Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Επιστήμη & Εκπαίδευση > Εκπαίδευση
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

Απάντηση στο θέμα
 
Εργαλεία Θεμάτων Τρόποι εμφάνισης
  #1  
Παλιά 06-11-06, 14:09
Το avatar του χρήστη Xenios
Xenios Ο χρήστης Xenios δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: 12-11-16 11:12
Φύλο: Άντρας
Τα παιδιά ξοδεύουν πολύ χρόνο στις σχολικές εργασίες;

Μερικοί γονείς θεωρούν τα παιδιά ότι τους ξοδεύουν πολύ χρόνο στις σχολικές εργασίες

Για πολλούς μαθητές και τους γονείς τους, η έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς σε περίπου ένα μήνα, θα σημάνει την αρχή του πρώτου γύρου στις ετήσιες διαμάχες για τις εργασίες στο σπίτι. Στη μία γωνιά του ρινγκ απελπισμένοι γονείς και λυπημένοι μαθητές μαζί με μερικούς ειδικούς που υποστηρίζουν πως οι πολλές εργασίες στο σπίτι δεν είναι απαραίτητες ή χρήσιμες. Στην αντίθετη πλευρά του ρινγκ, εκείνοι που υποστηρίζουν ότι η εργασία βοηθά τις βασικές δεξιότητες των μαθητών και τους ωθεί για καλύτερα αποτελέσματα.

Ο Τζέφρεϊ Μπρόσκο, παιδίατρος και πατέρας τεσσάρων παιδιών, διευθύνει τις κλινικές υπηρεσίες στο πανεπιστήμιο Μέιλμαν του Μαϊάμι, στο Κέντρο για την Ανάπτυξη του Παιδιού. Βρίσκεται στην πλευρά της λιγότερης εργασίας, τουλάχιστον για τους προεφήβους: "στο δημοτικό σχολείο, δεν υπάρχουν κανένα στοιχείο ότι οποιοδήποτε ποσό εργασίας κάνει οποιοδήποτε καλό στη βελτίωση της ακαδημαϊκής επίδοσης" υποστηρίζει, μελετώντας την αναπτυξιακή συμπεριφορά των παιδιών, δηλ. την εκμάθηση και τη συμπεριφορά τους. Γιατί τότε οι εκπαιδευτικοί επιμένουν στις εργασίες για το σπίτι; "Εν μέρει επειδή οι γονείς θέλουν να βλέπουν τα παιδιά τους να ασχολούνται με αυτές. Η σχολική εργασία είναι ένας εύκολος τρόπος για να διαπιστώσει ο γονέας την σχολική ενασχόληση του παιδιού του", αναφέρει ο Μπρόσκο. Μια άλλη ενδιαφέρουσα χρήση των εργασιών, επισημαίνει ο Μπρόσκο "είναι για να διδάξει στα παιδιά, ειδικά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τη δυνατότητα να εργάζονται ανεξάρτητα".

Το μεγαλύτερο μέρος της συζήτησης που γίνεται σήμερα για τις σχολικές εργασίες στο σπίτι αφορά τρεις παράγοντες: ο χρόνος που ξοδεύεται στην εργασία, ο τύπος εργασίας και η γονική συμμετοχή που απαιτείται. "Σχολεία που φορτώνουν τα παιδιά. Μαθητές που εξαντλούνται. Γονείς που διαρκώς τσακώνονται. Οικογένειες που τρώγονται. Είναι αυτή η αλήθεια για τις εργασίες", αναρωτιέται ο Μπρόσκο. Η απάντηση προκύπτει από μία έκθεση του 2003, που έγινε από το Κέντρο Μπράουν για την Εκπαιδευτική Πολιτική, κι είναι: όχι.

Σύμφωνα με την έκθεση, αξιόπιστα δεδομένα δείχνουν ότι:
Ο χαρακτηριστικός μαθητής, ακόμη και στο γυμνάσιο, δεν περνά περισσότερο από μία ώρα ανά ημέρα στην εργασία του
Η ποσότητα εργασίας δεν έχει αλλάξει πολύ από τη δεκαετία του '80
Οι μαθητές των οποίων η εργασία είχε αυξηθεί στην προηγούμενη δεκαετία είναι εκείνοι που δεν ασχολούνταν καθόλου ή εκτελούσαν μόνο ένα μικρό ποσοστό των εργασιών τους (συχνά παιδιά των πρώτων χρόνων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσης)
Οι περισσότεροι γονείς πιστεύουν πως είναι σωστό να ανατίθενται εργασίες στα παιδιά τους.

