Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Ελεύθερος Χρόνος και Ψυχαγωγία > Οδηγώντας
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Αξιολογήστε το θέμα Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 19-01-07, 08:42
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Ψηφίστηκε ο νέος ΚΟΚ

Κατά πλειοψηφία ψηφίστηκε ο νέος ΚΟΚ

Να κοστολογήσουν δημοσίως τη ζωή των παιδιών που κυκλοφορούν στους δρόμους κάλεσε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών Μ. Λιάπης, όσους μιλούν για χαράτσι λόγω της αύξησης των προστίμων.

Τοποθετούμενος επί των άρθρων του νομοσχεδίου για το νέο ΚΟΚ, τα οποία ψηφίστηκαν από την πλειοψηφία της αρμόδιας κοινοβουλευτικής επιτροπής, ο κ. Λιάπης είπε ότι δεν θα είναι αυτός ο υπουργός που θα πει στους πολίτες "μη δίνετε σημασία στον ΚΟΚ" την ώρα που δεκάδες χιλιάδες των ελληνικών οικογενειών έχουν χάσει τους οικείους τους στους δρόμους και χιλιάδες ανάπηροι ταλαιπωρούνται σε όλη τους την ζωή από τροχαία. "Η σημερινή εικόνα για την οδική ασφάλεια στη χώρα μας δεν είναι μόνο απογοητευτική.

Είναι θλιβερή και πρέπει να αλλάξει" σημείωσε ο κ. Λιάπης.

Ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνιών είπε ότι η μη ομόφωνη στάση της Βουλής απέναντι στο νέο ΚΟΚ στερεί από τον πολίτη την πεποίθηση ότι η Πολιτεία σύσσωμη μεριμνά για το δικό του καλό. "Με μία ομόφωνη στάση θα αφυπνίζαμε το γνωστό φιλότιμο του Έλληνα, ο οποίος είμαι σίγουρος ότι θα στηρίξει έμπρακτα τις αποφάσεις μας".

Λυπάμαι, πρόσθεσε ο κ. Λιάπης γιατί τα κόμματα της αντιπολίτευσης παρασύρθηκαν στην στείρα λογική "αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση" και δεν στάθηκαν στο ύψος των περιστάσεων, αλλά και της εθνικής ανάγκης, όπως κάναμε εμείς το 1999, στο νομοσχέδιο του ΠΑΣΟΚ περί του ΚΟΚ, τότε που η ΝΔ ως αντιπολίτευση το υπερψήφισε.

Ο υπεύθυνος του τομέα Μεταφορών του ΠΑΣΟΚ, Κ. Ρόβλιας είπε ότι θα πρέπει να γίνει πιο αυστηρός ο ΚΟΚ για τις "κόντρες" αυτοκινήτων, ακόμα και με την αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας εφόσον ο οδηγός είναι ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου. Τόνισε ωστόσο ότι πρέπει να δοθεί μεγαλύτερο βάρος στις διοικητικές ποινές "που πονάνε περισσότερο" τα υψηλά εισοδήματα.

Η βουλευτής του ΚΚΕ Ελπίδα Παντελάκη, σημείωσε ότι είναι καλύτερα να αφαιρεθεί το δίπλωμα για μια σοβαρή τροχαία παράβαση παρά το υψηλό πρόστιμο που πλήττει τις φτωχές οικογένειες, ενώ κάλεσε τον κ. Λιάπη να εισηγηθεί στον αρμόδιο υπουργό να καταργηθεί ο υψηλός ΦΠΑ στα κράνη. Απαντώντας, ο κ. Λιάπης, είπε ότι έχει στείλει ήδη "εδώ και ενάμιση" χρόνο σχετική επιστολή στον αρμόδιο ευρωπαίο επίτροπο Ζακ Μπαρό, ώστε να καταργηθεί στην Ελλάδα όπως και στην Αγγλία το ΦΠΑ στην αγορά των κρανών.

Κατά τη συζήτηση τέθηκε το ζήτημα της χρήσης κινητών τηλεφώνων εν ώρα οδήγησης με τον εισηγητή του ΠΑΣΟΚ Χάρη Τσιόκα να εκφράζει απορία για το λόγο που απαγορεύεται το "hands free".

