Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Επιστήμη & Εκπαίδευση > Εκπαίδευση
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 27-08-08, 10:27
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Συμπεράσματα αποτελεσμάτων εισαγωγικών εξετάσεων

H είδηση στις περισσότερες εφημερίδες είναι ότι " Κενές μένουν 18.441 θέσεις σε ΑΕΙ και ΤΕΙ".

Απ' αυτές τις θέσεις, τουλάχιστον οι μισές, δεν συμπληρώθηκαν λόγω βαθμολογίας και οι άλλες μισές, λόγω μη επιλογής από τους υποψηφίους φοιτητές και σπουδαστές.

Το ερώτημα είναι, τι είναι προτιμότερο, η είσοδος σε ένα ΤΕΙ, εκτός από τον κύκλο των επιθυμιών ενός υποψηφίου, ή η επανάληψη της προσπάθειας ή η επιλογή ενός άλλου τομέα;

Να θέλω να μπω σε ΤΕΙ ή ΑΕΙ, σχετικό με υπολογιστές πχ, και να βρεθώ στο ΤΕΙ υφαντουργίας της Άνω Ραχούλας.

Επίσης ένα παιδί με 7 και με 8 ΜΟ, δεν θα είναι καλύτερα από ένα άσχετο ΤΕΙ, να ακολουθήσει μια τεχνική σχολή, με πιο σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση;

Σκέψεις κάνουμε και το συζητάμε αν θέλετε...
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 27-08-08, 10:45
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Επίσης ένα παιδί με 7 και με 8 ΜΟ, δεν θα είναι καλύτερα από ένα άσχετο ΤΕΙ, να ακολουθήσει μια τεχνική σχολή, με πιο σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση;
Το θέμα είναι ότι αυτό το παιδί με το 7 και 9 ΜΟ θα πάει στην Ρουμανία και θα σου έρθει θωρακοχειρούργος ή θα σου πάει στο ιδιωτικό ΙΕΚ που πιθανώς να πάρει ένα πτυχίο που μόνο στον τίτλο θα είναι πτυχίο.
Όσον αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση, είναι σαν να καταδικάζεις κάποιον που σπόυδασε π.χ φιλόλογος και ο οποίος δουλεύει τελικά σε άσχετο αντικείμενο.
Και πόσοι είναι τελικά αυτοί που δουλεύουν στο αντικείμενο που σπούδασαν ;
Γιατί λοιπόν κάποιος να μην σπουδάσει σε άλλο αντικείμενο από αυτό που έβαλε πρώτη επιλογή;
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 27-08-08, 11:17
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από amigos Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατί λοιπόν κάποιος να μην σπουδάσει σε άλλο αντικείμενο από αυτό που έβαλε πρώτη επιλογή;
Μια λογική απάντηση θα ήταν, για να μην τυλίγει τις σαρδέλες στην κεντρική λαχαναγορά, με φωτοτυπίες του διπλώματος του.

Όλα Μίλτο μου προέρχονται από μερικές αιτίες.

1ον Όλοι οι γονείς στην Ελλάδα θέλουν να έχουν τα παιδιά τους, πτυχίο ΑΕΙ, το αξίζουν ή όχι.

2ον Δεν υπάρχει ούτε ίχνος πλάνου για την αγορά εργασίας. Για το ποιες ειδικότητες έχουν μέλλον, ποιοι τομείς μπορούν να απορροφήσουν και πόσους πτυχιούχους και τεχνικούς. Πορευόμαστε στα τυφλά.
Τι να το κάνω το ΤΕΙ υφαντουργίας, όταν η υφαντουργία στην Ελλάδα, πάει να γίνει είδος προς εξαφάνιση και κλείνει η μία πίσω από την άλλη, οι βιομηχανίες του είδους;

Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι ντροπή να σπουδάσει κανείς, ιατρικός επισκέπτης, μηχανικός αυτοκινήτων, ηλεκτρολόγος και υδραυλικός; Με την μονοετή τους σχολή βγαίνουν αμέσως στο επάγγελμα και μέχρι ο φοιτητής ΑΕΙ τελειώσει και πάρει και ενα μεταπτυχιακό, ο άλλος θα καθαρίζει τόσα λεφτά, που ίσως να μην δει ποτέ του, ένας δικηγόρος ή βιολόγος.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 27-08-08, 11:22
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι ντροπή να σπουδάσει κανείς, ιατρικός επισκέπτης, μηχανικός αυτοκινήτων, ηλεκτρολόγος και υδραυλικός;
Το πρόβλημα είναι ότι όλοι έχουν την παραπάνω άποψη, για τα παιδιά των άλλων όμως!
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 27-08-08, 11:54
Το avatar του χρήστη Archmage
Archmage Ο χρήστης Archmage δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 14-03-18 00:30
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Απ' αυτές τις θέσεις, τουλάχιστον οι μισές, δεν συμπληρώθηκαν λόγω βαθμολογίας
Αφενός δεν μπορεί να μπαίνει κάποιος στο ΕΜΠ με βαθμό 8/20 στα μαθηματικά, κάνει κακό στον εαυτό του και στους άλλους.

Αφετέρου δε χρειάζονται όλες οι σχολές τέτοιους περιορισμούς.

Δεν είμαι βέβαιος πώς δουλεύει τώρα το σύστημα, αλλά αν οι περιορισμοί έχουν τεθεί σωστά (χμμ) τότε καλώς έμειναν κενές οι θέσεις.

Το αν δημιουργείται πρόβλημα στις τοπικές κοινωνίες επειδή δε θα πάνε οι φοιτητές να γεμίσουν τα καφέ της Άνω Ραχούλας δεν είναι εκπαιδευτικό ζήτημα.
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
και οι άλλες μισές, λόγω μη επιλογής από τους υποψηφίους φοιτητές και σπουδαστές.
Αυτό σημαίνει ότι οι σχολές αυτές δεν τραβάνε και οι υπεύθυνοι θα πρέπει να επανασχεδιάσουν την προσφορά. Ίσως πρέπει να κλείσουν, ίσως πρέπει να αλλάξουν. Όμως είναι γνωστό ότι οι σχολές δημιουργούνται (και) με μη-εκπαιδευτικά κριτήρια, οπότε πρόκειται για σύνθετο πρόβλημα...
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ερώτημα είναι, τι είναι προτιμότερο, η είσοδος σε ένα ΤΕΙ, εκτός από τον κύκλο των επιθυμιών ενός υποψηφίου, ή η επανάληψη της προσπάθειας ή η επιλογή ενός άλλου τομέα;
Για τα αγόρια η είσοδος οπουδήποτε συνεπάγεται νομίζω αναβολή από το στρατό, οπότε θεωρείται σημαντική. Πέραν αυτού, λογικό είναι ο καθένας να προσπαθεί ξανά να μπει στη σχολή της επιλογής του.
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Επίσης ένα παιδί με 7 και με 8 ΜΟ, δεν θα είναι καλύτερα από ένα άσχετο ΤΕΙ, να ακολουθήσει μια τεχνική σχολή, με πιο σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση;
Γιατί ένας χαμηλός μέσος όρος συνεπάγεται ότι το παιδί είναι πιο "κατάλληλο" για τεχνική σχολή και θα τα πάει καλύτερα εκεί;
__________________
may you live in interesting times
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 27-08-08, 12:07
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Archmage Εμφάνιση μηνυμάτων
Γιατί ένας χαμηλός μέσος όρος συνεπάγεται ότι το παιδί είναι πιο "κατάλληλο" για τεχνική σχολή και θα τα πάει καλύτερα εκεί;
Ένας χαμηλός μέσος όρος συνεπάγεται, ότι το παιδί (και να το πω λαικά) δεν παίρνει τα γράμματα.... ή δεν του αρέσει να διαβάζει.
Προτιμάς να μπει ένας νέος με ΜΟ 3 (που γινόταν αυτό για χρόνια ολόκληρα) και να μην τελειώνει ποτέ;

Το φαινόμενο των μόνιμων ισοβίων φοιτητών, από που προέρχεται; Απ αυτούς που, μετά συγχωρήσεως, σχίστηκαν, να μπουν με 18 και 19;

