Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase. H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη. |
|
|
|
Εργαλεία Θεμάτων | Τρόποι εμφάνισης |
#1
|
|
||||
Καλημέρα, παιδιά, είναι χτες
Λοιπόν, πρέπει να προετοιμαστώ πολύ για να μπω ξανά στην τάξη.
Στην τάξη που τόσο αγωνίστηκε ο Πολύδωρας να διαφυλάξει, ψεκάζοντας με χημικά το δάκο της κοινωνικής αναστάτωσης, υπερασπίζοντας τη σιδερογροθιά ως αυτοάμυνα και παρατάσσοντας τα ‘ακίνητα στρατιωτάκια’ του απέναντι στους ανέντιμους δασκάλους και τους υποκινούμενους μαθητές, Στην τάξη, τη μικρομεσαία και προβληματική που κατρακυλά όλο και πιο βαθειά στη φτώχεια, που παίρνει παράταση με δάνεια, που επιτρέπεται να μπαλώνει τα κουρέλια της με ιδιαίτερα και delivery, αλλά σε καμιά περίπτωση να διεκδικεί την αυτονόητη αξιοπρέπεια. Πρέπει να προετοιμαστώ πολύ για να μπω ξανά στην τάξη. Στην τάξη των καλών και πειθήνιων πολιτών, των επίδοξων αυτόχειρων, που δεν διαμαρτύρονται, δεν απαιτούν, γκρινιάζουν μόνο καμιά φορά, κομψά και με ευπρέπεια, κατά που πρέπει σε «υπαλληλίσκους, φοβητσιάρηδες, δούλους παχείς», όπως λέει και ο Μπίρμαν. Στην ίδια τάξη και στον ίδιο μαυροπίνακα μαζί με όσους αρνήθηκαν να καταθέσουν έστω κι ένα μεροκάματο σ΄ αυτό τον αγώνα, προσβλέποντας με κουτοπονηριά σε πιθανό κέρδος, που έτσι κι αλλιώς πάντα μοιράζονται, και σε πιθανή ήττα που ανέξοδα πάντα κριτικάρουν. Σ΄αυτούς που δεν ανέχονται το χαρακτηρισμό του απεργοσπάστη και απονευρώνουν τη γλώσσα για να μη «λέμε πια τα σύκα, σύκα και τη σκάφη, σκάφη» και να φλυαρούμε έτσι άκοπα με απονεκρωμένες έννοιες και κακοποιημένες λέξεις. Πρέπει να προετοιμαστώ πολύ για να μπω ξανά στην τάξη Στην τάξη της δημοσιονομικής ευρυθμίας που τόσο απρεπώς κινδύνεψε να διαταραχτεί, όχι από τα ληστρικά υπερκέρδη των τραπεζών, όχι από τον πλουτισμό των ημετέρων ή την ‘τακτοποίηση των δικών μας παιδιών’, όχι από τις κουμπαριές, τις μίζες, τις υπόγειες αμοιβές των επιτρόπων, τις βουλευτικές υπερωρίες, αλλά από εμένα την απερίσκεπτη απεργό. Στην τάξη των μετεκλογικών μηνυμάτων, που η άσκηση του ιερού μου ανά τετραετία δικαιώματος απέστειλε σε μπουκάλι ναυαγού, για να μένει και να αρμενίζει μεσοπέλαγα, ως εσαεί ανεπίδωτο, σε άγνωστο παραλήπτη. Πρέπει να προετοιμαστώ πολύ για να μπω ξανά στην τάξη Στη σχολική τάξη που έφραξε τα παράθυρά της με σταυρωτά κάγκελα, για να μη δραπετεύσουν οι έγκλειστοι από την αποστράγγιση της εφηβείας τους, την πρώιμη κατηγοριοποίησή τους, την άνοστη φλυαρία, τα βαθιά χασμουρητά, την κατακερματισμένη πληροφορία, την κονσερβοποιημένη και με πολλά συντηρητικά μηχανοποιημένη αναπαραγωγή όλο αυτό που με λίγα λόγια ονομάζουμε εύρυθμη πορεία