Ο κ. Λιάπης είπε ότι ο οδηγός μπορεί να μπλέξει με τα σύρματα, ωστόσο "θα μπορούσαμε να δεχθούμε" την καινοτομία του ασύρματου "blue tooth". Υπέρ του να επιτραπεί η ανοιχτή ακρόαση μέσω "blue tooth" τάχθηκε και ο κ. Τσιόκας. Ο βουλευτής Β’ Αθηνών της ΝΔ Άρης Σταθάκης παρατήρησε ότι "δεν είναι το χέρι που απασχολούμε (με το τηλέφωνο) αλλά το μυαλό μας που απασχολούμε".

Ο βουλευτής Αττικής του ΣΥΝ Αθ. Λεβέντης, ζήτησε τη διευκόλυνση των ποδηλατών, ενώ για τους παραβάτες που δημιουργούν κίνδυνο για τη ζωή -όπως η παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη ή η οδήγηση υπό την επήρεια μέθης - τα πρόστιμα "θα πρέπει ακόμα και να αυξηθούν".
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 19-01-07, 09:22
alexnir Ο χρήστης alexnir δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 01-02-17 20:01
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αν και συμφωνω απολυτα με τα νεα μετρα/προστιμα μαλλον παλι ημιτελεις δουλεια εγινε (εν γνωση τους).
Τα νεα ορια ταχυτητας θα τα αυξησουν τελικα (αν θυμαμαι καλα ειναι απο τη δεκαετια του '70, διορθωστε με) ή θα τη στηνουν παλι πισω απο τα πευκακια κρυμενοι για να κοψουν κλησεις, οποτε θα μιλαμε καθαρα πως αυτο εγινε μονο για εισπρακτικους λογους?
Και μην κρυβομαστε πισω απο το δακτυλο μας. 99 στις 100 φορες που θα σε σταματησουν θα ειναι ητε για υπερβαση οριου, ειτε γιατι αλκοτεστ. Και αν δεν βρουνε κατι θα μιλησουν για ζωνες, φαρμακια-πυροσβεστηρες, για αντιηλιακες μεμβρανες κ.λ.π.

Και επιτελους, ο Σταθακης εχει πει πολυ σωστα πραγματα, γιατι ακουνε μονο ο,τι τους συμφερει? Τωρα σαν κυβερνηση πιστευω πως θα επρεπε να μετραει περισσοτερο ο λογος του!
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 19-01-07, 09:32
avel Ο χρήστης avel δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Κατά τη συζήτηση τέθηκε το ζήτημα της χρήσης κινητών τηλεφώνων εν ώρα οδήγησης με τον εισηγητή του ΠΑΣΟΚ Χάρη Τσιόκα να εκφράζει απορία για το λόγο που απαγορεύεται το "hands free".

Ο κ. Λιάπης είπε ότι ο οδηγός μπορεί να μπλέξει με τα σύρματα, ωστόσο "θα μπορούσαμε να δεχθούμε" την καινοτομία του ασύρματου "blue tooth". Υπέρ του να επιτραπεί η ανοιχτή ακρόαση μέσω "blue tooth" τάχθηκε και ο κ. Τσιόκας. Ο βουλευτής Β’ Αθηνών της ΝΔ Άρης Σταθάκης παρατήρησε ότι "δεν είναι το χέρι που απασχολούμε (με το τηλέφωνο) αλλά το μυαλό μας που απασχολούμε".
Αδυνατω να καταλαβω το νοημα της παραπανω συζητησης στο πλαισιο της Βουλης. Ειναι ο Λιαπης και ο Τσιοκας ειδικοι για να φερουν γνωμη επι του θεματος σε τοσο "τεχνικο" επιπεδο; (Τον Σταθακη κανω μια εξαιρεση και τον βγαζω απ'εξω, ειναι ισως ο μονος που εχει το δικαιωμα να τοποθετηθει).

Μηπως, λεω μηπως, αντι να τασσονται "υπερ του bluetooth και κατα του handsfree", να αφηναν τους ειδικους στο θεμα "οδικη ασφαλεια", να ορισουν αυτοι το σωστο;

(Ναι, δεν εμπιστευομαι τις αφεντιες τους, φαινεται
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 25-01-07, 16:36
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 21:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Τροποποιήσεις -επί το αυστηρότερο- στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ανακοίνωσε ο υπουργός Μεταφορών και Επικοινωνικών Μιχάλης Λιάπης κατά τη συζήτηση του σχετικού νομοσχεδίου από την ολομέλεια της Βουλής. Συγκεκριμένα: -Ποινικοποιείται, με φυλάκιση έως έξι μηνών, το αδίκημα για τους εργολάβους που δεν κάνουν τις απαραίτητες σημάνσεις των έργων.

