Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|
||||
Τα παιδιά ξοδεύουν πολύ χρόνο στις σχολικές εργασίες;
Μερικοί γονείς θεωρούν τα παιδιά ότι τους ξοδεύουν πολύ χρόνο στις σχολικές εργασίες
Για πολλούς μαθητές και τους γονείς τους, η έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς σε περίπου ένα μήνα, θα σημάνει την αρχή του πρώτου γύρου στις ετήσιες διαμάχες για τις εργασίες στο σπίτι. Στη μία γωνιά του ρινγκ απελπισμένοι γονείς και λυπημένοι μαθητές μαζί με μερικούς ειδικούς που υποστηρίζουν πως οι πολλές εργασίες στο σπίτι δεν είναι απαραίτητες ή χρήσιμες. Στην αντίθετη πλευρά του ρινγκ, εκείνοι που υποστηρίζουν ότι η εργασία βοηθά τις βασικές δεξιότητες των μαθητών και τους ωθεί για καλύτερα αποτελέσματα. Ο Τζέφρεϊ Μπρόσκο, παιδίατρος και πατέρας τεσσάρων παιδιών, διευθύνει τις κλινικές υπηρεσίες στο πανεπιστήμιο Μέιλμαν του Μαϊάμι, στο Κέντρο για την Ανάπτυξη του Παιδιού. Βρίσκεται στην πλευρά της λιγότερης εργασίας, τουλάχιστον για τους προεφήβους: "στο δημοτικό σχολείο, δεν υπάρχουν κανένα στοιχείο ότι οποιοδήποτε ποσό εργασίας κάνει οποιοδήποτε καλό στη βελτίωση της ακαδημαϊκής επίδοσης" υποστηρίζει, μελετώντας την αναπτυξιακή συμπεριφορά των παιδιών, δηλ. την εκμάθηση και τη συμπεριφορά τους. Γιατί τότε οι εκπαιδευτικοί επιμένουν στις εργασίες για το σπίτι; "Εν μέρει επειδή οι γονείς θέλουν να βλέπουν τα παιδιά τους να ασχολούνται με αυτές. Η σχολική εργασία είναι ένας εύκολος τρόπος για να διαπιστώσει ο γονέας την σχολική ενασχόληση του παιδιού του", αναφέρει ο Μπρόσκο. Μια άλλη ενδιαφέρουσα χρήση των εργασιών, επισημαίνει ο Μπρόσκο "είναι για να διδάξει στα παιδιά, ειδικά στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, τη δυνατότητα να εργάζονται ανεξάρτητα". Το μεγαλύτερο μέρος της συζήτησης που γίνεται σήμερα για τις σχολικές εργασίες στο σπίτι αφορά τρεις παράγοντες: ο χρόνος που ξοδεύεται στην εργασία, ο τύπος εργασίας και η γονική συμμετοχή που απαιτείται. "Σχολεία που φορτώνουν τα παιδιά. Μαθητές που εξαντλούνται. Γονείς που διαρκώς τσακώνονται. Οικογένειες που τρώγονται. Είναι αυτή η αλήθεια για τις εργασίες", αναρωτιέται ο Μπρόσκο. Η απάντηση προκύπτει από μία έκθεση του 2003, που έγινε από το Κέντρο Μπράουν για την Εκπαιδευτική Πολιτική, κι είναι: όχι. Σύμφωνα με την έκθεση, αξιόπιστα δεδομένα δείχνουν ότι: Ο χαρακτηριστικός μαθητής, ακόμη και στο γυμνάσιο, δεν περνά περισσότερο από μία ώρα ανά ημέρα στην εργασία του Η ποσότητα εργασίας δεν έχει αλλάξει πολύ από τη δεκαετία του '80 Οι μαθητές των οποίων η εργασία είχε αυξηθεί στην προηγούμενη δεκαετία είναι εκείνοι που δεν ασχολούνταν καθόλου ή εκτελούσαν μόνο ένα μικρό ποσοστό των εργασιών τους (συχνά παιδιά των πρώτων χρόνων στην πρωτοβάθμια εκπαίδευσης) Οι περισσότεροι γονείς πιστεύουν πως είναι σωστό να ανατίθενται εργασίες στα παιδιά τους. Πηγή και περισσότερα στο Sciencenews
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#2
|
#3
|
|
||||
Δυστυχως καποια παιδια αδυνατουν να συγκεντρωθουν στο μαθημα.
Οταν λεω αδυνατουν, εννοω οτι και να με σκοτωνες, δε μπορουσα να παρακολουθω επι τρια τεταρτα την παραδοση του καθηγητη γιατι (αν και ημουν ησυχος), το μυαλο μου αφαιρουταν σε οποιαδηποτε αχρηστη λεπτομερεια εμπαινε στο οπτικο μου παιδιο (reverie). Αλλοι μπορουσαν, εγω οχι
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις... Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή! |
#4
|
|
||||
Ακόμα και αυτό Μιχάλη είναι θέμα του δάσκαλου. Υπήρχαν δάσκαλοι που σε έκαναν και βαριόσουν και δάσκαλοι που σε έκαναν και κρεμόσουν από τα χειλη τους. Πιστεύω πως το θέμα είναι πόσο βαριέται ο δάσκαλος και όχι το παιδί.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#5
|
|
||||
Το τι κιμωλίες εκτόξευε προς όλες τις ...κατευθύνσεις, τι χοροπηδητά, τι φωνές και κακό... άλλο πράγμα. Κάθε παράδοση και παράσταση...! Κάπως έτσι μάθαμε γεωμετρία...
