Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Επιστήμη & Εκπαίδευση > Ιστορία
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 08-09-06, 12:02
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Τι ξέρετε για τον Παρθενώνα;

Ένα από τα … βίτσια που έχω είναι τις Κυριακές από τα άγρια χαράματα, να πηγαίνω με τα πόδια από την Κυψέλη στην Ακρόπολη.

Έτσι απέναντι από τον Παρθενώνα κάτω από τον Άρειο Πάγο, ξεκουραζόμουν και αγνάντευα τον ιερό βράχο.

Τέσσερις Ιάπωνες, ανεβαίνουν από το δρομάκι της Πλάκας, φτάνουν κοντά μου και κοιτάνε με δέος τον Παρθενώνα. Ο ένας Ιάπωνας έβγαλε το μαντήλι του και σκούπισε τα γυαλιά του, με έκπληξη βλέπω ότι είχε βουρκώσει.

Δεν άντεξα στον πειρασμό τον πλησίασα και αφού τον καλημέρισα στα αγγλικά του είπα ευγενικά ότι διέκρινα την συγκίνηση του. Με ρώτησε αν είμαι Έλληνας και αφού πήρε την καταφατική μου απάντηση, με ξαναρώτησε αν είμαι κάτοικος της Αθήνας. Μου είπε με αρκετή συγκίνηση πόσο τυχερός πρέπει να νοιώθω, που μπορώ να επισκέπτομαι και να βλέπω συχνά τον Παρθενώνα. Μου είπε ότι αυτό το ταξίδι ήταν όνειρο ζωής γι αυτόν, δεν τον ενδιέφεραν οι παραλίες, τα τουριστικά μέρη τα greek art.

Μικρό παιδί του είχαν κάνει δώρο ένα βιβλίο για τον Παρθενώνα, την Αθήνα και τον πολιτισμό της, έτσι σαν στόχο στην ζωή του είχε να κάνει αυτό το ταξίδι και με ρώτησε αν θα του επιτρέψουν να ακουμπήσει με τα χέρια του ένα κομμάτι του. Είχε τόσο πάθος και τόσο δέος που σας ομολογώ με συγκίνησε αφάνταστα.

Κάτσαμε πάνω στα σκαλάκια του Αρείου Πάγου και προσπάθησα όσο πιο απλό μπορούσα, να τους πω μερικά πράγματα για την τεχνολογία που χρησιμοποιήθηκε, για τις τεχνικές εξόρυξης του μαρμάρου από την Πεντέλη, από τα αργαστήρια του Φειδία κλπ Έμεινα άφωνος ότι όλα αυτά που εγώ είχα διαβάσει σε πάρα πολλά βιβλία (και κυρίως στα βιβλία του καθηγητή κ Κορρέ), αυτοί τα ήξεραν και μπορώ να πω εκτός ολίγων εξαιρέσεων, ότι σε μερικές περιπτώσεις με συμπλήρωναν.

Βιαζόντουσαν να ανέβουν και να δουν από κοντά όσα είχαν διαβάσει, θα έμεναν Αθήνα επτά ημέρες και οι επτά ημέρες θα ήταν αφιερωμένες στον Παρθενώνα, το μουσείο του, το αρχαιολογικό μουσείο και άλλους αρχαιολογικούς χώρους.

Πήρα την κατηφόρα και σύντομα ήμουν στο Μοναστηράκι, έβλεπα τους συμπατριώτες μου και είχα την θέληση να κάθομαι και να τους ρωτάω, τι ξέρετε για τον Παρθενώνα;

Σ.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 08-09-06, 14:12
Το avatar του χρήστη Gildor
Gildor Ο χρήστης Gildor δεν είναι συνδεδεμένος
High Elf
 