Γνωρίζω ότι μερικά νέα παιδιά που απέτυχαν θα με μισήσουν τώρα και αν θέλετε πιστέψτε με, νοιάζομαι πολύ γι αυτούς τους ανθρώπους. Κατανοώ την απόγνωση και το άγχος τους και απλά θέλω να τους πω, όσο πιο έντονα μπορώ, ότι υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Να κάνουν αυτό που προτιμάνε οι ίδιοι πιο πολύ και να δώσουν δύο φάσκελα, σε όσους τους καταπιέζουν.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 27-08-08, 12:09
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Archmage Εμφάνιση μηνυμάτων
Αφενός δεν μπορεί να μπαίνει κάποιος στο ΕΜΠ με βαθμό 8/20 στα μαθηματικά, κάνει κακό στον εαυτό του και στους άλλους.
Δηλαδή αποκλείεται ένας μαθητής που είχε τους χ άσχετους καθηγητές στο Σχολείο και δεν του μάθαν μαθηματικά και δεν προλάβαινε να διαβασει μόνος του, να μπει στο ΕΜΠ και να σκιστεί 1 χρόνο και να μάθει Ανάλυση Ι ;
Το ίδιο επιχείρημα όμως πρέπει να ισχύει και για τα ιδιωτικά.
Π.χ να απαγορεύεται η εγγραφή σε κολλέγιο αν έχεις γράψει κάτω από 10 στις Πανελλήνιες, εκτός εάν θέτεις θέμα κύρους της σχολής.
Π.χ το ΕΜΠ έχει καλύτερο rating από ότι το Κολλέγιο Κολοπετεινού.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 27-08-08, 13:47
Το avatar του χρήστη Archmage
Archmage Ο χρήστης Archmage δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 14-03-18 00:30
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από amigos Εμφάνιση μηνυμάτων
Δηλαδή αποκλείεται ένας μαθητής που είχε τους χ άσχετους καθηγητές στο Σχολείο και δεν του μάθαν μαθηματικά και δεν προλάβαινε να διαβασει μόνος του, να μπει στο ΕΜΠ και να σκιστεί 1 χρόνο και να μάθει Ανάλυση Ι ;
Όχι δεν αποκλείεται. Είναι όμως ένα σχετικά αντικειμενικό κριτήριο, προτιμότερο από το "ας μπουν όλοι τώρα κι ας πνιγούν μετά". Διότι, ας μην κρυβόμαστε, αυτό συμβαίνει στην πλειοψηφία τέτοιων περιπτώσεων.

Κατανοώ το θέμα αλλά διαφωνώ με την ανάδειξη των εισαγωγικών εξετάσεων ως ευκαιρία λύσης όλων των προβλημάτων της ελληνικής εκπαίδευσης. Το ξέρω ότι υπάρχουν οι άσχετοι καθηγητές, τα υπερεντατικά φροντιστήρια, η μεγάλη έκταση της ύλης, το ανεδαφικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα αλλά επίσης και τα οικονομικά προβλήματα στις οικογένειες, τα προβλήματα ενσωμάτωσης παιδιών μεταναστών, οι κοινωνικές ανισότητες, η διαφορετική μεταχείριση σε Αθήνα και επαρχία και σίγουρα πολλά άλλα.