-Ποινικοποιείται, με ποινή φυλάκισης μέχρι 12 μηνών, το αδίκημα για την αλλοίωση και καταστροφή των πινακίδων.

-Επιβάλλεται η επιτόπου αφαίρεση των στοιχείων κυκλοφορίας για 30 ημέρες για όσους συμμετέχουν σε κόντρες αυτοκινήτων και δικύκλων.

-Απαγορεύεται στους οδηγούς η -εν κινήσει- χρήση ακουστικών που έχουν συνδεθεί με φορητά ραδιόφωνα, μαγνητόφωνα και άλλες παρεμφερείς ηχητικές συσκευές, καθώς και τηλεόραση.

-Η εν κινήσει χρήση κινητού τηλεφώνου επιτρέπεται μόνο όταν αυτό είναι τοποθετημένο σε ειδική θέση για ανοικτή ακρόαση ή όταν χρησιμοποιείται με ακουστικό ασύρματης επικοινωνίας (blue tooth).-
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 25-01-07, 17:55
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από amigos Εμφάνιση μηνυμάτων
Τροποποιήσεις -επί το αυστηρότερο-
Σωστές κατά την γνώμη μου όλες.

Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι γιατί να επιτρέπουν το bluetooth μονο και όχι και τα ακουστικά.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 25-01-07, 18:45
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 19:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Λογικό...
Γιατί ανάμεσα στο τηλέφωνο και το ακουστικό υπάρχει ένα καλωδιάκι που μπορεί αν πάει παντού, να τραβηχτεί από οτιδήποτε και τελικά να καταλήξεις να ψάχνεις να βρείς κινητό και ακουστικά κάτω από την καρέκλα ενώ κινείσαι με 140 χιλιόμετρα στην εθνική.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 25-01-07, 22:10
Το avatar του χρήστη CORSAIR
CORSAIR Ο χρήστης CORSAIR δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 26-09-22 22:30
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Για τα ποδήλατα που τόσο χρήσιμα είναι για τη κίνηση στη πόλη,
για την υγεία και την γυμναστική των αναβατών τους αλλά και
για το περιβάλλον τι προβλέπει ο νέος Κ.Ο.Κ ;;;
Απολύτως τίποτα!
Τι μέτρα πάρθηκαν για την κίνηση
τους στους δρόμους, για τη δημιουργία ποδηλατόδρομων και
θέσεων στάθμευσης τους κοντά σε σταθμούς του τρένου και του
μετρό; Απολύτως τίποτα!

Eκεί σου λέει δεν έχει χρήμα...! Άσε τον Corsair και τα άλλα θύματα
να πληρώνουν καύσιμα, συνεργεία, τέλη κυκλοφορίας, ασφάλειες,
ΚΤΕΟ, κάρτες καυσαερίων, να τρώνε και καμιά κλήση για
δακτύλιο, παρκάρισμα, ζώνη, κράνος κτλ και να χαίρονται όταν πάνε
στα ταμεία να πληρώσουν...Με τα ποδήλατα θα ασχολούμαστε τώρα...!!!

Γι'αυτό καταδικάστηκε κύριοι η Αθήνα σε παντοτινή κυκλοφοριακή
συμφόρηση και πνίγηκε μέσα στα τσιμέντα και τα καυσαέρια! Δεν έχετε
όραμα και το μόνο που σας νοιάζει είναι τα ταμεία σας να είναι γεμάτα!
Όλοι σας! Και οι Μπλέ ΚΟΚ-άκηδες, και οι Πράσινοι ΚΟΚ-άκηδες και οι
Κόκκινοι ΚΟΚ-άκηδες!!!
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 25-01-07, 23:12
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από CORSAIR Εμφάνιση μηνυμάτων
Για τα ποδήλατα που τόσο χρήσιμα είναι για τη κίνηση στη πόλη,
για την υγεία και την γυμναστική των αναβατών τους αλλά και για το περιβάλλον τι προβλέπει ο νέος Κ.Ο.Κ ;;;
Απολύτως τίποτα!
Εγώ πιστεύω ότι ρεαλιστικά η Αθήνα και συγκεκριμένα το κέντρο της, σε μια 20ετία, θα είναι μη προσβάσιμη από τα αυτοκίνητα, με μέση ωριαία ταχύτητα πολύ μικρότερη από την ταχύτητα βαδίσματος ενός ανθρώπου.