Τελευταία φορά Online: 08-05-17 14:17
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Η διαθεσή μου τώρα:
Ειναι τετοιες καταστασεις που σκεφτεσαι... δεν μπορει... για να λεει ετσι ενας Γιαπωνεζος μαλλον ετσι ειναι: οι προγονοι μας ηταν μοναδικοι, εξαιρετικοι, και ακομα και δεν νιωθουμε το ιδιο ενθουσιαμο, μαλλον θα πρεπει να νιωθουμε τυχεροι γιαυτους (περα απο εθνικισμους και σωβινισμους)

Αναρωτιεμαι αν εχει δακρυσει ανθρωπος για την πυραμιδα του Χεωπα η αλλα μνημεια

Ειμαι σιγουρος ομως οτι δεν προκειται (μονο) για αμελεια μας. Σιγουρα οπως οι Γιαπωνεζοι μπορουνα να μας βαλουν τα γυαλια, και εμεις μπορουμε να βαλουμε τα γυαλια σε ξενους για πραγματα δικα τους!
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις...
Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Gildor : 08-09-06 στις 14:19
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 08-09-06, 14:50
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Gildor Εμφάνιση μηνυμάτων
Αναρωτιεμαι αν εχει δακρυσει ανθρωπος για την πυραμιδα του Χεωπα η αλλα μνημεια!
Δεν έχω δακρύσει στις πυραμίδες, γιατί δεν σε αφήνει να δακρύσεις η ιστορία εκατομμυρίων σκλάβων, που το δημιούργησαν και πέθαναν εκεί. Ούτε είναι έργο καλλιτεχνικής ευαισθησίας που θα σε συγκινούσε ιδιαίτερα.

Ο Παρθενώνας είναι έργο ελευθέρων ανθρώπων, τεχνιτών αρχιτεκτόνων γλυπτών.
Κανείς σκλάβος, σύμφωνα τουλάχιστον με τον Πλούταρχο και άλλους, δεν έλαβε μέρος στην ανοικοδόμηση του Παρθενώνα. Οι άνθρωποι που χρησιμοποιήθηκαν από την εξόρυξη του μαρμάρου στην Πεντέλη, μέχρι την τοποθέτηση του, ήταν μισθωμένοι αθηναίοι τεχνίτες, γιατί απλά η τεχνολογία τους ήταν μυστικό του αθηναϊκού κράτους και μας είναι άγνωστο μέχρι σήμερα.

Στις πυραμίδες των Αιγυπτίων ένοιωσα δέος, στην Κνωσό ένοιωσα δέος, όμως και για πιο σύγχρονα επιτεύγματα του ανθρώπου, στην βάση για παράδειγμα του Διαστημικού λεωφορείου στο Cape Canaveral.

Ένοιωσα δέος όταν αντίκρισα την Γκουέρνικα, αλλά και τον Άγιο Πέτρο μαζί με την Capela Sistina στο Βατικανό.

Έκλαψα στην Αγία Σοφία στην Κωνσταντινούπολη, έκλαψα στα φυλακισμένα μνήματα των αγωνιστών της ΕΟΚΑ στην Λευκωσία.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 08-09-06, 15:58
jimm Ο χρήστης jimm δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 22-01-17 21:16
Φύλο: Άντρας
Εμένα να με συγχωρείτε αλλά δεν μπορώ να συμμεριστώ ούτε τις απόψεις σας ούτε την ενδεχόμενη συγκίνηση του Ιάπωνα για αρκετούς λόγους.
Κατ' αρχάς οι περισσότερες Αιγυπτιακές πυραμίδες χτίστηκαν όταν σαν φυλή είμασταν 'ιδέα' και είναι από τα πιο επιβλητικά χτίσματα ανά τον κόσμο. Δεύτερον, ο Παρθενώνας είναι σίγουρα ένα αξιοθαύμαστο μνημείο, προσωπικά οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν δεν με ενδιαφέρουν γιατί πλέον δεν υπάρχουν και χάθηκαν. Επιπλέον θεωρώ ότι όπως άλλοι όταν εμείς χτίζαμε ήταν στα δέντρα έτσι ισχύει και με εμάς τουλάχιστον με τους Αιγύπτιους. Στην παρούσα φάση, στην σύγκριση τουλάχιστον με τον Ιάπωνα, θεωρώ ότι στα εν λόγω δέντρα ελληνικά μιλάνε και η δημοκρατία που γεννήσαμε δεν υπάρχει πλέον.

