Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Άνθρωπος και Κοινωνία > Αεροπορία
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 16-03-10, 04:10
Το avatar του χρήστη Elrik
Elrik Ο χρήστης Elrik δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 13-02-17 03:38
Φύλο: Άντρας
Το ατύχημα της Helios Airways οδηγεί στην εφαρμογή νέων διαδικασιών

Οι προτάσεις απο την Ελληνική υπηρεσία έρευνας αεροπορικών ατυχημάτων και αεροπορικής ασφαλείας, που προήλθαν απο την έρευνα της σχετικά με το ατύχημα του Boeing 737-300 της Helios Airways τον Αύγουστο του 2005 είχαν σαν αποτέλεσμα την εφαρμογή νέων διαδικασιών απο την Ευρωπαική υπηρεσία αεροπορικής ασφαλείας (EASA). Τα νέα μέτρα, περιλαμβάνουν επιπρόσθετες οδηγίες προς το πλήρωμα καμπίνας σε περίπτωση που οι μάσκες οξυγόνου ανοίξουν κατα τη διάρκεια της ανόδου του αεροσκάφους.


Το ατύχημα της Helios ήταν αποτέλεσμα της ανόδου του αεροσκάφους στο ύψος πλεύσης χωρίς την ενεργοποίηση του αυτόματου συστήματος συμπίεσης της καμπίνας. Οι χειριστές παρερμήνευσαν την ειδοποίηση στο πιλοτήριο σχετικά με τη πίεση της καμπίνας, και το αεροσκάφος πέταξε την προγραμματισμένη του πορεία απο την Κύπρο στην Ελλάδα στον αυτόματο πιλότο, με όλους τους επιβάτες και το πλήρωμα αναίσθητους λόγω υποξίας.

H συντριβή συνέβει σε ακατοίκητη περιοχή κοντά στο σημείο προσέγγισης στο αεροδρόμιο Αθηνών όταν τελείωσαν τα καύσιμα του αεροσκάφους. Κανένας απο τους 121 επιβάτες και πλήρωμα δεν επιβίωσε.

Η EASA ειδοποίησε τον επικεφαλή της Ελληνικής υπηρεσίας έρευνας αεροπορικών ατυχημάτων, κυβερνήτη Ακριβό Τσολάκη οτι έχει εκδόσει νέες οδηγίες ασφαλείας σε όλες τις εταιρίες που αναθεωρούν τις υπάρχουσες διαδικασίες για το πλήρωμα καμπίνας κατα τη διάρκεια της ανόδου.

Άν οι μάσκες οξυγόνου ανοίξουν, και αν το αεροσκάφος δεν είναι σε ευθεία οριζοντία πτήση (ή δεν ξεκινά κάθοδο), το πλήρωμα καμπίνας είναι υποχρεωμένο να ελέγξει οτι οι χειριστές έχουν πλήρη επίγνωση της κατάστασης και οτι φοράνε τις μάσκες οξυγόνου τους.

Περισσότερα
__________________
I do not pretend to know what many ignorant men are sure of.Clarence Darrow
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 16-03-10, 08:26
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Η υπόθεση της Helios είναι πολύ τραγική. Καθαρά ανθρώπινο λάθος, ήταν η αιτία να χαθούν τόσες ζωές.

Όμως εφιάλτη πέρασαν και αρκετοί άλλοι και ειδικά οι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορία, που έκαναν την αναγνώριση και ακολούθησαν το αεροσκάφος, από την είσοδο του, στον Εθνικό εναέριο χώρο.

Δύσκολη και η απόφαση του τότε Πρωθυπουργού, για κατάρριψη πολιτικού αεροσκάφους, για να μην φτάσει στην Αθήνα και σε κατοικημένες περιοχές.

Απλά όσοι το έζησαν, δεν θέλουν να το θυμούνται...
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 18-03-10, 15:19
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Συγκλονιστική η κατάθεση του πιλότου του F16 της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, για την τραγωδία της Helios

Τις τελευταίες στιγμές του Boeing 737-300 της κυπριακής εταιρείας Helios, το οποίο τον Αύγουστο του 2005 συνετρίβη στο Γραμματικό Αττικής, περιέγραψε σήμερα στην κατάθεσή του στο Κακουργιοδικείο Λευκωσίας ο επισμηναγός της Ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, Παναγιώτης Αθανασόπουλος, επικεφαλής του σχηματισμού δύο F16 που απογειώθηκαν από τη βάση της Τανάγρας για να αναχαιτίσουν το μοιραίο αεροσκάφος. Ο κ. Αθανασόπουλος, ο οποίος δήλωσε ότι είναι εκπαιδευμένος στις αναχαιτίσεις και στη συνοδεία πολιτικών αεροσκαφών, ανέλυσε το οπτικογραφημένο υλικό που καταγράφηκε από τις κάμερες των δύο μαχητικών, καθώς και τις επικοινωνίες που έκανε ο ίδιος ως επικεφαλής με τα ραντάρ της πολεμικής αεροπορίας, με το ΚΕΠΑΘ, αλλά και τις προσπάθειες να επικοινωνήσει μέσω ασυρμάτου με το πιλοτήριο του μοιραίου αεροσκάφους.

Ο επισμηναγός ανέφερε ότι από τη στιγμή που ήρθε σε οπτική επαφή με το Boeing, προσπάθησε επανειλημμένως με ταλαντεύσεις των πτερύγων του F16 να ειδοποιήσει το μοιραίο αεροσκάφος.

Όπως είπε, ενώ το αεροσκάφος ξεκίνησε να χάνει ύψος, κάποια στιγμή είδε ένα άτομο που δεν φορούσε στολή πιλότου, αλλά μπλε γιλέκο και γαλάζιο πουκάμισο, να εισέρχεται στο πιλοτήριο, να κάθεται στη θέση του κυβερνήτη, να φορά τα ακουστικά και να βάζει τα χέρια στο τιμόνι.

Όταν το Boeing ξεκίνησε να χάνει συνεχώς ύψος, τα μαχητικά αναγκάστηκαν να σπάσουν το σχηματισμό.

Ο επισμηναγός Αθανασόπουλος είπε ότι η πτώση συνεχίστηκε μέχρι την πρόσκρουση του αεροσκάφους σε κορφή βουνού.

Η πρόσκρουση έγινε πρώτα με την κοιλιά και όχι με το ρύγχος του Boeing , ενώ το πιλοτήριο αποσπάστηκε από το υπόλοιπο τμήμα ''και έφυγε σαν μετεωρίτης'', πρόσθεσε .

Σχόλιο : Θα ήταν ο φροντιστής που μάλλον προς το τέλος, συνήλθε πρώτος και προσπάθησε να σώσει το αεροπλάνο.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 07:17.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.