Πηγή και περισσότερα στο Sciencenews
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου,
μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα
Απάντηση με παράθεση
  #2  
Παλιά 06-11-06, 15:28
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 20:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Τόσο δύσκολο είναι να μαθαίνει το παιδί το αλφάβητο στο σχολείο του;
Τόσο δύσκολο είναι να γράφει το παιδί μία σελίδα με α, β ή άλλα γράμματα στο σχολείο του;
Πόσο δύσκολο ειναι να αφομιώσει το πυθαγόρειο θεώρημα ένα παιδί στο σχολείο και πρέπει να το διαβάσει σπίτι του;

Τόσο δύσκολο πια ειναι για έναν δάσκαλο να μαθαίνει πράγματα στα παιδιά και να ασχολείται περισσότερο από το να πεί "διαβάστε την σελίδα 35 σπίτι σας";

Εγώ είμουν απλά τυχερός που ακόμα και στο Λύκειο χρειαζόμουν απλά μία επανάληψη σε όσα μάθαινα στο σχολείο με αποτέλεσμα να διαβάζω ελάχιστα στο σπίτι αλλά να τελειώσω την 3η Λυκείου με 18.7; Προφανώς είμαι από τους τυχερούς που είχαν άξιους δάσκαλους στο λύκειο και όχι σαν αυτούς που συνάντησα στα ΤΕΙ που όποτε ερχόντουσαν απλά λέγανε φράσεις του στύλ "διαβάστε τις πρώτες 50 σελίδες γιατί τις θεωρώ ύλη για το τέλος".
Δεν με ενδιαφέρει φίλε μου τι θα βάλεις εσύ στην πρόοδο η στην εξεταστική. Εμένα με ενδιαφέρει να μάθω Χημεία, Φυσική, Μαθηματικά.

Εν κατακλείδι. Οι δάσκαλοι είναι που πρέπει να διδάξουν και όχι οι μαθητές να αυτοδιδαχθούν. Εργασία για το σπίτι ακούγεται πιό πολύ σαν "τιμωρία για το σπίτι" στα αφτάκια των περισσότερων παιδιών. Πως θα κάνετε αυτά τα παιδιά να αγαπήσουν το διάβασμα όταν το βλέπουν απλά σαν κάτι που τα κρατάει μακριά από το παιχνίδι τους; Ποιός ο λόγος να τα στέλνουμε στο σχολείο όταν δεν παίρνουν τίποτα από αυτό, ή όταν ο δάσκαλος δεν μπορεί να προσφέρει κάτι παραπάνω από τον ίδιο τον γονέα;
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #3  
Παλιά 06-11-06, 20:33
Το avatar του χρήστη Gildor
Gildor Ο χρήστης Gildor δεν είναι συνδεδεμένος
High Elf
 

Τελευταία φορά Online: 08-05-17 14:17
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Η διαθεσή μου τώρα:
Δυστυχως καποια παιδια αδυνατουν να συγκεντρωθουν στο μαθημα.

Οταν λεω αδυνατουν, εννοω οτι και να με σκοτωνες, δε μπορουσα να παρακολουθω επι τρια τεταρτα την παραδοση του καθηγητη γιατι (αν και ημουν ησυχος), το μυαλο μου αφαιρουταν σε οποιαδηποτε αχρηστη λεπτομερεια εμπαινε στο οπτικο μου παιδιο (reverie). Αλλοι μπορουσαν, εγω οχι
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις...
Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή!
Απάντηση με παράθεση
  #4  
Παλιά 07-11-06, 12:05
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 20:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Ακόμα και αυτό Μιχάλη είναι θέμα του δάσκαλου. Υπήρχαν δάσκαλοι που σε έκαναν και βαριόσουν και δάσκαλοι που σε έκαναν και κρεμόσουν από τα χειλη τους. Πιστεύω πως το θέμα είναι πόσο βαριέται ο δάσκαλος και όχι το παιδί.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #5  
Παλιά 07-11-06, 14:47
Το avatar του χρήστη pazo
pazo Ο χρήστης pazo δεν είναι συνδεδεμένος
Administrator
 

Τελευταία φορά Online: Σήμερα 10:25
Φύλο: Άντρας
Αρχική Δημοσίευση από Diamond Εμφάνιση μηνυμάτων
Ακόμα και αυτό Μιχάλη είναι θέμα του δάσκαλου. Υπήρχαν δάσκαλοι που σε έκαναν και βαριόσουν και δάσκαλοι που σε έκαναν και κρεμόσουν από τα χειλη τους. Πιστεύω πως το θέμα είναι πόσο βαριέται ο δάσκαλος και όχι το παιδί.
Μου θύμισες κάποιον Γεωργακάκη (γεωμέτρη), στο φροντιστήριο που πήγαινα (προ ...αμνημονεύτων ετών).

