Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Αξιολογήστε το θέμα | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
|||
Αν και συμφωνω απολυτα με τα νεα μετρα/προστιμα μαλλον παλι ημιτελεις δουλεια εγινε (εν γνωση τους).
Τα νεα ορια ταχυτητας θα τα αυξησουν τελικα (αν θυμαμαι καλα ειναι απο τη δεκαετια του '70, διορθωστε με) ή θα τη στηνουν παλι πισω απο τα πευκακια κρυμενοι για να κοψουν κλησεις, οποτε θα μιλαμε καθαρα πως αυτο εγινε μονο για εισπρακτικους λογους? Και μην κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας. 99 στις 100 φορες που θα σε σταματησουν θα ειναι ητε για υπερβαση οριου, ειτε γιατι αλκοτεστ. Και αν δεν βρουνε κατι θα μιλησουν για ζωνες, φαρμακια-πυροσβεστηρες, για αντιηλιακες μεμβρανες κ.λ.π. Και επιτελους, ο Σταθακης εχει πει πολυ σωστα πραγματα, γιατι ακουνε μονο ο,τι τους συμφερει? Τωρα σαν κυβερνηση πιστευω πως θα επρεπε να μετραει περισσοτερο ο λογος του! |
#3
|
|
|||
Μηπως, λεω μηπως, αντι να τασσονται "υπερ του bluetooth και κατα του handsfree", να αφηναν τους ειδικους στο θεμα "οδικη ασφαλεια", να ορισουν αυτοι το σωστο; (Ναι, δεν εμπιστευομαι τις αφεντιες τους, φαινεται |
#4
|
|
||||
Τροποποιήσεις -επί το αυστηρότερο- στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ανακοίνωσε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνικών Μιχάλης Λιάπης κατά τη συζήτηση του σχετικού νομοσχεδίου από την ολομέλεια της Βουλής. Συγκεκριμένα: -Ποινικοποιείται, με φυλάκιση έως έξι μηνών, το αδίκημα για τους εργολάβους που δεν κάνουν τις απαραίτητες σημάνσεις των έργων.
-Ποινικοποιείται, με ποινή φυλάκισης μέχρι 12 μηνών, το αδίκημα για την αλλοίωση και καταστροφή των πινακίδων. -Επιβάλλεται η επιτόπου αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας για 30 ημέρες για όσους συμμετέχουν σε κόντρες αυτοκινήτων και δικύκλων. -Απαγορεύεται στους οδηγούς η -εν κινήσει- χρήση ακουστικών που έχουν συνδεθεί με φορητά ραδιόφωνα, μαγνητόφωνα και άλλες παρεμφερείς ηχητικές συσκευές, καθώς και τηλεόραση. -Η εν κινήσει χρήση κινητού τηλεφώνου επιτρέπεται μόνο όταν αυτό είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση ή όταν χρησιμοποιείται με ακουστικό ασύρματης επικοινωνίας (blue tooth).-
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#5
|
|
||||
Σωστές κατά την γνώμη μου όλες.
Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι γιατί να επιτρέπουν το bluetooth μονο και όχι και τα ακουστικά.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#6
|
|
||||
Λογικό...
