Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Αξιολογήστε το θέμα | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Τελικά όλα τα είδαμε στο GP αυτό.... ο Ράϊκόνεν, μετά από ένα όχι τόσο κανονικό προσπέρασμα του Χάμιλτον και επειδή ξανάπεσε βροχή, κτύπησε το μονοθέσιο του στις μπάρες και εγκατέλειψε μόλις 2 γύρους πριν από το τέλος.
Τελικά ο Χάμιλτον πήρε τη νίκη 2ο ο Μάσα, 3ος ο Χάιντφιλντ.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#3
|
|
||||
Το καλύτερο GP του κόσμου ξεκίνησε προσφέροντας συγκινήσεις από την πρώτη κιόλας στορφή. Με το οδόστρωμα να είναι νωπό από την πρωινή βροχή και τους Χάμιλτον, Μάσα, Ραϊκόνεν και Κοβαλάινεν σε παράταξη δεν θα μπορούσαμε να περιμένουμε άλλωστε κάτι διαφορετικό. Ο Βρετανός ξεκίνησε ιδανικά, με τον Μάσα να ακολουθεί χωρίς να υπάρχει ουσιαστική μάχη ανάμεσα στους δύο πρώτους.
Την έκπληξη έκανε ο Κίμι Ραϊκόνεν που πριν την πρώτη στροφή βρέθηκε πίσω από τον ομόσταυλό του, έχασε τα φρένα με αποτέλεσμα να βγει εκτός πίστας αλλά τελικά κατάφερε να περάσει τον Κοβαλάινεν που έμπλεξε στην κίνηση, έκανε το λάθος και έπεσε στην 11η θέση. Ο Φινλανδός της Ferrari που έχει κερδίσει τα τρία προηγούμενα χρόνια στο Βέλγιο, πάτησε το γκάζι και πριν συμπληρωθεί ο δεύτερος γύρος είχε περάσει τον Φελίπε Μάσα και τον Λιούις Χάμιλτον. Εκπληκτική ήταν και η εκκίνηση του Γκλοκ που προσπάθησε να περάσει όλα τα μονοθέσια από τις πίσω θέσεις όπου βρισκόταν. Αξίζει να σημειωθεί πως πριν την πρώτη στροφή έφτασε πίσω από τα μονοθέσια της Ferrari!!! Ο Κοβαλάινεν που έχασε πολλές θέσεις μετά την εκκίνηση άρχισε να περνά τα πιο αργά μονοθέσια που ήταν μπροστά του αλλά 34 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας έκανε το δεύτερο λάθος στον αγώνα. Προσπάθησε να "βουτήξει" στα φρένα αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να εμβολίσει τον Γουέμπερ και να δεχθεί ποινή διέλευσης από τα pit. Ο Χάμιλτον άνοιξε τον χορό των pit stop με τον Κίμι Ραϊκόνεν να ακολουθεί. Ο Βρετανός βγήκε πίσω από τον Κοβαλάινεν και η “οικογενειακή” μάχη ξεκίνησε την ώρα που ο Φινλανδός της Ferrari τα έκανε όλα σωστά αυτή τη φορά την ώρα του ανεφοδιασμού και βγήκε μπροστά από τον Χάμιλτον. Τους δύο πρωτοπόρους ακολούθησαν όλα τα υπόλοιπα μονοθέσια χωρίς να υπάρξει κάποιο απρόοπτο. Μετά το πρώτο ανεφοδιασμό ο απόλυτος άρχοντας της πίστας του Σπα, Κίμι Ραϊκόνεν έβαλε το πόδι στο πάτωμα και... εξαφανίστηκε. Ο Φινλανδός βρέθηκε μετά από αρκετό καιρό στην πρώτη θέση με άδειο δρόμο μπροστά του και δεν άφησε την ευκαιρία να πάει χαμένη. Αύξησε την διαφορά του από τον Λιούις Χάμιλτον στα έξι δευτερόλεπτα στα μισά του αγώνα με τον Βρετανό να βρίσκεται 4,5 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Φελίπε Μάσα που ήταν στην τρίτη θέση. Πολύ καλό αγώνα μετά από αρκετό καιρό έκανε και ο Φερνάντο Αλόνσο που ακολουθούσε του πρωτοπόρους από την τέταρτη θέση, με τον Σεμπαστιάν Μπουρντέ να είναι στην 5η. Μάχη στην κορυφή δεν υπήρχε αλλά αυτή ανάμεσα στην Toro Rosso και την BMW είχε φουντώσει για τα καλά. Η TR του Μπουρντέ στην πέμπτη θέση είχε κολλημένο πίσω του τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα, με τον έτερο οδηγό της Toro Rosso, Σεμπαστιάν Φέτελ, να είναι στην 7η θέση έχοντας τον Νικ Χάιντφιλντ της BMW πίσω του στην 8η σε μία σπάνια μάχη οδηγών αλλά και κατασκευαστών. Με τον αγώνα να μπαίνει στο τελευταίο του κομμάτι, είκοσι γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας έφτασε η ώρα του δεύτερου ανεφοδιασμού με τους δύο πρωτοπόρους να μην αντιμετωπίζουν προβλήματα και τις ομάδες να χρησιμοποιούν την πιο σκληρή γόμα που δεν ευνοούσε τον Κίμι Ραϊκόνεν. Τα καινούργια ελαστικά μείωσαν την διαφορά του Λιούις Χάμιλτον από τον Κίμι Ραϊκόνεν με τον Βρετανό να είναι 2 δευτερόλεπτα πίσω από την πρώτη θέση 15 γύρους πριν το τέλος του αγώνα. Ο Φινλανδός δεν μπορούσε να φέρει τα ελαστικά του σε ιδανική θερμοκρασία με το πρόβλημα που αντιμετωπίζει η Ferrari με τα Bridgestone να επιστρέφει σαν κακός εφιάλτης για την Ιταλική ομάδα. Πέντε γύρους πριν το τέλος έπεσαν οι πρώτες ψιχάλες με την βροχή να κάνει την εμφάνισή της τρεις γύρους πριν το τέλος. Εκεί άλλαξε όλος ο αγώνας καθώς ο Χάμιλτον πέρασε τον Φινλανδό έχασε τη θέση του μετά από λίγα μέτρα αλλά την ξανακέρδισε όταν ο Ραϊκονεν βγήκε από την πίστα και κατέστρεψε το μονοθέσιό του. Ο Νικ Χάιντφιλντ που είχε αλλάξει τα ελαστικά του σε ενδιάμεσα κατάφερε στον τελευταίο γύρο να βρεθεί απο την 7η θέση στο βάθρο εκμεταλλευόμενος την βροχή. Στον τελευταίο γύρο εγκατέλειψε ο Χέικι Κοβαλάινεν την ώρα που όλα τα μονοθέσια προσπαθούσαν να κρατηθούν εντός πίστας για να τερματίσουν. Χάμιλτον και Μάσα έφτασαν στο τέρμα με δυσκολία και ο Βρετανός αύξησε ελάχιστα την διαφορά του από τον Βραζιλιάνο στην βαθμολογία των οδηγών. * Οι αγωνοδίκες θα εξετάσουν την προσπάθεια για προσπέραση του Λιούις Χάμιλτον στον Κίμι Ραϊκόνεν στους τελευταίους γύρους. Εγκατέλειψαν: Ρούμπενς Μπαρικέλο, Νέλσον Πικέ, Κίμι Ραϊκόνεν, Χέικι Κοβαλάινεν. Αναλυτικά: 1. Λιούις Χάμιλτον (McLaren) 1:22:44.933 2. Φελίπε Μάσα (Ferrari) +14.461 3. Νικ Χάιντφελντ (BMW Zauber) +23.844 4. Φερνάντο Αλόνσο (Renault) +28.939 5. Σεμπάστιαν Φέτελ (Toro Rosso) +29.037 6. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW Zauber) +29.498 7. Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Toro Rosso) +31.196 8. Τίμο Γκλοκ (Toyota) +56.506 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ 1. Λιούις Χάμιλτον (McLaren) 80 βαθμοί 2. Φελίπε Μάσα (Ferrari) 72 3. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (BMW Zauber) 58 4. Κίμι Ραϊκόνεν (Ferrari) 57 5. Νικ Χάιντφελντ (BMW Zauber) 47 6. Χέικι Κοβαλάινεν (McLaren) 43 7. Γιάρνο Τρούλι (Toyota) 26 8. Φερνάντο Αλόνσο (Renault) 23 9. Μαρκ Ουέμπερ (Red Bull) 18 10. Τίμο Γκλοκ (Toyota) 16 11. Νελσίνιο Πικέ (Renault) 13 12. Σεμπάστιαν Φέτελ (Toro Rosso) 13 13. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Honda) 11 14. Nίκο Ρόσμπεργκ (Williams BWM) 9 15. Καζούκι Νακατζίμα (Williams BMW) 8 16. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Red Bull) 6 17. Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Toro Rosso) 4 18. Τζένσον Μπάτον (Honda) 3 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ 1. Ferrari 129 βαθμοί 2. McLaren 123 3. BMW Zauber 105 4. Toyota 42 5. Renault 36 6. Red Bull 24 7. Williams 17 8. Toro Rosso 17 9. Honda 14 Πηγή : Rally.gr, Sport24, SuperSport FM
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#4
|
|
||||
Ποινή στον Χάμιλτον και πρώτη θέση για τον Μάσα