Για να χαράξουμε τώρα νέες λωρίδες για ποδήλατα είναι ανέφικτο και θα έλεγα μη ρεαλιστικό. Δείξε μου έναν κεντρικό δρόμο που θα μπορούσε να γινει ποδηλατολωρίδα.
Ακόμα και αν γίνει, τα μηχανάκια θα το κατακλύσουν και θα είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο, όσο και τώρα, η διάβαση τους.

Στα βόρεια και ανατολικά προάστεια όπου περνάει το μετρό, έχει παρατηρηθεί τεράστια αύξηση χρήσης ποδηλάτου από τους περιφερειακούς δήμους. Εκεί θα μπορούσε να γίνει κάτι, να φτιάξουν δρόμους που θα πηγαίνουν μόνο ποδήλατα.

Εγώ που μένω Κυψέλη η χρήση του ποδηλάτου είναι 100% απαγορευτική.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 26-01-07, 00:25
avel Ο χρήστης avel δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ πιστεύω ότι ρεαλιστικά η Αθήνα και συγκεκριμένα το κέντρο της, σε μια 20ετία, θα είναι μη προσβάσιμη από τα αυτοκίνητα, με μέση ωριαία ταχύτητα πολύ μικρότερη από την ταχύτητα βαδίσματος ενός ανθρώπου.
Διαφωνώ. Παίρνονται πολλά μέτρα υπέρ του κέντρου και εις βάρος άλλων περιοχών. Π.χ. μέσα μαζικής μεταφοράς στο κέντρο υπάρχουν παντού και είναι πολύ πυκνά. Ολες οι άλλες περιοχές έχουν διασύνδεση κατά κανόνα μόνο με το κέντρο, και ελάχιστη διαδημοτική. Η ελεγχόμενη στάθμευση, μόνο στο κέντρο προς το παρόν, το συμμαζεύει, αλλά επιβαρύνει τις γύρω περιοχές.


Για να χαράξουμε τώρα νέες λωρίδες για ποδήλατα είναι ανέφικτο και θα έλεγα μη ρεαλιστικό. Δείξε μου έναν κεντρικό δρόμο που θα μπορούσε να γινει ποδηλατολωρίδα.
Διαφωνώ. Πάντα είναι ρεαλιστικό, φτάνει να γίνει με συνολικό σχεδιασμό και με standarized προδιαγραφές, και όχι μεμονωμένα.

Το μόνο μη ρεαλιστικό θα είναι η αστυνόμευσή τους. Εκτός αν βγούμε με τα ρόπαλα εμείς οι ίδιοι.

Δρόμους θα μπορούσα να προτείνω πολλούς. Αλλά τα έχω ξαναγράψει σε άλλο μήνυμα, δε θα επαναλάβω τα ίδια.

Ακόμα και αν γίνει, τα μηχανάκια θα το κατακλύσουν και θα είναι ιδιαίτερα επικίνδυνο, όσο και τώρα, η διάβαση τους.
Διαφωνώ. Δεν είναι πιο επικίνδυνο να είσαι με το ποδήλατο στο δρόμο, απ'ό,τι είναι να περνάς τη διάβαση όταν έχεις πράσινο.

Στα βόρεια και ανατολικά προάστεια όπου περνάει το μετρό, έχει παρατηρηθεί τεράστια αύξηση χρήσης ποδηλάτου από τους περιφερειακούς δήμους. Εκεί θα μπορούσε να γίνει κάτι, να φτιάξουν δρόμους που θα πηγαίνουν μόνο ποδήλατα.
Πηγή για το πρώτο; 'Η είναι δικιά σου διαπίστωση;

Γιατί εγώ βλέπω παντού αύξηση της χρήσης ποδηλάτου.

Στο Χαλάνδρι δεν είναι που έχουν κάνει ήδη κινήσεις από τη μεριά του δήμου;


Εγώ που μένω Κυψέλη η χρήση του ποδηλάτου είναι 100% απαγορευτική.
Διαφωνώ. Στην Κυψέλη ίσα ίσα που λύνει κάποιος και το πρόβλημα του παρκαρίσματος.