__________________
VmF Skisters of Mercy © An eye for an eye, will make us all blind... Mahatma Ghandi |
#6
|
|
||||
Στο σχολείο σου δείχνουν τον τρόπο σκέψης. Το πως θα δείξεις κάτι σε κάποιον για να το καταλάβει είναι που έχει σημασία.
1) Είχα έναν τέτοιο καθηγητή στο Λύκειο. Όλοι παρακολουθούσαμε και μάλιστα ήταν το μοναδικό μάθημα που ΟΛΟΙ μας γράψαμε καλά. Αυτό γιατί είχαμε καταλάβει τον τρόπο σκέψης του μαθήματος. 2) Είχαμε μία καθηγήτρια (ευτυχώς Αγγλικών) η οποία όταν έκανε μάθημα κάρφωνε το βλέμα της στην πάνω δεξιά γωνία της τάξης και απήγγειλε το μάθημα με έναν μονότονο τρόπο που.. ΖΖΖΖζζζζζζζ Περιτό να αναφέρω ότι υπήρχαν άτομα με πρόβλημα στο μάθημά της ε;
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#7
|
|
||||
Έχει ενδιαφέρον πάντως που η έρευνα αυτή έγινε στην Αμερική και βγάζει τέτοια αποτελέσματα. Ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι τα σχολεία στην Αμερική είναι οργανωμένα, ευχάριστα και απ'οσο θυμάμαι τα παιδιά είχαν δουλειά για το σπίτι περίπου 2-3 ώρες μετά το σχολείο και μετά έβγαιναν έξω και παίζανε. Στην Ελλάδα τί να πούμε για τους μαθητές που έχουν καταντήσει οι πιο πολύωροι εργαζόμενοι;
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein |
#8
|
|
||||
Πιστεύω και εγώ ότι η βασική δουλειά πρέπει να γίνεται στο σχολείο και με θέματα που αναπτύσσουν την κριτική σκέψη και την συνεργασία.
Το παιδί όμως πρέπει να συνιθίζει να κάνει και κάποια μικρή εργασία στο σπίτι ώστε να συνδυάζει ότι τα μαθήματα και οι εργασίες μπορούν να γίνονται και στο σπίτι, και όταν χρειαστέι αργότερα να διαβάζει περισσότερο να έχει συνιθίσει στην ιδέα και να μην θεωρεί δύσκολο να προσαρμοστεί στην ιδέα ότι το σπίτι δεν είναι μόνο παιχνίδι. Εξάλλου νομίζω ότι αυτό θα του εμπεδώσει και ότι στο σπίτι υπάρχουν κάποιες υποχρεώσεις οι οποίες αργότερα στη ζωή του θα ονομάζονται ’καθάρισμα, σφουγγαρισμα, σιδέρωμα, πλύσιμο πιάτων κλπ’
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#9
|
|
||||
Φυσικά και πρέπει να υπάρχει και κάποια εργασία στο σπίτι, αλλά όχι με την φιλοσοφία της διδασκαλίας! Κάποιες ασκήσεις, κάποια εργασία, κάτι σχετικό με αυτό που διδάσκονται στο σχολείο! Όχι το ίδιο το μάθημα! Και όχι πάνω από 1-2 ώρες!
Βλέπω την ανιψιά μου η οποία είναι φέτος πρώτη Γυμνασίου. Είναι άριστη μαθήτρια, αλλά για να το καταφέρει αυτό, ο χρόνος της στο σπίτι αναλώνεται στο διάβασμα! Ακόμα και τα σαββατοκύριακα, η μία μέρα είναι αφιερωμένη καθαρά στο διάβασμα για να μπορέσει να έχει την άλλη μέρα ελεύθερη. Πως μπορούν αυτά τα παιδιά να βγούν έξω να αθληθούν; Αναγκάζουν τα παιδιά να διαβάζουν για όλη την υπόλοιπη μέρα τους στο σπίτι και μετά μιλάνε για παχυσαρκία, προβλήματα καρδιάς στα νεαρά παιδιά, μας λένε ότι τα παιδιά δεν αθλούνται, δεν ασχολούνται με τα κοινά, δεν έχουν ενδιαφέροντα... Μα όταν τελειώνει ένα παιδί τα μαθήματά του στις 9 η ώρα το βράδυ και έχει σκάρτη μία ώρα ελεύθερη, στο Playstation θα την περάσει! Θα βγεί έξω να παίξει μπάλα;
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#10
|
|
||||
Πρεπει με καποιο αλλο τροπο να εμπεδωσεις στο παιδι οτι αυτα χρειαζονται. Πως θα αποδειξεις στο παιδι οτι το να μαθει πως πολλαπλασιαζεται η αμοιβαδα θα το βοηθησει να καταλαβει το μαθημα της βιολογιας μετα απο χρονια, και κατ'επεκταση να κατανοησει καπως πως λειτουργει ο κοσμος; Στις τελευταιες ταξεις μολις, ειχα συμπαθησει λιγακι τη φυσικη, επειδη με αυτα που μαθαινα μπορουσα να κανω καποια 'πειραματα', η εστω κατι δημιουργικο (ναι, ειχαμε και εργαστηριο)
__________________
Υπάρχουν σε όλα δύο απόψεις... Αυτή που λέω εγώ, και η σωστή! Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Gildor : 08-11-06 στις 23:55 |
#11
|
|
||||
Στην ζωή δυστυχώς δεν θα κάνεις πάντα πράγματα που χρειάζονται!!
Απλά πρέπει να περάσει από την διαδικασία. Θα το πείσεις , ότι ο πολλαπλασιασμός της αμοιβάδας έχει να κάνει με τον πολλαπλασιασμό των πλασμάτων στη φύση, που έχει σαν συνέπεια τη διατήρηση της ίδιας της ζωής, κ.ο.κ
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|