Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#3
|
|
||||
Το πρόθεμα για την δρομολόγηση των κλήσεων μέσω ΟΤΕ όταν έχεις προεπιλεγμένο άλλο φορέα είναι το 1777.
Σύμφωνα με την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυρομείων (ΕΕΤΤ) υπάρχει σελίδα επίσημη με τίτλο "Απαντήσεις σε Ερωτήματα τηλ/κών Παρόχων με αναφορά στο Κανονιστικό Πλαίσιο για την Προεπιλογή Φορέα" στην οποία αναφέρεται το εξής: (Παράγραφος 8, υποπαράγραφος vi): Η εταιρεία ενημερώνει τον καταναλωτή αναφορικά με τις εκ του Νόμου παρεχόμενες δυνατότητες, ήτοι: - είτε να εξακολουθεί να διεκπεραιώνει τις κλήσεις του μέσω του ΟΤΕ χρησιμοποιώντας τον κωδικό επιλογής φορέα «1777» του ΟΤΕ - είτε να συνάψει σύμβαση με άλλη Προεπιλεγμένη Εταιρεία (Αλλαγή Προεπιλεγμένης Εταιρείας) - είτε μετά την παρέλευση διμήνου από την ενεργοποίηση της Προεπιλογής Φορέα να υποβάλει αίτηση κατάργησης της Προεπιλογής. Επίσης, στο ίδιο site, "Συχνές Ερωτήσεις για την Προεπιλογή Φορέα" στην παράγραφο 8 αναφέρει: Τι πρέπει να γνωρίζω στην περίπτωση σύναψης σύμβασης μέσω τηλεφώνου (σύμβαση από απόσταση); Στην περίπτωση που υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση, μπορείτε στη συνέχεια: - είτε να εξακολουθείτε να διεκπεραιώνετε τις κλήσεις σας μέσω του ΟΤΕ χρησιμοποιώντας τον κωδικό επιλογής φορέα «1777» του ΟΤΕ - είτε να συνάψετε σύμβαση με άλλη Προεπιλεγμένη Εταιρεία (Αλλαγή Προεπιλεγμένης Εταιρείας, βλ. Ερώτηση 11 ) - είτε μετά την παρέλευση διμήνου από την ενεργοποίηση της Προεπιλογής Φορέα να υποβάλετε αίτηση κατάργησης της Προεπιλογής ( βλ. Ερώτηση 9 ).
__________________
Γιώργος Γκ. Backup not found: (A)bort, (R)etry, (P)anic! |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|