Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Ελεύθερος Χρόνος και Ψυχαγωγία > Οδηγώντας
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Αξιολογήστε το θέμα Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 03-11-09, 15:25
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Κατάργηση της απόσυρσης των ΙΧ

Καταργείται από σήμερα το μέτρο της απόσυρσης των Ι.Χ. αυτοκινήτων, καθώς και του πράσινου δακτυλίου, ενώ τροποποιούνται τα περιβαλλοντικά τέλη με «κερδισμένους» όσους έχουν Ι.Χ. μέχρι και 1.357 κ.εκ. και μεγάλους «χαμένους» τους ιδιοκτήτες οχημάτων άνω των 1.358 κ.εκ.

Οι νέες αυτές ρυθμίσεις, όπως επεσήμαναν χθες ο υπουργός Οικονομικών, Γ. Παπακωνσταντίνου και η υπουργός Περιβάλλοντος, Τ. Μπιρμπίλη, ισχύουν άμεσα και γι' αυτό υπεγράφη χθες από το Υπουργικό Συμβούλιο η σχετική Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου η οποία σήμερα δημοσιεύεται στο ΦΕΚ.

Ο κ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος αναφέρθηκε ειδικότερα στο μέτρο της απόσυρσης, υπογράμμισε μεταξύ άλλων ότι «η κυβέρνηση έκρινε πως έπρεπε να καταργηθεί για τρεις κυρίως λόγους:

α) δεν έχει κανένα περιβαλλοντικό νόημα

β) δεν έχουμε εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία

γ) έχει τεράστιο δημοσιονομικό κόστος, καθώς ανέρχεται σε 400 εκατ. ευρώ που είναι προτιμότερο να χρησιμοποιηθούν για κάποιο άλλο σκοπό».

Ναυτεμπορική

Σχόλιο : Το καλό πάντως είναι ότι έχουμε υπουργείο περιβάλλοντος ...

Κύριε Παπακωνσταντίνου πως είναι δυνατόν να λέτε ότι δεν έχει περιναλλοντικό νόημα η απόσυρση;
Μπας και δεν έχει βελτιωθεί θεαματικά η ρύπανση της Αθήνας από τα αυτοκίνητα με καταλύτη;
Με το αποσύρουμε 200.000 παλια αυτοκίνητα, σημαίνει βελτίωση των ρύπων κατά 40%.

Είπατε, δεν έχουμε εγχώρια αυτοκινητοβιομηχανία και ότι είναι τεράστιο δημοσιονομικό κόστος, Σας απαντώ μπούρδες. Σε κάθε νέα αγορά αυτοκινήτου, στα ταμεία σας θα μπουν περισσότερα λεφτά απ' όσα θα δώσετε, από την φορολογία του νέου αυτοκινήτου. Ναι δεν έχουμε αυτοκινητοβιομηχανία (για να μην πω ότι φρόντισε ο ιδρυτής την παρατάξεως σας, να κλείσει τις τρεις βιομηχανίες που είχαν στηθεί μέχρι το 1981).. αλλά σε περιόδους κρίσης, ένας παραγωγικός κλάδος με καλές πωλήσεις, δημιουργεί αλυσιδωτή αντίδραση στην αγορά. Δεν θα κερδίσουν μόνο οι 70000 που ασχολούνται με την αγορά αυτοκινήτου, αλλά πολύ περισσότεροι.

Καταργήσατε τα κίνητρα αντικατάστασης κουφωμάτων, με φτηνιάρικες δικαιολογίες, ενώ όλοι ξέρουν, πόσο μειώνουν την ρύπανση, σύμφωνα με την Greepeace.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 03-11-09, 16:06
Το avatar του χρήστη Morgul
Morgul Ο χρήστης Morgul δεν είναι συνδεδεμένος
Άσωτος διαχειριστής
 

Τελευταία φορά Online: 26-03-22 21:02
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Κύριε Παπακωνσταντίνου πως είναι δυνατόν να λέτε ότι δεν έχει περιναλλοντικό νόημα η απόσυρση;
Μπας και δεν έχει βελτιωθεί θεαματικά η ρύπανση της Αθήνας από τα αυτοκίνητα με καταλύτη;
Με το αποσύρουμε 200.000 παλια αυτοκίνητα, σημαίνει βελτίωση των ρύπων κατά 40%.
Εδώ κάνεις τέσσερεις υπεραπλουστεύσεις.

