Σε μια αγορά όπως αυτή των βιντεοπαιχνιδιών, στην οποία κατά παράδοση κυριαρχούν εταιρείες κολοσσοί των ΗΠΑ, της Ιαπωνίας αλλά και της Δυτικής Ευρώπης, η κυκλοφορία του Darkfall, ενός διαδικτυακού παιχνιδιού ρόλων (MMORPG) που φέρει ελληνική σφραγίδα σίγουρα προκαλεί ενδιαφέρον. Το kathimerini.gr είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με τον Τάσο Φλάμπουρα, αντιπρόεδρο της Aventurine, εταιρείας ανάπτυξης του παιχνιδιού, λίγες μόλις εβδομάδες πριν την επίσημη κυκλοφορία του παιχνιδιού.
Η επίσκεψη στα γραφεία της Aventurine είναι από κάποιες απόψεις ιδιαίτερη. Αφενός, γιατί τα στελέχη της δε συνηθίζουν να δίνουν συνεντεύξεις και αφετέρου γιατί η δυνατότητα επίσκεψης σε μια εταιρεία που θα κυκλοφορήσει ένα από τα πιο αναμενόμενα διαδικτυακά παιχνίδια, σε παγκόσμιο επίπεδο, έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία μιας μεγάλης λίστας ερωτήσεων.
Η ιστορία δημιουργίας του Darkfall ξεκινά πριν από έξι χρόνια, όταν ο κ. Φλάμπουρας βρισκόταν τότε στη Νορβηγία. «Παίζοντας παιχνίδια της εποχής και ακούγοντας τα σχόλια των παικτών, αρχίσαμε να σκεφτόμαστε πώς θα ήταν το τέλειο, για εμάς, παιχνίδι», εξηγεί. Η κεντρική ιδέα τότε, αλλά και τώρα, είναι η δημιουργία ενός παιχνιδιού στο Διαδίκτυο που θα περιλαμβάνει όλα τα στοιχεία που ζητούν οι παίχτες από αντίστοιχα παιχνίδια.
Μέσα από μια σειρά συζητήσεων, σκέψης και διαπραγματεύσεων, ιδρύθηκε στην Ελλάδα η Aventurine, το 2003, αριθμώντας τότε 19 άτομα, Έλληνες και Νορβηγούς. Αρχικά, οι δημιουργοί του παιχνιδιού απέβλεπαν σε ένα παιχνίδι που θα απευθύνεται σε σχετικά περιορισμένο κοινό, low budget, αλλά ταυτόχρονα ποιοτικό και διασκεδαστικό για όποιον ασχοληθεί μαζί του.
Πλήρες άρθρο στην
Καθημερινή