Δ.
__________________
Let's call it an accidental feature -- Larry Wall
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 08-09-06, 18:01
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από jimm Εμφάνιση μηνυμάτων
Εμένα να με συγχωρείτε αλλά δεν μπορώ να συμμεριστώ ούτε τις απόψεις σας ούτε την ενδεχόμενη συγκίνηση του Ιάπωνα για αρκετούς λόγους.
O Παρθενώνας θεωρείται, όχι άδικα, το τελειότερο δημιούργημα του ανθρώπου. Πολλές επιστήμες συγκεντρωμένες σε ένα και μοναδικό έργο, όπου αρχιτέκτονες, γεωδυναμικοί μηχανικοί, η στατικοί μηχανικοί, η γλύπτες, οι λιθοξόοι, οι πολιτικοί μηχανικοί, οι γεωμέτρες και οι μαθηματικοί, ακόμα διδάσκονται και αναλύουν το μοναδικό αυτό φαινόμενο.

Κατ' αρχάς οι περισσότερες Αιγυπτιακές πυραμίδες χτίστηκαν όταν σαν φυλή ήμασταν 'ιδέα' και είναι από τα πιο επιβλητικά χτίσματα ανά τον κόσμο.
Όχι και τόσο ιδέα :-) Παράλληλα σχεδόν δημιουργήθηκε ο Μυκηναϊκός Πολιτισμός και ο Μινωικός πολιτισμός. Ο Αντίγονος αναφέρει ότι σπουδαίοι Έλληνες επιστήμονες δούλευαν σαν σύμβουλοι σε αρκετούς Φαραώ. Στην πυραμίδα της Γάζας αν δεν απατώμαι, υπάρχει και εικόνα κάποιου ξανθού ψηλού ανθρώπου δίπλα στον Φαραώ που τον αναφέρουν σαν ο Έλληνας μηχανικός του.

Ακόμα και η λέξη Αίγυπτος είναι ελληνική, από το Οίκος του Πτα (Παλιού Αιγυπτίου Φαραώ) όπως αναφέρει ο Πλάτωνας.

Δεύτερον, ο Παρθενώνας είναι σίγουρα ένα αξιοθαύμαστο μνημείο, προσωπικά οι τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν δεν με ενδιαφέρουν γιατί πλέον δεν υπάρχουν και χάθηκαν.
Όχι καλέ μου φίλε δεν χάθηκε, εκεί επάνω είναι και σε περιμένει να το δεις :-) Δεκάδες επιστήμονες Έλληνες και ξένοι το έχουν αναλύσει και έχουν μείνει άναυδοι από την τελειότητα του κορυφαίου δημιουργήματος του ανθρώπου.

