Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Συμφωνώ απόλυτα.
Παιδιά χωρίς ελεύθερο χρόνο είναι οι προβληματικοί ενήλικες του μέλλοντος. Πρέπει όμως και ο γονιός να κατευθύνει αργότερα το παιδί του σε κάποια επαγγέλματα τα οποία δεν θα απαιτούν τόσα ανταγωνιστικά προσόντα. Π.χ δεν θα μπορέσει ποτέ να ανταπεξέλθει και να βρει μια θέση σε μια εταιρεία η οποία θα ζητάει 3 ξένες γλώσσες, άριστες γνώσεις Η/Υ ή το δημόσιο που θα απαιτεί βαθμό πτυχίου 9, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, γνώσεις Η/Υ, αγγλικα γαλλικα ισπανικά, ή/και βαθμό απολυτηρίου 19.9 Προσωπικά προτιμώ την ψυχική υγεία του παιδιού μου. Βέβαια αυτό που υποψιάζομαι είναι ότι πολλοί γονείς στέλνουν τα παιδιά σε πολλές εξωσχολικές δραστηριότητες για να έχουν χρόνο να ησυχάσουν και να μην ασχολούνται με τα παιδιά τους. Από την άλλη , πιστέυω ότι το παιδί ή ο έφηβος, σε κάποια φάση της ζωής του θα πρέπει να πιεστεί, για να είναι έτοιμος για αργότερα και να έχει καταλάβει ότι η ζωή μας δεν είναι πάντα ανέμελη και ότι κάποια πράγματα είναι αποτέλεσμα και κάποιου κόπου. Με λίγα λόγια μην τους τα δίνουμε όλα έτοιμα, ώστε να έχουν κάποιο κίνητρο να κοπιάσουν για να πετύχουν κάτι.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη amigos : 28-01-07 στις 13:05 |
#3
|
|
||||
Δυστυχως, απο μια εξωτερικη ματια, βλεπω οτι ο κοσμος τεινει ολο και περισσοτερο στον ανταγωνισμο, και κατ' επεκταση στον ελιτισμο... η εργασια κατανταει προνομιο αντι για δικαιωμα και η επιτυχια επιβιωση επι πτωματων και ασθενεστερων (=συναδελφοι που ξερουν μονο 4 γλωσσες αντι για 5)
Τελικα αυτονοητα δικαιωματα θα εχουν μονο οσοι απο τους υπερανθρωπους που φτιαχνουμε, μπορουν να ανταπεξελθουν στις απαιτησεις
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις... Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή! Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Gildor : 28-01-07 στις 22:13 |
#4
|
|
||||
Εκτός εάν είσαι τόσο ταπεινόφρων ώστε να κατευθύνεις το παιδί σου να γίνει υδραυλικός ή μηχανικός αυτοκινήτων ή μπετατζής ώστε να βρει σίγουρη δουλειά χωρίς παράλογες απαιτήσεις
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#5
|
|
||||
Το αν θα κατευθύνεις το παιδί σου προς μια λιγότερο ελιτίστικη σταδιοδρομία, είναι καθαρά θέμα του να ξεχωρίζεις τις δυνατότητες που έχει. Αν το παιδί είναι αστέρι, αξίζει να το στηρίξεις και να του προσ΄φέρεις όσα μπορείς για να φτάσει εκεί που έχει στόχους. Όμως τα παιδιά είναι ίσως πιό προσγειωμένα από τους μεγάλους που ενδεχομένως κουβαλάνε κατάλοιπα της δικής τους ανασφάλειας και προβολές των δικών τους ανεκπλήρωτων ονείρων.
