Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Επιστήμη & Εκπαίδευση > Εκπαίδευση
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 28-01-07, 12:06
Το avatar του χρήστη Liria
Liria Ο χρήστης Liria δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 04-06-17 23:47
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Τα παιδιά, έχουν τελικά πραγματικά ελεύθερο χρόνο;

Μια συνηθισμένη ερώτηση προς τα παιδιά όταν αρκετές φορές συζητάμε, είναι το πώς διαθέτουν τον ελεύθερο χρόνο τους. Παλιότερα είχα την αίσθηση οτι με κοίταζαν λίγο ειρωνικά-λίγο με απορία, πολλοί από τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σήμερα έχω όλο και πιό πολύ την πεποίθηση οτι το πρόβλημα το αντιμετωπίζουν κυρίως οι μαθητές της πρωτοβάθμιας και κατ' επέκτασιν και οι γονείς τους.
Ας κάνουμε έναν πρόχειρο υπολογισμό: Ένας μαθητής της Δ! ή της Ε! δημοτικού για παράδειγμα, πώς μοιράζει το χρόνο του; Και πόσο είναι πραγματικά ελεύθερος αυτός ο χρόνος;
Αν υποθέσουμε οτι (στη διάρκεια της σχολικής περιόδου), με το που θα ξυπνήσει αρχίζει να τσακίζεται να προλάβει το σχολικό ή κλείσιμο της καγκελόπορτας, για να επιστρέψει στο σπίτι γύρω στις 2 με 3 το μεσημέρι, ανάλογα με τις διαδρομές και τις αποστάσεις, του μένει μια ώρα για να ΄πάει το φαί κάτω.
Τα περισσότερα παιδιά έχουν κατα μέσον όρο εξωσχολική απασχόληση κάθε απόγευμα. Π.χ. τη μια μέρα θα έχουν ξένη γλώσσα και την επομένη κάποια άλλη δραστηριότητα. Συχνά και τρίτη. Να βάλουμε ένα δίωρο με τα πήγαινέλα; Να βάλουμε και τούλάχιστον μία ώρα για την προετοιμασία στην ξένη γλώσσα; Στον χρόνο που τους μένει πρέπει να ετοιμαστούν για το σχολείο. Δεν είναι όλοι οι μαθητές αστέρια να λύνουν τις ασκήσεις στο πι και φι. Δεν είναι όλοι οι γονείς τόσο ενημερωμένοι ώστε να κάνουν τις εργασίες των παιδιών τους στο άψε σβήσε.
Νυχτώνει. Το παιδί έχει βαρύνει και η απόδοσή του πέφτει. Ο γονιός έχει εκνευριστεί και αντιδρά δίχως υπομονή. Για τα όρνιθοσκαλίσματα που πρέπει να γραφτούν από την αρχή, για τις ημερομηνίες που πρέπει να απομνημονευτούν οπωσδήποτε, για τα βιογραφικά που πρέπει να "μεταφραστούν" στο παιδί. Όταν κάποια στιγμή κλείσουν τα τετράδια, μένει ίσως στ' αλήθεια λίγη ώρα. Όμως τότε πιά, δεν είναι ώρα για να παίξεις με τα άλλα παιδάκια ή για να κλειστείς με το φίλο σου στο δωμάτιό σου. Ούτε για να απομονωθείς αγκαλιά με το εξωσχολικό σου βιβλίο. Είναι η ώρα που θα κάνεις ένα μπάνιο, θα στρωθείς μπροστά στην οθόνη και θα υπακούσεις στην εντολή: ώρα για ύπνο τώρα.
Για τους μεγαλύτερους μαθητές, δεν αλλάζουν και πολύ τα πράγματα. Απλώς μετατοπίζεται το ωράριο: Σχολάμε, τρέχουμε για τα διάφορα και ξενυχτάμε μέχρι αργά για να ετοιμάσουμε την όποια εργασία του ήρθε του καθηγητή να μας ζητήσει. Ασε που τους πιάνει όλους τους καθηγητές μια σαδιστικά συντονισμένη τάση, να σου φορτώνουν το Σαββατοκύριακό επειδή θα κάαααθεσαι.
Το ερώτημα το δικό μου είναι αν αυτής της μορφής το διάβασμα, που δεν σου αφήνει περιθώρια επιλεκτικής μελέτης και ενασχόλησης, είναι τελικά αποδοτικό. Και αν αυτό που αποκαλούμε ελεύθερο χρόνο είναι σχήμα λόγου. Μια φίλη έλεγε οτι οι καλύτερες ώρες της, είναι "οι ώρες περιπάτου στο ταβάνι". Οι ώρες εκείνες που κλεινόταν στο δωμάτιό της και ξάπλωνε να κοιτάζει επί μακρόν το ταβάνι, έχοντας την πολυτέλεια να κάνει τις σκέψεις της. Η μητέρα μου πάλι, αναφέρει συχνά την παροιμία "μικρός δεν έπαιξες/μεγάλος δεν γέλασες". Κι εγώ, είμαι της θεωρίας πως οφείλουμε να εξασφαλίσουμε στο παιδί τον χρόνο να χαζέψει. Είναι πέρα για πέρα δημιουργικό όσο κι αν δεν φαίνεται. Είναι το πλατύσκαλο που επιτρέπει να πάρεις ανάσα, ανάμεσα σε δυο ορόφους. Πόσο μάλλον όταν έχεις αναγκαστεί να ανέβεις δυο-δυο τα σκαλιά, μέσα στην ημέρα.
Αν μάλλιστα συντονιζόταν το πράγμα έτσι ώστε όση εργασία πρέπει να γίνει, να γίνεται μέσα στο σχολικό ωράριο (έχει συζητηθεί πολύ το θέμα, χρόνια τώρα), ίσως να κερδίζαμε σε βάθος χρόνου στην παιδεία των παιδιών μας, έχοντας αποφύγει καταστάσεις ροκ, που ομολογουμένως μάλλον αποσυντονίζουν όλη την οικογένεια.
__________________
Λέω να βγω για Τζόκερ!
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 28-01-07, 13:03
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Συμφωνώ απόλυτα.
Παιδιά χωρίς ελεύθερο χρόνο είναι οι προβληματικοί ενήλικες του μέλλοντος.
Πρέπει όμως και ο γονιός να κατευθύνει αργότερα το παιδί του σε κάποια επαγγέλματα τα οποία δεν θα απαιτούν τόσα ανταγωνιστικά προσόντα.
Π.χ δεν θα μπορέσει ποτέ να ανταπεξέλθει και να βρει μια θέση σε μια εταιρεία η οποία θα ζητάει 3 ξένες γλώσσες, άριστες γνώσεις Η/Υ ή το δημόσιο που θα απαιτεί βαθμό πτυχίου 9, μεταπτυχιακό, διδακτορικό, γνώσεις Η/Υ, αγγλικα γαλλικα ισπανικά, ή/και βαθμό απολυτηρίου 19.9
Προσωπικά προτιμώ την ψυχική υγεία του παιδιού μου.
Βέβαια αυτό που υποψιάζομαι είναι ότι πολλοί γονείς στέλνουν τα παιδιά σε πολλές εξωσχολικές δραστηριότητες για να έχουν χρόνο να ησυχάσουν και να μην ασχολούνται με τα παιδιά τους.