της εξεταστέας ύλης. Στην τάξη των παραταγμένων με στρατιωτική πειθαρχία μαθητών, που θα παρελαύνουν μεθαύριο, με συντονισμένο βηματισμό, δίπλα στα ακριβοπληρωμένα τεθωρακισμένα, υπό τον ήχο ηρωικών εμβατηρίων και μπροστά από τα κορδωμένα παραστήματα στην πασαρέλα των επισήμων, που θα δηλώσουν στη συνέχεια πόσο υπερήφανοι αισθάνονται για τα νιάτα του τόπου, τα τόσο αναλώσιμα στην κρεατομηχανή ξένων πολέμων και στη μυλόπετρα της ανεργίας, και πόσο η παιδεία είναι στην πρώτη προτεραιότητα της πολιτικής τους υστεροβουλίας. Και όλα αυτά βέβαια αφού θα έχει προηγηθεί το ετήσιο μαλλιοτράβηγμα και η πλειοδοσία πατριωτισμού για το ποιοι δικαιούνται να κρατούν την ελληνική σημαία. Πρέπει λοιπόν να προετοιμαστώ για να μπω ξανά στην τάξη. Στην τάξη αυτών που θα συνωθούνται να καταθέσουν στεφάνι στους αγωνιστές του Πολυτεχνείου και θα ξεθάψουν σε πανηγυρικούς της δεκάρας τις ‘προσωπικές’ αγωνιστικές τους μνήμες διανθισμένες με φρέσκα δάκρυα και το πόσο τους εκφράζει το σύνθημα ψωμί-παιδεία-ελευθερία. Όλα αυτά δηλαδή που με επιμέλεια φυλάνε στη ναφθαλίνη για επετειακή χρήση. Πρέπει να προετοιμαστώ πολύ για να μπω ξανά στην τάξη. Και τελικά θα πάω απροετοίμαστη και ίσως μόνο πω, καλημέρα, παιδιά, είναι χτες. Νίνα Γεωργιάδου. Κάλυμνος, η επόμενη μέρα. (απο το http://www.alfavita.gr/index.php ) |
#2
|
#3
|
|
||||
Και πάει και καθαρίζει σπίτια για να έχει το παιδί της ένα καλύτερο αύριο και δείχνει εμπιστοσύνη στην παιδεία. Αυτή όμως το χρέος της το έκανε! Εσύ Ελληνικό κράτος , Κυβέρνηση , πολίτη το έκανες ;
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#4
|
|
||||
Πάντα σε μια απεργία υπάρχουν 2 όψεις .. Του απεργού και του αδικημένου.
Ανάμεσα στους πολλούς δασκάλους που ενδιαφέρονται μόνο για την καλυτέρευση του μισθού τους , υπάρχουν και αρκετοί που γνωρίζω που ενδιαφέρονται για την ουσιαστική καλυτέρευση της παιδείας και οι οποίοι αγωνίζωνται καθημερινά όχι μόνο από τις έδρες τους αλλά και με κάθε μέσο. Είναι απογοητευτικά μόνοι τους αλλά μέσα από την απεργία που έγινε μπόρεσαν να ακουστούν κάποιες απόψεις (πχ σωστή αξιολόγηση) τις οποίες αμφιβάλλω αν κανείς στην κοινωνία μας κάθησε να τις ακούσει. Και σε αυτό φταίνε και οι συνδικαλιστές που κοτσάρουν πρώτο σε κάθε απεργία το οικονομικό αλλά και η κυβέρνηση που προβάλλει και δίνει έμφαση προπαγανδιστικά στις οικονομικές απαιτήσεις
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#5
|
|
||||
Αν το θέλανε πραγματικά δεν θα βάζανε μέσα οικονομικές απαιτήσεις και θα προβάλανε αυτό που θέλουν. Δεν νομίζω πως θα κάνανε ποτέ απεργία οι βολεμένοι για να ξεβολευτούν (αξιολογήσεις, διαφορετικά βιβλία, πραγματική παιδία).
