Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Υπολογιστές και Τεχνολογία > Τεχνολογικές ειδήσεις
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 21-02-07, 09:21
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Νέα ρεκόρ ταχύτητος σε Γαλλικό τρένο


Οι Ιάπωνες θεωρούν ότι το τρένο μπορεί να νικήσει το αυτοκίνητο
Γαλλία. Νέο ρεκόρ ταχύτητας από το γαλλικό "τρένο υψηλών ταχυτήτων", με το οποίο καταρρίφθηκε το προηγούμενο "δικό" του ρεκόρ. Τα πολύ γρήγορα τρένα διεθνώς.
Το νέο ρεκόρ καταρρίφθηκε την Τρίτη τις απογευματινές ώρες με μία "ειδική" αμαξοστοιχία που είχε μόνον τρία, κατάτι ελαφρότερα, βαγόνια αλλά και δύο "μηχανές".



Το ρεκόρ σημειώθηκε στην "ευθεία" προς το Στρασβούργο, σε απόσταση 193 χιλιομέτρων από την "Γκαρ ντε λ' Εστ". Η σύνδεση Παρίσι-Στρασβούργο, με TGV, θα εγκαινιαστεί την 10η Απριλίου.

Το προηγούμενο ρεκόρ ήταν επίσης του "τρένου υψηλών ταχυτήτων" και ήταν 515,3 χιλιόμετρα την ώρα είχε δε επιτευχθεί την 18η Μαΐου του 1990.

Συνήθως, η επιβατική αυτή αμαξοστοιχία, η κατασκευή των βαγονιών της οποίας είναι του οίκου "Alstom", ταξιδεύει με 300-320 χιλιόμετρα την ώρα.

Διεθνώς το ρεκόρ κατέχεται από το "ομόλογο" γερμανικό τρένο --απλά αναφέρεται "υπερταχεία"--και είναι το ρεκόρ 581 χιλιόμετρα την ώρα στις μεγάλες "ευθείες" της σιδηροδρομικής γραμμής. Ως μέτρο σύγκρισης, ας αναφερθεί ότι το "ομόλογο" ισπανικό τρένο, το Velaro", στη διαδρομή Μαδρίτης-Βαρκελώνης, αργότερα φέτος, θα μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 350 χιλιομέτρων την ώρα.

Στην Ασία , άλλο γρήγορο τρένο, διεθνώς, είναι αυτό που συνδέει το διεθνές αεροδρόμιο της Σαγκάης με την οικονομική αυτή μητρόπολη. Η διαδρομή είναι μόλις 30 χιλιόμετρα και το "τρένο-σφαίρα" "Maglev" διανύει τη σύντομη απόσταση με ταχύτητα 450 χιλιομέτρων, αν γίνει και η σχετική αναγωγή.

Για φέτος τον Απρίλιο, υπάρχει σχέδιο δρομολόγησης μιάς υπερταχείας Σαγκάης- Πεκίνου που να αναπτύσσει ταχύτητα 250 χιλιομέτρων κινούμενο με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ιαπωνικού συρμού "Shinkansen", σταδιακά δε να αυξηθεί αρκετά κοντά στα 500 χλμ. η ταχύτητα του συρμού και να εξυπηρετήσει, πλην του Πεκίνου κι άλλους κοντινότερους προορισμούς.

Το ιαπωνικό τρένο Nikkei Weekly αναπτύσσει ήδη ωριαία ταχύτητα 398 χιλιομέτρων.

Γενικώς, οι ιάπωνες σχεδιαστές τρένων πιστεύουν ότι για να πετύχει το επιβατικό τρένο να εξέλθει "νικητής" στην κούρσα ανταγωνισμού με το αεροπλάνο πρέπει να μπορεί να αναπτύσσει ολοένα και μεγαλύτερη ταχύτητα.

Πηγή : SKAI.gr
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 21-02-07, 10:05
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Μην ξεχνάμε και τα ελληνικά πρωτεία!