« Ώστε όλ΄ αυτά λοιπόν υπάρχουν πραγματικά, όπως τα μάθαμε στο σχολείο!»
Sigmund Freud 1904 Αθήνα
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 08-09-06, 21:00
Το avatar του χρήστη mystakid
mystakid Ο χρήστης mystakid δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 15-02-24 20:42
Φύλο: Άντρας
Από μελέτες του δρ. Θεοφάνη Μανιά (άγνωστα μεγαλουργήματα των αρχαίων ελλήνων, το ελληνικό πνεύμα στις πυραμίδες της αιγύπτου...) φαίνεται η προϋπαρξη του ελληνικού πολιτισμού. Τα ιερά των αρχαίων Ελλήνων, οι αποστάσεις μεταξύ τους, τα γεωδαιτικά, αριθμητικά στοιχεία, όλα όσα είναι διασπαρμένα χωρίς ''σύμπτωση'' στον ελλαδικό χώρο, είναι συμπυκνωμένα, ως ''ταμείο γνώσεων'' στην πυραμίδα του χέοπα. Άμεσα, γεννάται το ερώτημα. Ή η Ελλάδα πήρε τα στοιχεία από την Αίγυπτο και έφτιαξε τα ιερά, τα νησιά... ή η αίγυπτος τα συγκέντρωσε, που είναι και λογικότερο (κατά τον δρα).
Αυτό αναφέρει και ο ίδιος ο Σόλων, που μυήθηκε στην ''αιγυπτιακή σοφία''. Του είπαν πως εσείς οι Έλληνες, είστε σαν παιδιά που ξεχνάτε. Επειδή μας βοηθήσατε σε έναν πόλεμο, είμασταν υποχρεωμένοι να σας διαφυλάξουμε την σοφία σας και ...μόνο σε εσάς να ανοίγουμε τα άδυτα, παραδίδοντας (επιστρέφοντας με σεβασμό) τα μυστήριά σας/μας.

Στη σχέση Παρθενώνα - πυραμίδα Χέοπος, οι λοξοί κίονες, τέμνονται νοερώς σε ύψος 149μ..., όσο το ύψος της πυραμίδας, που πολλαπλασιαζόμενο επί 1000, δίνει ακριβώς την απόσταση γης - ηλίου (σε χιλιάδες χιλιόμετρα).

Οι κολώνες του Παρθενώνα, είναι 84, όσο και το άθροισμα της λέξεως η θεά Αθηνά, στην οποία ήταν αφιερωμένος. Αντίστοιχα, και το Ηραίο στη Σάμο, είχε 132 κολώνες όσο και το άθροισμα της λέξεως θεά Ήρα... αποδεικνύοντας την βαθύτερη σχέση της ελληνικής γλώσσας, των μαθηματικών, της φιλοσοφίας, της αρμονίας των οδοδεικτών Του Ενός Δρόμου.
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 08-09-06, 21:10
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 21:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από mystakid Εμφάνιση μηνυμάτων

Στη σχέση Παρθενώνα - πυραμίδα Χέοπος, οι λοξοί κίονες, τέμνονται νοερώς σε ύψος 149μ..., όσο το ύψος της πυραμίδας, που πολλαπλασιαζόμενο επί 1000, δίνει ακριβώς την απόσταση γης - ηλίου (σε χιλιάδες χιλιόμετρα).
Η απόσταση γης ήλιου σε ποιά ακριβώς φάση του έτους ?

Αρχική Δημοσίευση από mystakid Εμφάνιση μηνυμάτων
Οι κολώνες του Παρθενώνα, είναι 84, όσο και το άθροισμα της λέξεως η θεά Αθηνά, στην οποία ήταν αφιερωμένος. Αντίστοιχα, και το Ηραίο στη Σάμο, είχε 132 κολώνες όσο και το άθροισμα της λέξεως θεά Ήρα... αποδεικνύοντας την βαθύτερη σχέση της ελληνικής γλώσσας, των μαθηματικών, της φιλοσοφίας, της αρμονίας των οδοδεικτών Του Ενός Δρόμου.
Στο Σούνιο οι κολώνες τι άθροισμα δίνουν ?
Στους Δελφούς ?
Στους άλλους ναούς ?
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 08-09-06, 21:52
jimm Ο χρήστης jimm δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 22-01-17 21:16
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από mystakid
Στη σχέση Παρθενώνα - πυραμίδα Χέοπος, οι λοξοί κίονες, τέμνονται νοερώς σε ύψος 149μ..., όσο το ύψος της πυραμίδας, που πολλαπλασιαζόμενο επί 1000, δίνει ακριβώς την απόσταση γης - ηλίου (σε χιλιάδες χιλιόμετρα). Οι κολώνες του Παρθενώνα, είναι 84, όσο και το άθροισμα της λέξεως η θεά Αθηνά, στην οποία ήταν αφιερωμένος. Αντίστοιχα, και το Ηραίο στη Σάμο, είχε 132 κολώνες όσο και το άθροισμα της λέξεως θεά Ήρα... αποδεικνύοντας την βαθύτερη σχέση της ελληνικής γλώσσας, των μαθηματικών, της φιλοσοφίας, της αρμονίας των οδοδεικτών Του Ενός Δρόμου.
Αυτά που μου λες είναι καθαρή ερμηνεία της πληροφορίας. Ο αριθμός π περιέχει το τηλέφωνό μου, το τηλέφωνο της acrobase, το 666 και την ηλικία μου πρέπει να συμπεράνω κάτι; Αυτά δεν είναι ούτε ιστορία, ούτε τέχνη, είναι Λιακόπουλος

