Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|
||||
Η Eurocopter ένα βήμα πιο κοντά στην ανάπτυξη αθόρυβων ελικοπτέρων
Για όλους όσους ασχολούνται με κυβερνητικές θεωρίες συνομωσίας έχουμε καλά και κακά νέα. Τα καλά νέα είναι οτι δεν υπάρχουν αθόρυβα και μυστηριώδη στελθ ελικόπτερα. Τα κακά νέα είναι οτι χάρις τους έλικες μείωσης θορύβου Blue Edge της Eurocopter, τέτοιου είδους ελικόπτερα θα γίνουν πολύ σύντομα πραγματικότητα.
Ο εξαιρετικά δυνατός ήχος που παράγεται απο τα ελικόπτερα δημιουργείται κυρίως απο τους ελικες που έρχονται σε επαφή με τους στροβίλους τους, ένα φαινόμενο που είναι γνωστό ως αλληλεπίδραση έλικα-δινών (blade-vortex interaction). Αλλάζοντας το σχήμα των ελικων η Εurocopter κατάφερε να μειώσει τον συγκεκριμένο ήχο σε σημείο που αυτός να φτάνει μόνο τα 3-4 ντεσιμπέλ. Η δραματική μείωση του θορύβου μεταξύ ενος συμβατικού ελικοπτερου και του Blue Edge επιδεικνύεται στο παρακάτω βίντεο: Πηγή
__________________
I do not pretend to know what many ignorant men are sure of. — Clarence Darrow Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Elrik : 27-02-10 στις 15:02 |
#2
|
|
||||
Διαβολικό! Αλλά δείχνει (α) φοβερά περίπλοκο (λες και οι ρότορες ενός ελικοπτέρου δεν είναι ήδη αρκετά περίπλοκες κατασκευές), και (β) τα συμπεράσματα είναι ελαφρώς εσφαλμένα. Πώς ακριβώς μετράνε 3–4 dB; 16 φορές πιο χαμηλή ένταση από ένα ψίθυρο; Σίγουρα ο άξονας του ρότορας και η κτηνώδης/κτηνώδεις μηχανή/-ες τι θόρυβο κάνουν;
Είμαι σίγουρος ότι οι είναι μέσα στην καμπίνα του ελικοπτέρου θα διαφωνήσουν για το αθόρυβο, ειδικά όταν ακόμα και σε R22 φοράνε noise-cancelling ακουστικά και ωτασπίδες για να καλύψουν το θόρυβο του κινητήρα.
__________________
www.bedroomlan.org |
#3
|
|
||||
Αν και η συγκεκριμένη τεχνολογία είναι ακόμα σε ανάπτυξη οι έλικες έχουν δοκιμαστεί σε ελικόπτερα EC 155 της εταιρίας. Όσον αφορά, τις μετρήσεις των ντεσιμπέλ, η Eurocopter (με τη βοήθεια του εργαστηρίου Onera) αναφέρει ότι έχει αναπτύξει λογισμικό που εξετάζει 31 εκ.διαφορετικά σημεία κατά τη διάρκεια περιστροφής των ελικων. Αξίζει επίσης να διαβάσετε και το αρχικό άρθρο που δίνει περισσότερες πληροφορίες.
__________________
I do not pretend to know what many ignorant men are sure of. — Clarence Darrow Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Elrik : 27-02-10 στις 17:27 |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|