Στην Ελλάδα ο ΟΣΕ πρωτοπορεί παγκοσμίως σπάζοντας συνεχώς τα ρεκόρ εκτροχιασμού, ενώ με τη συμβολή ελληνικών ΙΧ, δίνει αγώνα δρόμου για να πρωτοπορήσει και στα ατυχήματα σε αφύλακτες διαβάσεις.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 03-04-07, 16:46
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Τρένο έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ φτάνοντας τα 574,8 χλμ/ώρα.

ΑΠΕ

Μια γαλλική αμαξοστοιχία υψηλής ταχύτητας (TGV) έσπασε σήμερα το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας πάνω σε σιδηρογραμμές φτάνοντας τα 574,8 χλμ/ώρα στη σιδηροτροχιά υψηλής ταχύτητας που συνδέει το Παρίσι με την ανατολική Γαλλία.Η ειδική αμαξοστοιχία έφτασε τη μέγιστη ταχύτητα στις 13.14 (τοπική ώρα, 14.14 ώρα Ελλάδας). Το προηγούμενο ρεκόρ είχε ηλικία 17 ετών. Το Μάιο του 1990, το TGV είχε φτάσει την ταυχύτητα των 515,3 χλμ/ώρα.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 03-04-07, 21:31
Το avatar του χρήστη CORSAIR
CORSAIR Ο χρήστης CORSAIR δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 26-09-22 22:30
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Μια γαλλική αμαξοστοιχία υψηλής ταχύτητας (TGV) έσπασε σήμερα το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας πάνω σε σιδηρογραμμές φτάνοντας τα 574,8 χλμ/ώρα στη σιδηροτροχιά υψηλής ταχύτητας που συνδέει το Παρίσι με την ανατολική Γαλλία.
Αυτά τα Γαλλικά τρένα είναι άξια θαυμασμού. Αλλά και οι Ιάπωνες
δεν πάνε πίσω. Γι'αυτό και είναι στις πρώτες θέσεις στα γρηγορότερα
τρένα στον κόσμο
.

Αλήθεια μήπως ξέρει κανείς περισσότερες πληροφορίες γι'αυτό
που είχα ρωτήσει παλιότερα για τα γαλλικά τρένα;

Αρχική Δημοσίευση από CORSAIR Εμφάνιση μηνυμάτων
Νομίζω πως από τους Γάλλους είχαμε ζητήσει να φτιάξουμε
γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη για τους Ολυμπιακούς αγώνες
και να διανύεται αυτή η απόσταση σε 1 ώρα περίπου αλλά δεν
έγινε πράξη ποτέ αυτό γιατί οι Γάλλοι θεωρούν τα τρένα
αυτά και τη τεχνολογία τους κάτι σαν όπλο και το οποίο
φυσικά δεν μπορούν να μοιραστούν...
Το είχαμε αλήθεια ζητήσει αυτό ή μήπως όλα ήταν φήμες και
δηλώσεις για εντυπωσιασμό πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες;;;
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 28-04-07, 09:41
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Τρένο μαγνητικής αιώρησης ετοιμάζει η Ιαπωνία για το 2025


Δοκιμαστική γραμμή maglev λειτουργεί στην Ιαπωνία από το 1996

Associated Press

Η Ιαπωνία ανακοίνωσε σχέδια για την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής μαγνητικής αιώρησης (maglev), η οποία θα ξεκινήσει τη λειτουργία της το 2025 προσφέροντας ταχύτητες άνω των 500 χιλιομέτρων ανά ώρα.

Τα τρένα μαγνητικής αιώρησης δεν χρησιμοποιούν ρόδες, αλλά αιωρούνται πάνω από τις ράγες χάρη σε ένα ισχυρό μαγνητικό πεδίο, ώστε να ελαχιστοποιούνται οι τριβές.

Η μοναδική εμπορική γραμμή maglev στον κόσμο λειτουργεί σήμερα στη Σαγκάη, καλύπτοντας μια απόσταση 30 χιλιομέτρων ανάμεσα στο αεροδρόμιο της πόλης και το εμπορικό προάστιο Πουντόνγκ.

