Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Άνθρωπος και Κοινωνία > Αεροπορία
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 17-02-10, 07:46
Το avatar του χρήστη Elrik
Elrik Ο χρήστης Elrik δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 13-02-17 03:38
Φύλο: Άντρας
Τρικλοποδιά απο τα ΗΑΕ στη Dassault

Ένα άρθρο με Ελληνικό ενδιαφέρον...

Η γαλλική εταιρία Dassault, απελπισμένη για να βρει τον πρώτο εξαγωγικό πελάτη για το αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων Rafale, επικεντρώνει τη προσοχή της στη πιθανή πώληση 60 αεροσκαφών στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (ΗΑΕ).

Η απαίτηση όμως των ΗΑΕ για εξοπλισμό των Rafale με τον πύραυλο SLAM ER/2 της Boeing αντί του ευρωπαικού MDBA AM-39 έχει δυσκολεύσει τη πώληση.

Ο πύραυλος SLAM - (Stand-off land attack missile) - είναι μια τροποποίηση του πυραύλου αέρος-επιφανείας Harpoon και συγκαταλέγεται στα κατευθυνόμενα πυρομαχικά υψηλής ακριβείας που χρησιμοποιούνται κατά επίγειων στόχων ή και πλοίων.

Ο AM-39 είναι μια έκδοση του γαλλικού Exocet που χρησιμοποιήθηκε με επιτυχία απο την Πολεμική Αεροπορία της Αργεντινής κατά του βρετανικού ναυτικού στον πόλεμο των Φοκλαντς το 1982.

Η πολεμική ηγεσία των Εμιράτων, δήλωσε οτι θέλει πυραύλους ικανούς να πλήγουν στόχους βαθιά μέσα στο Ιραν. Αν και ο ΑΜ-39 εχει εμβέλεια 65 μιλίων, ο SLAM ER/2 μπορεί να φτάσει αποστάσεις στα 160 μίλια.

Κατα κοινή παραδοχή, τα ΗΑΕ έχουν οργανώσει μια απο τις πιο αξιοθαύμαστες πολεμικές αεροπορίες του Περσικού Κόλπου. Τα ΗΑΕ έχουν 184 πολεμικά αεροσκάφη, συμπεριλαμβανομένων 155 αεροσκαφών εγγύς υποστήριξης που αποτελούνται απο 55 F-16Ε Block 60 Desert Eagle, 25 F-16F Block 60 Eagle, 18 γαλλικών Mirage 200-9D και 44 Μιrage 2000-9RAD.

Μόνο άλλες δύο χώρες έκτος των ΗΠΑ έχουν SLAM-ER/2 - η Ν.Κορέα με 47 και η Τουρκία με 50.

Η προσαρμογή του SLAM στο Rafale μπορεί να παρουσιάσει τεχνικές δυσκολίες και θα περιορίσει την MDBA, ένα Αγγλο-Γερμανικό-Γαλλικό πυραυλικό κονσόρτιουμ, σε οποιαδήποτε συμβόλαιο μπορει να διαπραγματευτεί η Dassault στο μέλλον.

Λαμβάνοντας υπόψιν όμως τη πιεστική ανάγκη της Γαλλικής κυβέρνησης, όπως και της Dassault, να εξασφαλίσουν τον πρώτο εξαγωγικό τους πελάτη για το αεροσκάφος, δεν αποκλείεται να συμφωνήσουν στις επιθυμίες των ΗΑΕ αν τελικά η αλλαγή αυτή τους εξασφαλίσει το συμβόλαιο.


Οι γαλλικές ενόπλες δυνάμεις έχουν υπογράψει για 289 Rafale αλλά η Dassault χρειάζεται επειγόντως καινούργιους πελάτες για να κρατήσει τις γραμμές παραγωγής ανοικτές.

Οι Γάλλοι ξοδεψαν το ποσό-ρεκόρ των 26.4 δις.δολαρίων το 2009 για αμυντικούς εξοπλισμούς που συμπεριλάμβανε και 60 Rafale εξοπλισμένα με διπλούς turbofan κινητήρες Snemca M88. Οι παραδόσεις είναι προγραμματισμένες να ξεκινήσουν το 2015.