Στου Γκύζη, όμως, που έχει απίστευτες ανηφόρες, ή στον Λυκαβητό, αυτό είναι αλήθεια...
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 26-01-07, 09:50
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 19:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Να αναφέρω απλά ότι η Ηρακλείου από την Γαλατσίου μέχρι τον Περισσό έχει 20 μέτρα δρόμο και 40 μέτρα πεζοδρόμιο και τώρα που ξυλώνουν πάλι τα πεζοδρόμια αντί για διαπλάτυνση του δρόμου κάνουν πάλι τα ίδια; Γιατί όχι μία λωρίδα για τα ποδήλατα ή μία λωρίδα ακόμη για τα αυτοκίνητα που πρέπει να είναι η μόνη "λεωφόρος" μίας λωρίδας;
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #11  
Παλιά 26-01-07, 14:12
Το avatar του χρήστη Stanley
Stanley Ο χρήστης Stanley δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 29-05-18 22:01
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από CORSAIR Εμφάνιση μηνυμάτων
Για τα ποδήλατα που τόσο χρήσιμα είναι για τη κίνηση στη πόλη,
για την υγεία και την γυμναστική των αναβατών τους αλλά και
για το περιβάλλον τι προβλέπει ο νέος Κ.Ο.Κ ;;;
Απολύτως τίποτα!
Τι μέτρα πάρθηκαν για την κίνηση
τους στους δρόμους, για τη δημιουργία ποδηλατόδρομων και
θέσεων στάθμευσης τους κοντά σε σταθμούς του τρένου και του
μετρό; Απολύτως τίποτα!
Επειδή έχω καλό ποδήλατο και το χρησιμοποιώ λίγο (~500χμ/χρόνο) εκτός κέντρου, η άποψή μου είναι οτι η χρήση ποδηλάτου στην καθημερινή μετακίνηση είναι ιδιαίτερα δύσκολη στην Αθήνα για τον εξής απλό λόγο: το ανάγλυφο της Αττικής (και της Ελλάδας γενικότερα) δεν είναι επίπεδο, αλλά έχει συνέχεια ανηφόρες και κατηφόρες. Εντάξει, δε λέω οτι είναι αδύνατο, αλλά το να ανέβει κανείς πχ την Αλεξάνδρας ή από Μεσογείων σε Παπάγο είναι αρκετά δύσκολο και αυτομάτως αποκλείει μεγάλο κομμάτι του πληθυσμού. Άσε που και αν ακόμα ΜΠΟΡΕΙΣ να κάνεις μια διαδρομή, το να φτάνεις μούσκεμα στον ιδρώτα και με 140 σφύξεις δεν είναι και ότι καλύτερο (ναι, είναι γυμναστική, αλλά έχουμε και δουλειές :-)).

Κατα τα άλλα, είμαι και εγώ σύμφωνος με τις προτάσεις σου. Καλό θα ήταν να έχουμε ποδηλατόδρομους και σχετικές υποδομές. Αλλά ας μην ελπίζουμε οτι αυτό θα καλύψει μεγάλο τμήμα του πληθυσμού (εκτός και αν ο Έλληνας γίνει ξαφνικά health freak)

Φιλικά,
Π.
__________________
Όποιος είναι ικανός να εκλεγεί δε θα έπρεπε να αφήνεται να κυβερνήσει. -- Douglas Adams
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 26-01-07, 14:24
Το avatar του χρήστη Stanley
Stanley Ο χρήστης Stanley δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 29-05-18 22:01
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Σωστές κατά την γνώμη μου όλες.

Εκείνο που δεν κατάλαβα είναι γιατί να επιτρέπουν το bluetooth μονο και όχι και τα ακουστικά.
Δεν τις θεωρώ σωστές, αλλά αφελείς. Το πρόβλημα στην ελλάδα, όπως πάντα, δεν είναι η αυστηρότητα του νόμου, αλλά η εφαρμογή του. Η αστυνόμευση είναι ανεπαρκής και από ψυχολογικής απόψεως είναι σαφές οτι έχει πολύ μεγαλύτερη αξία να τιμωρείται κάποιος το 80% των περιπτώσεων που περνά με κόκκινο με 50 ευρώ τη φορά, παρά το 1% των περιπτώσεων με 1000 ευρώ. Στην πρώτη περίπτωση καταλαβαίνει οτι "κόκκινο=50 ευρω", στη δεύτερη το θεωρεί απλή γκαντεμιά και συνεχίζει να παραβαίνει το νόμο, αφού τον τιμωρούν μια φορά κάθε τρία χρόνια.