Γιατί ανάμεσα στο τηλέφωνο και το ακουστικό υπάρχει ένα καλωδιάκι που μπορεί αν πάει παντού, να τραβηχτεί από οτιδήποτε και τελικά να καταλήξεις να ψάχνεις να βρείς κινητό και ακουστικά κάτω από την καρέκλα ενώ κινείσαι με 140 χιλιόμετρα στην εθνική.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#7
|
|
||||
Για τα ποδήλατα που τόσο χρήσιμα είναι για τη κίνηση στη πόλη,
για την υγεία και την γυμναστική των αναβατών τους αλλά και για το περιβάλλον τι προβλέπει ο νέος Κ.Ο.Κ ;;; Απολύτως τίποτα! Τι μέτρα πάρθηκαν για την κίνηση τους στους δρόμους, για τη δημιουργία ποδηλατόδρομων και θέσεων στάθμευσης τους κοντά σε σταθμούς του τρένου και του μετρό; Απολύτως τίποτα! Eκεί σου λέει δεν έχει χρήμα...! Άσε τον Corsair και τα άλλα θύματα να πληρώνουν καύσιμα, συνεργεία, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες, ΚΤΕΟ, κάρτες καυσαερίων, να τρώνε και καμιά κλήση για δακτύλιο, παρκάρισμα, ζώνη, κράνος κτλ και να χαίρονται όταν πάνε στα ταμεία να πληρώσουν...Με τα ποδήλατα θα ασχολούμαστε τώρα...!!! Γι'αυτό καταδικάστηκε κύριοι η Αθήνα σε παντοτινή κυκλοφοριακή συμφόρηση και πνίγηκε μέσα στα τσιμέντα και τα καυσαέρια! Δεν έχετε όραμα και το μόνο που σας νοιάζει είναι τα ταμεία σας να είναι γεμάτα! Όλοι σας! Και οι Μπλέ ΚΟΚ-άκηδες, και οι Πράσινοι ΚΟΚ-άκηδες και οι Κόκκινοι ΚΟΚ-άκηδες!!! |
#8
|
|
||||
Για να χαράξουμε τώρα νέες λωρίδες για ποδήλατα είναι ανέφικτο και θα έλεγα μη ρεαλιστικό. Δείξε μου έναν κεντρικό δρόμο που θα μπορούσε να γινει ποδηλατολωρίδα. Ακόμα και αν γίνει, τα μηχανάκια θα το κατακλύσουν και θα είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο, όσο και τώρα, η διάβαση τους. Στα βόρεια και ανατολικά προάστεια όπου περνάει το μετρό, έχει παρατηρηθεί τεράστια αύξηση χρήσης ποδηλάτου από τους περιφερειακούς δήμους. Εκεί θα μπορούσε να γίνει κάτι, να φτιάξουν δρόμους που θα πηγαίνουν μόνο ποδήλατα. Εγώ που μένω Κυψέλη η χρήση του ποδηλάτου είναι 100% απαγορευτική.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#9
|
|
|||||
Το μόνο μη ρεαλιστικό θα είναι η αστυνόμευσή τους. Εκτός αν βγούμε με τα ρόπαλα εμείς οι ίδιοι. Δρόμους θα μπορούσα να προτείνω πολλούς. Αλλά τα έχω ξαναγράψει σε άλλο μήνυμα, δε θα επαναλάβω τα ίδια.
Γιατί εγώ βλέπω παντού αύξηση της χρήσης ποδηλάτου. Στο Χαλάνδρι δεν είναι που έχουν κάνει ήδη κινήσεις από τη μεριά του δήμου;
Στου Γκύζη, όμως, που έχει απίστευτες ανηφόρες, ή στον Λυκαβητό, αυτό είναι αλήθεια... |
#10
|
|
||||
Να αναφέρω απλά ότι η Ηρακλείου από την Γαλατσίου μέχρι τον Περισσό έχει 20 μέτρα δρόμο και 40 μέτρα πεζοδρόμιο και τώρα που ξυλώνουν πάλι τα πεζοδρόμια αντί για διαπλάτυνση του δρόμου κάνουν πάλι τα ίδια; Γιατί όχι μία λωρίδα για τα ποδήλατα ή μία λωρίδα ακόμη για τα αυτοκίνητα που πρέπει να είναι η μόνη "λεωφόρος" μίας λωρίδας;
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#11
|
|
||||
Κατα τα άλλα, είμαι και εγώ σύμφωνος με τις προτάσεις σου. Καλό θα ήταν να έχουμε ποδηλατόδρομους και σχετικές υποδομές. Αλλά ας μην ελπίζουμε οτι αυτό θα καλύψει μεγάλο τμήμα του πληθυσμού (εκτός και αν ο Έλληνας γίνει ξαφνικά health freak) Φιλικά, Π.