Το ζητούμενό μας είναι να βγάλουμε επιτυχημένα άτομα ή ευτυχισμένα άτομα;
__________________
Λέω να βγω για Τζόκερ! |
#6
|
|
||||
Αλλά τι θα γυρίσεις να πεις στο παιδί σου όταν σου πει , 'και τώρα μπαμπά μαμά, που θα δουλέψω ? ' Τι θα του πεις ? Αυτό που λένε οι γονείς της προηγούμενης γενιάς ? ''Μην ανησυχείς , έχω τις άκρες, κάπου θα σε βολέψω'
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#7
|
|
||||
Μπορείς να πείς στο παιδί σου αργότερα "Σε είδα που είσουν χαζός και είπα να σε πάω μία βόλτα στην παιδική χαρά μιας και γιατρός δεν γίνεσαι";
Ή μπορείς να πείς "Είσαι πολύ έξυπνος για να παίξεις. Διάβαζε!"; Πέρα από τις συμβουλές που μπορεί να δώσει ένας γονιός στο παιδί του, πέρα από την υποστήριξη (χρηματική και ψυχολογική), οφείλουμε να σεβόμαστε τις αποφάσεις τους και να τις στηρίζουμε. Όσο για τον ελεύθερο χρόνο τους, η παιδία της χώρας μας είναι ανάξια να την προσφέρει. Αν τις ώρες των Αγγλικών στο σχολείο το παιδί μάθαινε πράγματι Αγγλικά, δεν θα χρειαζόνταν να πηγαίνει στο φροντιστήριο! Αν έκανε πράγματι γυμναστική δεν θα χρειαζόνταν να χάσει ελεύθερο χρόνο για να αθληθεί! Αν έκανε πράγματι μουσική δεν θα χρειαζόνταν να πάει για πιάνο, χορό, κιθάρα! Αν έκανε πράγματι μαθηματικά/φυσική/χημεία δεν θα χρειαζόνταν να χαλάσει από τον ελεύθερο χρόνο του για να πάει φροντιστήριο! Ποιός ο ρόλος του σχολείου όταν πρέπει να πας σε φροντιστήριο για να μάθεις αυτά που σου "διδάσκουν" εκεί; Μόνο να τρώει τον ελεύθερο χρόνο των παιδιών; Εγώ ξέρω ότι αν προσλάβω έναν υπάλληλο για να κάνει μία δουλειά που αποδεδειγμένα γίνεται από έναν άνθρωπο και μου πεί "πρέπει να προσλάβεις και έναν δεύτερο" απλά θα τον απολύσω. Ειδικά όταν μιλάμε για το μέλλον ενός παιδιού και την ψυχική του ισοροπία.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#8
|
|
||||
H δικιά μου ιστορία είναι από δύο ανιψάκια 12 και 10 ετών.
Αν είναι ο ελεύθερος χρόνος στα παιδιά του δημοτικού έτσι, ζήτω που καήκαμε όταν αυτά τα παιδιά μπουν στο γυμνάσιο. Αν και τα ξαδέλφια μου είναι πολιτισμένοι άνθρωποι και δεν αγχώνουν τα παιδιά για τους πιο ψηλούς βαθμούς, διακρίνω στα παιδάκια αυτά μια διάχυτη προσπάθεια να κλέψουν λίγο χρόνο ακόμα για παιγνίδι. Έχω όμως και φίλους που τους βλέπεις να βάζουν κυριολεκτικά τα παιδιά τους στην πρίζα και να επιδιώκουν εναγωνίως τον πιο ψηλό βαθμό και το διάβασμα όλες τις ώρες τις ημέρας και ιδιαίτερα και κόντρα ιδιαίτερα και υποχρεωτικά σπορ για τα μάτια του κόσμου. Και στύβουν καθημερινά αυτά τα παιδιά μέχρι στο σημείο, κάποια στιγμή να αντιδράσουν βίαια, άσχετα αν αυτό θα είναι στο Λύκειο ή στο Πανεπιστήμιο αύριο. Αφήστε τα παιδιά να παίξουν, όσο πιο πολύ ελεύθερο δημιουργικό χρόνο έχουν, τόσο πιο δημιουργικοί θα γίνουν στην ζωή τους. Αφήστε τα φυτά στις γλάστρες τους…
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#9
|
|
||||