Καλύτερα μικρά πρόστιμα και συχνά, ώστε να εμπεδώνεται η ύπαρξη των κανονισμών και οι συνέπειες των παραβάσεων.

Φιλικά,
Π.

Υ.Γ. Θα μπορούσαμε, επίσης, να ανοίξουμε ολόκληρη κουβέντα περι λαδώματος (γιατί όταν ο άλλος πάει να σε γράψει για 400Ε, το να του δώσεις ένα 50Ε είναι πειρασμός και για τους δύο) αλλά ας υποθέσουμε οτι αυτά δε συμβαίνουν στην ελλάδα.
__________________
Όποιος είναι ικανός να εκλεγεί δε θα έπρεπε να αφήνεται να κυβερνήσει. -- Douglas Adams
Απάντηση με παράθεση
  #13  
Παλιά 26-01-07, 14:47
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Stanley Εμφάνιση μηνυμάτων
Υ.Γ. Θα μπορούσαμε, επίσης, να ανοίξουμε ολόκληρη κουβέντα περί λαδώματος (γιατί όταν ο άλλος πάει να σε γράψει για 400Ε, το να του δώσεις ένα 50Ε είναι πειρασμός και για τους δύο) αλλά ας υποθέσουμε οτι αυτά δε συμβαίνουν στην ελλάδα.
Ναι ας το ....υποθέσουμε και να υποθέσουμε επίσης ότι εσύ δύσκολα θα το προτείνεις στο όργανο :-)

Θα σας περιγράψω μια σκηνή πριν χρόνια από επαγγελματία οδηγό ταξί. Ανεβαίνω στο ταξί Πλατεία Ομονοίας με προορισμό την Κυψέλη μέσω Γης Σεπτεμβρίου.
Περνάμε το φανάρι Γης Σεπτεμβρίου και Μάρνης με κόκκινο, το φανάρι Μάρνης με Πατησίων με 20δευτερα να έχει γίνει κόκκινο και φουλαριστοί, άλλο κόκκινο φανάρι Πατησίων και Ηρακλείου και εκεί έσκασα, του λέω συγνώμη δεν φοβάσαι με τόσα φανάρια που πέρασες;

Σώπα μωρ' αδελφάκι μου, απάντησε, πως κάνεις έτσι; Έχω τον Μπάμπη το κουμπαράκι μου στην Τροχαία και ξηγιέται.

Καλά του λέει το πρόστιμο δεν το φοβάσαι θα καθαρίσει ο Μπάμπης, μην κτυπήσεις ή κτυπηθείς δεν φοβάσαι;

Μα μωρ αδελφάκι μου είδες πως οδηγώ; είμαι και ο πρώτος άμα λάχει.

Από την μία λοιπόν το κουμπαράκι και από την άλλη η αίσθηση ότι όλοι είναι Σουμάχερ, μας φτάνουν στο οδηγικό αίσχος.

Επίσης για μένα το πρόστιμο δεν είναι δίκαιο, δεν είναι ίδιο για το κωλόπαιδο που ο μπαμπάς του πήρε τα 3600 κυβικά και που κάθε βράδυ χαλάει χιλιάρικα στα ξενυχτάδικα, με το πρόστιμο του μισθωτού και του συνταξιούχου.

Αυτό που πονάει και πρέπει να γίνει πολύ πιο έντονα, είναι η αφαίρεση αδείας οδήγησης για μεγάλο χρονικό διάστημα σε περίπτωση υποτροπής, αυτό θα πονέσει όλους το ίδιο.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #14  
Παλιά 07-02-07, 09:47
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Στα πλαίσια του Τουριστικού συνεδρίου η υπουργός Τουριστικής Ανάπτυξης Φάνη Πάλλη-Πετραλιά εξήγγειλε τη δημιουργία ενιαίας διαδρομής «περιπάτου και ποδηλάτου», μήκους 35 χιλιομέτρων, που θα συνδέει το Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας με τη Βάρκιζα.

Να μια φανταστική ιδέα για βόλτα, που αξίζει το κόπο να υλοποιηθεί, ακόμα και αν δεν καλύπτει μετακίνηση αλλά ουσιαστικά μια όμορφη ευκαιρία για βόλτα.

Μακάρι να μην μείνει στα λόγια.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 13:05.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.