Acrobase  

Καλώς ήρθατε στην AcroBase.
Δείτε εδώ τα πιο πρόσφατα μηνύματα από όλες τις περιοχές συζητήσεων, καθώς και όλες τις υπηρεσίες της AcroBase.
H εγγραφή σας είναι γρήγορη και εύκολη.

Επιστροφή   Acrobase > Επιστήμη & Εκπαίδευση > Ιατρικές συζητήσεις
Ομάδες (Groups) Τοίχος Άρθρα acrobase.org Ημερολόγιο Φωτογραφίες Στατιστικά

Notices

Δεν έχετε δημιουργήσει όνομα χρήστη στην Acrobase.
Μπορείτε να το δημιουργήσετε εδώ

 
 
Εργαλεία Θεμάτων Αξιολόγηση: Αξιολόγηση θέματος: 8 Ψήφοι, 4,38 κατά μέσο όρο. Τρόποι εμφάνισης
  #11  
Παλιά 06-01-10, 23:01
kwstas Ο χρήστης kwstas δεν είναι συνδεδεμένος
Μέλος
 

Τελευταία φορά Online: 19-05-10 14:55
geia sas!

είμαι ο κώστας, 26 ετών και πάσχω δέκα χρονια από ιδιοπαθή θρομβοκυττάρωση! Μετά από 10 χρονια θεραπείας με το φάρμακο "αγριλιν", ενώ όλα πήγαιναν καλά, το φάρμακο άρχισε να δημιουργεί ίνωση! Το ανακάλυψα τυχαία από ένα πρόβλημα που δημιουργήθηκε στο συκώτι λόγω τις μακρόχρονης λήψης φαρμακων...είναι όλα ok όμως τώρα. Ο γιατρός μου μου είπε ότι πρέπει να αρχίσω ιντερφερόνη, όμως σε σύντομο χρονικό διάστημα ίσως χρειαστώ μεταμόσχευση μυελού των οστών...και είμαι πολύ χαρούμενος που υπάρχει μόνιμη λύση στο πρόβλημα μου! Δεν θέλω να σας φοβίσω.... να θυμάστε όμως: οποιος παίρνει τα χάπια "αγριλιν", μετά από 10 χρονια υπάρχει μια μικρή περίπτωση να αντιδράσει ο οργανισμός και να δημιουργηθεί sws φαρμακευτική ηπατίτιδα, σε μένα ευτυχώς ήταν μεγαλοϊός ο οποιος εξαφανίστηκε...! Θέλω να είστε αισιοδοξοι και να θυμαστε οτι υπαρχει μονιμη λυση... αν χρειαστεί! ελπίζω να σας βοήθησα λιγάκι!


[αρχική μήνυμα]
eimai o kwstas, 26 etwn kai pasxw deka xronia apo idiopathi thrombokyttarwsi! Meta apo 10 xronia therapeias me to farmako agrilin, enw ola pigainan kala, to farmako arxise na dimioyrgei inwsi! To anakalypsa tyxaia apo ena problima poy dimioyrgithike sto sykwti logw tis makroxronis lipsis farmakwn...einai ola ok omws twra. O giatros moy moy eipe oti prepei na arxisw interferoni, omws se syntomo xroniko diastima isws xreiastw metamosxeysi myeloy twn ostwn...kai eimai poly xaroymenos poy yparxei monimi lysi sto problima moy! Den thelw na sas fobisw....na thymaste omws: opoios pairnei ta xapia agrilin, meta apo 10 xronia yparxei mia mikri periptwsi na antidrasei o organismos kai na dimioyrgithei sws farmakeytiki ipatitida, se m'ena eytyxws itan megaloios o opoios eksafanistike...! THELW NA EISTE AISIODOKSOI KAI NA THYMASTE OTI YPARXEI MONIMI LYSI...AN XREIASTEI! elpizw na sas boithisa ligali!
[/αρχικό μήνυμα]



σημείωση: greeklish και κεφαλαία δεν επιτρέπονται (καταστατικό 3α κ 3ι) - η μετατροπή έγινε με το: http://speech.ilsp.gr/greeklish/greeklishdemo.asp

Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη christi : 06-01-10 στις 23:26 Αιτία: μετατροπή greeklish σε ελληνικά
Απάντηση με παράθεση
The Following 2 Users Say Thank You to kwstas For This Useful Post:
dhmhtrhs (02-09-10), LITSA (12-01-10)
 


Συνδεδεμένοι χρήστες που διαβάζουν αυτό το θέμα: 1 (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
 
Εργαλεία Θεμάτων
Τρόποι εμφάνισης Αξιολογήστε αυτό το θέμα
Αξιολογήστε αυτό το θέμα:

Δικαιώματα - Επιλογές
You may not post new threads
You may post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is σε λειτουργία
Τα Smilies είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας [IMG] είναι σε λειτουργία
Ο κώδικας HTML είναι εκτός λειτουργίας

Που θέλετε να σας πάμε;


Όλες οι ώρες είναι GMT +3. Η ώρα τώρα είναι 23:34.



Forum engine powered by : vBulletin Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.