκα. Όπως αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο, οι νέοι συρμοί προβλέπεται να αντικαταστήσουν σταδιακά τις διάσημες ιαπωνικές υπερταχείες Σινκάσεν, οι οποίες κινούνται με ταχύτητα 300 χλμ/ώρα, αλλά έχουν πλέον φτάσει στα όριά τους όσον αφορά τη μεταφορική τους ικανότητα. Πάντως και η τεχνολογία maglev συναντά εμπόδια στην αξιοποίησή της όσον αφορά την αξιοπιστία και το κόστος της -η γραμμή της Σανγκάης κόστισε γύρω στα 63 εκατ. δολάρια ανά χιλιόμετρο. Η JR Tokai πειραματίζεται με τα τρένα μαγνητικής αιώρησης από το 1996, χρησιμοποιώντας μια δοκιμαστική σιδηροτροχιά 18 χλμ στο Γιαμανάσι, περίπου 100 χλμ δυτικά του Τόκιο. Το Δεκέμβριο του 2003, πειραματικό τρένο maglev στο Γιαμανάσι έθεσε το απόλυτο ρεκόρ ταχύτητας για τρένα, επιταχύνοντας μέχρι τα 581 χλμ/ώρα. Μία ακόμα δοκιμαστική γραμμή λειτουργεί στη Γερμανία, όπου τον περασμένο Σεπτέμβριο μια υπερταχεία maglev συγκρούστηκε με όχημα συντήρησης, κινούμενη με ταχύτητα 170 χλμ/ώρα, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 23 άτομα. Πάντως, τα συμβατικά τρένα δεν υπολείπονται σημαντικά σε επιδόσεις. Νωρίτερα τον Απρίλιο, γαλλική υπερταχεία TGV έθεσε νέο ρεκόρ ταχύτητας για τρένα με ρόδες, κινούμενή ανάμεσα στο Παρίσι και το Στρασβούργο με ταχύτητα 574,8 χλμ/ώρα.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#6
|
|
||||
ΥΓ που είναι στέλιο η γαλλική σημαία που ζήτησα στα smiles?
__________________
Βρε βρε τα παιδιά...... |
#7
|
|
||||
Οι γάλλοι τα παράτησαν από την δεκαετία του 60.
__________________
Βρε βρε τα παιδιά...... |
#8
|
|
||||
Επειδή είναι οικονομικά ασύμφορο.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|