Πρώτον, υποθέτεις ότι αυτά τα 200.000 αυτοκίνητα δε θα αντικατασταθούν ποτέ από άλλα. Οι περισσότεροι γνωστοί μου με παλιά αυτοκίνητα σκόπευαν να αντικαταστήσουν παλιά με νεώτερα.

Δεύτερον, υποθέτεις ότι τα αυτοκίνητα που θα αντικαταστήσουν αυτά τα 200.000 αυτοκίνητα παλιάς τεχνολογίας θα έχουν χαμηλότερους ρύπους. Με τέτοια χρηματικά εναύσματα (από τις αυτοκινητοβιομηχανίες κυρίως), μπορείς να αντικαταστήσεις ένα Citroën 2CV με ένα αυτοκίνητο με 100 φορές περισσότερη ιπποδύναμη, πράγμα που θα αυξήσει τους ρύπους, δε θα τους μειώσει. Πχ η μητέρα μου σκόπευε να αντικαταστήσει το παλιό Starlet της με σαφώς ψηλότερων ρύπων αυτοκίνητο. Δεν υπάρχουν καθαροί και βρώμικοι ρύποι. Ένα 2CV 40ετίας ρυπαίνει λιγότερο από μια BMW 2000 κυβικών.

Τρίτον, υποθέτεις ότι οι συμπολίτες μας δε θα εκμεταλλευτούν το μέτρο. Η ιδέα ήταν να απομακρυνθούν αυτοκίνητα που κυκλοφορούν και ρυπαίνουν. Ο πατέρας μου, πχ, σκεφτόταν να επισκευάσει το ρημαγμένο του Citroën CX 2600 (ακίνητο εδώ και 10 χρόνια) προκειμένου να το ανακυκλώσει και να πάρει νέο αυτοκίνητο. Αυτό θα προσέθετε ρύπους και ένα ακόμα αυτοκίνητο. Δε νομίζω ότι είναι ο μόνος που το σκέφτηκε αυτό.

Τέταρτον, υποθέτεις ότι θα αντικατασταθούν 200.000 αυτοκίνητα. Δυστυχώς οι κάτοχοι παλιών αυτοκινήτων, σε μια κοινωνία φιγούρας όπως η Ελληνική, τα έχουν επειδή τους είναι τελείως αδύνατο να τα αντικαταστήσουν με νεώτερα, με ή χωρίς διευκολύνσεις, και δε θα εκμεταλλεύονταν το μέτρο παρά τα αυξημένα τέλη (η αύξηση των τελών δεν ήταν αρκετή για να καλύψει ένα δάνειο αγοράς αυτοκινήτου, ακόμα κι αν όλοι κατάφερναν να βγάλουν τέτοιο δάνειο αυτή την εποχή, πράγμα δύσκολο).

Καταλαβαίνω τη λογική της κατάργησης, αλλά με ενοχλεί κι εμένα η κατάργηση. Η μόνη διαφορά είναι ότι εσύ κι εγώ δεν έχουμε μπροστά μας όλη την εικόνα του προβλήματος, και γι'αυτό δεν είμαστε υπουργοί.

(Δε θέλω να το συζητήσω σε βάθος γιατί ξέρω ότι θα εκφυλιστεί σε μπλε-πράσινη συζήτηση (άλλωστε υπάρχει και μια κάποια πόλωση στο σχολιασμό σου, χε χε), και ξέρεις πόσο αντιτίθεμαι σ' αυτό.)
__________________
www.bedroomlan.org
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 03-11-09, 16:21
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Morgul Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεύτερον, υποθέτεις ότι τα αυτοκίνητα που θα αντικαταστήσουν αυτά τα 200.000 αυτοκίνητα παλιάς τεχνολογίας θα έχουν χαμηλότερους ρύπους. Με τέτοια χρηματικά εναύσματα (από τις αυτοκινητοβιομηχανίες κυρίως), μπορείς να αντικαταστήσεις ένα Citroën 2CV με ένα αυτοκίνητο με 100 φορές περισσότερη ιπποδύναμη, πράγμα που θα αυξήσει τους ρύπους, δε θα τους μειώσει.
Τώρα υπερβάλεις λίγο, ένας που έχει και κινεί ένα 2CV ή ένα Fiat124 ή ένα Cinquecento, δεν θα πάρει 4Χ4 στα 2500 CC.
Δεν έχει τόσα λεφτά, 1200 κυβικά έχει. Μην μου λες ότι ένα 1200ρι που καίει απλή βενζίνη (την παλια την super) βγάζει τόσο επικίνδυνους ρύπους όσο ένα θηρίο Wrangler στα 3600 κυβικά. Το θηρίο μπορεί να βγάζει καυσαέρια πολλά, αλλά λόγω του καταλύτη, είναι απείρως πιο επικίνδυνα για την δημόσια υγεία.