Νομίζω ότι έδωσες τη σωστότερη απάντηση. Θα μπορούσαν να βάλουν αυτά τα μαθήματα στο τέλος του ωραρίου (Αγγλικά, Μουσική, Γυμναστική) , ώστε να μπορούσαν τα παιδιά να τα επιλέξουν προαιρετικά (εφόσον τα κάναν σε κάποιο άλλο ιδιωτικό κέντρο) ώστε να γλυτώνουν τον χρόνο. Και να πλήρωναν τους καθηγητές με βάση το πόσα παιδιά είχαν (να δεις αν θα αναβάθμιζαν μετά το επίπεδο). Κάτι πιο εφικτό θα ήταν να υπήρχε σωστή αξιολόγηση βάση της οποίας θα παρέμενε ή όχι ένας διευθυντής σχολείου στη θέση του. Αλλά τι συζητάμε τώρα; Είμαστε η χώρα που θα κατέβει στους δρόμους και θα κάνει απεργίες υπέρ της μη αξιολόγησης.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#10
|
|
||||
Συμφωνώ πέρα για πέρα με τον Diamond πως ΑΝ γινόταν καλύτερη δουλειά στο σχολείο θα ήταν όλα πιό απλά. Φαντάζεστε να έκανες το βιογραφικό σου σε μια εταιρεία και να έλεγες "Ξένη γλώσσα: Αγγλικά Λυκείου" κι αυτό να αποτελούσε κριτήριο και πόντους στην πρόσληψή σου;
Ίσως πάλι, να παίζει ρόλο και ο γενικότερος ανταγωνισμός που ήρθε με την αύξηση των μεταπτυχιακών και των εξειδικεύσεων. Αν παλιότερα είχες ένα προφίσιενσυ κι έμπαινες στην τράπεζα, τώρα εκείνο που παίζει ρόλο είναι να έχεις οτιδήποτε παραπάνω από τον άλλον που διεκδικεί την ίδια θέση. Σίγουρα οφείλει ο γονιός να εφοδιάσει το παιδί του με όσο το δυνατόν περισσότερα "χαρτιά" τελικά. Αλλά με ποιότητα ζωής, ποιός θα το εφοδιάσει; Η ζωή δεν μαθαίνεται στα χαρτιά. Αν δεν ματώσεις γόνατο, αν δεν χτυπηθείς έστω, με τα άλλα παιδάκια, αν δεν αλλάξεις μυστικά με τον/την κολλητή σου, αν δεν ασχοληθείς με τον εαυτό σου (τις κατασκευές σου/τα βιβλία σου/τη λιακάδα σου), πώς θα αποκτήσεις το υγιές υπόβαθρο να βγεις "εκεί έξω" με αποθέματα επαρκή; Πώς θα διαχειριστείς τίς συναναστροφές σου αν βρεθείς ξαφνικά με ανθρώπους πιό πλούσιους Σ' ΑΥΤΟΝ τον τομέα; Όταν από μικρός δεν σου έχει αναγνωριστεί το δικαίωμα στην απραξία έστω; Μην νομίσει κανείς οτι παραγνωρίζω την αναγκαιότητανα μάθουν τα παιδιά τί εστί στρίμωγμα. Να μάθουν οτι τα καλά κόποις κτώνται. Κι οτι αμα δεν βρέξεις τα πόδια σου, ψάρι δεν τρως. Επειδή όμως είναι πιθανόν να μάθουν οτι "άλλος βρέχει πόδια για να φας εσύ ψάρι" κι οτι "οι κόποι των άλλων, φέρνουν σ' εμας τα καλά", επειδή είναι πιθανόν αυτοί οι "άλλοι" να είναι κάποια μέρα τα παιδια μας, θεωρώ σκόπιμο να μάθω στο παιδί μου πως η γνώση δεν επιβάλλεται αλλά διεκδικείται. Πως το να μάθει, θα πρέπει να του είναι χαρά κι επιδίωξη αντί να του φαίνεται σαν ...καταδίωξη. Και πως ή γνώση έχει μια πλατειά έννοια που δεν περιορίζεται στις ασκήσεις κάποιων σελίδων αλλά στην πολύπλευρη και πολύμορφη ενημέρωση την οποία δεν παύουμε ποτέ να αναζητάμε, εντός ή εκτός των τειχών (της τάξης). Κάτω από αυτό το πρίσμα λοιπόν, το ερώτημα δεν τέθηκε για το αν θα αφήσουμε το παιδί να χαζολογάει με τις ώρες αλλά για το αν του μένει πολύτιμος χρόνος .... ώστε να μην χαζολογάει.
