Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
Κεντρική σελίδα |
Λίστα Μελών | Games | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα | Σημειώστε όλα τα forums ως διαβασμένα |
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
#2
|
|
||||
Σωστά τα μέτρα για τον περιορισμό κινητών και (ιδίως) το ανακάτεμα νομών/κέντρων. Απομένει να δούμε τι και πώς θα εφαρμοστεί (καθότι δις ιζ γκρις..)
Γιατί είναι πρόβλημα τα γραπτά; Ας χρεώσουν 15€ την επίδειξη, να βγάλουν και λεφτά για το σύστημα αντι-κινητών
__________________
may you live in interesting times |
#3
|
|
|||
Η σταθερή επιμονή του Υπ. Παιδείας να μη χορηγεί αντίγραφα γραπτών προσωπικά μόνο σε υποψίες με οδηγεί σχετικά όχι με το αδιάβλητο αλλά με την αντικειμενικότητα της βαθμολόγησης. Δεν είναι τυχαίο που σχεδόν κάθε χρόνο η ΟΛΜΕ διαμαρτύρεται για τις ελλιπείς οδηγίες της ΚΕΕ προς τα βαθμολογικά κέντρα.
Βέβαια, επειδή δις ιζ γκρις, πολύ φοβάμαι ότι θα δούμε σκηνές απείρου κάλους στα κανάλια με γονείς να κραδαίνουν γραπτά "αδικημένων" και "ευνοημένων" και εκπαιδευτικούς να διαπληκτίζονται σχετικά με το αν μια διατύπωση ενός μαθητή καλώς βαθμολογήθηκε περισσότερο σε σχέση με κάποια άλλη άλλου μαθητή.
__________________
Mike K - In nomine Astrοrum |
#4
|
|
||||
Εννοείται πως η βαθμολόγηση δεν είναι αντικειμενική. Πχ όταν είχα δώσει εγώ μαθηματικά, οι δύο βαθμολογίες διέφεραν κατά 2 μονάδες (στις 20), πράγμα που ήταν αντικειμενικά λάθος: οι ερωτήσεις δεν ήταν ούτε κρίσεως ούτε ήθελαν έκθεση ιδεών, αλλά 1+1=2.
Για αυτό το λόγο μπορούν να κάνουν όλες τις ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και τα γραπτά να περνούν από μηχανική ανάγνωση, χωρίς άνθρωπο, ώστε να μην υπάρχει καμία περίπτωση υποκειμενικής βαθμολόγησης!
__________________
may you live in interesting times |
#5
|
|
||||
Χωρίς πλάκα, αυτό το σύστημα μπορεί να ακούγεται "απλό" κι "εύκολο" όμως αυτό είναι μέγας μύθος. Είναι πιο σαφές και "ακριβές", όμως θέλει πολύυυυυυ δουλειά για να γίνει στο Ελλαδιστάν.
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της... |
#6
|
|
||||
Κατάλληλα κατασκευασμένες ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής είναι πολύ πιο δύσκολες από τις κλασσικές!
__________________
may you live in interesting times |
#7
|
|
||||
Δεν μπορούν όλα τα μαθήματα να μπουν έτσι. Πχ Έκθεση ιστορία αρχαία κλπ
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#8
|
|
||||
Η έκθεση προφανώς και δεν μπορεί - και ούτε πρέπει. Για τα άλλα είναι ζήτημα κατασκευής ερωταπαντήσεων.
__________________
may you live in interesting times |
#9
|
|
|||
Τί ακριβώς είναι αυτοί οι "κόφτες" και τί είδους επικοινωνίες και συχνότητες "κόβουν"; Γιατί αυτό που λέμε σήμερα "κινητό" μπορεί να επικονωνήσει ασύρματα με ένα σωρό τρόπους. Αν ο "κόφτης" δεν εμποδίζει την επικοινωνία μέσω GSM (850, 900, 1800 ή 1900 MHz), UMTS (διάφορες μπάντες από 800 μέχρι 2600 MHz), WiFi (2.4 ή 5GHz) και BlueTooth (αλλά χωρίς να δημιουργεί παρεμβολές στις επικοινωνίες του τριγύρω χώρου, μια και αυτό θα ήταν παράνομο) είναι άχρηστος. Και αν όντως υπάρχει αυτή η μαγική συσκευή, πείτε μου που θα βρω κι εγώ μία!
Λ. |
#10
|
|
||||
Γενικά λύσεις θα υπήρχαν αν "αυτοί" δε φώναζαν. Πώς θα φαινόταν πχ η λύση της απαγόρευσης της τουαλέτας, εκτός αν έχεις χαρτί δημόσιου νοσοκομείου ότι πάσχεις από κάτι σχετικό;
__________________
may you live in interesting times |
#11
|
|
|||
Το πραγματικό πρόβλημα κατ´εμέ είναι ότι το παρόν σύστημα εξετάζει κυρίως ικανότητες αποστήθησης. Δεν θα έπρεπε να μας νοιάζει αν ο μαθητής έχει απομνημονεύσει 500 εξισώσεις και 250 σταθερές αλλά μόνο αν τις κατανόησε και μπορεί να τις χρησιμοποιήσει στην πράξη! Είχα την τύχη να περάσω από αρκετά "open book exams" (όπου επιτρέπεται να συμβουλευτείς το βιβλίο ή οποιοδήποτε άλλο βοήθημα κατά τη διάρκεια της εξέτασης) και δουλεύουν πολύ καλά.
Φυσικά αυτό θα χρειαζόταν να συνταχθούν κατάλληλες ερωτήσεις το οποίο σημαίνει δουλειά και το Υπουργείο Παιδείας δεν κάνει τέτοια πράγματα! Αλλά παρεκτρέπομαι...
Λ. |
#12
|
|
||||
Το διαπίστωσα όταν πέρασε η κόρη μου το Stanford, γι' αυτό το λέω. Όχι μόνο είναι πιο δύσκολες, αλλά αποκλείεται να κάτσει κάποιος να συντάξει SMS και να περιμένει την απάντηση για κάθε μια από αυτές. Ο όγκος και ο τύπος των ερωτήσεων είναι απαγορευτικός για τέτοιου είδους "μαϊμουδιές".
__________________
Δε χάνεται η ελπίδα τελευταία... Τελευταία χάνεται η ψυχή όταν χάσει την ελπίδα της... |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
Εργαλεία Θεμάτων | |
Τρόποι εμφάνισης | |
|
|