Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Όσον αφορά την επαγγελματική αποκατάσταση, είναι σαν να καταδικάζεις κάποιον που σπόυδασε π.χ φιλόλογος και ο οποίος δουλεύει τελικά σε άσχετο αντικείμενο. Και πόσοι είναι τελικά αυτοί που δουλεύουν στο αντικείμενο που σπούδασαν ; Γιατί λοιπόν κάποιος να μην σπουδάσει σε άλλο αντικείμενο από αυτό που έβαλε πρώτη επιλογή;
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#3
|
|
||||
Όλα Μίλτο μου προέρχονται από μερικές αιτίες. 1ον Όλοι οι γονείς στην Ελλάδα θέλουν να έχουν τα παιδιά τους, πτυχίο ΑΕΙ, το αξίζουν ή όχι. 2ον Δεν υπάρχει ούτε ίχνος πλάνου για την αγορά εργασίας. Για το ποιες ειδικότητες έχουν μέλλον, ποιοι τομείς μπορούν να απορροφήσουν και πόσους πτυχιούχους και τεχνικούς. Πορευόμαστε στα τυφλά. Τι να το κάνω το ΤΕΙ υφαντουργίας, όταν η υφαντουργία στην Ελλάδα, πάει να γίνει είδος προς εξαφάνιση και κλείνει η μία πίσω από την άλλη, οι βιομηχανίες του είδους; Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι ντροπή να σπουδάσει κανείς, ιατρικός επισκέπτης, μηχανικός αυτοκινήτων, ηλεκτρολόγος και υδραυλικός; Με την μονοετή τους σχολή βγαίνουν αμέσως στο επάγγελμα και μέχρι ο φοιτητής ΑΕΙ τελειώσει και πάρει και ενα μεταπτυχιακό, ο άλλος θα καθαρίζει τόσα λεφτά, που ίσως να μην δει ποτέ του, ένας δικηγόρος ή βιολόγος.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#4
|
|
||||
Το πρόβλημα είναι ότι όλοι έχουν την παραπάνω άποψη, για τα παιδιά των άλλων όμως!
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#5
|
|
||||
Αφετέρου δε χρειάζονται όλες οι σχολές τέτοιους περιορισμούς. Δεν είμαι βέβαιος πώς δουλεύει τώρα το σύστημα, αλλά αν οι περιορισμοί έχουν τεθεί σωστά (χμμ) τότε καλώς έμειναν κενές οι θέσεις. Το αν δημιουργείται πρόβλημα στις τοπικές κοινωνίες επειδή δε θα πάνε οι φοιτητές να γεμίσουν τα καφέ της Άνω Ραχούλας δεν είναι εκπαιδευτικό ζήτημα. Γιατί ένας χαμηλός μέσος όρος συνεπάγεται ότι το παιδί είναι πιο "κατάλληλο" για τεχνική σχολή και θα τα πάει καλύτερα εκεί;
__________________
may you live in interesting times |
#6
|
|
||||
Προτιμάς να μπει ένας νέος με ΜΟ 3 (που γινόταν αυτό για χρόνια ολόκληρα) και να μην τελειώνει ποτέ; Το φαινόμενο των μόνιμων ισοβίων φοιτητών, από που προέρχεται; Απ αυτούς που, μετά συγχωρήσεως, σχίστηκαν, να μπουν με 18 και 19; Γνωρίζω ότι μερικά νέα παιδιά που απέτυχαν θα με μισήσουν τώρα και αν θέλετε πιστέψτε με, νοιάζομαι πολύ γι αυτούς τους ανθρώπους. Κατανοώ την απόγνωση και το άγχος τους και απλά θέλω να τους πω, όσο πιο έντονα μπορώ, ότι υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές που κάνουν πορτοκάλια. Να κάνουν αυτό που προτιμάνε οι ίδιοι πιο πολύ και να δώσουν δύο φάσκελα, σε όσους τους καταπιέζουν.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#7
|
|
||||
Το ίδιο επιχείρημα όμως πρέπει να ισχύει και για τα ιδιωτικά. Π.χ να απαγορεύεται η εγγραφή σε κολλέγιο αν έχεις γράψει κάτω από 10 στις Πανελλήνιες, εκτός εάν θέτεις θέμα κύρους της σχολής. Π.χ το ΕΜΠ έχει καλύτερο rating από ότι το Κολλέγιο Κολοπετεινού.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#8
|
|
||||
Κατανοώ το θέμα αλλά διαφωνώ με την ανάδειξη των εισαγωγικών εξετάσεων ως ευκαιρία λύσης όλων των προβλημάτων της ελληνικής εκπαίδευσης. Το ξέρω ότι υπάρχουν οι άσχετοι καθηγητές, τα υπερεντατικά φροντιστήρια, η μεγάλη έκταση της ύλης, το ανεδαφικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα αλλά επίσης και τα οικονομικά προβλήματα στις οικογένειες, τα προβλήματα ενσωμάτωσης παιδιών μεταναστών, οι κοινωνικές ανισότητες, η διαφορετική μεταχείριση σε Αθήνα και επαρχία και σίγουρα πολλά άλλα. Δεν είναι λογικό να προσπαθούμε να φτιάξουμε ένα σύστημα εισαγωγής που θα τα αντιμετωπίζει αποτελεσματικά όταν πολιτεία και φορείς δεν το έχουν κάνει εδώ και δεκαετίες. Αυτό που μπορούμε να κάνουμε όμως είναι ένα σύστημα που να δίνει την ευκαιρία στους (αντικειμενικά) καλύτερους να μπουν στις εξ ορισμού περιορισμένες θέσεις των πανεπιστημίων. Τα ιδιωτικά μάλλον θα διαφωνήσουν
__________________
may you live in interesting times |
#9
|
|
||||
Το ερώτημα του archmage είναι ότι ποιός σου εξασφαλίζει ότι αυτός που δεν παίρνει τα γράμματα θα σου κάνει σωστή δουλειά όταν σου φτιάξει τον νεροχύτη, ηλεκτρολογικά του σπιτιού σου κλπ.
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#10
|
|
||||
Αυτό που δεν είναι λύση, είναι να μπαίνουν όλοι στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, χωρίς να το αξίζουν και πολύ περισσότερο να μην το θέλουν. Δηλαδή κουτσού στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα, με μόνη δικαιολογία την αναβολή από τον στρατό ...
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#11
|
|
||||
Συντηρείται έτσι η παραπλανητική εικόνα ότι τα τεχνικά επαγγέλματα είναι της πλάκας: αυτοί που πάνε δεν τα παίρνουν, οι σχολές έχουν χαμηλό επίπεδο, οι απόφοιτοι δεν ξέρουν τίποτα. Και κάπως έτσι διαιωνίζεται η κάκιστη παροχή υπηρεσιών που υπάρχει στη χώρα. 1. ΑΕΙ/ΤΕΙ πλην Άνω Ραχούλας 2. ΤΕΙ Άνω Ραχούλας 3. Τεχνική σχολή 4. Μαθητεία δίπλα σε τεχνικό 5. Πιατάς, οδοκαθαριστής, λαχειοπώλης, κλπ. Άρα νομίζω δεν είναι καθόλου περίεργο που η κοινωνία θεωρεί ότι επιτυχημένος νέος είναι εκείνος που θα μπει σε ΑΕΙ/ΤΕΙ πλην Άνω Ραχούλας και άρα (ισοδύναμα) όποιος δεν μπει σε τέτοιο δε θεωρείται επιτυχημένος...
__________________
may you live in interesting times |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|