Το τι κιμωλίες εκτόξευε προς όλες τις ...κατευθύνσεις, τι χοροπηδητά, τι φωνές και κακό... άλλο πράγμα. Κάθε παράδοση και παράσταση...!

Κάπως έτσι μάθαμε γεωμετρία...
__________________
VmF Skisters of Mercy ©
An eye for an eye, will make us all blind... Mahatma Ghandi
Απάντηση με παράθεση
  #6  
Παλιά 07-11-06, 16:06
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 20:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Στο σχολείο σου δείχνουν τον τρόπο σκέψης. Το πως θα δείξεις κάτι σε κάποιον για να το καταλάβει είναι που έχει σημασία.
1) Είχα έναν τέτοιο καθηγητή στο Λύκειο. Όλοι παρακολουθούσαμε και μάλιστα ήταν το μοναδικό μάθημα που ΟΛΟΙ μας γράψαμε καλά. Αυτό γιατί είχαμε καταλάβει τον τρόπο σκέψης του μαθήματος.
2) Είχαμε μία καθηγήτρια (ευτυχώς Αγγλικών) η οποία όταν έκανε μάθημα κάρφωνε το βλέμα της στην πάνω δεξιά γωνία της τάξης και απήγγειλε το μάθημα με έναν μονότονο τρόπο που.. ΖΖΖΖζζζζζζζ
Περιτό να αναφέρω ότι υπήρχαν άτομα με πρόβλημα στο μάθημά της ε;
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #7  
Παλιά 08-11-06, 11:09
Το avatar του χρήστη Kiwi
Kiwi Ο χρήστης Kiwi δεν είναι συνδεδεμένος
Οργανωτής Club
 

Τελευταία φορά Online: 12-05-08 10:53
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Έχει ενδιαφέρον πάντως που η έρευνα αυτή έγινε στην Αμερική και βγάζει τέτοια αποτελέσματα. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι τα σχολεία στην Αμερική είναι οργανωμένα, ευχάριστα και απ'οσο θυμάμαι τα παιδιά είχαν δουλειά για το σπίτι περίπου 2-3 ώρες μετά το σχολείο και μετά έβγαιναν έξω και παίζανε. Στην Ελλάδα τί να πούμε για τους μαθητές που έχουν καταντήσει οι πιο πολύωροι εργαζόμενοι;
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein
Απάντηση με παράθεση
  #8  
Παλιά 08-11-06, 15:48
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Πιστεύω και εγώ ότι η βασική δουλειά πρέπει να γίνεται στο σχολείο και με θέματα που αναπτύσσουν την κριτική σκέψη και την συνεργασία.
Το παιδί όμως πρέπει να συνιθίζει να κάνει και κάποια μικρή εργασία στο σπίτι ώστε να συνδυάζει ότι τα μαθήματα και οι εργασίες μπορούν να γίνονται και στο σπίτι, και όταν χρειαστέι αργότερα να διαβάζει περισσότερο να έχει συνιθίσει στην ιδέα και να μην θεωρεί δύσκολο να προσαρμοστεί στην ιδέα ότι το σπίτι δεν είναι μόνο παιχνίδι.
Εξάλλου νομίζω ότι αυτό θα του εμπεδώσει και ότι στο σπίτι υπάρχουν κάποιες υποχρεώσεις οι οποίες αργότερα στη ζωή του θα ονομάζονται ’καθάρισμα, σφουγγαρισμα, σιδέρωμα, πλύσιμο πιάτων κλπ’
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
  #9  
Παλιά 08-11-06, 16:29
Το avatar του χρήστη Diamond
Diamond Ο χρήστης Diamond δεν είναι συνδεδεμένος
Mika Vyko's Vozht
 