Δ.
__________________
Let's call it an accidental feature -- Larry Wall
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 08-09-06, 22:09
Το avatar του χρήστη mystakid
mystakid Ο χρήστης mystakid δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 15-02-24 20:42
Φύλο: Άντρας
Exclamation

Αρχική Δημοσίευση από jimm Εμφάνιση μηνυμάτων
Αυτά που μου λες είναι καθαρή ερμηνεία της πληροφορίας. Ο αριθμός π περιέχει το τηλέφωνό μου, το τηλέφωνο της acrobase, το 666 και την ηλικία μου πρέπει να συμπεράνω κάτι; Αυτά δεν είναι ούτε ιστορία, ούτε τέχνη, είναι Λιακόπουλος

Δ.
Δεκτή η ταμπελοποίηση ... μπορώ να εργάζομαι και πίσω από την εικονική πραγματικότητα που μου προσάπτεις καλέ μου φίλε.... προτιμώ βέβαια την σχέση του προσώπου προς πρόσωπο παρά την δημιουργία κάποιας εικόνας, αλλά όπως βλέπει ο καθένας τον κόσμο ''σύμπτωση ή μη''.

Όσον αφορά τα δεδομένα, είναι τόσα πολλά, και
που παρατιθέμενα, ενδεικνύουν την ευλογημένη σχέση Ελλάδος - Ορθοδοξίας.
http://clubs.pathfinder.gr/vatopaidi/336316
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 08-09-06, 22:50
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 10:12
Φύλο: Άντρας
Οι αριθμοί που αναφέρθησαν είναι λίγο αυθαίρετοι ή δεν η συσχέτιση τους με την Ορθοδοξία, θα την θεωρούσα ακραία.

Το αν η Ελλάδα σήμερα έχει μόνο ερείπια, σε αντίθεση με την Ρώμη για παράδειγμα που διατηρήθηκαν πολλά μνημεία, το χρωστάμε στην Βυζαντινοκρατία και την άσκηση βάρβαρης πίεσης, βασανισμών και δολοφονιών για την, επιβολή του Χριστιανισμού με το ζόρι.

Κατέστρεψαν μοναδικά έργα πολιτισμού, έφτασαν να κτίσουν εκκλησία μέσα στον Παρθενώνα. Έστειλαν σαν λάφυρα στην Βασιλεύουσα τα θαύματα της αρχαιότητας, τα δημιουργήματα του Φειδία, τα χρυσελεφάντινα αγάλματα της Αθηνάς από τον Παρθενώνα και το αντίστοιχο του Διός από την Ολυμπία.

Αγάλματα που στόλισαν κήπους στην Κωνσταντινούπολη, μέχρις ότου καταστραφούν, για να αφαιρεθεί ο χρυσός και το φίλντισι (ελεφαντοστούν).

Τον μοναδικό αυτοκράτορα Ελληνιστή Ιουλιανό, που προστάτεψε τα αριστουργήματα του πολιτισμού μας, του κόλλησαν το επίθετο παραβάτης για να τον διασύρουν.