Δεν είναι λογικό να προσπαθούμε να φτιάξουμε ένα σύστημα εισαγωγής που θα τα αντιμετωπίζει αποτελεσματικά όταν πολιτεία και φορείς δεν το έχουν κάνει εδώ και δεκαετίες. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε όμως είναι ένα σύστημα που να δίνει την ευκαιρία στους (αντικειμενικά) καλύτερους να μπουν στις εξ ορισμού περιορισμένες θέσεις των πανεπιστημίων.
Αρχική Δημοσίευση από amigos Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ίδιο επιχείρημα όμως πρέπει να ισχύει και για τα ιδιωτικά.
Τα ιδιωτικά μάλλον θα διαφωνήσουν
__________________
may you live in interesting times
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 27-08-08, 14:13
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Ένας χαμηλός μέσος όρος συνεπάγεται, ότι το παιδί (και να το πω λαικά) δεν παίρνει τα γράμματα...
Το ερώτημα του archmage είναι ότι ποιός σου εξασφαλίζει ότι αυτός που δεν παίρνει τα γράμματα θα σου κάνει σωστή δουλειά όταν σου φτιάξει τον νεροχύτη, ηλεκτρολογικά του σπιτιού σου κλπ.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 27-08-08, 14:20
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από amigos Εμφάνιση μηνυμάτων
Το ερώτημα του archmage είναι ότι ποιός σου εξασφαλίζει ότι αυτός που δεν παίρνει τα γράμματα θα σου κάνει σωστή δουλειά όταν σου φτιάξει τον νεροχύτη, ηλεκτρολογικά του σπιτιού σου κλπ.
Aν είναι τεμπέλης και δεν θέλει να μάθει σε σχολή ή δίπλα σε τεχνικό, υπάρχουν και άλλα επαγγέλματα, πιατάς, οδοκαθαριστής, λαχειοπώλης κλπ.

Αυτό που δεν είναι λύση, είναι να μπαίνουν όλοι στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, χωρίς να το αξίζουν και πολύ περισσότερο να μην το θέλουν. Δηλαδή κουτσού στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα, με μόνη δικαιολογία την αναβολή από τον στρατό ...
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #11  
Παλιά 27-08-08, 15:38
Το avatar του χρήστη Archmage
Archmage Ο χρήστης Archmage δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 14-03-18 00:30
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Ένας χαμηλός μέσος όρος συνεπάγεται, ότι το παιδί (και να το πω λαικά) δεν παίρνει τα γράμματα.... ή δεν του αρέσει να διαβάζει.
Αν το παιδί δεν παίρνει τα γράμματα στο σχολείο, τότε δε θα τα παίρνει ούτε στην τεχνική σχολή. Έχω μάλιστα την εντύπωση πως υφίσταται και ένας φαύλος κύκλος, με τις τεχνικές σχολές να κατεβάζουν οι ίδιες το επίπεδό τους, ακριβώς επειδή δέχονται άτομα που δεν τα παίρνουν. Τελικά λοιπόν έχεις αποφοίτους που.. δεν τα πήραν και μαθαίνουν (; ) μεθαύριο στην πλάτη του πελάτη τους.

Συντηρείται έτσι η παραπλανητική εικόνα ότι τα τεχνικά επαγγέλματα είναι της πλάκας: αυτοί που πάνε δεν τα παίρνουν, οι σχολές έχουν χαμηλό επίπεδο, οι απόφοιτοι δεν ξέρουν τίποτα.

Και κάπως έτσι διαιωνίζεται η κάκιστη παροχή υπηρεσιών που υπάρχει στη χώρα.
Αρχική Δημοσίευση από Xenios Εμφάνιση μηνυμάτων
Aν είναι τεμπέλης και δεν θέλει να μάθει σε σχολή ή δίπλα σε τεχνικό, υπάρχουν και άλλα επαγγέλματα, πιατάς, οδοκαθαριστής, λαχειοπώλης κλπ.
Άρα στην ουσία οι επιλογές που έχει όποιος τελειώνει το σχολείο ποιες είναι;

1. ΑΕΙ/ΤΕΙ πλην Άνω Ραχούλας
2. ΤΕΙ Άνω Ραχούλας
3. Τεχνική σχολή
4. Μαθητεία δίπλα σε τεχνικό
5. Πιατάς, οδοκαθαριστής, λαχειοπώλης, κλπ.

Άρα νομίζω δεν είναι καθόλου περίεργο που η κοινωνία θεωρεί ότι επιτυχημένος νέος είναι εκείνος που θα μπει σε ΑΕΙ/ΤΕΙ πλην Άνω Ραχούλας και άρα (ισοδύναμα) όποιος δεν μπει σε τέτοιο δε θεωρείται επιτυχημένος...
__________________
may you live in interesting times
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 06:27.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.