Από την άλλη , πιστέυω ότι το παιδί ή ο έφηβος, σε κάποια φάση της ζωής του θα πρέπει να πιεστεί, για να είναι έτοιμος για αργότερα και να έχει καταλάβει ότι η ζωή μας δεν είναι πάντα ανέμελη και ότι κάποια πράγματα είναι αποτέλεσμα και κάποιου κόπου. Με λίγα λόγια μην τους τα δίνουμε όλα έτοιμα, ώστε να έχουν κάποιο κίνητρο να κοπιάσουν για να πετύχουν κάτι.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη amigos : 28-01-07 στις 13:05
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 28-01-07, 22:10
Το avatar του χρήστη Gildor
Gildor Ο χρήστης Gildor δεν είναι συνδεδεμένος
High Elf
 

Τελευταία φορά Online: 08-05-17 14:17
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Η διαθεσή μου τώρα:
Δυστυχως, απο μια εξωτερικη ματια, βλεπω οτι ο κοσμος τεινει ολο και περισσοτερο στον ανταγωνισμο, και κατ' επεκταση στον ελιτισμο... η εργασια κατανταει προνομιο αντι για δικαιωμα και η επιτυχια επιβιωση επι πτωματων και ασθενεστερων (=συναδελφοι που ξερουν μονο 4 γλωσσες αντι για 5)

