Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Ελεύθερος Χρόνος και Ψυχαγωγία > Παιγνίδια
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 03-10-08, 10:47
dimitrios83 Ο χρήστης dimitrios83 δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 11-09-18 04:16
Φύλο: Άντρας
Syberia εντυπώσεις...

Αν και αρκετά αργοπορημένα μόλις πρίν λίγο τερμάτισα και το syberia 2 (το 1 το χα τερματίσει πρίν απο λίγο καιρό) και τα συναισθήματά μου είναι ανάμεικτα.Αν και μαγεύτηκα απο την ποιότητα των δύο παιχνιδιών, (ατμόσφαιρα, συναίσθημα, σενάριο) στο τέλος του 2 ρε παιδιά με "προσγείωσε" δυστυχώς απότομα αφήνοντας με με αναπάντητα ερωτήματα καθώς και με μία "πικρίλα"..

*SPOILER*
Τι στο καλό απέγινε αυτή η kate στην άκρη του κόσμου; Θα κυνηγάει μαμούθ;Δηλαδή για αυτό παίζαμε τόσο καιρό; Για να δουμε απλά τον Hans έτσι απλά να φεύγει με τα μαμούθ και να την "παρατάει" σε ένα κυριολεκτικά άγνωστο μέρος;Τι έκανε μετά η kate?
*END OF SPOILER*

Πραγματικά απογοήτευση για ένα τόσο σπουδαίο παιχνίδι...να "βυθίζεσαι" κυριολεκτικά στον κόσμο του, να έχεις έντονη αγωνία για το τι πρόκειται να γίνει και...να βλέπεις ένα τέτοιο τέλος...

Αν και απ ότι είχα διαβάσει ο Benoit Sokal είχε ξεκαθαρίσει ότι δεν θα υπάρχει "Syberia 3" εν τούτοις άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο μίας νέας περιπέτειας της γοητευτικής Kate Walker. Εκεί ίσως δοθούν κάποιες απαντήσεις...

Έχει ασχοληθεί κανείς με τα δύο αυτά κορυφαία πραγματικά παιχνίδια; Ποία είναι η άποψή σας και τι εντυπώσεις σας άφησε;

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dimitrios83 : 03-10-08 στις 11:29
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 03-10-08, 11:58
Το avatar του χρήστη Gildor
Gildor Ο χρήστης Gildor δεν είναι συνδεδεμένος
High Elf
 

Τελευταία φορά Online: 08-05-17 14:17
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Η διαθεσή μου τώρα:
θάψιμο

Δεν εχω παιξει ποτε το 2... ισα ισα επαιξα το 1 και σε ενα σημειο με κουρασε και με απογοητευσε τοσο πολυ που το εσβησα απ' οτι φαινεται (και απο το Amerzone) το 'οραμα' του Σοκαλ δε μου αρεσει και τοσο πολυ

Οι ενστασεις μου ειναι οι εξης:

1. Σε καθε μερος ειχες παρα πολλες οθονες να δεις. Πολλες φορες δεν ηξερες τι ακριβως ψαχνεις. Σε συνδυασμο με το οτι η Κειτ δεν τρεχει γρηγορα, κανει το pixel hunting μαρτυριο. Να σημειώσω οτι πριν 15 χρόνια τα παλιά adventures ειχαν επιλογη προσπερασης οθονων

2. Ολοι ο χαρακτηρες που ειχα μιλησει ηταν ή μη-συνεργάσιμοι στριμμένοι γέροι ή καθυστερημένα. Ενα φυσιολογικό διάλογο δεν έιχα. Υποτίθεται αυτό δίνει μια σουρρεαλιστική ατμόσφαιρα, αλλά εμενα μου εδωσε ενα συναισθημα μοναξιας

3. Η Κέιτ μιλάει μόνο στους διαλόγους. Δεν κάνεις ουτε look ουτε σχολιάζει τί γινεται, με αποτέλεσμα να μην μπορείς να τη γνωρίσεις ούτε να ταυτιστείς μαζί της. Να θυμίσω οτι πριν 15 χρόνια τα παιχνίδια ήταν με φουλ διαλόγους και οι χαρακτήρες (βλ. Guybrush, Larry, Roger Wilco) ολοκληρωμένοι.

Και οχι, τα τηλεφωνήματα του (αόρατου και ισχυρογνωμωνα) μνηστήρα δεν σώζουν την κατάσταση

4. Μειωμένο interactivity με το περιβάλλον. Τα σκηνικά είχαν ολόκληρα αντικείμενα τα οποία όμως ήταν 'αόρατα' ακριβώς γιατί ήταν σκηνικά και δεν είχαν ρόλο στο παιχνίδι. Και πάλι όμως δε σου επιτρέπει να γνωρίσεις τον 'κόσμο' ούτε την πρωταγωνίστρια... σε αντίθεση με τα παιχνίδια πριν 15 χρόνια που οι οθόνες ήταν γεμάτες με αναγνωρίσιμα αντικείμενα και την εντολή look at

5. Καθόλου ρεαλισμός. Το πρωτο μου 'σοκ' το έφαγα όταν η χλιαρή και κενή Κέιτ συνάντησε τον Όσκαρ.... και παρότι έβλεπε ένα ρομπότ να μιλάει δεν αντέδρασε καθόλου.. ουτε ενα ιχνος έκπληξης. Και δε δέχομαι οτι το παιχνίδι είναι 'παραμυθένιο'. Η Κέιτ υποτίθεται ζούσε μια φυσιολογική ζωή πρίν, και μπήκε στο παραμύθι απο την αρχή της ιστορίας.