Τρίτον, υποθέτεις ότι οι συμπολίτες μας δε θα εκμεταλλευτούν το μέτρο. Η ιδέα ήταν να απομακρυνθούν αυτοκίνητα που κυκλοφορούν και ρυπαίνουν.
Λάθος! Η ιδέα είναι αυτή, να αποσυρθούν τα παλιά για να αγοραστούν νέα. Με αυτη την προυπόθεση σου κάνουν την απόσυρση.

Δεν πρόκειται για συζήτηση με μπλέ πράσινη ή άλλη απόχρωση, είναι από τα αιτήματα που είχαν υποβάλει οι οικολογικές οργανώσεις, όπως αυτής της αντικατάστασης των κουφωμάτων, που αποσύρθηκε επίσης.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 03-11-09, 16:30
Το avatar του χρήστη Morgul
Morgul Ο χρήστης Morgul δεν είναι συνδεδεμένος
Άσωτος διαχειριστής
 

Τελευταία φορά Online: 26-03-22 21:02
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Τώρα υπερβάλεις λίγο, ένας που έχει και κινεί ένα 2CV ή ένα Fiat124 ή ένα Cinquecento, δεν θα πάρει 4Χ4 στα 2500 CC.
Μην το λες αυτό. Η μητέρα μου έχει Starlet (1200cc νομίζω) και θέλει να πάρει μεγάλο 4x4 μεγάλου κυβισμού (νομίζω ότι της άλλαξα γνώμη, αλλά δεν είμαι σίγουρος). Και άλλοι φίλοι κλπ έχουν πει παρόμοια πράγματα (κάπως απερίσκεπτα, ωθούμενοι από μόδες και όχι από ανάγκες, και χωρίς να σκέφτονται τα κόστη κατόπιν της αγοράς — βενζίνη, συντήρηση, τέλη κυκλοφορίας).

Το ότι δε συμβαίνει στο δικό σου άμεσο κύκλο δε σημαίνει ότι δε συμβαίνει ποτέ και σε κανένα.
__________________
www.bedroomlan.org
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 03-11-09, 16:43
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Morgul Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ότι δε συμβαίνει στο δικό σου άμεσο κύκλο δε σημαίνει ότι δε συμβαίνει ποτέ και σε κανένα.
Εγώ στο υποβαθμισμένο κέντρο, μου αρκεί και ένα ποδήλατο
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 03-11-09, 20:34
Το avatar του χρήστη Archmage
Archmage Ο χρήστης Archmage δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 14-03-18 00:30
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Η ιδέα είναι αυτή, να αποσυρθούν τα παλιά για να αγοραστούν νέα. Με αυτη την προυπόθεση σου κάνουν την απόσυρση.
Σου έδιναν και χρήματα αν απλώς έκανες απόσυρση, όχι υποχρεωτικά νέα αγορά.

Τέλος πάντων, σαφώς δεν έχουμε πλήρη εικόνα, αλλα το πλέον απλό πράγμα που μπορεί να κάνει κάποιος που πλέον δεν μπορεί να αποσύρει είναι να κρατήσει το παλιό (ρυπογόνο) αμάξι.
__________________
may you live in interesting times
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 03-11-09, 20:58
Το avatar του χρήστη Morgul
Morgul Ο χρήστης Morgul δεν είναι συνδεδεμένος
Άσωτος διαχειριστής
 

Τελευταία φορά Online: 26-03-22 21:02
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Εγώ στο υποβαθμισμένο κέντρο, μου αρκεί και ένα ποδήλατο
Γενικεύεις πάλι. Τα στοιχεία μου είναι από ανθρώπους που μένουν από Αθήνα ως (σχεδόν) Κόνιτσα.