Τελικα αυτονοητα δικαιωματα θα εχουν μονο οσοι απο τους υπερανθρωπους που φτιαχνουμε, μπορουν να ανταπεξελθουν στις απαιτησεις
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις...
Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Gildor : 28-01-07 στις 22:13
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 28-01-07, 22:18
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Gildor Εμφάνιση μηνυμάτων
που φτιαχνουμε, μπορουν να ανταπεξελθουν στις απαιτησεις
Εκτός εάν είσαι τόσο ταπεινόφρων ώστε να κατευθύνεις το παιδί σου να γίνει υδραυλικός ή μηχανικός αυτοκινήτων ή μπετατζής ώστε να βρει σίγουρη δουλειά χωρίς παράλογες απαιτήσεις
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 29-01-07, 00:36
Το avatar του χρήστη Liria
Liria Ο χρήστης Liria δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 04-06-17 23:47
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Το αν θα κατευθύνεις το παιδί σου προς μια λιγότερο ελιτίστικη σταδιοδρομία, είναι καθαρά θέμα του να ξεχωρίζεις τις δυνατότητες που έχει. Αν το παιδί είναι αστέρι, αξίζει να το στηρίξεις και να του προσ΄φέρεις όσα μπορείς για να φτάσει εκεί που έχει στόχους. Όμως τα παιδιά είναι ίσως πιό προσγειωμένα από τους μεγάλους που ενδεχομένως κουβαλάνε κατάλοιπα της δικής τους ανασφάλειας και προβολές των δικών τους ανεκπλήρωτων ονείρων.
Το ζητούμενό μας είναι να βγάλουμε επιτυχημένα άτομα ή ευτυχισμένα άτομα;
__________________
Λέω να βγω για Τζόκερ!
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 29-01-07, 00:52
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Liria Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ζητούμενό μας είναι να βγάλουμε επιτυχημένα άτομα ή ευτυχισμένα άτομα;
Θα έλεγα ευτυχισμένα.
Αλλά τι θα γυρίσεις να πεις στο παιδί σου όταν σου πει ,
'και τώρα μπαμπά μαμά, που θα δουλέψω ? '
Τι θα του πεις ? Αυτό που λένε οι γονείς της προηγούμενης γενιάς ?
''Μην ανησυχείς , έχω τις άκρες, κάπου θα σε βολέψω'
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 29-01-07, 13:16
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 20:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Μπορείς να πείς στο παιδί σου αργότερα "Σε είδα που είσουν χαζός και είπα να σε πάω μία βόλτα στην παιδική χαρά μιας και γιατρός δεν γίνεσαι";
Ή μπορείς να πείς "Είσαι πολύ έξυπνος για να παίξεις. Διάβαζε!";
Πέρα από τις συμβουλές που μπορεί να δώσει ένας γονιός στο παιδί του, πέρα από την υποστήριξη (χρηματική και ψυχολογική), οφείλουμε να σεβόμαστε τις αποφάσεις τους και να τις στηρίζουμε.
Όσο για τον ελεύθερο χρόνο τους, η παιδία της χώρας μας είναι ανάξια να την προσφέρει.
Αν τις ώρες των Αγγλικών στο σχολείο το παιδί μάθαινε πράγματι Αγγλικά, δεν θα χρειαζόνταν να πηγαίνει στο φροντιστήριο!
Αν έκανε πράγματι γυμναστική δεν θα χρειαζόνταν να χάσει ελεύθερο χρόνο για να αθληθεί!
Αν έκανε πράγματι μουσική δεν θα χρειαζόνταν να πάει για πιάνο, χορό, κιθάρα!
Αν έκανε πράγματι μαθηματικά/φυσική/χημεία δεν θα χρειαζόνταν να χαλάσει από τον ελεύθερο χρόνο του για να πάει φροντιστήριο!
Ποιός ο ρόλος του σχολείου όταν πρέπει να πας σε φροντιστήριο για να μάθεις αυτά που σου "διδάσκουν" εκεί; Μόνο να τρώει τον ελεύθερο χρόνο των παιδιών;
Εγώ ξέρω ότι αν προσλάβω έναν υπάλληλο για να κάνει μία δουλειά που αποδεδειγμένα γίνεται από έναν άνθρωπο και μου πεί "πρέπει να προσλάβεις και έναν δεύτερο" απλά θα τον απολύσω. Ειδικά όταν μιλάμε για το μέλλον ενός παιδιού και την ψυχική του ισοροπία.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 29-01-07, 13:39
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
H δικιά μου ιστορία είναι από δύο ανιψάκια 12 και 10 ετών.