Όπως ανακοίνωσε η Εταιρεία Σιδηροδρόμων Κεντρικής Ιαπωνίας, JR Tokai, η σχεδιαζόμενη γραμμή θα συνδέει το Τόκιο με την κεντρική πόλη Ναγκόγια, ενώ αργότερα θα επεκταθεί μέχρι την Οσάκα.

Όπως αναφέρει το Γαλλικό Πρακτορείο, οι νέοι συρμοί προβλέπεται να αντικαταστήσουν σταδιακά τις διάσημες ιαπωνικές υπερταχείες Σινκάσεν, οι οποίες κινούνται με ταχύτητα 300 χλμ/ώρα, αλλά έχουν πλέον φτάσει στα όριά τους όσον αφορά τη μεταφορική τους ικανότητα.

Πάντως και η τεχνολογία maglev συναντά εμπόδια στην αξιοποίησή της όσον αφορά την αξιοπιστία και το κόστος της -η γραμμή της Σανγκάης κόστισε γύρω στα 63 εκατ. δολάρια ανά χιλιόμετρο.

Η JR Tokai πειραματίζεται με τα τρένα μαγνητικής αιώρησης από το 1996, χρησιμοποιώντας μια δοκιμαστική σιδηροτροχιά 18 χλμ στο Γιαμανάσι, περίπου 100 χλμ δυτικά του Τόκιο.

Το Δεκέμβριο του 2003, πειραματικό τρένο maglev στο Γιαμανάσι έθεσε το απόλυτο ρεκόρ ταχύτητας για τρένα, επιταχύνοντας μέχρι τα 581 χλμ/ώρα.

Μία ακόμα δοκιμαστική γραμμή λειτουργεί στη Γερμανία, όπου τον περασμένο Σεπτέμβριο μια υπερταχεία maglev συγκρούστηκε με όχημα συντήρησης, κινούμενη με ταχύτητα 170 χλμ/ώρα, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν 23 άτομα.

Πάντως, τα συμβατικά τρένα δεν υπολείπονται σημαντικά σε επιδόσεις. Νωρίτερα τον Απρίλιο, γαλλική υπερταχεία TGV έθεσε νέο ρεκόρ ταχύτητας για τρένα με ρόδες, κινούμενή ανάμεσα στο Παρίσι και το Στρασβούργο με ταχύτητα 574,8 χλμ/ώρα.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 24-05-07, 15:50
Το avatar του χρήστη mimo
mimo Ο χρήστης mimo δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 26-05-20 20:01
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από CORSAIR Εμφάνιση μηνυμάτων
Το είχαμε αλήθεια ζητήσει αυτό ή μήπως όλα ήταν φήμες και δηλώσεις για εντυπωσιασμό πριν τους Ολυμπιακούς Αγώνες;;;
Μπα οι κακοί οι γάλλοι δεν το πουλάνε εκτός γαλλίας (αυτό που είχε στους ολυμπιακούς της ΣΕΟΥΛ ήταν 3d προβολή - ολόγραμμα) αυτό που είδα πριν 2 ημέρες στον σταθμό στο Αμστερναμ ήταν από το πάφα πούφα, και αυτά που πάνε ιταλία και Βέλγιο είναι ήταν μακέτα. ΚΑΛΑ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΥΤΑ οι Ιάπωνες?

ΥΓ που είναι στέλιο η γαλλική σημαία που ζήτησα στα smiles?
__________________
Βρε βρε τα παιδιά......
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 24-05-07, 15:51
Το avatar του χρήστη mimo
mimo Ο χρήστης mimo δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 26-05-20 20:01
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
[IMG]

σιδηροδρομικής γραμμής μαγνητικής αιώρησης (maglev),
Οι γάλλοι τα παράτησαν από την δεκαετία του 60.
__________________
Βρε βρε τα παιδιά......
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 24-05-07, 16:19
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από mimo Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι γάλλοι τα παράτησαν από την δεκαετία του 60.
Επειδή είναι οικονομικά ασύμφορο.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 15:31.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.