Ίσως εκεί να οφείλεται ότι σε μερικές περιοχές της Ελλάδος ο Μωάμεθ ο πολιορκητής θεωρήθηκε και …. απελευθερωτής. Όμως την Αθήνα, ‘ο βάρβαρος’, την σεβάστηκε, ζήτησε να αποκατασταθεί ο Παρθενώνας και έδωσε στους Αθηναίους ιδιαίτερα προνόμια, καθώς τους απάλλαξε από την πληρωμή φόρων και τους πρόσφερε αυτοδιάθεση.

Για να ολοκληρώσω και για να μην θεωρηθώ παντελώς εκτός θέματος, απλά θα προσθέσω ότι εις το όνομα του Θεού της αγάπης και της συγνώμης, κάποιοι εγκλημάτησαν και καλό είναι να μην τους προσφέρουμε άλλοθι και συνδέουμε τον Χριστιανισμό, με την γέννηση του μεγαλύτερου πολιτισμού που δημιουργήθηκε ποτέ.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #11  
Παλιά 09-09-06, 15:08
Το avatar του χρήστη Gildor
Gildor Ο χρήστης Gildor δεν είναι συνδεδεμένος
High Elf
 

Τελευταία φορά Online: 08-05-17 14:17
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Η διαθεσή μου τώρα:
Φιλε, αν δεν κανω λαθος σε τετοιες πρακτικες κατεφευγαν οι μαγοι της αρχαιοτητας και του μεσαιωνα και ναι, οι θρησκειες (οπως και σημερα) ειχαν γινει αχταρμας εβαζαν μεσα και θεους, και το Θεο, και το Χριστο και τους Αγγελους, και Ελληνικα, και Εβραικα, και γραμματα και αιρθμους.

Οχι, δεν ειμαι σκεπτικιστης και ολα αυτα τα δεχομαι, ΑΛΛΑ δε βρισκω το πως η αριθμομαντεια μπορει να γινει συμβατη με την Ορθοδοξια. Μονο μεσω Νεο-εποχιτικο συγκρητισμου. Το οτι καποιοι Ελληνορθοδοξοι νεο-Χριστιανοι χρησιμοποιουν τετοιες τεχνικες δε με πειθει οτι ο σκοπος αγιαζει τα μεσα
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις...
Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Gildor : 09-09-06 στις 15:29
Απάντηση με παράθεση
  #12  
Παλιά 09-09-06, 18:59
Το avatar του χρήστη mystakid
mystakid Ο χρήστης mystakid δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 15-02-24 20:42
Φύλο: Άντρας
Η λογικότατη και ‘’φυσική’’ ελληνική αρίθμηση, α=1, β=2, γ=3… ι=10, ια=11… κλπ δεν είναι ούτε μαγική, ούτε μαντική ενασχόληση. Τα γράμματα και οι αριθμοί είναι σύμβολα, είναι ''λογικά'' σχήματα και οχήματα νοητικής μεταγγιζόμενης ενέργειας. Ανάλογα με την χρησιμοποίησή τους, οδηγούμαστε οι άνθρωποι είτε προς το ποθητό Υπέρλογο, το υπερνουν, είτε προς το άνοον και παράλογο. Πάντως σε καμμιά περίπτωση, με πρόσχημα και θυρεό την λογική, δεν πρέπει ο άνθρωπος να επιδίδεται στο κυνήγι μαγισσών και φαντασμάτων! αυτό ήταν μεσαιωνικό κατάλοιπο, που ευτυχώς στην Ορθοδοξία δεν ίσχυσε ποτέ! Καθαρά πράγματα χωρίς ίχνος σκιών. Καθαρή, πεντακάθαρη Αλήθεια!

