Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|
||||
Οι κορυφαίες τεχνολογικές εξελίξεις της δεκαετίας στο τομέα της αεροπορίας
Άρθρο απο το Popular Mechanics.
9. Μεταφορά φορτίου - Αυτή τη δεκαετία: Τα μεταγωγικά αεροσκάφη μεταφέρουν πρωτοφανή φορτία σε μεγάλες αποστάσεις με ελάχιστο πλήρωμα. - Το επόμενο βήμα: Η βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμων χρησιμοποιώντας αερόπλοια. Lockheed Martin C-130J Super Hercules Το εκατοστό Lockheed Martin C-130J Super Hercules βγήκε από τη γραμμή παραγωγής το 2003, εδραιώνοντας το status του ως τη τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα μεταγωγικά αεροσκάφη. Το C-130J έχει ακτίνα 8000 μιλίων μεταφέροντας 42.000-pounds φορτίου και χρησιμοποιώντας αυτοματοποιημένα συστήματα που του επιτρέπουν να έχει τριμελές πλήρωμα . Η επόμενη εξέλιξη στην αερομεταφορά φορτίου, ωστόσο, μπορεί να μην έχει να κάνει με αεροπλάνα. Τα υβριδικά αερόπλοια συνδυάζουν τα καλύτερα χαρακτηριστικά των αεροσκαφών (πτέρυγες για παραγωγή άντωσης) και των πηδαλιουχούμενων (χρησιμοποιοντας ελαφρύτερα του αέρα αέρια παρέχοντας 50 έως 80 τοις εκατό της άντωσης). Οι οπαδοί τους λένε οτι τα υβριδικά αεροπλοια θα είναι σε θέση να μεταφέρουν εκατοντάδες τόνους φορτίου γρηγορότερα από πλοία και να χρησιμοποιούν λιγότερα καύσιμα από τα αεροπλάνα. Το πρωτότυπο της Lockheed Martin P-791 έδειξε μεγάλες προοπτικές κατα τη διάρκεια των δοκιμαστικών του πτήσεων που αρχισαν το 2006. 8. Μη-επανδρωμένα αεροσκάφη (UAV) - Αυτή τη δεκαετία: Τα UAV έχουν "καταλάβει" τους ουρανούς, πετώντας περισσότερες ώρες πτήσεις απο τους χειριστές αεροσκαφών. - Το επόμενο βήμα: Προσγειώσεις σε αεροπλανοφόρα και περισσότεροι τύποι αποστολών Northrop Grumman RQ-4 Global Hawk Η δεκαετία είδε τα μη-επανδρωμένα αεροσκάφη να εκπληρώνουν αποστολές αναγνώρισης και επίθεσης, κρατώντας τους χειριστές τους μακριά απο τα εχθρικά πυρά. Σε ένα σημάδι του τι πρόκειται να ακολουθήσει, μια ολόκληρη πτέρυγα μαχητικών απο την εθνοφρουρά της Νέας Υόρκης μεταπήδησε από επανδρωμένα αεροσκάφη σε μη-επανδρωμένα αεροσκάφη το 2008. Το RQ-4 Global Hawk στέλνει τα UAV σε νέα ύψη, εκπλήρωνοντας αποστολές που παλαιότερα γινόντουσαν με επανδρωμένα κατασκοπευτικά αεροπλάνα. Τώρα, το Northrop Grumman X-47 φέρνει μια νέα εποχή στα UAVs ξεκινώντας τη πραγματοποίηση αυτόνομων προσγειώσεων σε αεροπλανοφόρα, το 2010. Τα σχέδια για το MQ-X, το UAV της επόμενης γενιάς που θα αντικαταστήσει το MQ-9 Reaper, περιλαμβάνουν stealth χαρακτηριστικά, μεγαλύτερη αυτονομία και την ευρύτερη κλίμακα αποστολων, που συμπεριλαμβανει καταστολή αεράμυνας και, ενδεχομένως, ακόμη και αναχαιτίσεις εναντίον άλλων αεροσκαφών. 7. Μαχητικά αεροσκάφη - Αυτή τη δεκαετία : Η τελειοποίηση των μαχητικών αεροσκαφών με τη χρήση τεχνολογίας stealth και αεροσκαφών κρούσεως. - Το επόμενο βήμα : Αυτόνομα αεροσκάφη χωρίς πιλότο. Lockheed Martin F-35 Lightning II Το F-35 Lightning II, το οποίο ανακοινώθηκε το 2006, αποτελεί το αποκορύφωμα των καλύτερων τεχνολογιών κρούσης που αναπτύχθηκαν κατά τον τελευταίο αιώνα, και συμπεριλαμβάνει τεχνολογίες stealth. Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε stealth μαχητικά, τα F-22 Raptor υπερέχουν σε ένα-προς-ένα αερομαχίες, αλλά η έλλειψη χρήσης του λαμβάνοντας υποψιν τη φύση των μαχών στο Ιράκ και το Αφγανιστάν και το τεράστιο κόστος του, οδήγησαν το Κογκρέσο να σταματήσει την παραγωγή του το 2009. Η τάση για μαχητικά αεροσκάφη τον 21ο αιώνα μπορεί να ευνοήσει τα μη-επανδρωμένα μαχητικά, εκ των οποίων το Χ-47 και MQ-Χ είναι οι πρόδρομοι. Περισσότερα εδώ
__________________
I do not pretend to know what many ignorant men are sure of. — Clarence Darrow |
#2
|
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|