Το επιχείρημά μου είναι ότι δεν βελτιώνει υποχρεωτικά το περιβάλλον ένα έναυσμα αγοράς αυτοκινήτου. Ας έδιναν εναύσματα για ποδήλατα τότε! (αλλά ο μέσος Έλληνας έχει το κόμπλεξ να αποδείξει ότι είναι πλούσιος, και τρέμει και τη φύση — κακός συνδυασμός για να κυκλοφορείς με ποδήλατα, ακόμα κι αν δεν υπήρχαν καθόλου αυτοκίνητα στο κέντρο της Αθήνας).

Κι εγώ στο κέντρο της Αθήνας κυκλοφορώ σχεδόν αποκλειστικά με τα πόδια (τον υπόλοιπο χρόνο με συγκοινωνία). Με ή χωρίς δακτύλιο, χώρος για αυτοκίνητα δεν υπάρχει στην Αθήνα. Ο σκοπός είναι να μειωθούν τα αυτοκίνητα, όχι να αντικατασταθούν με νέα.
__________________
www.bedroomlan.org
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 06-11-09, 11:07
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Απόσυρση λογικής...

Tου Μπαμπη Παπαδημητριου

Είναι βεβαίως κουραστικό να επαναλαμβάνει κανείς το αυτονόητο για όλες τις (άλλες) δημοκρατίες. Είναι όμως ακριβώς έτσι: όσο καλύτερα έχει προετοιμαστεί μια ρύθμιση τόσο καλύτερη θα είναι, τόσο μεγαλύτερη αποδοχή θα έχει και, τελικά, τόσο μικρότερες πιθανότητες θα υπάρχουν να ρεζιλευτεί το κράτος. Ο, τι ακριβώς δεν συνέβη με την απόσυρση της απόσυρσης. Θα πείτε, το ελληνικό μας κράτος δεν φοβάται να εξευτελιστεί, όταν πρόκειται για κομματικές επιλογές. Ισως. Πλην όμως, οι πολίτες που ενδιαφέρονται και η ζωή τους επηρεάζεται από την ανεπαρκή διοίκηση, οι επιχειρήσεις που αναλόγως του γούστου που κάνουν οι υπουργοί πρέπει να εγγράψουν κέρδη ή ζημίες και, τελικά, όσοι (ακόμη...) παρακολουθούν απέξω όσα συμβαίνουν στη χώρα της «φαιδράς πορτοκαλέας» έχουν πλέον κουραστεί να απογοητεύονται.

Βλέποντας να έρχεται η καταιγίδα «νέων ιδεών», είχα σημειώσει ότι η απομάκρυνση από την κυκλοφορία όσων (και είναι πάρα πολλά) παλαιότατων αυτοκινήτων κυκλοφορούν ακόμη αποτελεί στοιχειώδες μέτρο προστασίας του περιβάλλοντος. Η ηγεσία του νέου υπουργείου Περιβάλλοντος δεν συμφωνεί. Δυστυχώς, χωρίς ουσιαστικά επιχειρήματα. Λέει: όσοι καταστρέφουν το «σαραβαλάκι» τους, σπεύδουν να αγοράσουν κουρσάρες με χιλιάδες κυβικά, που, προφανώς, μολύνουν περισσότερο τα πάντα. Λάθος!

Μια ματιά στα στοιχεία θα τους είχε πείσει ότι οι περισσότεροι αγοράζουν μικρά ή μεσαία αυτοκίνητα. Το όφελος είναι τεράστιο. Τα νεότερα οχήματα έχουν τη νεότερη τεχνολογία ελέγχου ρύπων, καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο και, επιπλέον, είναι ασφαλέστερα, αν και αυτό δεν απασχολεί, προφανώς, κανέναν. Κάποιοι μάλιστα δεν αντικαθιστούν το «σαραβαλάκι», αφού ορθώς η καταργηθείσα με συνοπτικές διαδικασίες απόσυρση διαχώριζε την αμοιβή για το «σπάσιμο» από το κίνητρο στην αγορά αυτοκινήτου νέας αντιρρυπαντικής κατηγορίας. Θα μπορούσε η συμπαθέστατη Τίνα Μπιρμπίλη να ενισχύσει το πρώτο, περιορίζοντας το δεύτερο.