Η Dassault φαινόταν ότι είχε τη πρώτη της επιτυχία με τη Βραζιλία, με την οποία διαπραγματεύτηκε τη πώληση 36 Rafale. Στις αρχές Φεβρουαρίου, τα Βραζιλιανικα μέσα ενημέρωσης ανέφεραν οτι η συμφωνία θα ολοκληρωνόταν αφού η Dassault μείωσε κατα 2 δισ.δολάρια την αρχική τιμή, γεγονός που θα μείωνε την συνολική αξία του συμβολαίου στα 10.2 δισ.δολάρια --6.2 δίσ.δολάρια για τα α/φη και 4 για τη πολυετή τους υποστήριξή και για εκπαίδευση.

Σε δηλώσεις του όμως ο υπουργός αμύνης της Βραζιλίας, Νelson Joblin είπε στις 4 Φεβρουαρίου: "Η αγορά δεν έχει καθοριστεί -- οι αναφορές δεν είναι βάσιμες."

Οι επιτελείς της Βραζιλιάνικης ΠΑ, αξιολόγησαν το Rafale, χαμηλότερα απο τους δύο ανταγωνιστές του, το σουηδικό Gripen NG και το F/A-18 της Boeing. H Dassault φαίνεται οτι δεν έχει εξασφαλίσει τη παραγγελία.

Τον Ιανουάριο, ο πρόεδρος της Dassault, Charles Edelstenne, παραδέχτηκε οτι είχε χάσει τις ελπίδες του για επιπρόσθετα συμβόλαια για το Rafale, στο Κουβέιτ και την Ελλάδα.

Η Λιβύη, είπε, ήταν έτοιμη να παραγγείλει 14 Rafale 15 μήνες πρίν, αλλά η τελική απόφαση έχει "παγώσει" για την ώρα.

Το Μαρόκο, προσπέρασε την αγορά 12-18 Rafale, υπο τη χρηματοδότηση της Σ.Αραβίας, και υπόγραψε ένα συμβόλαιο 842 εκ.δολαρίων με την Lockheed Martin για 24 F-16 το Δεκέμβριο.

Ο Edelstenne, παραπονέθηκε οτι οι Αμερικανοί κάνουν ότι μπορούν για να σαμποτάρουν τις εξαγωγικές προσπάθειες της Dassault στο Αμπου Νταμπι και σημείωσε οτι το τζετ είναι 30 τις εκατό πιο ακριβό απο τους αμερικανούς ανταγωνιστές του, εξαιτίας της ισοτιμίας δολαρίου-ευρώ.

Παρόλα αυτά, ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζύ έχει ριψοκινδυνεύσει το όνομά του για να πουλήσει το Rafale στα ΗΑΕ, που επισκέφτηκε τον περασμένο χρόνο για να εγκαινιάσει μια γαλλική στρατιωτική βάση στο Αμπου Νταμπι, την πρώτη της Γαλλίας στον Περσικό Κόλπο.

Και η Dassault έχει κι άλλο ένα άσσο στο μανικι της. O συνέταιρος της είναι η Baynuna Aviation Technologies, μια εταιρία με έδρα το Αμπου Ντάμπι που ιδρύθηκε το 2006 απο τον Khaled al Bu-Ainain, διοικητή της πολεμικής αεροπορίας των εμιράτων απο το 1985 ως το 2005, και σημαντικό παράγοντα επιρροής στους αμυντικούς κύκλους του Περσικού Κόλπου.

Αν η Dassault κερδίσει το συμβόλαιο για τα Rafale, θα καθιερώσει κοινές επιχειρήσεις με την Baynuna για τον εξοπλισμό και τη συντήρηση των αεροσκαφών.

Πηγή
__________________
I do not pretend to know what many ignorant men are sure of.Clarence Darrow

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Elrik : 26-02-10 στις 22:45
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 09:43.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.