__________________
Όποιος είναι ικανός να εκλεγεί δε θα έπρεπε να αφήνεται να κυβερνήσει. -- Douglas Adams |
#12
|
|
||||
Καλύτερα μικρά πρόστιμα και συχνά, ώστε να εμπεδώνεται η ύπαρξη των κανονισμών και οι συνέπειες των παραβάσεων. Φιλικά, Π. Υ.Γ. Θα μπορούσαμε, επίσης, να ανοίξουμε ολόκληρη κουβέντα περι λαδώματος (γιατί όταν ο άλλος πάει να σε γράψει για 400Ε, το να του δώσεις ένα 50Ε είναι πειρασμός και για τους δύο) αλλά ας υποθέσουμε οτι αυτά δε συμβαίνουν στην ελλάδα.
__________________
Όποιος είναι ικανός να εκλεγεί δε θα έπρεπε να αφήνεται να κυβερνήσει. -- Douglas Adams |
#13
|
|
||||
Θα σας περιγράψω μια σκηνή πριν χρόνια από επαγγελματία οδηγό ταξί. Ανεβαίνω στο ταξί Πλατεία Ομονοίας με προορισμό την Κυψέλη μέσω Γης Σεπτεμβρίου. Περνάμε το φανάρι Γης Σεπτεμβρίου και Μάρνης με κόκκινο, το φανάρι Μάρνης με Πατησίων με 20δευτερα να έχει γίνει κόκκινο και φουλαριστοί, άλλο κόκκινο φανάρι Πατησίων και Ηρακλείου και εκεί έσκασα, του λέω συγνώμη δεν φοβάσαι με τόσα φανάρια που πέρασες; Σώπα μωρ' αδελφάκι μου, απάντησε, πως κάνεις έτσι; Έχω τον Μπάμπη το κουμπαράκι μου στην Τροχαία και ξηγιέται. Καλά του λέει το πρόστιμο δεν το φοβάσαι θα καθαρίσει ο Μπάμπης, μην κτυπήσεις ή κτυπηθείς δεν φοβάσαι; Μα μωρ αδελφάκι μου είδες πως οδηγώ; είμαι και ο πρώτος άμα λάχει. Από την μία λοιπόν το κουμπαράκι και από την άλλη η αίσθηση ότι όλοι είναι Σουμάχερ, μας φτάνουν στο οδηγικό αίσχος. Επίσης για μένα το πρόστιμο δεν είναι δίκαιο, δεν είναι ίδιο για το κωλόπαιδο που ο μπαμπάς του πήρε τα 3600 κυβικά και που κάθε βράδυ χαλάει χιλιάρικα στα ξενυχτάδικα, με το πρόστιμο του μισθωτού και του συνταξιούχου. Αυτό που πονάει και πρέπει να γίνει πολύ πιο έντονα, είναι η αφαίρεση αδείας οδήγησης για μεγάλο χρονικό διάστημα σε περίπτωση υποτροπής, αυτό θα πονέσει όλους το ίδιο.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#14
|
|
||||
Στα πλαίσια του Τουριστικού συνεδρίου η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Φάνη Πάλλη-Πετραλιά εξήγγειλε τη δημιουργία ενιαίας διαδρομής «περιπάτου και ποδηλάτου», μήκους 35 χιλιομέτρων, που θα συνδέει το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με τη Βάρκιζα.
Να μια φανταστική ιδέα για βόλτα, που αξίζει το κόπο να υλοποιηθεί, ακόμα και αν δεν καλύπτει μετακίνηση αλλά ουσιαστικά μια όμορφη ευκαιρία για βόλτα. Μακάρι να μην μείνει στα λόγια.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|