__________________
Λέω να βγω για Τζόκερ! |
#11
|
|
||||
Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα σύστημα που προωθεί την αύξηση της ανταγωνιστικότητας χωρίς όριο. Μπορεί να φτάσει κάπου αυτό ; Δυστυχώς οι άνθρωποι ακόμα το αντέχουν. Όπως βλέπουμε και από τους καριερίστες στις ιδιωτικές εταιρείες. Μεγάλα αξιώματα, καθόλου οικογένεια, καθόλου προσωπική ζωή, καθόλου εσωτερική ποιότητα. Αν δεν αλλάξει αυτό το σύστημα, η φύση θα βρει από μόνη της την ισσοροπία κάνοντας μια μεγάλη διαταραχή. Προβλέπω λοιπόν μεγάλες κοινωνικές αναταραχές στο μέλλον.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#12
|
|
||||
Ζητείται νέος μέχρι 18 χρονών με εκπληρωμένες τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις, 3 γλώσσες, Master στα ηλεκτρονικά κυκλώματα και PhD στην ρομποτική για να δουλέψει με βασικό μισθό σε πολυεθνική εταιρία. Απαραίτητη η προυπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών σε ανάλογη επιχείρηση.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#13
|
|
||||
Βλέπω για μιά ακόμα φορά ανακαλύπτουμε τον τροχό για πρώτη φορά!!!
Ποιός φταίει για όλα αυτά; Σίγουρα όχι τα παιδιά!!! Όπως κάποτε για την δική μας παιδική ηλικία φταίχτες ήταν κάποιοι άλλοι έτσι και σήμερα για τις σημερινές παιδικές ηλικίες οι φταίχτες είμαστε εμείς. Εμείς που μεγαλώνοντας ξεχάσαμε!!! Εμείς που μεγαλώνοντας πουλήσαμε!!! Εμείς που μεγαλώνοντας προδόσαμε!!! Δικά μας έργα είναι όλα αυτά για τα οποία εμείς σήμερα γκρινιάζουμε!!! Δικά μας έργα είναι όλα αυτά που τα παιδιά μας θα κληθούν να αντιμετωπίσουν!!! Ντροπή μας να ψάχνουμε τώρα για τον φταίχτη!!! Ντροπή μας να εθελοτυφλούμε!!! Κι η γνώμη μου; είναι αργά για δάκρυα!!!
__________________
iMac G5 20"/2.1/1.5GB/250GB/SD/AP/BT/ Mac OS X 10.5.4 (9E17) Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη marge : 29-01-07 στις 17:45 |
#14
|
|
||||
Εστιάζω το πρόβλημα σε δύο παράγοντες:
α) Το εκπαιδευτικό σύστημα. Όπως πολύ σωστά επισήμανε ο Διαμάντης, άμα το σχολείο λειτουργούσε κανονικά, δε θα υπήρχε λόγος για φροντιστήρια ή 5-6 ώρες μελέτη για παιδί σχολείου! Επίσης δε θα είχε τόσες άχρηστες απαιτήσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. (Θέλω να μου πείτε έστω και έναν άνθρωπο που αρίστευσε στο πανεπιστήμιο και επαγγελματικά και που θυμάται τίποτα από την ύλη των Πανελλαδικών). β) Η νοοτροπία των γονιών. Για κάποιο λόγο ο κόσμος δεν καταλαβαίνει ότι ένα παιδί ή έφηβος έχουν προσωπικές ανάγκες πέρα από το διάβασμα. Επίσης δεν καταλαβαίνουν ότι άμα "πλακώσεις" το παιδί σε γλώσσες, χωρούς, κλπ, του αφαιρείς τον ελεύθερο χρόνο που χρειάζεται για να παίζει, να κοινωνικοποιείται (εκτός σχολείου) και να μεγαλώνει μέσα από δοκιμασίες. Δεν δέχομαι ότι έχουν αλλάξει οι εποχές όσον αφορά τις απαιτήσεις από τα νέα παιδιά. Σίγουρα ο επαγγελματικός ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος και σίγουρα είμαστε στην εποχή της εξειδίκευσης, αλλά και αυτά προϋποθέτουν προσωπικά προσόντα - χαρακτήρα, πέρα από την σχολική εκπαίδευση. Σε άλλες ανεπτυγμένες χώρες (ΗΠΑ, Αγγλία) που υπάρχει υψηλότερος ανταγωνισμός, τα παιδιά πώς μπορούν και μεγαλώνουν φυσιολογικά και τελικά γίνονται και ανταγωνιστικά στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία;
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein |
#15
|
|
||||
Από που προκύπτει ότι εκεί μεγαλώνουν φυσιολογικά;
__________________
AcroBase BBS Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη root : 30-01-07 στις 12:04 |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|