Περιμέναμε την υπουργό του (νέου) Περιβάλλοντος να έχει άποψη και πολιτική που θα οδηγήσει εκτός κυκλοφορίας όλα ή σχεδόν όλα τα παλαιάς τεχνολογίας (κινητήρες euro 1 και euro 0). Τουλάχιστον μακριά από τις μεγάλες πόλεις. Οταν ένα στα τρία αυτοκίνητα ανήκει σε αυτήν την κατηγορία, μόνον η απόσυρση μπορεί να αλλάξει την εικόνα. Αν πάλι η υπουργός υποστήριζε την απαγόρευση των παλαιάς και ρυπογόνου τεχνολογίας στην πόλη, θα έλεγα ότι υπάρχει πολιτική. Αν έβαζε αύριο το πρωί διόδια εισόδου στον διευρυμένο δακτύλιο των μεγάλων πόλεων, έστω για τα πολλά κυβικά, και πάλι θα έλεγα ότι έχουν κάποιο σχέδιο.

Τα πανάκριβα τέλη κυκλοφορίας, χωρίς κίνητρο απόσυρσης, χωρίς μέτρα για καθαρότερες πόλεις, χωρίς μείωση των διοδίων στους λίγους καλούς δρόμους, αποκαλύπτουν μια φορομπηχτική πολιτική με περιβαλλοντικό μανδύα. Η πολιτική ηγεσία του επανασυσταθέντος υπουργείου Περιβάλλοντος θα καταλάβει οδυνηρά το λάθος της όταν θα φτάσει σ’ αυτήν ο θυμός των φορολογουμένων που θα πληρώνουν τα πανάκριβα, σε σύγκριση με πέρυσι, τέλη.

Μάρτυρας, το σχέδιο προϋπολογισμού του Γιώργου Παπακωνσταντίνου που βλέπει αύξηση εσόδων από τα τέλη κατά 60% πάνω από το 2008! Αν μάλιστα οι υπουργοί είχαν καταλάβει ότι δεν είναι τα κυβικά που ορίζουν τη μόλυνση και αφού η απόσυρση ήταν μέτρο της «δεξιάς», ας είχαν αυξήσει τον φόρο στις βενζίνες. Σε κάθε περίπτωση, δίκαιο και «πράσινο» είναι να πληρώνει εκείνος που μολύνει. Οι νέοι υπουργοί απέσυραν την κοινή λογική και πιάστηκαν... αδιάβαστοι!

Καθημερινή
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 06-11-09, 12:32
Το avatar του χρήστη zefuros
zefuros Ο χρήστης zefuros δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 11-09-23 23:41
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Μην συγχεετε τα λιγα και πολλά κυβικά για την μολυνση. Ενα καινουργιο αμαξι με περισσοτερα κυβικά, θα κάψει περισσότερη βενζίνη μεν, αλλά λιγότεροι ρύποι (μονο περισσότερο Co2).

Κλασσικό παράδειγμα ειναι πως ενω σημερα στην Αθηνα κυκλοφορούν διπλάσια ή τριπλα΄σια αμαξια από το 85, η κατασταση του νεφους είναι πολύ καλύτερη, γιατί εχουν αφαιρεθεί αρκετά σαραβαλάκια.
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 06-11-09, 12:45
Το avatar του χρήστη Archmage
Archmage Ο χρήστης Archmage δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 14-03-18 00:30
Φύλο: Άντρας
Νομίζω απλά θα μπορούσαν να ορίσουν μέγιστα κυβικά (πχ 1900) για τα όποια καινούρια και να τελειώσει εκεί το θέμα.
__________________
may you live in interesting times
Απάντηση με παράθεση
Οι παρακάτω χρήστες έχουν πει 'Ευχαριστώ' στον/στην Archmage για αυτό το μήνυμα:
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης Αξιολογήστε αυτό το θέμα
Αξιολογήστε αυτό το θέμα:

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 17:44.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.