Φέρνουν σαν δικαιολογία ότι δουλεύουν σπίτι τους για να ετοιμάσουν υλικό για την επόμενη μέρα. Δηλαδή σύνολο την ημέρα μαζί με τις εργατοώρες στο σχολείο πάνε στις 8? 10? Εγώ τόσες ώρες είμαι στο γραφείο μου και δεν έχω διάλειμα κάθε μία ώρα. Τα αιτήματά τους τα άκουσε κολλητός μου φίλος που είναι καθηγητής πανεπιστημίου στην Αγγλία και έπεσε κάτω από τα γέλια! Το σχόλιό του ήταν: "Αν οι δάσκαλοι και οι νηπιαγωγοί παίρνουν 1500 ευρώ τον μήνα πόσα πρέπει να παίρνουν οι καθηγηγητές πανεπιστημίου και πόσα εμείς που ελέγχουμε τα Master τους και θεωρούμαστε καθηγητές τους; 5000 ευρώ τον μήνα πρώτο μισθό;"
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
#6
|
|
||||
"Η καλυτέρευση και ανάπτυξη της παιδείας" είναι απλά καραμέλα που πιπιλάνε δάσκαλοι, καθηγητές και καταληψίες όταν θέλουν να αντιδράσουν.
Στις καταλήψεις του Ιουνίου, το κύριο αίτημα των φοιτητών ήταν να μην καταργηθούν οι αιώνιοι φοιτητές και να μη δημιουργηθούν ιδιωτικά ΑΕΙ... ααα ναι... και να φτιάξουμε και την παιδεία. Στις απεργίες των δασκάλων, το κύριο αίτημα είναι αυξήσεις 45% στους μισθούς... ααα ναι... και να φτιάξουμε και την παιδεία. Προφανώς και οι δύο κατηγορίες βλέπουν την παιδεία ο καθένας από τη δική του οπτική και για τον καθένα "σωστή παιδεία" είναι αυτή που πάει με τα νερά του. Δεν μασάμε.
__________________
"Δύο πράγματα είναι άπειρα: το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αν και για το πρώτο έχω κάποιες αμφιβολίες" - Albert Einstein |
#7
|
|
|||
Κύριε ιδιωτικέ υπάλληλε, αντί να βρίζεις και να καταριέσαι τους δασκάλους που ζητάνε αυξήσεις, κοίταξε τα δικά σου χάλια. Είτε δικαιωθούν είτε δεν δικαιωθούν οι άνθρωποι αυτοί , ο δικός σου εργασιακός μεσαίωνας δεν θα αλλάξει. Θα συνεχίζεις να δουλεύεις πολλές ώρες για ψίχουλα και δίχως να τις πληρώνεσαι. Θα νοιώσεις πολύ καλύτερα αν όλοι είναι στην ίδια θέση με σένα ή θα ήθελες τουλάχιστο να δείς κάποιους να αναγνωρίζονται για το έργο που επιτελούν ; Γνωρίζεις μήπως πόσο κοπιαστική είναι η εργασία του διδάσκοντος ; Έχεις μπεί ποτέ σε τάξη ; Ξέρεις πόση προετοιμασία χρειάζεται η παράδοση μίας ώρας μαθήματος ; Θα μου εξηγήσεις τον λόγο για τον οποίο οι καθηγητές κυριολεκτικά σφάζονται για μια θέση στα γραφεία εκπαίδευσης τα οποία έχουν και απίστευτη δουλειά και μόνο ένα μήνα διακοπές το καλοκαίρι ; Δεν θα κουραστώ να λέω οτι ο αγώνας των δασκάλων ειναι πέρα για πέρα δικαιολογημένος. Έίμαι αντίθετος σε απεργία καθηγητών μέσης εκπαίδευσης και φυσικά εξοργίζομαι με τις καταλήψεις στα σχολεία. Και εμείς υπήρξαμε μαθητές όταν το σχολεία ήταν υπο κατάληψη το 1992 και είδαμε και την αληταρία που τις συντηρούσε και ποιοί τις υποκινούσαν. |
#8
|
|
||||