Δεχομαι οτι πισω απο το παιχνιδι βρισκεται μια μαγευτικη συγκινητικη ιστορια, αλλα δεν ειναι μονο αυτο το θεμα. Αν ηθελα μονο να δω την ιστορια και οχι να το ζησω ως εμπειρια, θα ελυνα το παιχνίδι μονο με walkthrough για να γλυτώσω τα παραπάνω, κατι που δεν εκανα
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις...
Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Gildor : 03-10-08 στις 12:11
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 03-10-08, 14:35
dimitrios83 Ο χρήστης dimitrios83 δεν είναι συνδεδεμένος
Mέλος
 

Τελευταία φορά Online: 11-09-18 04:16
Φύλο: Άντρας
Αν και σε γενικές γραμμές δεν διαφωνώ μαζί σου, θα πώ τα εξής πάνω σε αυτά που ανέφερες..

1.Το "syberia 1" ήταν αρκετά εύκολο παιχνίδι (και στο λέω εγώ που δεν έχω μεγάλη εμπειρία απο adventures, οπότε μοιραίο είναι για κάποιον άπειρο σε τέτοιου είδους παιχνίδια να τα βρίσκει "μπαστούνια" με το παραμικρο.)

Και όμως! Ήταν λίγες οι φορές που "κόλλησα" αλλά και πάλι δεν με χάλασε..με λίγη υπομονή τα κατάφερα.Τώρα ίσως να μπερδεύτηκες αρκετά γιατί δεν διάβαζες τους διαλόγους και τα βιβλία που έβρισκες.Εκεί είναι και η μαγεία των adventures, διαβάζεις ότι χειρόγραφο δείς, και μετά προχωράς στην επίλυσή του.Εξάλλου σκεψου και το άλλο...ίσως όταν δεν είναι ξεκάθαρα τα πράγματα, αυτό δεν κάνει το παιχνίδι ποιό..ρεαλιστικό;

Το pixel hunting (ειδικά στο 1) δεν ήταν κάτι το φοβερό...άν δείς το 2.εκεί να πώ ναι!

2.Και μένα μου βγαλε πολύ το αίσθημα της μοναξιάς όντως...απλώς εμένα προσωπικά δεν με χάλασε.

Αρχική Δημοσίευση από Gildor Εμφάνιση μηνυμάτων
Καθόλου ρεαλισμός. Το πρωτο μου 'σοκ' το έφαγα όταν η χλιαρή και κενή.. Κέιτ
Είπες χλιαρή και κενή την kate μου;;; Άπιστε! Πάρ το πίσω αμέσως!!!
Εμένα προσωπικά ίσα ίσα μου δειξε το αντίθετο.Μία πολύ δυναμική γυναίκα που φαινόταν κυρίως απο τις "ατάκες" που έλεγε, καθώς και μία "καθημερινή" γυναίκα πέρα απο τα κακέκτυπα που σερβίρουν (βλ υπερ-φουσκωμένη γκόμενα:Lara Croft) κάνοντας τους άντρες να φαντασιώνονται για το κρεββάτι τους και μόνο.

Αρχική Δημοσίευση από Gildor Εμφάνιση μηνυμάτων
συνάντησε τον Όσκαρ.... και παρότι έβλεπε ένα ρομπότ να μιλάει δεν αντέδρασε καθόλου.. ουτε ενα ιχνος έκπληξης. Και δε δέχομαι οτι το παιχνίδι είναι 'παραμυθένιο'. Η Κέιτ υποτίθεται ζούσε μια φυσιολογική ζωή πρίν, και μπήκε στο παραμύθι απο την αρχή της ιστορίας.
...ίσως έχεις δίκιο...εγώ προσωπικά δεν έδωσα βάση...μήπως όμως θα έπρεπε να βάζαμε και λίγο τη φαντασία μας; Δηλ (λέω τώρα) με τις τόσες περιπλανήσεις της στο εργοστάσιο να είχε δεί και άλλα automatons και προφανώς δεν της έκανε εντύπωση.Αλλά κατα τα άλλα είσαι σωστος.Δεν υπάρχει τόσος ρεαλισμος.

Αρχική Δημοσίευση από Gildor Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεχομαι οτι πισω απο το παιχνιδι βρισκεται μια μαγευτικη συγκινητικη ιστορια, αλλα δεν ειναι μονο αυτο το θεμα. Αν ηθελα μονο να δω την ιστορια και οχι να το ζησω ως εμπειρια, θα ελυνα το παιχνίδι μονο με walkthrough για να γλυτώσω τα παραπάνω, κατι που δεν εκανα
Koίταξε...ακόμα και άν χρησιμοποιούσες walkthrough για να δείς το στόρυ και μόνο, ακόμα και πάλι δεν θα ένιωθες τη μαγεία και την ικανοποίηση που προσφέρει η χαρά ενός γρίφου και κατ-επέκταση της ιστορίας...Εγώ χρησιμοποίησα λύση σε ελαχιστα σημεία.Τολμώ να πώ πώς άν χρησιμοποιούσα σε όλο το παιχνίδι δεν θα "ζούσα" ούτε το σενάριό του, όπως το έζησα τώρα.

Φιλικά.

ΥΓ:Δηλ μη τολμήσω να σου προτείνω να παίξεις και το 2 έτσι;
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 00:46.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.