ΑΠΕ Ο Λιούις Χάμιλτον είδε πρώτος την καρό σημαία στο γκραν πρι της Φόρμουλα Ένα που διεξήχθη στη βελγική πόλη Σπα, όμως τελικά κατετάγη τρίτος, καθώς οι αγωνοδίκες τον τιμώρησαν, χρεώνοντάς τον με ποινή 25 δευτερολέπτων. Αυτό συνέβη μετά την επίσημη διαμαρτυρία της Φεράρι για την αγωνιστική συμπεριφορά του πιλότου της ΜακΛάρεν, ο οποίος ...έκοψε δρόμο σε μια στροφή, με αποτέλεσμα οι αγωνοδίκες να κρίνουν ότι απέκτησε πλεονέκτημα στην προσπάθειά του να κατακτήσει τη νίκη. Έτσι, την πρώτη θέση πήρε ο Βραζιλιάνος οδηγός της "σκουντερία", Φελίπε Μάσα και τη δεύτερη ο Νικ Χάιντφελντ BMW Σάουμπερ), με τον Χάμιλτον να είναι τελικά τρίτος. Με ποινή 25 δευτερολέπτων τιμωρήθηκε και ο Γερμανός οδηγός της Τογιότα, Τίμο Γκλοκ, επειδή προσπέρασε τον Μαρκ Ουέμπερ υπό καθεστώς κίτρινης σημαίας. Έτσι, στην οκτάδα μπήκε ο Ουέμπερ, που κέρδισε ένα βαθμό. Η βαθμολογία οδηγών και κατασκευαστών διαμορφώθηκε ως ακολούθως: ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ 1. Λιούις Χάμιλτον (Βρετανία/ΜακΛάρεν) 76 βαθμοί 2. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία/Φεράρι) 74 3. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία/BMW Ζάουμπερ) 58 4. Κίμι Ραϊκόνεν (Φινλανδία/Φεράρι) 57 5. Νικ Χάιντφελντ (Γερμανία/BMW Ζάουμπερ) 49 6. Χέικι Κοβαλάινεν (Φινλανδία/ΜακΛάρεν) 43 7. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία/Τογιότα) 26 8. Φερνάντο Αλόνσο (Ισπανία/Ρενό) 23 9. Μαρκ Ουέμπερ (Αυστραλία/Red Bull) 19 10. Τίμο Γκλοκ (Γερμανία/Τογιότα) 15 11. Νελσίνιο Πικέ (Βραζιλία/Ρενό) 13 12. Σεμπάστιαν Φέτελ (Γερμανία/Toro Rosso) 13 13. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία/Χόντα) 11 14. Nίκο Ρόσμπεργκ (Γερμανία/Γουίλιαμς) 9 15. Καζούκι Νακατζίμα (Ιαπωνία/Γουίλιαμς) 8 16. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Βρετανία/Red Bull) 6 17. Σεμπαστιάν Μπουρντέ (Γαλλία/Toro Rosso) 4 18. Τζένσον Μπάτον (Βρετανία/Χόντα) 3 ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ 1. Φεράρι 131 βαθμοί 2. ΜακΛάρεν-Μερτσέντες 119 3. BMW Ζάουμπερ 107 4. Τογιότα 41 5. Ρενό 36 6. Red Bull-Ρενό 25 7. Γουίλιαμς-Τογιότα 17 8. Toro Rosso-Φεράρι 17 9. Χόντα 14 Σχόλιο : Με την λήξη του αγώνα ανέφερα την παρανομία του Χάμιλτον. Είχε μάλιστα το θράσος να πει ότι έφταιγε ο Ραικόνεν. Ας πρόσεχε.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#5
|
|
||||
Φτου, μερα που βρηκα να γυρισω το καναλι στο TV Weekend (με τη Βασια Λοη)
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις... Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή! |
#6
|
|
|||
Εγώ τι να πω που προσπαθούσα να κοιμίσω τη μικρή...
Πάντως στα replay φάνηκε ότι ο Χάμιλτον άρχισε τις Σουμαχεριές... Ο Ραϊκόννεν όμως από τη Mclaren φαινόταν ότι είναι γκαντέμης... δεν τον θέλει και πολύ φοβάμαι ότι ούτε αυτός θέλει πια...
__________________
Mike K - In nomine Astrοrum |
#7
|
|
||||
Καλό το GP F1 αλλά τα τελευταία χρόνια έχει καταντήσει μονότονο και βαρετό. Δεν γίνονται εναλλαγές στη κορυφή παρά μόνο από δύο, άντε τρεις ομάδες και αντίστοιχο αριθμό οδηγών. Μου αρέσει ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σε όλες του τις μορφές (F1, WRC, MOTO GP, Red Bull Air Race, Power boat P1 κ.α.) και τον παρακολουθώ όσο μπορώ. Την πρώτη θέση στις προτιμήσεις μου βέβαια έχει το MOTO GP
|
#8
|
|
|||
Χε, μου αρέσει που το παραπάνω σχόλιο έγινε στον έναν ενδιαφέρον αγώνα της σεζόν!
Και το WRC έχει πάρει τον κατήφορο πάντως. Εδώ και καιρό τώρα. Τα GP2 και A1GP είναι πολύ καλή φάση. Υπενθύμιση: το GP2 παίζει και στην ελληνική TV από το "Channel 9". |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | Αξιολογήστε αυτό το θέμα |
|
|