Έχεις εργαστεί σήμερα στον ιδιωτικό τομέα για να δεις τι εστί βερίκοκο; Έχεις δουλέψει 12ωρο σε ρυθμούς τέτοιας έντασης, που τον πρωινό σου καφέ τον πίνεις το απόγευμα παγωμένο; Ξέρεις τι σημαίνει παρατεταμένη ένταση δουλειάς, ώστε μετά να θέλεις άλλες 3-4 ώρες να συνέλθεις και να ηρεμήσεις; Έρχεσαι και μου λες για την προετοιμασία των καθηγητών; Προετοιμασία σε τί; Για να τους μάθουν το Πυθαγόρειο θεώρημα; Για να κάνουν δύο στίχους του Ομήρου; Για να τους πουν ότι η πρωτεύουσα του Νομού Μαγνησίας είναι ο Βόλος; Υποτίθεται ότι αυτά τα ξέρουν, σιγά τα εντατικά μαθήματα που κάνουν, μια σελιδούλα από την ιστορία τα φιλολογικά και τα άλλα. Βάλε αυτούς τους βολεμένους τεμπέληδες με το εξασφαλισμένο αύριο, με το παχυλό εφ’ άπαξ και την σίγουρη σύνταξη, να δουλέψουν μία μέρα στην ελεύθερη αγορά. Με φορείο θα τους βγάζουν. Όσο για τις καταλήψεις σιγά που δεν ξέρουμε τι γίνεται, κοπάνα και χαρά, μπαλαμουτιάσματα και κάπνισμα χορταριού από τους νέους επαναστάτες. Χθες μπήκαν στο γυμνάσιο της Κυψέλης εδώ κοντά μου και το είχαν κάνει γης μαδιάμ. Ποιος θα πληρώσει τα σπασμένα; Εγώ και εσύ; Γιατί ρε γαμώτο; Να πάρουν τους φιλόστοργους πατεράδες και της φιλόστοργες μανάδες των μελών της συντονιστικής της κατάληψης να πληρώσουν τα σπασμένα. Στο άλλο γυμνάσιο βίασαν ομαδικά μια κοπέλα. Να χαρώ εγώ αγωνιστές της δημοκρατίας, που αύριο θα είναι και πολιτικοί παράγοντες του τόπου, μιας και όλα τα κόμματα τους ξεχωρίζουν από αυτή την δράση τους. Αίσχος!
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#9
|
|
||||
εχμ μία παρέμβαση εστιασμένη μόνο στην συγκεκριμένη έκφραση :"να χρειαζονται μετά 3-4ώρες να συνέλθεις".
Απλώς διορθώνω το μέγεθος: χρειάζονται 3-4 μέρες ίσως και περισσότερο να συνέλθεις, και αν είναι κανείς τυχερός οι απώλεις θα είναι μόνο σωματικές...γιατί μπορεί να διαπιστώσει κανείς ότι επιστρέφει στην ζωή του μετά 3-4 μέρες, και η ζωή δεν είναι στάσιμη...
__________________
|
#10
|
|
|||
Είχα πιει λίγο χθες το βράδυ που τα γραφα αλλά τίποτα δεν μου ξέφυγε ! Ακούς εκεί !
Προετοιμασία όχι για το τί θα πείς αλλά πώς θα το πείς. Και πρόσεξε, δεν λές οτι πρωτεύουσα της μαγνησίας είναι ο Βόλος σε ενήλικες αλλά σε παιδία 7 ετών. Είναι σαν να μου λές και τι κάνουν, λένε την αλφαβητο, σιγα. Την μαθαίνουν όμως σε παιδιά που δεν ξέρουν να διαβάζουν και να γράφουν. Ειλικρινά αν αυτό που γράφεις το είχα δεί νωρίτερα δεν θα έμπαινα στον κόπο να σου απαντήσω. Με αφοριστικούς χαρακτηρισμούς δεν γίνεται διάλογος. |
#11
|
|
||||