Αν είναι ο ελεύθερος χρόνος στα παιδιά του δημοτικού έτσι, ζήτω που καήκαμε όταν αυτά τα παιδιά μπουν στο γυμνάσιο.

Αν και τα ξαδέλφια μου είναι πολιτισμένοι άνθρωποι και δεν αγχώνουν τα παιδιά για τους πιο ψηλούς βαθμούς, διακρίνω στα παιδάκια αυτά μια διάχυτη προσπάθεια να κλέψουν λίγο χρόνο ακόμα για παιγνίδι.

Έχω όμως και φίλους που τους βλέπεις να βάζουν κυριολεκτικά τα παιδιά τους στην πρίζα και να επιδιώκουν εναγωνίως τον πιο ψηλό βαθμό και το διάβασμα όλες τις ώρες τις ημέρας και ιδιαίτερα και κόντρα ιδιαίτερα και υποχρεωτικά σπορ για τα μάτια του κόσμου. Και στύβουν καθημερινά αυτά τα παιδιά μέχρι στο σημείο, κάποια στιγμή να αντιδράσουν βίαια, άσχετα αν αυτό θα είναι στο Λύκειο ή στο Πανεπιστήμιο αύριο.

Αφήστε τα παιδιά να παίξουν, όσο πιο πολύ ελεύθερο δημιουργικό χρόνο έχουν, τόσο πιο δημιουργικοί θα γίνουν στην ζωή τους. Αφήστε τα φυτά στις γλάστρες τους…
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 29-01-07, 14:07
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Diamond Εμφάνιση μηνυμάτων
Όσο για τον ελεύθερο χρόνο τους, η παιδία της χώρας μας είναι ανάξια να την προσφέρει.
Αν τις ώρες των Αγγλικών στο σχολείο το παιδί μάθαινε πράγματι Αγγλικά, δεν θα χρειαζόνταν να πηγαίνει στο φροντιστήριο!
Αν έκανε πράγματι γυμναστική δεν θα χρειαζόνταν να χάσει ελεύθερο χρόνο για να αθληθεί!
Αν έκανε πράγματι μουσική δεν θα χρειαζόνταν να πάει για πιάνο, χορό, κιθάρα!
Αν έκανε πράγματι μαθηματικά/φυσική/χημεία δεν θα χρειαζόνταν να χαλάσει από τον ελεύθερο χρόνο του για να πάει φροντιστήριο!
Ποιός ο ρόλος του σχολείου όταν πρέπει να πας σε φροντιστήριο για να μάθεις αυτά που σου "διδάσκουν" εκεί; Μόνο να τρώει τον ελεύθερο χρόνο των παιδιών;