Το Όλον εμπεριέχει το μέρος και φυσικά έχει την εξουσιοδότηση (χρίσμα) να το χρησιμοποιεί κατά βούλησιν. Το μέρος από την άλλη, παρότι φέρνει την ταυτότητα του Όλου ΔΕΝ είναι το όλο. Είναι ανάλογο του υποσύνολου, που ενώ ανήκει στο σύνολο, δεν είναι ίσον με αυτό. Αυτή η θέση, δεν είναι μαγική… είναι και αποδεδειγμένα επιστημονική με το ολογράφημα, και άλλες επιστήμες, όπως ιριδοσκοπία….
Το πρόβλημα αρχίζει και εμφανίζεται, όταν η μερική αλήθεια όταν προβάλλεται ως ολοκληρωτική Αλήθεια. Τότε την καπηλεύεται, την ισοπεδώνει και στην κυριολεξία την αρνείται και την πολεμά. Αυτό είναι ο νεοεποχίτικος συγκριτισμός.

Η Ορθοδοξία που είναι η όλη Αλήθεια, δεν έχει να φοβηθεί τίποτα το συγκριτιστικό, γιατί συγκρινόμενη, αποδεικνύει την διαφορά του αληθινού με αυτό που μοιάζει με αληθινό.

Τώρα, όσον αφορά την προσαφθείσα ταμπέλα… ρώτησα έναν φίλο μου του τι εστί Λιακόπουλος… άνθρωπος που από τη μία σαν καραμέλα αναφέρει μούπανε οι γεροντάδες… (για άγρα πελατών) και από την άλλη, πολεμά την Π. Διαθήκη, ανεβάζει τους αρχαιοελληνιστές, προάγει ως αληθινά τα απόκρυφα ευαγγέλια, κάπου κάπου πετάει αριθμούς… τι να πω;! μάλλον με περισσή ευκολία δημιουργήθηκε μια εικόνα και εφεξής έχουμε να κάνουμε με αυτήν, αντί του προσώπου που βρίσκεται πίσω από αυτήν.

Όταν ήταν να έλθει Ο Κύριος, όλοι όσοι Τον περίμεναν, (δεν μιλάμε για τους αδιάφορους) είχαν φτιάξει μια εικόνα για Τον προσμενόμενο. Άλλοι τον ήθελαν στρατηγό να τους ελευθερώσει από τους Ρωμαίους, άλλοι πολιτικό, άλλοι καλλιτέχνη… ο καθένας με τις δικές του εικόνες, πόθους, σκέψεις....
Όταν όμως ήλθε, ο κόσμος χωρίστηκε ας πούμε, σε δύο παρατάξεις. Οι απόστολοι είπαν Αυτός είναι ο αναμενόμενος Μεσσίας και κατήργησαν τις εικόνες που είχαν πλάσει, οι δε φαρισσαίοι κράτησαν την εικόνα που είχαν δημιουργήσει για τον Μεσσία ‘’τους’’ και σταύρωσαν τον πραγματικό Ιησού Χριστού, Τον Αληθινό Υιό του Θεού.

Η νοοτροπία, ο προσανατολισμός, παραμένουν ‘’εφεξής’’ δλδ διαχρονικά, (μετά την είσοδο Του Αχρόνου στον χρόνο) τα ίδια. Πολώνουν και απομακρύνουν μεταξύ τους, τους ακολουθούντες αυτές τις τάσεις, και καθιστούν τους μεν ‘’βιωματικά’’ χριστιανούς συνεχιστές των αποστόλων που αρνούνται την δημιουργία εικόνων στις διαπροσωπικές τους σχέσεις, ή ….το ευκολονόητο αντίθετο. Ή λοιπόν αφήνουμε να ισχύσει η εικόνα που πλάσαμε για κάποιον σταυρώνοντάς τον, ή καταργούμε τις δύσκαμπτες και γρήγορα τοποθετούμενες ταμπέλες και εικόνες του πραγματικού, που δυστυχώς πίσω από αυτές ισχύει το πρόσωπο. Η αγάπη, η γνώση, η αλήθεια. Σε όλα τα επίπεδα (τέχνης, ιστορίας, κλπ). Διαλέγουμε!!!
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 16:45.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.