Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Δεν προτιμώ τις ηλεκτρονικές αγορές αλλά δίνουν λύση σε περιπτώσεις όπως: είδη που δεν υπάρχουν εδώ ή είναι πολύ ακριβότερα.
Έχει σημασία η ασφάλεια των συναλλαγών τόσο στο διαδίκτυο όσο και σε ότι αφορά το κατάστημα - εταιρεία απ' όπου θα γίνει η αγορά. Έτσι πιστεύω είναι καλύτερα να γίνεται χρήση προπληρωμένης κάρτας ή λογαριασμού Paypal. Επίσης για άγνωστες εταιρείες ή καταστήματα καλό είναι να υπάρχει επικοινωνία με e-mail, τηλέφωνα και να γίνεται μια μικρή έρευνα για αυτές. |
#3
|
|
||||
Δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ πιστωτική κάρτα, όπως λέει η Χριστίνα, υπάρχουν οι προπληρωμένες κάρτες, όπως υπάρχει και η αντικαταβολή, που εγώ χρησιμοποιώ περισσότερο.
Να πω όμως την αμαρτία μου, θέλω πάντα το προϊόν που αγοράζω να το δω, να το πασπατέψω Οι φωτογραφίες και οι περιγραφές, είναι και λίγο παραπλανητικές.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#4
|
|
|||
Για τα υπόλοιπα προτιμώ ηλεκτρονικές αγορές για πολλούς λόγους:
Τα ίδια ισχύουν και για ορισμένες υπηρεσίες (πχ αεροπορικά εισητήρια, ασφάλειες, τραπεζικοί λογαριασμοί και/ή πιστωτικές κάρτες). Το βασικό μειονεκτήματα είναι οτι πρέπει να περιμένω τον courier. Αν χρειάζομαι κάτι σήμερα καλώς ή κακώς πρέπει ακόμα να τρέξω να το βρω μόνος μου. Λ. |
#5
|
|
|||
Λ. Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Xenios : 30-01-09 στις 14:59 |
#6
|
|
||||
Μια εταιρεία λοιπόν που δουλεύει μέσω διαδικτύου δεν θα κάνει χρεώσεις πριν συννενοηθεί με τον αγοραστή διότι δεν την συμφέρει όλη αυτή η αναστάτωση. Η δυσκολία - ο φόβος είναι, μήπως υποκλαπεί ο αριθμός της κάρτας και από εκεί και πέρα τα πράγματα γίνονται δύσκολα και ανεξέλεγκτα στο τι χρεώσεις θα γίνουν. |
#7
|
|
|||
Πίσω στο online τώρα, προσωπικά χρησιμοποιώ μια υπηρεσία (ονόματι "webcard") που παρέχει η τράπεζά μου για online συναλλαγές, η οποία παράγει αριθμούς (και ημ/νια λήξης κλπ) κάρτας που είναι έγκυροι για μία μόνο συναλλαγή και με προκαθορισμένο όριο. Ακόμα και αν διαρρεύσουν τα στοιχεία της "κάρτας" μετά την αγορά είναι άχρηστα. Λ. |
#8
|
|
||||
Κάνοντας μια έρευνα, βρήκα ότι διατίθεται (από κάποιες τράπεζες) και στην Ελλάδα αντίστοιχη κάρτα. Θα την έχω υπόψη για μελλοντικές On-line αγορες. Ευχαριστώ για την αναφορά της. |
#9
|
|
|||
Μην ευχαριστείς ακόμα. Τουλάχιστον, δώσε πολλή προσοχή στις χρεώσεις της υπηρεσίας. Μία αντίστοιχη κάρτα που είδα να διατιθεται από την τράπεζα π**ρ*ώς έχει απίστευτες χρεώσεις... Μακριά από τέτοιες...
|
#10
|
|
||||
Ευχαριστώ κ για αυτήν την αναφορά Η αλήθεια είναι πως προηγουμένως δεν αναφέρθηκα στις χρεώσεις αυτής της υπηρεσίας και ούτε έψαξα διεξοδικά, διότι δεν μου χρειάζεται στο άμεσο μέλλον. Καλά κάνεις και το αναφέρεις καθώς μπορεί κ κάποιοι άλλοι να ενδιαφέρονται. Πάντως όταν μου χρειαστεί, θα το ερευνήσω όπως και κάθε άλλη μορφή πληρωμής. Ως τώρα δεν έχω αντιμετωπίσει πρόβλημα, φροντίζω να ενημερώνομαι κ να πληρώνω πάντα εμπρόθεσμα. |
#11
|
|
||||
Υπάρχει και μια ασφαλέστερη μέθοδος, που εγώ χρησιμοποιώ συχνά, η αντικαταβολή. Αν μην τι άλλο, εδώ δεν υπάρχουν ούτε κρατήσεις, ούτε κίνδυνοι, ούτε μπλεξίματα.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#12
|
|
||||
Και εγώ το προτιμώ, μα αυτό ισχύει μόνο για Ελλάδα. Όταν οι αγορές αφορούν σε είδη από το εξωτερικό δεν υπάρχει δυνατότητα αντικαταβολής.
|
#13
|
|
||||
Kαι όμως δύο dvd's που αγόρασα από Ισπανικό site, επειδή είχαν και Ελληνικούς υποτίτλους, τα πήρα με αντικαταβολή, εδώ και χρόνια.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#14
|
|
||||
Σ΄αυτό το θέμα που κουβεντιάζουμε, μόλις θυμήθηκα κάτι που έχει σχέση με την ασφάλεια όλων αυτών των ηλεκτρονικών αγορών, πληρωμών κτλ.
Ποτέ μια τράπεζα ή κάποια άλλη υπηρεσία ή εταιρεία κτλ.. δεν θα ζητήσει με e-mail επαλήθευση στοιχείων λογαριασμού ή κωδικών κτλ.. Και αν όντως σταλεί e-mail από τράπεζα, ποτέ μα ποτέ δεν θα χρειαστεί να το απαντήσουμε. Μάλιστα σε αυτό γίνεται σαφής αναφορά. Σε περίπτωση που ζητείται επαλήθευση στοιχείων ή ζητείται να ακολουθηθεί κάποιος σύνδεσμος, τότε αγνοούμε το μήνυμα και δεν το απαντάμε. |
#15
|
|
||||
Έχει ζητηθεί και το pin και μερικοί αλαφροΐσκιωτοι το έχουν δώσει...
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|