Νομίζω ότι έδωσες τη σωστότερη απάντηση.
Θα μπορούσαν να βάλουν αυτά τα μαθήματα στο τέλος του ωραρίου (Αγγλικά, Μουσική, Γυμναστική) , ώστε να μπορούσαν τα παιδιά να τα επιλέξουν προαιρετικά (εφόσον τα κάναν σε κάποιο άλλο ιδιωτικό κέντρο) ώστε να γλυτώνουν τον χρόνο.
Και να πλήρωναν τους καθηγητές με βάση το πόσα παιδιά είχαν (να δεις αν θα αναβάθμιζαν μετά το επίπεδο).
Κάτι πιο εφικτό θα ήταν να υπήρχε σωστή αξιολόγηση βάση της οποίας θα παρέμενε ή όχι ένας διευθυντής σχολείου στη θέση του.
Αλλά τι συζητάμε τώρα;
Είμαστε η χώρα που θα κατέβει στους δρόμους και θα κάνει απεργίες υπέρ της μη αξιολόγησης.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 29-01-07, 14:12
Το avatar του χρήστη Liria
Liria Ο χρήστης Liria δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 04-06-17 23:47
Φύλο: Γυναίκα
Η διαθεσή μου τώρα:
Συμφωνώ πέρα για πέρα με τον Diamond πως ΑΝ γινόταν καλύτερη δουλειά στο σχολείο θα ήταν όλα πιό απλά. Φαντάζεστε να έκανες το βιογραφικό σου σε μια εταιρεία και να έλεγες "Ξένη γλώσσα: Αγγλικά Λυκείου" κι αυτό να αποτελούσε κριτήριο και πόντους στην πρόσληψή σου;
Ίσως πάλι, να παίζει ρόλο και ο γενικότερος ανταγωνισμός που ήρθε με την αύξηση των μεταπτυχιακών και των εξειδικεύσεων. Αν παλιότερα είχες ένα προφίσιενσυ κι έμπαινες στην τράπεζα, τώρα εκείνο που παίζει ρόλο είναι να έχεις οτιδήποτε παραπάνω από τον άλλον που διεκδικεί την ίδια θέση.
Σίγουρα οφείλει ο γονιός να εφοδιάσει το παιδί του με όσο το δυνατόν περισσότερα "χαρτιά" τελικά. Αλλά με ποιότητα ζωής, ποιός θα το εφοδιάσει; Η ζωή δεν μαθαίνεται στα χαρτιά. Αν δεν ματώσεις γόνατο, αν δεν χτυπηθείς έστω, με τα άλλα παιδάκια, αν δεν αλλάξεις μυστικά με τον/την κολλητή σου, αν δεν ασχοληθείς με τον εαυτό σου (τις κατασκευές σου/τα βιβλία σου/τη λιακάδα σου), πώς θα αποκτήσεις το υγιές υπόβαθρο να βγεις "εκεί έξω" με αποθέματα επαρκή;
Πώς θα διαχειριστείς τίς συναναστροφές σου αν βρεθείς ξαφνικά με ανθρώπους πιό πλούσιους Σ' ΑΥΤΟΝ τον τομέα;
Όταν από μικρός δεν σου έχει αναγνωριστεί το δικαίωμα στην απραξία έστω; Μην νομίσει κανείς οτι παραγνωρίζω την αναγκαιότητανα μάθουν τα παιδιά τί εστί στρίμωγμα. Να μάθουν οτι τα καλά κόποις κτώνται. Κι οτι αμα δεν βρέξεις τα πόδια σου, ψάρι δεν τρως. Επειδή όμως είναι πιθανόν να μάθουν οτι "άλλος βρέχει πόδια για να φας εσύ ψάρι" κι οτι "οι κόποι των άλλων, φέρνουν σ' εμας τα καλά", επειδή είναι πιθανόν αυτοί οι "άλλοι" να είναι κάποια μέρα τα παιδια μας, θεωρώ σκόπιμο να μάθω στο παιδί μου πως η γνώση δεν επιβάλλεται αλλά διεκδικείται.
Πως το να μάθει, θα πρέπει να του είναι χαρά κι επιδίωξη αντί να του φαίνεται σαν ...καταδίωξη. Και πως ή γνώση έχει μια πλατειά έννοια που δεν περιορίζεται στις ασκήσεις κάποιων σελίδων αλλά στην πολύπλευρη και πολύμορφη ενημέρωση την οποία δεν παύουμε ποτέ να αναζητάμε, εντός ή εκτός των τειχών (της τάξης).
Κάτω από αυτό το πρίσμα λοιπόν, το ερώτημα δεν τέθηκε για το αν θα αφήσουμε το παιδί να χαζολογάει με τις ώρες αλλά για το αν του μένει πολύτιμος χρόνος .... ώστε να μην χαζολογάει.
__________________
Λέω να βγω για Τζόκερ!
Απάντηση με παράθεση
  #11  
Παλιά 29-01-07, 14:26
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Liria Εμφάνιση μηνυμάτων
Σίγουρα οφείλει ο γονιός να εφοδιάσει το παιδί του με όσο το δυνατόν περισσότερα "χαρτιά" τελικά. Αλλά με ποιότητα ζωής, ποιός θα το εφοδιάσει;
Είναι αυτό που λέμε , ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε.
Βρισκόμαστε αντιμέτωποι με ένα σύστημα που προωθεί την αύξηση της ανταγωνιστικότητας χωρίς όριο. Μπορεί να φτάσει κάπου αυτό ;
Δυστυχώς οι άνθρωποι ακόμα το αντέχουν. Όπως βλέπουμε και από τους καριερίστες στις ιδιωτικές εταιρείες. Μεγάλα αξιώματα, καθόλου οικογένεια, καθόλου προσωπική ζωή, καθόλου εσωτερική ποιότητα.