Να σου πω εγώ συνθήκες δουλειάς (8 μήνες τον χρόνο) από το τότε γραφείο μου; Έμπαινα στις 9 το πρωί και γύρναγα στις 9 το βράδυ. Όλο αυτό το διάστημα φαντάσου να έχω, δέκα πελάτες μπροστά μου, που δεν είναι σε δημόσια υπηρεσία, αλλά σε ένα ιδιωτικό φορέα και δεν πρέπει να τους διώξεις, ούτε να περιμένουν πολύ γιατί θα πάνε στον δίπλα. Στο ένα τηλέφωνο να εχεις την Κα Τουρουσουμίδου να σου λέει τα δικά της, στο άλλο τηλέφωνα να περιμένει ο πράκτορας μας της Αυστραλίας να του δώσω τιμές στο τρίτο να έχω τον πράκτορα μου στην Καστοριά να μου ζητάει τιμές. Ίσως και σε ένα τέταρτο τηλέφωνο να έχω την Philippine Airlines και να μου λέει ότι τους η πτήση των 15 ναυτικών από Μανίλα σε Βακνούβερ, δεν θα φύγουν γιατί ακυρώθηκε η πτήση. Όλα αυτά την ίδια ώρα. Όλες οι περιπτώσεις μπροστά μου δεν ήθελαν μια απλή απάντηση, ήθελαν λύση, άμεση λύση και ταυτόχρονα να μην σου φύγει κανείς από 10 πελάτες που έχεις μπροστά σου. Σύγκρινε Ανδρέα συνθήκες δουλειάς και πες μου ποιος έχει το άγχος και ποιος γυρίζει νεκρός στο σπίτι του., Είναι αγανάκτηση Ανδρέα, αγανάκτηση και πόνος μαζί για όσα έχω τραβήξει μετά το κλείσιμο της δουλειάς μου, με αποτέλεσμα να μην μπορώ να ακούω οποιαδήποτε απαίτηση από τους βολεμένους.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#12
|
|
||||
__________________
Αν περιμένεις από το σύμπαν...περίμενε |
#13
|
|
|||
Η διαφορά μας ειναι οτι εγω ΔΕΝ συγκρίνω και ΔΕΝ βάζω την κούραση του ενός και την κούραση του άλλου στη ζυγαριά. Κάθε επάγγελμα έχει τις ιδιαιτερότητές του και τις δυσκολίες του. Δεν μπορώ να πώ οτι ο δάσκαλος κουράζεται περισσότερο η λιγότερο απο τον ιδιωτικό υπάλληλο. Αλλά Δεν μπορώ επίσης να δεχτώ την εξισωτική πρός τα κάτω λογική.
Ομολογώ πάντως οτι το επιχείρημά σου για την Κα Ταραμασίδου είναι ακλόνητο ! Αυτό επιβάλει επίδομα ανθυγιεινής εργασίας :-) |
#14
|
|
||||
Εσύ εγώ οι περισσότεροι από εμάς, τελείωσαμε το σχολείο μας, πήγαμε σε ανώτατες σχολές, άλλοι έκαναν μεταπτυχιακά, άλλοι έκαναν ειδικές σπουδές, για να μην γίνουν ανθρακωρύχοι ή πιο απλά οικοδόμοι. Φάγαμε με λίγα λόγια, τα καλύτερα χρόνια της ζωής μας, για να ελπίζουμε σε κάτι καλύτερο. Εμείς πιάσαμε κύρια δουλειά στα 28 και 30 και θα πάρουμε σύνταξη στα 65 και όχι στα 50. Σέβομαι απόλυτα την χειρονακτική εργασία και τους αξίζει με το παραπάνω η σύνταξη βάση των βαρέων και ανθυγιεινών, δεν πρέπει να λένε ότι αυτοί που κάθονται σε γραφεία δεν κατέβαλαν κόπο γι αυτό.
__________________
όταν γράφεται η ιστορία της ζωής σου, μην αφήνεις κανέναν να κρατάει την πένα |
#15
|
|
||||
Αν πάμε στην εξισωτική προς τα πάνω λογική, τότε οι βασικοί μισθοί στην Ελλάδα θα έπρεπε να είναι στα 1000 ευρώ καθαρά και να έφταναν στα 10.000, για παράδειγμα σε γιατρούς που σπουδάζουν μέχρι που να πεθάνουν, ξεκινάνε να παίρνουν μισθό στα 35 - 40 τους, και αν κάτι πάει στραβά τρώνε και μία μήνυση από τους συγγενείς του εκλιπόντως.
__________________
Για λόγους οικονομίας έσβησε το φως στο τούνελ... |
Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες) | |
|
|