Τελευταία φορά Online: 19-01-21 20:02
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Φυσικά και πρέπει να υπάρχει και κάποια εργασία στο σπίτι, αλλά όχι με την φιλοσοφία της διδασκαλίας! Κάποιες ασκήσεις, κάποια εργασία, κάτι σχετικό με αυτό που διδάσκονται στο σχολείο! Όχι το ίδιο το μάθημα! Και όχι πάνω από 1-2 ώρες!
Βλέπω την ανιψιά μου η οποία είναι φέτος πρώτη Γυμνασίου. Είναι άριστη μαθήτρια, αλλά για να το καταφέρει αυτό, ο χρόνος της στο σπίτι αναλώνεται στο διάβασμα! Ακόμα και τα σαββατοκύριακα, η μία μέρα είναι αφιερωμένη καθαρά στο διάβασμα για να μπορέσει να έχει την άλλη μέρα ελεύθερη. Πως μπορούν αυτά τα παιδιά να βγούν έξω να αθληθούν; Αναγκάζουν τα παιδιά να διαβάζουν για όλη την υπόλοιπη μέρα τους στο σπίτι και μετά μιλάνε για παχυσαρκία, προβλήματα καρδιάς στα νεαρά παιδιά, μας λένε ότι τα παιδιά δεν αθλούνται, δεν ασχολούνται με τα κοινά, δεν έχουν ενδιαφέροντα...
Μα όταν τελειώνει ένα παιδί τα μαθήματά του στις 9 η ώρα το βράδυ και έχει σκάρτη μία ώρα ελεύθερη, στο Playstation θα την περάσει! Θα βγεί έξω να παίξει μπάλα;
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ...
Απάντηση με παράθεση
  #10  
Παλιά 08-11-06, 23:47
Το avatar του χρήστη Gildor
Gildor Ο χρήστης Gildor δεν είναι συνδεδεμένος
High Elf
 

Τελευταία φορά Online: 08-05-17 14:17
Φύλο: Δεν έχω αποφασίσει ακόμα
Η διαθεσή μου τώρα:
Αρχική Δημοσίευση από amigos Εμφάνιση μηνυμάτων
Εξάλλου νομίζω ότι αυτό θα του εμπεδώσει και ότι στο σπίτι υπάρχουν κάποιες υποχρεώσεις οι οποίες αργότερα στη ζωή του θα ονομάζονται ’καθάρισμα, σφουγγαρισμα, σιδέρωμα, πλύσιμο πιάτων κλπ’
Επειδη οπως ειπα θυμαμαι πολυ καλα πως σκεφτονται τα παιδια, ειχα ενα αντεπιχειρημα: στην εργασια πχ του σπιτιου, παραγεις εργο με καποιο πρακτικο αντικρυσμα (αν δε σκουπισεις, θα εχεις ενα μη βιωσιμο σπιτι). Τα διαβασματα για μενα ηταν μια υποχρεωση χωρις αντικρυσμα, και οι πολυ σωστες εξηγησεις ('για να μπορεις μετα να μπλα μπλα') ηταν πολυ μακρυνες και αορατες.

Πρεπει με καποιο αλλο τροπο να εμπεδωσεις στο παιδι οτι αυτα χρειαζονται. Πως θα αποδειξεις στο παιδι οτι το να μαθει πως πολλαπλασιαζεται η αμοιβαδα θα το βοηθησει να καταλαβει το μαθημα της βιολογιας μετα απο χρονια, και κατ'επεκταση να κατανοησει καπως πως λειτουργει ο κοσμος; Στις τελευταιες ταξεις μολις, ειχα συμπαθησει λιγακι τη φυσικη, επειδη με αυτα που μαθαινα μπορουσα να κανω καποια 'πειραματα', η εστω κατι δημιουργικο (ναι, ειχαμε και εργαστηριο)
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις...
Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή!

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Gildor : 08-11-06 στις 23:55
Απάντηση με παράθεση
  #11  
Παλιά 09-11-06, 00:12
Το avatar του χρήστη amigos
amigos Ο χρήστης amigos δεν είναι συνδεδεμένος
Επιζών SysOp
 

Τελευταία φορά Online: 15-03-24 22:58
Φύλο: Άντρας
Η διαθεσή μου τώρα:
Στην ζωή δυστυχώς δεν θα κάνεις πάντα πράγματα που χρειάζονται!!
Απλά πρέπει να περάσει από την διαδικασία.
Θα το πείσεις , ότι ο πολλαπλασιασμός της αμοιβάδας έχει να κάνει με τον πολλαπλασιασμό των πλασμάτων στη φύση, που έχει σαν συνέπεια τη διατήρηση της ίδιας της ζωής, κ.ο.κ
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε
Απάντηση με παράθεση
Απάντηση στο θέμα


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι σε λειτουργία

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 11:54.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.