Αν δεν αλλάξει αυτό το σύστημα, η φύση θα βρει από μόνη της την ισσοροπία κάνοντας μια μεγάλη διαταραχή.
Προβλέπω λοιπόν μεγάλες κοινωνικές αναταραχές στο μέλλον.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 29-01-07, 15:20
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 20:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Ζητείται νέος μέχρι 18 χρονών με εκπληρωμένες τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις, 3 γλώσσες, Master στα ηλεκτρονικά κυκλώματα και PhD στην ρομποτική για να δουλέψει με βασικό μισθό σε πολυεθνική εταιρία. Απαραίτητη η προυπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών σε ανάλογη επιχείρηση.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 29-01-07, 17:40
Το avatar του χρήστη marge
marge Ο χρήστης marge δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 14-12-21 11:25
Φύλο: Άντρας
Angry

Βλέπω για μιά ακόμα φορά ανακαλύπτουμε τον τροχό για πρώτη φορά!!!
Ποιός φταίει για όλα αυτά;
Σίγουρα όχι τα παιδιά!!!
Όπως κάποτε για την δική μας παιδική ηλικία φταίχτες ήταν κάποιοι άλλοι έτσι και σήμερα για τις σημερινές παιδικές ηλικίες οι φταίχτες είμαστε εμείς.
Εμείς που μεγαλώνοντας ξεχάσαμε!!!
Εμείς που μεγαλώνοντας πουλήσαμε!!!
Εμείς που μεγαλώνοντας προδόσαμε!!!
Δικά μας έργα είναι όλα αυτά για τα οποία εμείς σήμερα γκρινιάζουμε!!!
Δικά μας έργα είναι όλα αυτά που τα παιδιά μας θα κληθούν να αντιμετωπίσουν!!!
Ντροπή μας να ψάχνουμε τώρα για τον φταίχτη!!!
Ντροπή μας να εθελοτυφλούμε!!!
Κι η γνώμη μου; είναι αργά για δάκρυα!!!
__________________
iMac G5 20"/2.1/1.5GB/250GB/SD/AP/BT/ Mac OS X 10.5.4 (9E17)

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη marge : 29-01-07 στις 17:45
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 30-01-07, 11:49
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Εστιάζω το πρόβλημα σε δύο παράγοντες:

α) Το εκπαιδευτικό σύστημα. Όπως πολύ σωστά επισήμανε ο Διαμάντης, άμα το σχολείο λειτουργούσε κανονικά, δε θα υπήρχε λόγος για φροντιστήρια ή 5-6 ώρες μελέτη για παιδί σχολείου! Επίσης δε θα είχε τόσες άχρηστες απαιτήσεις για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. (Θέλω να μου πείτε έστω και έναν άνθρωπο που αρίστευσε στο πανεπιστήμιο και επαγγελματικά και που θυμάται τίποτα από την ύλη των Πανελλαδικών).

β) Η νοοτροπία των γονιών. Για κάποιο λόγο ο κόσμος δεν καταλαβαίνει ότι ένα παιδί ή έφηβος έχουν προσωπικές ανάγκες πέρα από το διάβασμα. Επίσης δεν καταλαβαίνουν ότι άμα "πλακώσεις" το παιδί σε γλώσσες, χωρούς, κλπ, του αφαιρείς τον ελεύθερο χρόνο που χρειάζεται για να παίζει, να κοινωνικοποιείται (εκτός σχολείου) και να μεγαλώνει μέσα από δοκιμασίες.

Δεν δέχομαι ότι έχουν αλλάξει οι εποχές όσον αφορά τις απαιτήσεις από τα νέα παιδιά. Σίγουρα ο επαγγελματικός ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος και σίγουρα είμαστε στην εποχή της εξειδίκευσης, αλλά και αυτά προϋποθέτουν προσωπικά προσόντα - χαρακτήρα, πέρα από την σχολική εκπαίδευση. Σε άλλες ανεπτυγμένες χώρες (ΗΠΑ, Αγγλία) που υπάρχει υψηλότερος ανταγωνισμός, τα παιδιά πώς μπορούν και μεγαλώνουν φυσιολογικά και τελικά γίνονται και ανταγωνιστικά στην επαγγελματική τους σταδιοδρομία;
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #15  
Παλιά 30-01-07, 12:01
Το avatar του χρήστη root
root Ο χρήστης root δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 24-04-22 23:54
Αρχική Δημοσίευση από Kiwi Εμφάνιση μηνυμάτων
Σε άλλες ανεπτυγμένες χώρες (ΗΠΑ, Αγγλία) που υπάρχει υψηλότερος ανταγωνισμός, τα παιδιά πώς μπορούν και μεγαλώνουν φυσιολογικά
Amigos
Από που προκύπτει ότι εκεί μεγαλώνουν φυσιολογικά;
__________________
AcroBase BBS

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη root : 30-01-07 στις 12:04
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:03.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.